Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Salut,caut CDI pt un Kawa en500/94 tipe 21119-1219. Multumesc.

 

Vezi la Attila. Suna la 0741 182 103.

Roaga-l sa iti faca o oferta pentru piesa. Eu imi cumpar tot ce am nevoie de la el.

 

Are si pagina pe FB http://www.facebook.com/pages/Piese-si-consumabile-moto-auto/315803148537710?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Banzay de data asta nu la Manu . Este un mecanic foarte bun dar cam scump dupa parerea mea . De cate ori mi-am facut mobra la manu ( nu de multe ori din fericire ca nu a fost nevoie ) nu am avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stau si ma gindesc ca e nasoala treaba.

 

Cum string niste bani sa mai bag in accesorii, adica lucruri care imi plac, cum iar apare o problema si trebuie sa bag banii in ceva care am neovie. Naspa treaba. Cind credeam si eu ca mi-am rezolvat toate problemele tehnice/ electrice a motorului... Ieri iar a aparut o problema. De data asta electrica.

Mai intii pornea mai greu dupa o perioada de stat mai mult locului. Cam vreo 8h. Adica trebuia sa-i dau la buton plus gaz si sa o tin turata un pic ca altfel imi murea motorul din nou. Cind ii dadeam la buton se auzeau niste sunete cam ciudatele, un fel de hirit. De la sa zicem 8h a ajuns la 4h dupa ce a stat sau si mai bine zis, cum sa recea un pic motorul dupa o raita mai lunga.

 

Chestia cu pornitul s-a agravat. Acum nici becul care lumineaza bordul nu mai merge si nici becul de la stop si frina.....

 

Strinsesem si eu ceva gologani sa -i bag un half ape , dar miine cred ca trebuie sa-i dau la mecanic sa-mi rezolve problema.

 

 

Dar sa vedem si partea faina a lucrurilor. Acum vreo doua zile, venisem de la o raita f faina pe drumuri unde numai motoarele puteau trece , si ma oprisem al un restaurant sa bag ceva la burta. Dupa masa, dadusem drumul la motor sa se incalzeasca un pic si incepusem sa ma echipez.

La un moment dat a trecut o familie de americani pe linga mine si tipul m-a intrebat daca poate sa-mi faca niste poze la motor ca-i place f f f mult cum arata. Dupa ce si-a facut omul pozele, am intrat un pic in vorba despre motor si una alta, si gagiul mi-a zis ca fetita lui de 6 ani e innebunita dupa choppere si ca visul ei sa -si cumpere un HD. I-am zis ca si eu am cam acelas vis dar inca nu s-a realizat.

Fetita m-a intrebat direct de cit cc e motorul meu, citi hp are, cite viteze are etc. Tot tacimul. Foarte tare pustoica. Dupa ce i-am raspuns la toate intrebarile, m-a rugat daca se poate sui pe motor sa-i faca tatal ei niste poze ca amintire din Kuala Lumpur. Normal ca am acceptat.

Morala:

 

Shaka mea m-a costat: 2500Euro

imbunatatiri/ modificari: 700 euro

costumizarea: 600euro ( pina acum)

zimbetul si bucuria fetitei: PRICELESS

 

Bafta la toti. Miine dim direct la mecanic ma duc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos .

Hmm as paria pe oala cu magneti ( alternator ) s-or fi spart ceva magneti pe acolo dar nu imi pot da seama doar dupa simptomele descrise de tine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos .

Hmm as paria pe oala cu magneti ( alternator ) s-or fi spart ceva magneti pe acolo dar nu imi pot da seama doar dupa simptomele descrise de tine .

vezi ca are ionas_gpz rotor+stator de gpz 500.Daca acolo ti problema.

 

Salut,caut CDI pt un Kawa en500/94 tipe 21119-1219. Multumesc.

am eu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si o sa ii trimita piesele in Malayesia :))

te ajut si eu da' numai daca se potrivesc :)

toti merg pe acelasi principiu fie din nestiinta fie ca sa-si vanda marfa:"motoare identice"

e'te ca nu sunt tocmai identice si una dintre diferente este rotorul...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te ajut si eu da' numai daca se potrivesc :)

toti merg pe acelasi principiu fie din nestiinta fie ca sa-si vanda marfa:"motoare identice"

e'te ca nu sunt tocmai identice si una dintre diferente este rotorul... :)

Kappy eu pe ltd 454 am rotor si bendix de pe Kawa Kle fabricat la 7 ani upa ce mobra mea a iesit din productie .. deci se poate

Ideea este ca reverend sa identifice mai intai problema pe care o are ... si dupa aia sa dea bani pe piese :)

 

O curiozitate am .. care este cel mai lat cauciuc pus pe spate la En500/Ltd 454 fara a se aduce modificari mobrei ? . Daca si asa nu prea se gasesc 140/90/15 ma gandesc sa pun 150/80/15 sau 150/90/15 dar nu sunt sigur care dintre ele ar fi mai indicat.... pe 80 inaltme sau pe 90 ?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja miai luat juma de pensie,speram la vreo 150-200 ca traim in RO nu in UK,tinand cont si de faptul ca o platesc dar(fara sa te supar)nu stiu daca functioneaza. Am dreptate? numa bine.

Nu cred ca se pune problema de 'pierderea banilor' pe o piesa nefuntionabila.Suntem oameni seriosi :)

Oricum..am vre-o 3 bucati,am de unde sa schimb in cazul in care printro'minune nu functioneaza.

Sa fiu darnic astazi...vi-l ofer la 250 lei.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja miai luat juma de pensie,speram la vreo 150-200 ca traim in RO nu in UK,tinand cont si de faptul ca o platesc dar(fara sa te supar)nu stiu daca functioneaza. Am dreptate? numa bine.

??!! "esti dus?" :)

unul nou este in jur de 400,2 ani garantie daca este montat in service autorizat...adica te duci in service,il montezi personal,vine nenea si masoara ca e ok,taie factura de 15 lei "montaj" si aplica stampila

astia sunt englezi se comanda in RO

http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/en_500_b1-b2/94-95/

sau tour max ,astia sunt japonezi,si le poti scrie celor de la all-moto.ro

si astea la o prima cautare

 

Kappy eu pe ltd 454 am rotor si bendix de pe Kawa Kle fabricat la 7 ani upa ce mobra mea a iesit din productie .. deci se poate

Ideea este ca reverend sa identifice mai intai problema pe care o are ... si dupa aia sa dea bani pe piese :)

 

O curiozitate am .. care este cel mai lat cauciuc pus pe spate la En500/Ltd 454 fara a se aduce modificari mobrei ? . Daca si asa nu prea se gasesc 140/90/15 ma gandesc sa pun 150/80/15 sau 150/90/15 dar nu sunt sigur care dintre ele ar fi mai indicat.... pe 80 inaltme sau pe 90 ?.

se prea poate...dar la kle 91 nu s-a potrivit de gpz 93

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

 

Fost la mecanic ca oricum trebuia sa-mi schimb uleiul si filtrul de ulei.

Faza ca nu aveam lumina in bord si la stop/frina tinea de o siguranta cam dusa care nu prea facea bine contactul.

 

Cu pornirea greoaie.... Toata treaba se trage de la mizerie in benzina. Mi-a scos omul benzina direct din carb si mi-a aratat-o. Era destul de murdara. El zice ca am rezervorul murdar si ruginit al naibii si ca l-ar putea curata dar nu 100%.

 

Nu stu ce sa zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe tehnici de curatat rezervorul ( da un search pe forum) .. chiar ar fi indicat sa faci treaba asta mai des ( sau pt prima data :) ) daca stii ca, calitatea benzinei este indoielnica . Cu toate astea murdaria nu trebuia sa fie oprita de filtrul de benzina ? ... ce cauta benzina murdara in carburator ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, hai sa zicem ca e de la benzina si murdaria in rezervor si toate astea. Dar o intrebare pur tehnica am si eu. Daca ar fi totusi numai de la murdaria in benzina de ce ar porni greu doar cind e rece? Daca motorul e cald, imi porneste la sfert de buton...

Bateria am verificat-o si e buna, de incarcat incarca deci nu e de acolo.. Bobina ( daca asa ii zice in romaneste chestia aia care arata ca o elice), sau pickup coils e relativ noua. Bujiile si alea schimbate, startorul reparat/ verificat si ala recent.

 

Ce poa sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie ca, prima pornire, sau dupa o oprire mai lunga de timp, pornirea se face cu soclul tras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca porneste greu la rece e posibil sa ai compresie slaba. Mai e o posibilitate: la modelele noastre bujiile sunt expuse la umezeala, eu daca o las pe a mea toamna pe vreme ploioasa cateva zile porneste greu, eventual trebuie sa scot bujiile sa le curat.



stiti cumva daca ghidonuld e en500 o fi la fel cu cel de vn800?

si daca da, aveti careva un ghidon de vanzare/schimb cu un dragbar?

 

La EN sunt 2 tipuri de ghidon: modelul A are ghidon mai inalt si reglabil fata-spate, spre deosebire de modele B si C. Pana nu vezi nu stii sigur. daca esti din Buc ne putem intalni, eu am model A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reverend daca a trecut mult timp de cand ai schimbat bujiile ar fi o idee sa iti iei unele noi .. sunt maxim 4 eur ( 12 lei am dat eu pe 1 ) si chiar se vede diferenta . Nu o sa iti faca gaura in buget . Cand schimbi bujiile iti poate verifica si compresia .



Radu ghidonu de la VN800 nu este de 1 inch ? noi avem de 22 mm. Ori am mers eu numai cu vn uri cu ghidoane modificate ori sunt de 1 inch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mersi de sfaturi,

 

Chestia cu socul o citisem si eu, dar totusi la 35 de grade afara zilnic... Eu daca o pornesc acum pe Shaka mea cu socul tras, moare instatnt/porneste si mai greu.

Faza cu bujiile ar fi plauzibila, mai ales in legatura cu umezeala. Cum aici umiditatea e cam de 80%...

Bujiile le-am schimbat cam acum un an, dar vb lui Jerycho, pt 2-3 lei in plus macar stiu ca elimin o posibila cauza.

 

Oricum in citeva zile o sterg pe o insula in Tailanda pt o minivacanta si nu o sa mai am timp sa ma plimb/ocup de motor. De acum ramine pt cind ma intorc. Cum mai repar/schimb ceva, va anunt.

 

Ms inca odata si bafta mare pe ce drumuri va ve-ti afla.

 

Rev

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda .. si acum este randul meu sa cer sfaturi . Astazi pe 14.30 ma intorceam din Constanta , aveam vreo 60 km/h cu ambreiajul tras ( eram la vale in localitate ) cand, dupa ce am inceput sa accelerez ( se terminase valea :) ) a inceput sa se auda un zgomot metalic ca un carait din partea stranga ( mai exact capul cilindrului stang) si am pierdut din putere . Motocicleta accelera dar nu asa cum eram obisnuit iar caraitul incepea sa devina chiar enervant dupa 4-5000 rpm in sus. La relanti caraitul/bataia metalica se aude foarte incet sau chiar deloc dar cand o accelerez zgomotul devine din ce in ce mai pronuntat .

Acum aprox 2 saptamani motorul a fost pe la mecanic care i-a reglat supapele ( + altele care nu sunt prin motor) si nu a observat nimic dubios pe acolo .

 

Ce sa fie oare ca ma depaseste .. maine si luni sunt de munca cate 12 h iar pe 30 chiar vroiam sa plec cu ea in Vama asa ca nu am cand sa o duc la doctor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...