oldbiker_johan Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ceva de genul asta am incercat si eu sa explic dar cu mai multe cuvinte si mai incurcat Multumesc,asa voi incerca si sper ca doar asta sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Salut, O intrebare scurta si rapida. Daca a mai fost imi cer scuze anticipat ca nu am cautat cum trebuie. Am gasit pe net o pereche de coarne care mi-ar place sa le am pe Shaka mea. Amu nu stiu daca se potrivesc: inaltime: 17inchi diametru : 7/8 inchi. Motorul meu: vulcan 500c din '97. Am citit si pe alte forumuri si se cam bateau in cap cind era vb de marimi. Unii ziceau ca e de 1" altii de 7/8'. Cum sta treaba? La 17' mai trebuie raisere? aici gasiti si anuntul sa va dati cu o parere: http://www.mudah.my/Handle+bar-21420517.htm ms fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Eh la asta nu stiu ce sa iti mai raspund ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Din constructie, motocicleta este prevazuta cu un sistem de siguranta ce nu iti permite sa bagi in viteza a doua sau superioara. daca motocicleta sta pe loc nu se poate baga decat in viteza intaia, Pentru a intra in vitezele superioare rotile trbuie sa prinda o anumita turatie, asa ca, incearca sa pleci cu ea si atunci ai sa poti sa-ti dai seama daca merge sau nu. Ma da rau e sa fii "militian",aveti dreptate fratilor, am pornit cu ea la un tur scurt si nu mai sufera de nimic. Pe langa voi imi zisese si fimiu ,acu ceva timp, ca nu e ca de alea cu care am mers 35 de ani,comuniste, e mai destepte. inca o data va multumesc pt sfaturi si promit ca imi revin. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Foarte bine ... ma bucur ca merge . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salutare ! Poate sunteti interesati de : /index.php?/topic/695482-intalnirea-posesorilor-de-kawasaki-vulcan-17-19-mai-sibiu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Hmm .. nu stiu ce sa zic da astia cu En450 nu sunt trecuti pe acolo ..... Eu unul nu am concediu in acea perioada ... mi l-am programat sa fiu liber de Seawolves Biker Fest . Ar fi fost interesant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Da , reactualizam lista cu modele ..trebuia sa pun intre 400 si 500 cu liniuta ), si atunci se intelegea ca cuprinde si 450-ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Pentru cei interesati, acu am vazut ca dezmembreaza cineva un LTD /index.php?/topic/695565-dezmembrez-kawasaki-ltd-450/ Mi se pare un model mai vechi decat ce aveti voi pe aici dar cine stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Mersi de info. Chiar eram interesat de cate ceva. Dar e modelul LTD440. A gresit numele in titlu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Piesele de la motor nu se potrivesc . Restul .. nu stiu Semnalizarile sunt k ... farul , janta fata . Ar iesi un cafe-racer foarte misto din motorul ala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salutare! Am si eu un en500 din 92. Vreau sa il fac bobber. 1. Daca il fac bobber, mai pot face itpul?(app marti imi vin tobele dragster bamboo exhaust , filtre aer conice) 2. Mai demult, mi-a cazut de pe cric, dar foarte usor ca am sprijinit-o. Problema e ca am ramas cu un tacanit intr-o anumita turatie. Ce sa fie? Am impresia ca rola la distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Cata vreme pastrezi semnalizarile, farul, stopul nu vad de ce ar fi vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Salutare! Am si eu un en500 din 92. Vreau sa il fac bobber. 1. Daca il fac bobber, mai pot face itpul?(app marti imi vin tobele dragster bamboo exhaust , filtre aer conice) 2. Mai demult, mi-a cazut de pe cric, dar foarte usor ca am sprijinit-o. Problema e ca am ramas cu un tacanit intr-o anumita turatie. Ce sa fie? Am impresia ca rola la distributie In ziua de azi poti trece ITP-ul destul de usor, problema e cu RAR-ul, cand o sa vrei sa-l vinzi. Daca faci modificari, fa-le reversibile, fara a modifica structura cadrului, culoarea, sau dimensiunile rotilor. Daca totusi modifici culoarea, fa actele pe noua culoare. Tacanitul poate fi de la multe cauze: - loveste cricul in toba; - coliere slabite pe tobe; - lant de distributie uzat peste limita; - intinzator defect; - lant de transmisi prima uzat; - pipe uzate; - bataie de bolt de biela; - bataie de arbore; - joc in oala de ambreiaj; Cam astea in vin in cap acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Un EN. modificat putin. Editat Mai 23, 2013 de Cretzu_Dej Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salutare! Am si eu un en500 din 92. Vreau sa il fac bobber.1. Daca il fac bobber, mai pot face itpul?(app marti imi vin tobele dragster bamboo exhaust , filtre aer conice)2. Mai demult, mi-a cazut de pe cric, dar foarte usor ca am sprijinit-o. Problema e ca am ramas cu un tacanit intr-o anumita turatie. Ce sa fie? Am impresia ca rola la distributie Sal,eu am avut un IJ56 si l-am modificat,poate pot pune o poza, iar modificarile nu au facut altceva decat sa-i mareasca siguranta in circulatie. Asta a fost si textul pe care l-am spus si celor de la RAR. Miau facut reomologare pt care am mai platit vreo 120-140 lei. Cred ca si in cazul tau se poate face acelasi lucru,insa as face o intrebare si celor deacolo inainte de asta. Ce pierzi. Cam ce modificari frei sa faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Un EN. modificat putin. Apai e mai mult hehe. Foarte fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Vreau sa il fac intr-un sg loc. Tot plasticil d p spate il dau jos, tai tevile ce il tin , dar pana in amortizoare. O sa vina o aripa , sa de o persoana, nr pe o parte. Atat. Si acum legat de bataia de la motor: cum am zis si mai sus, mi-a cazut motocicleta dp cric, dar am sprijinit-o un pic. Cum am pornit-o a avut un sunet ciudat. Mi se pare ca e pe la distributie totusi. Din fata se aude.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Vreau sa il fac intr-un sg loc. Tot plasticil d p spate il dau jos, tai tevile ce il tin , dar pana in amortizoare. O sa vina o aripa , sa de o persoana, nr pe o parte. Atat. Si acum legat de bataia de la motor: cum am zis si mai sus, mi-a cazut motocicleta dp cric, dar am sprijinit-o un pic. Cum am pornit-o a avut un sunet ciudat. Mi se pare ca e pe la distributie totusi. Din fata se aude.. Nu gasesc vreun motiv ,ca dintr-o simpla cazatura pe stanga, in stationare, sa fi afectat functionarea motorului. Vezi daca din cadere nu sa modificat pozitia tobei si la vibratia motorului sa atinga cumva cadrul. E o parere . Daca nu, sper sa nu fie nevoie, la dom doftor. App de bobber ,ar merge niste coarne Zet ,si o roata fata tot pe 15 sau 16/120 sau 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Nu as vrea sa umblu la roti, decat sa vopsesc jantele negru lucios cu banda rosie reflectorizanta. Cat despre coarnele zet, sunt in constructie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Cat credeti ca as lua pe motorul din link? http://i234.photobucket.com/albums/ee226/kenaz_/IMG1066.jpg Editat Mai 24, 2013 de KENAZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator valentinutsa Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 2400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat Mai 25, 2013 Share Postat Mai 25, 2013 Cat credeti ca as lua pe motorul din link? http://i234.photobucket.com/albums/ee226/kenaz_/IMG1066.jpg depinde de an, nr. de km.., 2400 mi se pare mult; un En 500 necustomizat as zice ca tre sa se opreasca la 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KENAZ Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 an 1996, cam 23000 km. La 2000 sau 2100 de euro ma gandeam si eu, oricum o mai tin sezonul asta si prin octombrie o pun la vanzare. Desi ma tenteaza sa o dau mai repede ca imi ard calcaiele dupa ceva mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 imi ard calcaiele dupa ceva mai mare Hehehe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.