Jerycho Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 le-am schimbat cand am schimbat distributia acum cativa ani . Ale mele inca erau in stare buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Si ale mele erau bune dar prea stranse si le-am stricat incercand sa le desfac. Norocul e ca am reusit sa dau jos capacul cu tot cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
retarfrenu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Dap. Am un sfat pt coburi. Scoate-le ;-) Gagicile noastre arata mai bine mai " naked". Bine ai venit scuze ca mi-a luat atat de mult sa raspund...inca mai caut coburi, vreau sa ma plimb sezonul viitor fara sa car chestii in spinare...am rezolvat-o cu porbagajul, a trebuit sa modific unul care cica ar fi trebuit sa se potriveasca la fix...dar inca nu am gasit nicaieri niste coburi care sa ma multumeasca. as vrea ceva de 30 litri/fiecare...sa fiu sigur ca iau cu mine tot ce trebuie. in alta ordine de idei, momentan astept sa iasa din service. am facut 5000 km in 3 luni si am depasit bariera psihologica de 40 000, asa k am decis sa schimb ambreiajul, anvelopa pe spate si sa maresc rezervorul. ma enerveaza ca la fiecare 160 km incep sa ma panichez ca intru pe rezerva si nu-mi place, mai ales ca sunt disperat sa merg cat mai mult odata. sper sa schimb pe rezerva la 200 km de acum inainte, macar asa merg mai cu spor. as vrea sa cred ca mai e timp pentru inca o plimbare pe undeva, asa ca daca va fi gata pana luni, am timp sa ii fac rodajul la ambreiaj si sa ma bag la o plimbare. mai e cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reborned Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Salutare. Astazi am constatat cu stupoare o eroare de proiectare a mobrei C1 din 1996: suruburile care fixeaza cele doua stuturi pentru lichidul de racire sunt in CRUCE! Cum fras' sa faci asa ceva? Desigur ca le-am stricat pe ambele incercand sa le desfac iar in cele din urma am scos capacul cu totul. Abia am reusit sa il inghesui pe la cadru. De curiozitate, ce treaba ai sub capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Reglaj al culbutorilor Salutare. Caut robinet pentru rezervor. Mobra: Kawasaki EN500 C1 din 1996. Daca ati vazut vreun anunt pe aici pe forum cu piesa de vanzare dati-mi va rog un PM sau un reply cu link-ul. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomyz Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 salut, caut un capac lateral stanga (ala de plastic negru) pentru un en 500 c. ma poate ajuta cineva? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 salut, caut un capac lateral stanga (ala de plastic negru) pentru un en 500 c. ma poate ajuta cineva? merci daca e la fel cu gpz am eu.lasa un pm sau da o poza 2 pe mail sa vad: tamas_09@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomyz Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 daca e la fel cu gpz am eu.lasa un pm sau da o poza 2 pe mail sa vad: tamas_09@yahoo.com ms dar din pacate nu e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salutare. Si-a schimbat careva aripa din spate de la modelul EN500 C1? As vrea sa vopsesc mobra in iarna asta insa pentru asta trebuie sa schimb aripa din spate care e de plastic cu una de tabla. Aveti idee daca se potriveste vreuna de la alt model de mobra ? Ma gandeam sa iau una de remorca auto sau de pe la vreo comunista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Vn urile de 750 stiu ca au avut la inceput aripa de metal pe spate (primele modele) ar trebui sa gasesti pe ebay si sa se potriveasca fara prea mari probleme ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 De EN ori La multi ani si un nou an cu drumuri mai bune, benzina mai ieftina ( sa le atea TOBA-n gat alora su accizele) si vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 la multi ani mihai!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 La multi ani si asfalt uscat .. ca la Constanta e cam mazga pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 Se desfac stuturile in cauza ( sunt prinse intr-un surub de capac ) se curata de garnitura sau silicon sau ce mai au ele acolo , se pun vreo 2 o ringuri de cauciuc ( asa ca sa fii sigur ) si putin silicon peste si dupa se fixeaza la loc . Astepti si tu o perioada sa se usuce siliconul si .... gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Ianuarie 4, 2014 Share Postat Ianuarie 4, 2014 (editat) Serbus. La fel cu recomandarile lui Jerycho. O singura adaugare: dupa curatarea + schimbarii garniturii de cauciuc (o-ring), sa dai cu putina vaselina peste noul o-ring inainte de a monta stutul inapoi. Daca noua garnitura e destul de groasa, nu vad rostul siliconului. Simti "la mana" cum se aseaza cand il pui. Din experienta: daca tot curge zeama si dupa inlocuirea garniturii, se demonteaza din nou stutul, se da jos garnitura, iar pe acel canal unde se aseaza garnitura dai 2-3 ture roata cu ață apoi monteaza garnitura peste. Succes. Editat Ianuarie 4, 2014 de sagrath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 la multi ani mihai!!! Salut Adi, sper sa ne vedem anul asta, va asteptam pe la noi, la noua casa, poate facem un drum frumos care sa se termine la malul marii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Salut, vand sau schimb capac motor stanga, EN500A 1994, cu semeringuri telescoape fata acelasi model. tel 0749614491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 La multi ani si din partea mea Mihai ( desi cu intarziere ) si sa stapaniti sanatosi noua casa Si noi am reusit sa facem treaba asta la inceputul verii lui 2013 si ne-am mutat din Agigea in Constanta . Poate cineva sa distinga dot -ul anvelopei din poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Salut baieti! Sunt noul posesor a unei Kawa en500A. Motoreta e dezansamblata (pregatiri pt sezon) si mai am cateva piese de schimbat. Stiti pe cineva care dezmembreaza sau daca v-a ramas ceva din piese vechi, ar fi bine venite, normal, contra-cost. Editat Februarie 16, 2014 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Salut baieti! Sunt noul posesor a unei Kawa en500A. Motoreta e dezansamblata (pregatiri pt sezon) si mai am cateva piese de schimbat. Stiti pe cineva care dezmembreaza sau daca v-a ramas ceva din piese vechi, ar fi bine venite, normal, contra-cost. Vezi mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) Am si eu o MARE rugaminte. Aveti cumva poze cu mobra dezmembrata sau schite? Nu stiu cum sa prind bobinele de cadru, ma sucesc si invartesc pe langa ea de vreo 3 ore si nu ii dau de cap. SI ar mai fi ceva... blocul de sigurante, cum se mai aseaza si ala ? Unde? Multumesc! Editat Februarie 18, 2014 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) Bobinele se prin de cadru cu niste suruburi lungi cu distantiere, sub rezervor . Cat despre sigurante nu stiu ca la En ul meu este putin diferit . pentru manual de reparatii lasa un mail ceva Editat Februarie 18, 2014 de Jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Am si eu o MARE rugaminte. Aveti cumva poze cu mobra dezmembrata sau schite? Nu stiu cum sa prind bobinele de cadru, ma sucesc si invartesc pe langa ea de vreo 3 ore si nu ii dau de cap. SI ar mai fi ceva... blocul de sigurante, cum se mai aseaza si ala ? Unde? Multumesc! Bobinele se monteaza exact cum ti-a descris jerycho, iar blocul de sigurante, la mod meu, este deasupra bateriei. Bateria este asezata longitudinal,iar deasupra ei exista o clema,ce se fixeaza cu un surub de 6 pe cadru. Deci, blocul este fixat de acea clema pe baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.