sagrath Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Mersi Jerycho, azi am intins inca un pic, si parca e mai bine, zgomotul s-a atenuat. Daca puteti careva sa-mi spuneti cum intideti cureaua fara chestia aia de tensionare, daca este ceva smecherie. Salutare. Conform manualului, ai voie joc intre 6mm si 12.5mm. Atasat gasesti specificatia din manual impreuna cu procedura de ajustare/verificare a curelei. Drive belt procedure.pdf Multumesc, eu am lasat-o mai slaba, aproape ca pe lant Verifica te rog sa se incadreze intre 6 si 12.5mm. E prea scumpa una ca sa nu o intretii corespunzator. Regards, Sagrath. Editat Martie 19, 2014 de sagrath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 eu o las bine Merg si cu pasager si fara iar cand urca nevasta-mea in spate se intinde destul de bine asa ca eu o las cam cat se poate de lejera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Desfacut motocicleta, spalat curea, role, aveau pe ele cauciuc , noroi cu ulei, spray de curea. Montat la loc, reglat, merge perfect, abia se mai aude ceva !!!! Mersi de sfaturi ! Apropo de rulmentul de la rola din fata e ok, dar are joc pe caneluri. Eu am intors saiba care fixeaza rola si nu mai are joc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salut. Are cineva user manual si/sau service manual pentru un EN 500 din '97 (in afara de cel facut de Haynes)? Ma intereseaza in mod special ce ulei este recomandat pentru furca si ce dimensiune au simeringurile. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Cu un search pe google ar trebui sa ai raspunsul la intrebarile astea ..... si totusi uite ce am gasit eu http://www.louis.de/_1013e4aff57a838dde65fe8cf6c0459d51/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042180&typ_id=EN500C%2FA si http://www.louis.de/_1013e4aff57a838dde65fe8cf6c0459d51/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=EN500C%2FA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Cu un search pe google ar trebui sa ai raspunsul la intrebarile astea ..... si totusi uite ce am gasit eu http://www.louis.de/_1013e4aff57a838dde65fe8cf6c0459d51/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042180&typ_id=EN500C%2FA si http://www.louis.de/_1013e4aff57a838dde65fe8cf6c0459d51/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=EN500C%2FA Pe Google nu am gasit nici user si nici service manual (gratuit), dar nu m-am gandit sa caut si pe Louis. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Cu placere .. sper sa iti ajute . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Vand Kawasaki EN 500 din 93'' Transmisie curea,Inmatriculat&asigurare,In stare FOARTE BUNA! Aprox.26000km,comenzi avansate,recent vopsit,saua retapitata,coburi piele aproape noi+geanta furca,cablu km nou,baterie noua,cauciucuri 80%,carburatoare sincronizate,supape reglate,ulei+filtru+filtru aer recent schimbat,FARA BATAI SAU SUNETE CIUDATE! Pret: 1600 eu.negociabil. Tel:0743654599 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Am iesit afara, in vant si ploi, special ca sa auzi zgomotul. Persista de doi ani si ceva. Pe drum imi zdranganeste tot capul, zici ca imi arunca unul cu furculite in casca. Dar m-am obisnuit. Sau poate imi suna tobele asa de tare incat nu mai aud zgomotul din motor... Oricum, tobele suna fain, esti de acord? Wow, se aud mai multe acolo zic eu, distributia trebuie sigur schimbata. Pe de alta parte motoarele astea sunt renumite ca au tot felul de zgomote si merg asa mult si bine. La mine se intampla ceva ciudat: se aude tot mai incet, nu m-am obisnuit eu cu zgomotul, mi-au zis mai multi care au ascultat motorul in faza initiala. Cine stie ce naiba o fi, cand am bani desfac in stanga, de unde vine zgomotul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Se aude mai incet ? .... cum vine asta ? .. si de ce e o problema ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Tocmai ce am ansamblat un motor de EN500A. Am observat ca toti culbutorii au reglaj mecanic(manual). Posibil ca tacaneala pe care o ai sa fie din cauza slabirii suruburilor de pe culbutori, ori cel mai simplu lantul de distributie este prea slab sau este intins la maxim(larg), trebuie si el verificat. Ar trebuii sa dai jos capacul de la chiuloasa si sa verifici fiecare culbutor cu o lera. Din cate tin minte, jocul trebuia sa fie undeva la 0.5mm pe admisie si 0.7mm pe evacuare intre rampa culbutorilor si axul cu came, conform manualului. Sau ar mai putea fi de la boltul pistonul. Acolo ai mai mult de munca sa verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Daca stie cineva ce rulmenti are la jug EN 500A din 93 !! Sa nu desfac si sa astept pana aduce !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomcip Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 deci.., subiectul în cauză e un Kawasaki LTD450 din 88. anul trecut.., cu schimbul de ulei proaspăt făcut.., am executat în jur de maxim..., maxim 1000 km..., Buzău-Brașov-Transfăgărășan-Pitești-București-Buzău.. fiind cel mai lung drum... plus învârteli pe lângă mine.., Focșani.., București..., etc și am plecat din țară în plin sezon (serviciul)... acum vreo două zile.., m-am gândit să reîncepem sezonul (abia așteptam).. problemele normale de pornire.., plus un bendix cam uzat (acum e în service).., dar am plecat cu ea de la țară să o aduc la civilizație, aka oraș. direct la service normal.., pentru bendix. și când am scos uleiul.., ce să vezi... din cele 3.4l cât trebuia să se scurgă.., abia abia.., măsurat a ieșit 1l. țin să precizez că am mers cu ea anul ăsta doar vreo 30-35km.. și de asemenea, unde a staționat nu era nici o pată de ulei (mai bine era). zgomotul la motor era normal.., stătea la relanti... întrebarea mea e mai mult decât evidentă: unde e restul de ulei??? chiar atât de mult să se fi consumat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Probabil scapa pe la segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Adica vrei sa spui ca ti-a consumat 2,4L la mie? Cam ar fi trebuit sa fie evident fumul, amestec ca la 2T 1/25(chiar un pic mai mare).Totusi sa nu ai semeringul de la schimbator sau pinion uzat ca alea curg doar cu motorul mergand in rest fac pic si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Diferenta este mult prea mare , nu cred ca este de la segmenti ... undeva ai o alta problema . Mergi cu ea la doctor si eventual ia 3 litri de ulei mai "prost" gen agip sau mol , ulei care e mai ieftin , pune-l , mergi cu ea ceva km si vezi pe unde si cum il pierzi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomcip Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 fum evident nu avea... zgomotul la motor era normal.. azi dau iar o fugă pe la service. ieri nu putea tipul/ amicul să dea bendixul jos (îi trebuia o presă specifică). de acum încolo o să verific mult mai atent nivelul de ulei... o să vă țin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Hristos a inviat, cred ca "aburii" Pastelui sau cam dus , mai urmeaza un chin maine, la multi ani celor in cauza,de aceea vreau sa intreb ce rulment este pe foaia din spate la EN. Parca nu as vrea sa scot de doua ori roata. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 va salut cu respect! sunt mândrul posesor al unei moto care face obiectul topicului. m-as bucura tare mult sa pot intra in comunitatea voastră, eventual sa particip la întâlniri. va mulțumesc. p.s.: moto al meu mai jos. va rog sa imi spuneti daca ma puteti ajuta in problema kilometrajului. am pus cablul nou, am probat cu o bormasina, indica viteza si se schimba kilometri. am desfacut roata fata si am constat ca melcul este ruginit. am consumat un tub de degresant wd40, dar nimic, nu vrea si pace. aveti idee de unde pot cumpara un melc nou. multumesc de ajutor. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 daca nu ma insel pe Skf este asa 6302/2RSC3 15x42x13 ( camasa metalica si nu de plastic cu este original ) Totusi iti recomand sa te mai interesezi deoarece pot varia de la an la an sau model/varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 va salut cu respect! sunt mândrul posesor al unei moto care face obiectul topicului. m-as bucura tare mult sa pot intra in comunitatea voastră, eventual sa particip la întâlniri. va mulțumesc. p.s.: moto al meu mai jos. va rog sa imi spuneti daca ma puteti ajuta in problema kilometrajului. am pus cablul nou, am probat cu o bormasina, indica viteza si se schimba kilometri. am desfacut roata fata si am constat ca melcul este ruginit. am consumat un tub de degresant wd40, dar nimic, nu vrea si pace. aveti idee de unde pot cumpara un melc nou. multumesc de ajutor. asfalt uscat! daca melcul e ca si la gpz 500,am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 salut, multumesc de ajutor. ma interesez de gpz 500 si oricum cat vrei pe el? presupun ca este in firea lui, functioneaza, doar il montezi pe roata si pui cablul? inca o data multumesc de promptitudine! asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 daca nu ma insel pe Skf este asa 6302/2RSC3 15x42x13 ( camasa metalica si nu de plastic cu este original ) Totusi iti recomand sa te mai interesezi deoarece pot varia de la an la an sau model/varianta. O K , mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 daca melcul e ca si la gpz 500,am eu salut, multumesc de ajutor. am inteles ca indica putin o viteza mai mica, dar decat de loc, bun si asa. oricum, cat vrei pe el? presupun ca este in firea lui, functioneaza, doar il montezi pe roata si pui cablul? inca o data multumesc de promptitudine! asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 salut, multumesc de ajutor. am inteles ca indica putin o viteza mai mica, dar decat de loc, bun si asa. oricum, cat vrei pe el? presupun ca este in firea lui, functioneaza, doar il montezi pe roata si pui cablul? inca o data multumesc de promptitudine! asfalt uscat. De ce nu inerci sa-l repari pe al tau. Ai acolo o siguranta,scoti cupla.si vezi ce este defect.Daca ansamblul elicoidal este atat de uzat,incat sa se fi "incalecat",intradevar nu mai poti face nimic, dar daca e doar colmatat de la depuneri, se poate repara. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.