Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Mersi Jerycho, azi am intins inca un pic, si parca e mai bine, zgomotul s-a atenuat. Daca puteti careva sa-mi spuneti cum intideti cureaua fara chestia aia de tensionare, daca este ceva smecherie.

 

Salutare.

 

Conform manualului, ai voie joc intre 6mm si 12.5mm.

Atasat gasesti specificatia din manual impreuna cu procedura de ajustare/verificare a curelei.

 

Drive belt procedure.pdf

 

 

post-68581-0-76532000-1395233805_thumb.jpg

 

Multumesc, eu am lasat-o mai slaba, aproape ca pe lant

 

Verifica te rog sa se incadreze intre 6 si 12.5mm.

E prea scumpa una ca sa nu o intretii corespunzator.

 

Regards,

Sagrath.

Editat de sagrath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Desfacut motocicleta, spalat curea, role, aveau pe ele cauciuc , noroi cu ulei, spray de curea. Montat la loc, reglat, merge perfect, abia se mai aude ceva !!!! Mersi de sfaturi !

 

Apropo de rulmentul de la rola din fata e ok, dar are joc pe caneluri. Eu am intors saiba care fixeaza rola si nu mai are joc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un search pe google ar trebui sa ai raspunsul la intrebarile astea ..... si totusi uite ce am gasit eu

 

http://www.louis.de/_1013e4aff57a838dde65fe8cf6c0459d51/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042180&typ_id=EN500C%2FA si

http://www.louis.de/_1013e4aff57a838dde65fe8cf6c0459d51/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=EN500C%2FA

Pe Google nu am gasit nici user si nici service manual (gratuit), dar nu m-am gandit sa caut si pe Louis. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Kawasaki EN 500 din 93'' Transmisie curea,Inmatriculat&asigurare,In stare FOARTE BUNA! Aprox.26000km,comenzi avansate,recent vopsit,saua retapitata,coburi piele aproape noi+geanta furca,cablu km nou,baterie noua,cauciucuri 80%,carburatoare sincronizate,supape reglate,ulei+filtru+filtru aer recent schimbat,FARA BATAI SAU SUNETE CIUDATE! Pret: 1600 eu.negociabil. Tel:0743654599

 

 

post-37568-0-56033900-1396112904_thumb.jpgpost-37568-0-88923300-1396112912_thumb.jpgpost-37568-0-56481900-1396112920_thumb.jpgpost-37568-0-41162400-1396112930_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit afara, in vant si ploi, special ca sa auzi zgomotul. Persista de doi ani si ceva. Pe drum imi zdranganeste tot capul, zici ca imi arunca unul cu furculite in casca. Dar m-am obisnuit. Sau poate imi suna tobele asa de tare incat nu mai aud zgomotul din motor...

Oricum, tobele suna fain, esti de acord?

 

Wow, se aud mai multe acolo zic eu, distributia trebuie sigur schimbata. Pe de alta parte motoarele astea sunt renumite ca au tot felul de zgomote si merg asa mult si bine. La mine se intampla ceva ciudat: se aude tot mai incet, nu m-am obisnuit eu cu zgomotul, mi-au zis mai multi care au ascultat motorul in faza initiala. Cine stie ce naiba o fi, cand am bani desfac in stanga, de unde vine zgomotul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am ansamblat un motor de EN500A. Am observat ca toti culbutorii au reglaj mecanic(manual). Posibil ca tacaneala pe care o ai sa fie din cauza slabirii suruburilor de pe culbutori, ori cel mai simplu lantul de distributie este prea slab sau este intins la maxim(larg), trebuie si el verificat. Ar trebuii sa dai jos capacul de la chiuloasa si sa verifici fiecare culbutor cu o lera. Din cate tin minte, jocul trebuia sa fie undeva la 0.5mm pe admisie si 0.7mm pe evacuare intre rampa culbutorilor si axul cu came, conform manualului. Sau ar mai putea fi de la boltul pistonul. Acolo ai mai mult de munca sa verifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci.., subiectul în cauză e un Kawasaki LTD450 din 88.

anul trecut.., cu schimbul de ulei proaspăt făcut.., am executat în jur de maxim..., maxim 1000 km..., Buzău-Brașov-Transfăgărășan-Pitești-București-Buzău.. fiind cel mai lung drum... plus învârteli pe lângă mine.., Focșani.., București..., etc

și am plecat din țară în plin sezon (serviciul)...

acum vreo două zile.., m-am gândit să reîncepem sezonul (abia așteptam).. problemele normale de pornire.., plus un bendix cam uzat (acum e în service).., dar am plecat cu ea de la țară să o aduc la civilizație, aka oraș.

direct la service normal.., pentru bendix. și când am scos uleiul.., ce să vezi... din cele 3.4l cât trebuia să se scurgă.., abia abia.., măsurat a ieșit 1l. țin să precizez că am mers cu ea anul ăsta doar vreo 30-35km.. și de asemenea, unde a staționat nu era nici o pată de ulei (mai bine era). zgomotul la motor era normal.., stătea la relanti...

întrebarea mea e mai mult decât evidentă: unde e restul de ulei??? chiar atât de mult să se fi consumat???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica vrei sa spui ca ti-a consumat 2,4L la mie? Cam ar fi trebuit sa fie evident fumul, amestec ca la 2T 1/25(chiar un pic mai mare).Totusi sa nu ai semeringul de la schimbator sau pinion uzat ca alea curg doar cu motorul mergand in rest fac pic si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este mult prea mare , nu cred ca este de la segmenti ... undeva ai o alta problema . Mergi cu ea la doctor si eventual ia 3 litri de ulei mai "prost" gen agip sau mol , ulei care e mai ieftin , pune-l , mergi cu ea ceva km si vezi pe unde si cum il pierzi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fum evident nu avea... zgomotul la motor era normal.. azi dau iar o fugă pe la service. ieri nu putea tipul/ amicul să dea bendixul jos (îi trebuia o presă specifică). de acum încolo o să verific mult mai atent nivelul de ulei... o să vă țin la curent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

va salut cu respect!

sunt mândrul posesor al unei moto care face obiectul topicului.

m-as bucura tare mult sa pot intra in comunitatea voastră, eventual sa particip la întâlniri.

va mulțumesc.

 

 

p.s.: moto al meu mai jos.



va rog sa imi spuneti daca ma puteti ajuta in problema kilometrajului.

am pus cablul nou, am probat cu o bormasina, indica viteza si se schimba kilometri.

am desfacut roata fata si am constat ca melcul este ruginit.

am consumat un tub de degresant wd40, dar nimic, nu vrea si pace.

aveti idee de unde pot cumpara un melc nou.

multumesc de ajutor.

 

 

asfalt uscat!

post-83699-0-54893000-1398282101_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma insel pe Skf este asa 6302/2RSC3 15x42x13 ( camasa metalica si nu de plastic cu este original )

Totusi iti recomand sa te mai interesezi deoarece pot varia de la an la an sau model/varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut cu respect!

sunt mândrul posesor al unei moto care face obiectul topicului.

m-as bucura tare mult sa pot intra in comunitatea voastră, eventual sa particip la întâlniri.

va mulțumesc.

 

 

p.s.: moto al meu mai jos.

 

va rog sa imi spuneti daca ma puteti ajuta in problema kilometrajului.

am pus cablul nou, am probat cu o bormasina, indica viteza si se schimba kilometri.

am desfacut roata fata si am constat ca melcul este ruginit.

am consumat un tub de degresant wd40, dar nimic, nu vrea si pace.

aveti idee de unde pot cumpara un melc nou.

multumesc de ajutor.

 

 

asfalt uscat!

 

daca melcul e ca si la gpz 500,am eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

multumesc de ajutor.

ma interesez de gpz 500 si oricum cat vrei pe el?

presupun ca este in firea lui, functioneaza, doar il montezi pe roata si pui cablul?

inca o data multumesc de promptitudine!

 

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca melcul e ca si la gpz 500,am eu

salut,

multumesc de ajutor.

am inteles ca indica putin o viteza mai mica, dar decat de loc, bun si asa.

oricum, cat vrei pe el?

presupun ca este in firea lui, functioneaza, doar il montezi pe roata si pui cablul?

inca o data multumesc de promptitudine!

asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut,

multumesc de ajutor.

am inteles ca indica putin o viteza mai mica, dar decat de loc, bun si asa.

oricum, cat vrei pe el?

presupun ca este in firea lui, functioneaza, doar il montezi pe roata si pui cablul?

inca o data multumesc de promptitudine!

asfalt uscat.

De ce nu inerci sa-l repari pe al tau. Ai acolo o siguranta,scoti cupla.si vezi ce este defect.Daca ansamblul elicoidal este atat de uzat,incat sa se fi "incalecat",intradevar nu mai poti face nimic, dar daca e doar colmatat de la depuneri, se poate repara. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...