alex_en Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Multumesc de urari (deja am 4000 Km) si pot spune ca nu puteam sa fac o alegere mai buna. O sa pun si poze cat mai curand Mesaj completat Si pozele....nu sunt multe dar..... Uau, super tare! Sunt curios de unde ai portbagajul ala. Arata el cam disproportionat dar cred ca e foarte practic. Imi place motorul tau, frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Salut.... Bine ai venit printre noi.... Daca nu esti vitezoman, nu o sa-ti para rau de alegera facuta. Printre choopere e rapida, dar nici printre 'plastice' nu te face chiar de rusine.... Bafta..... Mesaj completat Hai sa va spun ce patanie (sperietura) am avut eu.....Nu o sa radeti, dar poate inatati si voi ceva din pataniile altora... Bun...acum un an, am avut problema cu acumulatorul...am luiat waka prin mai, carnet in august. Mai-August zi de zi pe loc pornit, turat un pic, oprit. Zi de Zi. Cand am luat carnetul, dau sa merg si eu cu motorul 1 zi merge, a 2 a zi incarcat acumulatorul. Ce-o fi, ce-o fi...Acumulator nou. Pana alataieri, buton-o juma de invartitura-motor pornit. (cu ea umblu la lucru 5 km dus 5 intors). Ca in totdeauna, dimineata in garaj...soc tras de tot, buton, casca,manusi,ochelari, soc inapoi la jum, moto afara din garaj, soc inapoi de tot, inchid garajul, a-ntaia plecat. Si asa zi de zi. La fel si alaltaieri, ceas pana m-am suit pe ea, viteza 1 si...oprit. Mai departe nu a facut nimic.Nimic. Nici demaror, nimic. Numai un catzanit. Inapoi in garaj, masina-la lucru. Dupamasa self service. Am zis ca s-a dus acumulatorul. Repede acte, cand l-am luat, minune 8 sept 2008. Mai e in garantie ! Stai sa vad ! L-am scos, am luat un bec halogen de masina, sarma - arde de se topeste. Hoppa ! Acumulatorul e bun! Inapoi. - fara sezut, contact-buton - scanteie la borna +. (asta era catzanitul de-l auzeam). Am dat jos capacul lateral, firul de la borna + merge la condensator (cred ca ala e condensatorul, acolo e si siguranta principala)- condensatorul iesit din lacasul ala al lui. Misc firele, sunt prindse bine, il pun la locul lui. Incerc, motorul merge ca nou. Dar....cum accelerez un pic se opreste. Cand il pornesc din nou, porneste f greu, demareaza mult, dar porneste, accelerez opreste. Aici s-a cam terminsat self service-ul meu. Azi am chemat un prieten mai experimentat, sa vedem. Poate nu i-a aer rezervorul, demontat supapa aia, e ok, la loc. Nu merge. Filtru de aer. L-am scos, nu e murdar, si uleiul inca sta bine pe el. Dar am dar o incercare. Ceas ! - Asta era, filtru nou. Am siz 1 zi 2 pana vine de la tg mures, merg fara. Montam capacul de la filtru la loc, pornim, iar nu merge. 'tui mortii masii. Da ce are ? Finalul..... -Stiti ce a fost ? Pai cand am pus acumulatorul la loc, nu l-am pus in lacasul lui, ci asa in cutia aia, acumulatorul a astupat lateral gaura pe unde ia motorul aer !!! Am pus acumulatorul cu 2 cm mai incolo unde trebuie, si a revenit totul la normal. Am pus si filtru la loc, si totul e o.k. Am ras una cu prietenul meu, si gata . Consecinte : - A cazut condensatotul din locul lui (probabil s-a scuturat afara) o fi atins ceva, de a facut scurt. Cand l-am pus la loc, totul era o.k., dar nu a mers ca nu am pus eu bine acumulatorul, si nu lua motorul aer. Scuze daca v-am plictisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCiuli Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Uau, super tare!Sunt curios de unde ai portbagajul ala. Arata el cam disproportionat dar cred ca e foarte practic. Imi place motorul tau, frumos! Portbagajul l-am luat de la neamtu' de la care am luat si motorul....era pe el... (home made) si intr-adevar e super util.....munti de bagaje pot pune pe el. Merci tuturor de cuvintele frumoase referitoare la "Kawa mea"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Uau, super tare!Sunt curios de unde ai portbagajul ala. Arata el cam disproportionat dar cred ca e foarte practic. Imi place motorul tau, frumos! Mah,iesti in Bucuresti,sau in Cluj? Ca daca iesti in Bucale,fa un drum pina-n Centru,sa vezi sissy-bar-ul ala,cu port-bagaj,de care-ti ziceam. Motocicleta amicului meu,dotata cu asa ceva,e parcata fix vizavi de Sala Palatului,linga fast-food. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) Salut....Bine ai venit printre noi.... Daca nu esti vitezoman, nu o sa-ti para rau de alegera facuta. Printre choopere e rapida, dar nici printre 'plastice' nu te face chiar de rusine.... Bafta..... Mesaj completat Hai sa va spun ce patanie (sperietura) am avut eu.....Nu o sa radeti, dar poate inatati si voi ceva din pataniile altora... Bun...acum un an, am avut problema cu acumulatorul...am luiat waka prin mai, carnet in august. Mai-August zi de zi pe loc pornit, turat un pic, oprit. Zi de Zi. Cand am luat carnetul, dau sa merg si eu cu motorul 1 zi merge, a 2 a zi incarcat acumulatorul. Ce-o fi, ce-o fi...Acumulator nou. Pana alataieri, buton-o juma de invartitura-motor pornit. (cu ea umblu la lucru 5 km dus 5 intors). Ca in totdeauna, dimineata in garaj...soc tras de tot, buton, casca,manusi,ochelari, soc inapoi la jum, moto afara din garaj, soc inapoi de tot, inchid garajul, a-ntaia plecat. Si asa zi de zi. La fel si alaltaieri, ceas pana m-am suit pe ea, viteza 1 si...oprit. Mai departe nu a facut nimic.Nimic. Nici demaror, nimic. Numai un catzanit. Inapoi in garaj, masina-la lucru. Dupamasa self service. Am zis ca s-a dus acumulatorul. Repede acte, cand l-am luat, minune 8 sept 2008. Mai e in garantie ! Stai sa vad ! L-am scos, am luat un bec halogen de masina, sarma - arde de se topeste. Hoppa ! Acumulatorul e bun! Inapoi. - fara sezut, contact-buton - scanteie la borna +. (asta era catzanitul de-l auzeam). Am dat jos capacul lateral, firul de la borna + merge la condensator (cred ca ala e condensatorul, acolo e si siguranta principala)- condensatorul iesit din lacasul ala al lui. Misc firele, sunt prindse bine, il pun la locul lui. Incerc, motorul merge ca nou. Dar....cum accelerez un pic se opreste. Cand il pornesc din nou, porneste f greu, demareaza mult, dar porneste, accelerez opreste. Aici s-a cam terminsat self service-ul meu. Azi am chemat un prieten mai experimentat, sa vedem. Poate nu i-a aer rezervorul, demontat supapa aia, e ok, la loc. Nu merge. Filtru de aer. L-am scos, nu e murdar, si uleiul inca sta bine pe el. Dar am dar o incercare. Ceas ! - Asta era, filtru nou. Am siz 1 zi 2 pana vine de la tg mures, merg fara. Montam capacul de la filtru la loc, pornim, iar nu merge. 'tui mortii masii. Da ce are ? Finalul..... -Stiti ce a fost ? Pai cand am pus acumulatorul la loc, nu l-am pus in lacasul lui, ci asa in cutia aia, acumulatorul a astupat lateral gaura pe unde ia motorul aer !!! Am pus acumulatorul cu 2 cm mai incolo unde trebuie, si a revenit totul la normal. Am pus si filtru la loc, si totul e o.k. Am ras una cu prietenul meu, si gata . Consecinte : - A cazut condensatotul din locul lui (probabil s-a scuturat afara) o fi atins ceva, de a facut scurt. Cand l-am pus la loc, totul era o.k., dar nu a mers ca nu am pus eu bine acumulatorul, si nu lua motorul aer. Scuze daca v-am plictisit. Sa mor daca mi-as fi inchipuit asa ceva. Banuiam ca e demarorul dus, periile sau ceva... Foarte tare faza oricum, e bine de stiut. Mah,iesti in Bucuresti,sau in Cluj? Ca daca iesti in Bucale,fa un drum pina-n Centru,sa vezi sissy-bar-ul ala,cu port-bagaj,de care-ti ziceam. Motocicleta amicului meu,dotata cu asa ceva,e parcata fix vizavi de Sala Palatului,linga fast-food. EN 500? Sunt in Bucuresti pana marti cand plec la Cluj. Acum ce sa zic, nu ma roade asa tare de portbagaj, pentru ca nu mai am de gand sa car prea multe anul asta, iar la drum lung merg singur oricum, am loc destul in spate, pe saua. Ideea este ca nu as vrea sa arunc sisy barul meu pentru ca este frumos, scrie kawasaki pe el si este intr-o stare foarte buna. Mi-ar trebui in schimb un portbagaj care se prinde separat cumva, nu asa cu totul... Editat Septembrie 5, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 (editat) salutare tuturor iubitorilor de en eu trebuie sa o marit ....plec din zona...este cineva amator de un chilipir apare in semnatura mea asfalt uscat Editat Septembrie 6, 2009 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 salutare tuturor iubitorilor de eneu trebuie sa o marit ....plec din zona...este cineva amator de un chilipir apare in semnatura mea asfalt uscat Salutari si tie! Nu e o idee buna sa mariti mobrele astea acum dar cateodata nu ai incotro. Bafta la vanzare si sa ne auzim cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
travelman Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salutari tuturor! Iata un en500 fara probleme.(atasez foto). Poate ne vedem in trafic.I-mi place atat de mult modelul incat i-am luat unul si sotiei. Adevarul este ca modelul are fiabilitate si consum redus ( nu stiu cum va consuma unora 6% ??? ) Al meu nu trece de 3,5-4 % Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine. si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salutari tuturor!Iata un en500 fara probleme.(atasez foto). Poate ne vedem in trafic.I-mi place atat de mult modelul incat i-am luat unul si sotiei. Adevarul este ca modelul are fiabilitate si consum redus ( nu stiu cum va consuma unora 6% ??? ) Al meu nu trece de 3,5-4 % Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine. si asfalt uscat ! Bun venit tie si sotiei tale in clubul EN 500! Ne intalnim cum sa nu, in trafic sau la intruniri... Consumul ala de 6 poate fi credibil in conditiile unui mers in oras cu pasager, dar si asa e cam mult. Personal nu cred ca iti consuma mobra 3,5 in oras (apropo, io vorbesc de Bucuresti ca daca stai altundeva o fi posibil...) dar oricum consumul este scazut fata de alte motociclete. Fiabilitatea este remarcabila la acest model dar o sa vezi ca la un moment dat o sa-si ceara costurile de rigoare (distributie, lant de transmisie, alternator, electromotor si ce o mai ceda). Io ma apropii de 40 000 km cu a meu si pot sa spun ca sunt multumit de cum se comporta. Se poate si mai bine dar deocamdata asta e. Numai bine si asfalt uscat ca e mai bun ca orice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 are cineva o roata de fata spitata sau butucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 poate s-a mai scris / intrebat, ce bujii trebuie la En 1990 ? Nu eu merg trimit un prieten...Intreaba el la magazin, dar poate stiti si voi, sa ai spun dinainte Mesaj completat pe pagina louis.de am gasit asa............................ 10035050 ZUENDKERZE NGK DR9EA KAWASAKI EN 500 (EN500A) 3,65 euro. .............................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCiuli Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine. si asfalt uscat ! Felicitari si tie....si sotiei...... Daca esti din Bucuresti o sa ne vedem cu siguranta in trafic! Asfat uscat si voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 poate s-a mai scris / intrebat, ce bujii trebuie la En 1990 ?Nu eu merg trimit un prieten...Intreaba el la magazin, dar poate stiti si voi, sa ai spun dinainte Mesaj completat pe pagina louis.de am gasit asa............................ 10035050 ZUENDKERZE NGK DR9EA KAWASAKI EN 500 (EN500A) 3,65 euro. .............................. Alegerea bujiilor: Felicitari tuturor posesorilor de EN. A-ti ales bine.si asfalt uscat ! Felicitari si tie....si sotiei...... Daca esti din Bucuresti o sa ne vedem cu siguranta in trafic! Asfat uscat si voua! Sunt naturalizat pe aici de ceva vreme. O sa ne vedem cu siguranta, numai bine si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Baieti e de rau cu waka mea.....S-a dus ceva... Poate a-ti avut asa ceva....vreo idee ? La mersul in gol - relanti -se apuca si se tureaza de numa' numa'...dar parca numai cand e cald. Se raceste, a doua zi pornesc, tot scuipa o bujie (dreapta), curat, la loc, tot una merge, scot, curat, la loc, una merge...cand s-a incalzit un pic, merg ambele. La drum. Vreo 1 km totul o.k., trage bine, merge, dupa aia, un cilindru iar nu merge, incetinesc sa intorc, iar se apuca si tureaza rau de tot, am mers acasa intr-a-doua fara sa accelerez, sacadat, zdruncinat, dar am ajuns acasa. Ce-o fi oare ? - A-ti patit asa careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 DE VANZAREStare buna, inmatriculata in Romania in noiembrie 2008, unic proprietar. Consumabile schimbate. Bonus coburi material textil. Pret 1800 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR. Pretul se mai mai poate negocia la fatza locului. Detalii in linkul de mai jos Kawasaki EN500 Vandut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 chiar nu vrea nimeni un en..... oferta de toamna 1600..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Baieti e de rau cu waka mea.....S-a dus ceva...Poate a-ti avut asa ceva....vreo idee ? La mersul in gol - relanti -se apuca si se tureaza de numa' numa'...dar parca numai cand e cald. Se raceste, a doua zi pornesc, tot scuipa o bujie (dreapta), curat, la loc, tot una merge, scot, curat, la loc, una merge...cand s-a incalzit un pic, merg ambele. La drum. Vreo 1 km totul o.k., trage bine, merge, dupa aia, un cilindru iar nu merge, incetinesc sa intorc, iar se apuca si tureaza rau de tot, am mers acasa intr-a-doua fara sa accelerez, sacadat, zdruncinat, dar am ajuns acasa. Ce-o fi oare ? - A-ti patit asa careva ? Cred ca este carburatia data peste cap. Ai umblat pe acolo? Este posibil sa ai si probleme electrice la CDI sau la bobinele de aprindere. Nu am patit asa ceva, dar sunt curios ce are. Io personal zic ca ti-ai bagat tu degetele in ea pe undeva si ai bulit ceva, altfel nu-mi explic. A mea are aproape 38 000 KM si n-am avut nici un fel de probleme de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Tocmai va spuneam mai inainte ca a mers ceas de cand am luat-o.... A facut figura aia cu condensatorul cazut afara, dupa aia a mers iar. Pe urma a inceput sa nu mai mearga mai mult de 120/h, nu ca as fi vrut eu mai mult, dar turat la maxim !!! - mergea numai 120 max. Atunci am luat bujii noi, credeam ca poate aia e... Dar nu.... Deci eu nu m-am bagat nici la carburator, nici unde...Nici nu le am...Dar nici nu trebuia ca mergea f bine. Acum pauza....Am sa va tin la curent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Salutare. Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 saltari. am si eu o rugaminte: daca stie careva vreun site unde este discutata evolutia EN 500 de la primul model pana la ultimele... sau unul general pentru mai multe feluri de moto, inclusiv EN. ca am inteles ca intr-un an s-a trecut de la roata turnata la spite; alta data de la curea la lant...samd ideea e ca as vrea sa-mi iau motor. chopper. si e primul motor, carnetul crd ca-l dau in octombrie. iar asta este unul din cele 3 recomandate pentru incepatori pe alt topic pe-aici. si de asemenea - din ce m-am uitat si din buget - e cel mai probabil (shadow - peste buget; virago - prea joasa&micutza - am 1,72m si 80kg) multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Salutare. Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre. Multam Io am prins 180 chiar cand am luat-o. Dupa ce mi-am schimbat cureaua (mai scurta cu 2 dinti) si cauciucurile (nu le-am mai echilibrat) si mai mult de 140 nu pot sa merg deoarece intra in voblaj. Cred ca si rulmentii la roti au prins joc, dar poate o sa-i schimb si atunci sa vezi cruising speed! saltari. am si eu o rugaminte: daca stie careva vreun site unde este discutata evolutia EN 500 de la primul model pana la ultimele... sau unul general pentru mai multe feluri de moto, inclusiv EN. ca am inteles ca intr-un an s-a trecut de la roata turnata la spite; alta data de la curea la lant...samd ideea e ca as vrea sa-mi iau motor. chopper. si e primul motor, carnetul crd ca-l dau in octombrie. iar asta este unul din cele 3 recomandate pentru incepatori pe alt topic pe-aici. si de asemenea - din ce m-am uitat si din buget - e cel mai probabil (shadow - peste buget; virago - prea joasa&micutza - am 1,72m si 80kg) multumesc. Io stiu ceva sit-uri: www.en500.de www.bikez.com www.ex-500.com Cred ca e o alegere dificila dar cu siguranta nu o sa regreti daca o sa cumperi un en 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 saltari. am si eu o rugaminte: daca stie careva vreun site unde este discutata evolutia EN 500 de la primul model pana la ultimele... sau unul general pentru mai multe feluri de moto, inclusiv EN. ca am inteles ca intr-un an s-a trecut de la roata turnata la spite; alta data de la curea la lant...samd ideea e ca as vrea sa-mi iau motor. chopper. si e primul motor, carnetul crd ca-l dau in octombrie. iar asta este unul din cele 3 recomandate pentru incepatori pe alt topic pe-aici. si de asemenea - din ce m-am uitat si din buget - e cel mai probabil (shadow - peste buget; virago - prea joasa&micutza - am 1,72m si 80kg) multumesc. aici gasesti cateva date despre en si modelele produse in timp http://www.en500.de/ daca te intereseaza modelul eu am una de vanzare pret de toamna 1600.... vezi in semnatura anuntul vechi si cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 aici gasesti cateva date despre en si modelele produse in timphttp://www.en500.de/ daca te intereseaza modelul eu am una de vanzare pret de toamna 1600.... vezi in semnatura anuntul vechi si cateva poze... merci amandorura, site-ul pare interesant, o sa incerc sa folosesc google translate pe el ca nu stiu o boaba de germana. cat despre oferta...ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCiuli Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Salutare. Care e viteza maxima pe care ati reusit sa o prindeti cu kawa EN. NU va intreb din cauza ca mi-ar trebuii ceva mai multa viteza dar am senzatia ca a mea e mai lenesa decat spuneti voi despre ale voastre. Multam eu i-am dat 150, dar neavand parbriz mai mult de 120-130 nu merg.....placerea cea mai mare este intre 100 si 110. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) eu i-am dat 150, dar neavand parbriz mai mult de 120-130 nu merg.....placerea cea mai mare este intre 100 si 110. Asfalt uscat! subscriu...se comporta excelent la viteza de 100-120 si te simti bine pe ea fara sa stai incordat chiar si fara parbriz este mai placut sa ai o turatie mai mica a motorului si sa ii auzi zgomotul decat sa zumzaie ca o vitezana, ...parerea mea.... asfalt uscat! Editat Septembrie 17, 2009 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.