Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Am o intrebare pentru voi: dupa ce mi-am scos motocicleta din service in primele 2 zile imi pornea ventilatorul dupa orice plimbare dupa ce scoteam cheia din contact. Temperatura de afara era in jur de 10-15 grade. La inceput m-a mirat treaba asta. Fiind destul de rece afara imi imaginam ca nu e cazul sa mai porneasca ventilatorul.

 

Dar lumea a zis sa stau calm ca e natural sa mai mearga ventilatorul dupa plimbare. M-am obisnuit cu acest gand pana cand am observat ca NU mai porneste ventilatorul cand opresc. Lampa care indica supra incalzire sta stinsa. Mi se pare putin probabil sa fie o problema si cu termocupla ventilatorului si cu senzorul de temperatura.

 

Intrebare este: la voi cum se petrece treaba? Porneste ventilatorul cand opriti motocicleta dupa o plimbare pe temperaturile astea relativ scazute de 10-15 grade?

 

Da! Daca s-a mers mult si vaka e incinsa si contactul ramane pus, ventilatorul ramane pornit chiar si 2-3 minute. Nu tine de temperatura de afara ci de temperatura motorului.

 

In alta ordine de idei, vand vaka dupa ce am schimbat absolut tot ce se putea schimba pe ea. Am fost avertizat sa nu bag bani in ea, am ignorat sfatul pana m-am dat cu o despuiata care m-a imbolnavit. Deci gata cu cioparismul, trec la 130 cp si las pe mana viitorului proprietar o mobra exceptionala, superintretinuta cu un sunet extraordinar, cu tot istoricul la dispozitie, toate consumabilele noi, numai buna de scos la plimbare. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da! Daca s-a mers mult si vaka e incinsa si contactul ramane pus, ventilatorul ramane pornit chiar si 2-3 minute. Nu tine de temperatura de afara ci de temperatura motorului.

Ventilatorul nu are nici o treaba cu contactul, el continua sa mearga atata timp cat are tensiune de la baterie si nu e oprit de catre automatica (termocupla).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

am nevoie de niste ajutor de la un posesor de EN500 cu comenzi avansate. imi lipseste o piesa si am nevoie de descrierea ei ca sa o pot face.

ca sa pastram chestiile simple este vorba de piesa care face legatura intre pedala de la schimbator si piesa care sta fixata pe axul schimbatorului. am nevoie de dimensiunile ei. cel mai probabil este o tija metalica cu filet tata la un capat si filet mama la celalat (e o simpla presupunere si astept sa ma contraziceti). desigur ar fi de mare folos si dimenziunile filetului.

 

voi atasa si o poza cand voi putea pentru edificare.

 

am atasat poza care ar trebui sa fie mai mult decat suficienta pentru intelegerea dilemei mele

post-15775-1209483308_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de niste ajutor de la un posesor de EN500 cu comenzi avansate. imi lipseste o piesa si am nevoie de descrierea ei ca sa o pot face.

ca sa pastram chestiile simple este vorba de piesa care face legatura intre pedala de la schimbator si piesa care sta fixata pe axul schimbatorului. am nevoie de dimensiunile ei. cel mai probabil este o tija metalica cu filet tata la un capat si filet mama la celalat (e o simpla presupunere si astept sa ma contraziceti). desigur ar fi de mare folos si dimenziunile filetului.

 

voi atasa si o poza cand voi putea pentru edificare.

 

am atasat poza care ar trebui sa fie mai mult decat suficienta pentru intelegerea dilemei mele

E vorba de o tija filetata pe stanga la un capat si pe dreapta la celalalt (nu mama-tata!!!). Filetele sunt metric 6, dar pentru mai multa siguranta poti verifica cu un surub M6 daca intra in locasul unde intre tija. Lungimea nu o cunosc, dar toleranta e destul de mare, poti masura si cu o ruleta. Pe langa aceasta tija, ai nevoie si de 2 piulite, care sa blocheze tija in cele 2 piese: una cu filet pe stanga, alta cu filet pe dreapta. Problema este ca suruburi/ piulite cu filet pe stanga nu se prea gasesc, trebuie facute cu tarod/filiera corespunzatoare. Care nici ele nu sunt pe toate drumurile.

 

LE: scuze, cele spuse mai sus sunt valabile la constructia clasica, la tine vad ca, intr-adevar, tija trebuie sa fie surub la un capat si piulita la celalalt, daca inteleg bine din desen (adica mama-tata, cum i-ai spus tu). Ramane insa valabila povestea cu filetele stanga-dreapta, altminteri nu ar functiona ansamblul. Mai intai trebuie sa verifici la care capat e filet normal (pe dreapta) si la care inversat (pe stanga).

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ma scuzati ca ma bag ca musca in lapte dar am o problema mare...

Am o gaura in curea care ma sperie, motiv pentru care am decis s-o schimb. Problema este ca inca nu am reusit sa gasesc un distribuitor mai ieftin de 430 de EUROI!!! :rusinica:

Poate stiti voi undeva mai ieftin?

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e doar o gaura nu cred ca ar fi o mare problema. depinde si cat de mare e. daca era o taiatura, atunci era mare problem. eu inca nu am avut probleme cu cureaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e doar o gaura nu cred ca ar fi o mare problema. depinde si cat de mare e. daca era o taiatura, atunci era mare problem. eu inca nu am avut probleme cu cureaua.

Are dimensiunea unui sambure de cireasa :rusinica:

Piatra care a produs-o am scos-o eu cu surubelnita...

Partea buna e ca e pozitionata exact pe centrul curelei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta-i pe cei de la My Moto din bucuresti.

021-3114267

0722.285.805

De fiecare data cand am comandat piese astia au avut cel mai mic pret. Spune-ne daca ti-au facut pret mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i contactez, mersi mult pentru pont! :rolleyes:

Deocamdata am incercat sa-mi iau una din State dar nu am primit inca raspuns, sa vedem... :rusinica:

 

cauta-i pe cei de la My Moto din bucuresti.

021-3114267

0722.285.805

De fiecare data cand am comandat piese astia au avut cel mai mic pret. Spune-ne daca ti-au facut pret mai bun.

394 EURO..., cel mai ieftin pana acum, dar totusi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o idee:cauta pe ebay dupa codul de produs luat de pe siteul Kawasaki.

Sau tot cu acelasi cod de produs cauta pe diverse siteuri din state si vezi daca nu il gasesti mult mai ieftin. Apoi contacteaza un om care intermediaza comenzi din state. IDul tipului cu care am lucrat eu: dan.soft . Comanda me anu s-a materializat din cauza unor neintelegeri intre el si magazinul de la care am comandat. Banii mi i-am primit inapoi (platisem intergral in avans). Ideea d ebaza e ca iei pretul de pe site la care adaugi shippingul de la magazin la omul din US, shippingul din US in RO, taxa vamala, cred, si comisionul omului. Poate iesi mai convenabil la pret. Succes.

Oricum cureaua nu e e componenta ieftina.

 

revin cu intrebarea: nu-mi da si mie cineva dimensiunea acelei tije? Chiar nu are nimeni comenzi avansate pe EN?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o idee:cauta pe ebay dupa codul de produs luat de pe siteul Kawasaki.

Sau tot cu acelasi cod de produs cauta pe diverse siteuri din state si vezi daca nu il gasesti mult mai ieftin. Apoi contacteaza un om care intermediaza comenzi din state. IDul tipului cu care am lucrat eu: dan.soft . Comanda me anu s-a materializat din cauza unor neintelegeri intre el si magazinul de la care am comandat. Banii mi i-am primit inapoi (platisem intergral in avans). Ideea d ebaza e ca iei pretul de pe site la care adaugi shippingul de la magazin la omul din US, shippingul din US in RO, taxa vamala, cred, si comisionul omului. Poate iesi mai convenabil la pret. Succes.

Oricum cureaua nu e e componenta ieftina.

 

revin cu intrebarea: nu-mi da si mie cineva dimensiunea acelei tije? Chiar nu are nimeni comenzi avansate pe EN?

O sa incerc la Scootworks unde au cu 191,99 $ :rolleyes: .

Sa vad daca reusesc sa-mi fac singur toata afacerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se da motocicleta din profil si o frumusete de infundatura de rezervor. infundatura nu e insotita de zgarietura(banuiesc ca e urma genunchiului fetei care a avut-o si a tavalit-o la viteza mica).

intrebarea mea e: cum fac sa o rezolv?

mi s-au oferit urmatoarele solutii:

1. sudat ceva metalic si apoi tras de acel ceva metalic, operatiune urmata de revopsire

2. scoaterea rezervorului si suflarea de aer comprimat

3. introducerea pe interior a unei tije si incercarea de indreptare prin apasare.

 

ultimele 2 variante nu merg decat daca rezervorul are perete simplu si nu dublu. deci stie cineva care e metoda cea mai buna si daca ENul are rezervor cu perete dublu sau simplu? dintre toate mie imi suna ideal varianta 2

 

salut!ma indoiesc sa-ti reuseasca chestia cu sudura....peretii rezervorului sunt de o alta grosime decat tabla unei masini,la care de obicei merge procedeul asta....

...suflarea cu are comprimat....o iau ca o gluma buna....ce crezi ca e minge????

...tija pe interior..mda,e o solutie ,dar trebuie combinata cu incalzirea locala a zonei indoite...nu inainte de a umple rezervorul cu apa si apoi goli...atentie ,exista riscul de explozie...daca incerci sa sudezi sau incalzesti....sfatul meu este sa incarci cu chit de fibra daca nu e prea mare gauroiul si apoi sa duci la vopsit....succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rezervoare indoite am auzit ca se procedeaza in felul urmator :

-Se da o gaura cu un burghiu de diametru redus in centrul indoiturii sau in zona care are adancimea maxima;

-Se introduce prin gaurica un dispozitiv tip presa cu ancora pliata;

-Se deschide ancora in zona infundata si se dezdoieste tabla prin presare;

-Se acopera gaura cu un punct de sudura;

-Se sableaza zona;

-Se chituieste zona pana se aduce la forma dorita;

-Se aplica vopsea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti,

ma primiti si pe mine in gasca EN 500 ?

pentru inceput sa va zic ca am un EN 500 C ( din 2000 ). anul trecut l-am adus din germania, era la cca 6000 de km si acuma am 12000 si deja l-am scos la plimbarica.vreau sa-i schimb filtrele si uleiul si nu prea stiu unde sa gasesc.

ceva telefoane daca stie careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! sa-l stapanesti sanatos.

in bucuresti sunt o groaza de locuri unde gasesti filtrul de ulei, ulei. in cluj nu stiu sa te indrum.

filtrul de aer mi l-am luat de pe louis.de (comandat prin motolouis.ro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti,

ma primiti si pe mine in gasca EN 500 ?

pentru inceput sa va zic ca am un EN 500 C ( din 2000 ). anul trecut l-am adus din germania, era la cca 6000 de km si acuma am 12000 si deja l-am scos la plimbarica.vreau sa-i schimb filtrele si uleiul si nu prea stiu unde sa gasesc.

ceva telefoane daca stie careva ?

Salut!

Bun venit in gasca, ma bucur ca ai ales acest model de motocicleta, iti doresc multi kilometri fara incidente!

Ulei eu bag Motul mineral 20 w 50 si il schimb la 5000 de km. 3 litri, in jur de 150 lei

Filtru de ulei MAN, dai comanda la orice magazin care aduce filtre MAN si in doua zile il ai.Cam 25 lei.

Filtru de aer DELO de pe Louis, 10 euro.

Cam atat schimb eu...

Bafta, sa ne vedem la intruniri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut

 

am si eu o purcelusha din asta en 500 A din '94 luata din germania cu 15.000 la bord, anul trecut in septembrie

 

scrieti si voi mai multe despre probleme tehnice si cum se rezolva in caz de nevoie; eu de ex am patit-o acu 3 saptamani: a murit motorul incet, curgea benzina prin filtrul de aer si nu mai pornea, am dat un milion sa ma duca de la virgiliu pana in giulesti la o cunostinta care cica se pricepe si mi-a zis ca e nasol, ca am motorul varza (scoatea fum alb la esapamant) dupa care am schimbat uleiul de la 10 w 40 la 20 w 50 si merge perfect, nu stiu nici acum ce s-a intamplat, dupa patania asta am fost cu ea la valenii de munte si de acolo la cheia in total 300 km fara probleme, plus ca am frecat-o prin buc. ps am cartea tehnica completa editata in sua pt cine e interesat;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Caut Sa Repar Un Amortizor Curs, kawa en500.

vreau un numar de telefon sau o adresa pt bucuresti

arde!!!!

astept recomandari bune si preturi decente

asfalt uscat

 

 

 

momentan nu mai caut....dar poate data viitoare am nevoie si poate raspunde-ti si voi mai repede

Editat de cristian72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut Sa Repar Un Amortizor Curs, kawa en500.

vreau un numar de telefon sau o adresa pt bucuresti

arde!!!!

astept recomandari bune si preturi decente

asfalt uscat

 

momentan nu mai caut....dar poate data viitoare am nevoie si poate raspundeti si voi mai repede

 

Daca tot nu mai cauti, macar pune poze cu ea sa o vedem si noi! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, au curele si pt En 500,(These replacement belts are not for Scootworks Belt Drive Systems, but are for the belt drives that were actually supplied by Kawasaki on these motorcycles from the factory). ai rabdare cu ei si mai bombardeaza-i cu mail-uri. tranzactia merge facuta cu card de credit VISA, Mastercard etc. Transportul pana la noi variaza intre 35 si 39 de dolari, iar durata shipping-ului oscileaza intre 5 si 10 zile lucratoare. la vama poate ai noroc si te descurci cu o suma inaintata omului. Spor!

P.S. pastreaza chitanta cu care vine cureaua. nu se se stie niciodata cand vei avea nevoie de ea!

 

 

O sa incerc la Scootworks unde au cu 191,99 $ :P .

Sa vad daca reusesc sa-mi fac singur toata afacerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e treaba de noroc ma. una e 89 de dolari si alta 191$. crede-ma la aceasta suma de obicei te taxeaza.

 

@foxdesert

ce suma inaintata omului ma? nu se plateste nimica, ce-ai de faci asa?

 

poate vrei sa zici ca e treaba de noroc, da' ma indoiesc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e treaba de noroc ma. una e 89 de dolari si alta 191$. crede-ma la aceasta suma de obicei te taxeaza.

 

Nu stiu cine te-a pacalit (dar banuiesc) eu nu am platit niciodata altceva in afara taxei de depozitare sau ce dracu taxa e aia de 2 sau 4 RON la posta. Niciodata si am cumparat de 19 ori de pe ebay, inclusiv seaua din care mi-am facut seaua solo, inclusiv aripile custom care nu mi s-au potrivit, pachete mari cu valoare declarata mult mai mare de 200 de dolari. Agentul vamal nu mi-a cerut niciodata nimic, s-a uitat doar sa vada ce am primit, de cele mai multe ori din curiozitate.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foxdesert are dreptate, se plateste taxa.

Si eu am avut parte de un vames motofriendly, dar prima data m-a taxat cand am primit coletul din State, m-am prins de faza si am strecurat printre dinti incet, dar destul cat sa ma audă si vamesul: "Fu_tu-i mor_ții mă-sii, ce taxă mare, Âşi aÂşa nu mă platesc generalii ăia bine". Vamesul aude si normal vine replica: "da unde lucrezi frate, la armată? ai legitimație?". Normal, îi arăt scurt o legitimație, da de la alt minister, ăsta face fețe-fețe :"de ce dracu nu ai spus de la început, nu-ți luam nimic, le încadram eu la altceva, acum nu mai am ce sa fac, am taiat chitanta". E, si de atunci, vamesu ala nu m-a mai taxat la nici un colet primit din non-Europa, e drept că îi mai las Âşi eu de câte o bere.

Nici nu se mai uita in colete, da mi-a cerut sa-i plimb odata prietena. Ehh, daca e buna, ma sacrific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...