Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Filosofule...Nu-i exclus sã mã vezi trecut de la "si outsideri" la "membru cu drepturi depline" rolleyes.gif....Doar am mai mers vreo 1400 km,cu EN-ul lui Paul (pânã sa fie al lui), asa cã stiu prea bine,cum e mobra.Nu-s chitit pe-un anumit model.C-o sã fie Dragstar 250,EL 250 B,sau EN 500 (A,B sau C )....om vedea la sfârsitul primãverii, când ar trebui sã am suma necesarã.Oricum,sunt mari sanse sã vin cãlare din Germania,pe-un EN-u. Tocmai mã uitam pe mobile.de,la un EN-u model A,din '94,cu aproape 20.000 km, care aratã brici,si costã doar 1000 euro...Cu încã 500 euro,cheltuieli cu transportul,m-as încadra-n bugetul estimat....Pe Dragstar,don'soara proprietarã,ar vrea 2000 euro...O fi el din 2003,si cu 31.000 km (ultimii 3.000,productie eu biggrinbandit.gif ).da"mai mult de 1500 euro,nu-s nebun sã dau....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu il cunosc pe un tip Marian, lucreaza la un service cum urci podul spre iesirea catre Agigea, foarte bun. E in Chopper Academy sau Speed Academy de fapt.

Cum iesi din oras sprea agigea pe stanga? Si e si o vulcanizare acolo? Tot el mi-a schimbat uleiul si semeringurile la fostul zxr, dupa ce altii nu au facut treaba cum trebuia si au mai si f-tut un surub. Mi-a lasat o impresie tare placuta tipul: in primul rand calitatea si in al 2-lea rand ca a zis ca ma suna cand e gata si exact la ora cand a zis m-a si sunat. Si nici preturile nu au fost cine stie ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum iesi din oras sprea agigea pe stanga? Si e si o vulcanizare acolo? Tot el mi-a schimbat uleiul si semeringurile la fostul zxr, dupa ce altii nu au facut treaba cum trebuia si au mai si f-tut un surub. Mi-a lasat o impresie tare placuta tipul: in primul rand calitatea si in al 2-lea rand ca a zis ca ma suna cand e gata si exact la ora cand a zis m-a si sunat. Si nici preturile nu au fost cine stie ce.

 

VN-ul meu,e la Andrei.E-un service la intrarea-n C-ta,vizavi de-o vedetã torpiloare...Mi-i se pare cã tot acolo,e si sediul RAR.Au pus p-una din clãdirile alea,doar cu parter,pe post de statuie,un chopper fãcut dintr-o ruseascã.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiesti Domn Darian! Il stiu pe domn Andrei, e la cealalta iesire, spre Valu/Murfatlar. Face treaba buna, dar e cam ametit uneori. Cealalta mobra la el o dusesem si mi-a lasat jugurile tinandu-se in 2 suruburi (din 6), mi-am dat seama normal ... intr-o curba :) Cand am ajuns acasa, necredincios cum sunt si tot mi-am facut cruce ca am ajuns asa :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum iesi din oras sprea agigea pe stanga? Si e si o vulcanizare acolo? Tot el mi-a schimbat uleiul si semeringurile la fostul zxr, dupa ce altii nu au facut treaba cum trebuia si au mai si f-tut un surub. Mi-a lasat o impresie tare placuta tipul: in primul rand calitatea si in al 2-lea rand ca a zis ca ma suna cand e gata si exact la ora cand a zis m-a si sunat. Si nici preturile nu au fost cine stie ce.

 

 

El e; si aceeasi impresie mi-a lasat

 

Filosofule...Nu-i exclus sã mã vezi trecut de la "si outsideri" la "membru cu drepturi depline" rolleyes.gif....Doar am mai mers vreo 1400 km,cu EN-ul lui Paul (pânã sa fie al lui), asa cã stiu prea bine,cum e mobra.Nu-s chitit pe-un anumit model.C-o sã fie Dragstar 250,EL 250 B,sau EN 500 (A,B sau C )....om vedea la sfârsitul primãverii, când ar trebui sã am suma necesarã.Oricum,sunt mari sanse sã vin cãlare din Germania,pe-un EN-u. Tocmai mã uitam pe mobile.de,la un EN-u model A,din '94,cu aproape 20.000 km, care aratã brici,si costã doar 1000 euro...Cu încã 500 euro,cheltuieli cu transportul,m-as încadra-n bugetul estimat....Pe Dragstar,don'soara proprietarã,ar vrea 2000 euro...O fi el din 2003,si cu 31.000 km (ultimii 3.000,productie eu biggrinbandit.gif ).da"mai mult de 1500 euro,nu-s nebun sã dau....

 

 

Pai ti-am mai zis: poate mergem impreuna; si bugetul meu e cam tot de 1500 E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tiranspider, daca ai gasit pe wemoto ce vrei, sa-mi pui un link sa ti le comand si tie cand dau comanda mea. Daca vrei, ofcors. :)

deci :

1) http://www.wemoto.ro/bikes/Yamaha/YZF_600_R_Thundercat/98-01/picture/Air_Filter_HiFlo/

2) http://www.wemoto.ro/bikes/Yamaha/YZF_600_R_Thundercat/98-01/picture/Fuel_Filter/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sãnãtate maximã,fericire si bani,La Multi Ani,s.a.m.d. .....makeout.gifbeer.giffriday.gif...........................

Si-acuma,ridic la fileu,urmãtoarea întrebare: oare se potrivesc pe varianta "C ",jentile de la "A "? Oricum, prefer transmisia pe curea,decât cu lantz . La motor,cred cã nu-i de înlocuit decât pinionul care angreneazã lantzul,cu unul care sã fie pt. curea...Din mai multe motive,vreau "C "-ul,dar m-am obisnuit si mi-i se par mai bune,jentile turnate si cauciucurile tubeless (de exemplu,astã-varã,când am avut panã la Dragstar,a trebuit sã schimb si camera angryfire.gif)...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sãnãtate maximã,fericire si bani,La Multi Ani,s.a.m.d. .....makeout.gifbeer.giffriday.gif...........................

Si-acuma,ridic la fileu,urmãtoarea întrebare: oare se potrivesc pe varianta "C ",jentile de la "A "? Oricum, prefer transmisia pe curea,decât cu lantz . La motor,cred cã nu-i de înlocuit decât pinionul care angreneazã lantzul,cu unul care sã fie pt. curea...Din mai multe motive,vreau "C "-ul,dar m-am obisnuit si mi-i se par mai bune,jentile turnate si cauciucurile tubeless (de exemplu,astã-varã,când am avut panã la Dragstar,a trebuit sã schimb si camera angryfire.gif)...

 

 

Cred ca se potrivesc dar cartea tehnica e de baza; userul papas a facut conversia invers, de la curea la lant, el te poate ajuta daca mai intra pe aici; dar care sunt motivele pt care vrei C-ul? In afara de tobe, A-ul mi se pare mai frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In primul rand, La multi ani, sanatate, drumuri bune si benzina ieftina tuturor!

Acuma hai sa spun ce cadou m am gandit sa ii fac calutzului meu la implinirea frumoasei varste de 20 de ani..sa il fac bucati :lol: . Si profitand de off-season m am apucat de treaba. Nu e deloc complicat sa desfaci chestii. Am avut nevoie cam de 15 ore de munca si rezultatul a fost o camera plina de piese. Ideea e mai veche dar abia anul asta cred ca o sa am timp. Vreau sa vopsesc si cadrul ca incep sa apara urme de rugina pe ici pe colo. O sa incerc sa schimb tot ce e de schimbat (cauciuce, plastice) in limita bugetului desigur. Probleme mari nu prea am cu el, inafara de un tzacanit la relanti, pe care inca nu l am identificat. In schimb, ieri am inceput sa desfac motorul si am avut surpriza sa gasesc un segment rupt in doua. Mai precis primul segment de foc. Era la locul lui, dar rupt. Se simte un pic de uzura si pe cilindru, dar fara scule de masura nu pot sa imi dau seama cat e de grav. Acuma intrebarea de baraj: unde gasesc segmenti??? Am cautat toata dimineata pe net si in afara de un anunt pe e-bay(la care nu am acces) nu am gasit nimic pe la noi. Daca e careva in stare sa ma ajute..please help.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, La multi ani, sanatate, drumuri bune si benzina ieftina tuturor!

Acuma hai sa spun ce cadou m am gandit sa ii fac calutzului meu la implinirea frumoasei varste de 20 de ani..sa il fac bucati :lol: . Si profitand de off-season m am apucat de treaba. Nu e deloc complicat sa desfaci chestii. Am avut nevoie cam de 15 ore de munca si rezultatul a fost o camera plina de piese. Ideea e mai veche dar abia anul asta cred ca o sa am timp. Vreau sa vopsesc si cadrul ca incep sa apara urme de rugina pe ici pe colo. O sa incerc sa schimb tot ce e de schimbat (cauciuce, plastice) in limita bugetului desigur. Probleme mari nu prea am cu el, inafara de un tzacanit la relanti, pe care inca nu l am identificat. In schimb, ieri am inceput sa desfac motorul si am avut surpriza sa gasesc un segment rupt in doua. Mai precis primul segment de foc. Era la locul lui, dar rupt. Se simte un pic de uzura si pe cilindru, dar fara scule de masura nu pot sa imi dau seama cat e de grav. Acuma intrebarea de baraj: unde gasesc segmenti??? Am cautat toata dimineata pe net si in afara de un anunt pe e-bay(la care nu am acces) nu am gasit nimic pe la noi. Daca e careva in stare sa ma ajute..please help.

Eu am aceeasi problema ca si tine! :laugh:

 

M-a lasat motoru', iar dupa ce l-a desfacut mecanicul, a gasit supapele foarte murdare (supapele nu cadeau bine pe scaunul lor si nu etansau chiuloasa => pierderea compresiei) si segmentii indoiti (nu stiu care din ei, ca nu am vazut decat 2 => pierderea compresia) + cilindrii ovalizati putin...

Drept urmare, imi va curata supapele si imi va inlocui segmentii, ca nu am bani sa-i resegmentez acum.

 

Eu mi-am comandat aseara de la Dual Motors (51Euro setul/cilindru, adica 102Euro in total), termenul de livrare este intre 7-10 zile lucratoare, dar problema este ca la Kawasaki incep livrarile dupa 20 ianuarie.

In aceleasi conditii poti lua si de la MyMoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai putin ca nu pricep..inlocuit segmenti asta inseamna..resegmentat. tu ce motor ai 450 sau 500?

 

are motor de EN, ca al tau, pe cadru de LTD; scrie ce lucrari faci ca sigur intereseaza pe cate unii; poate atasezi si poze. E o idee buna pt Alex si Eugen care acum au loc sa se desfasoare; eu nu ma pricep la mecanica dar mai citesc, mai invat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scriu, scriu. ideea e ca la demontat nu prea am ce impartasi. treaba e relativ usoara. de ex. daca vrei sa scoti tot motorul din cadru, nu o sa poti decat dupa ce demontezi suportii(cei din dreapta, cei din stanga sunt sudati). restul pieselor vin jos relativ usor. aaa....am mai avut o problema: capacul de la pompa de apa. sunt 2 bucati acolo. numai cea exterioara iese din prima. la mine erau intepenite din cauza unor bucse mici si ata m am chinuit pana am umplut de sange garniturile. dar oricum veneau si alea schimbate. sunt multe de povestit si cel mai usor (daca are cineva intrebari)e punctual si va raspund cu placere daca stiu. nici eu nu ma consider mecanic dar cu cartea in fata si cu un pic de ajutor de la mecanici adevarati sper sa ma descurc si sa nu imi ramana prea multe suruburi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant nu e cum desfaci ci cum procedezi dupa: ce bube gasesti, cum cureti, cum repari, ce schimbi, de unde iei materiale, piese, la ce pret etc; de ex sunt sigur ca si eu am rugina pe cadru, dar nu stiu cum sa rezolv problema; poate sunt mai multe solutii, iese o discutie ceva, mai invatam

 

PS ce parere aveti de oferta asta? Cu 880 E il am acasa

 

http://www.ebay.de/itm/Motor-9-529-km-Kawasaki-EN-500-96-03-/290653072284?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item43ac45eb9c

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare cam scump. la descriere zice ca e fara alternator si ambreiaj. cel putin asa zice google translate. in plus nu poti sa stii in ce stare e motorul. apoi e posibil sa trebuiasca sa schimbi talonul daca in locuiesti motorul, dar de asta nu sunt f. sigur. dar, totusi, de ce vrei motorul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si mie mi se pare putin cam mult, mai ales daca nu-i complet...

Cand e vorba de atatia bani nu poti sa-ti permiti sa iei lucruri proaste... E-bay nu-ti ofera nici o siguranta ca ceea ce comanzi, asta si primesti acasa. Stii cum a fost cu intinzatorul; eu la fel, mi-am comandat kit de reparatie pentru pistonas de LTD si am primit de EN, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, poate e mai bine sa iau un EN cu totul, desi motorul ma intereseaza, restul: un rulment, un semering, mai schimbi si "din mers"; Eugene, tu zici ca motorul de C nu se potriveste pe A si B din cauza transmisiei? Daca te ujiti in poze la link-ul de mai jos cam ai dreptate, pt ca se vede ca are pinion pentru lant, desi in anunt zice ca merge la orice model; pinionul ala nu se poate scoate si schimba cu unul pt curea?

 

http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Motor-Komplett-500-ccm-EN-KLR-GPZ-EX-/250965578908?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a6eb6d49c

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...