darian Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Filosofule...Nu-i exclus sã mã vezi trecut de la "si outsideri" la "membru cu drepturi depline" ....Doar am mai mers vreo 1400 km,cu EN-ul lui Paul (pânã sa fie al lui), asa cã stiu prea bine,cum e mobra.Nu-s chitit pe-un anumit model.C-o sã fie Dragstar 250,EL 250 B,sau EN 500 (A,B sau C )....om vedea la sfârsitul primãverii, când ar trebui sã am suma necesarã.Oricum,sunt mari sanse sã vin cãlare din Germania,pe-un EN-u. Tocmai mã uitam pe mobile.de,la un EN-u model A,din '94,cu aproape 20.000 km, care aratã brici,si costã doar 1000 euro...Cu încã 500 euro,cheltuieli cu transportul,m-as încadra-n bugetul estimat....Pe Dragstar,don'soara proprietarã,ar vrea 2000 euro...O fi el din 2003,si cu 31.000 km (ultimii 3.000,productie eu ).da"mai mult de 1500 euro,nu-s nebun sã dau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Eu il cunosc pe un tip Marian, lucreaza la un service cum urci podul spre iesirea catre Agigea, foarte bun. E in Chopper Academy sau Speed Academy de fapt. Cum iesi din oras sprea agigea pe stanga? Si e si o vulcanizare acolo? Tot el mi-a schimbat uleiul si semeringurile la fostul zxr, dupa ce altii nu au facut treaba cum trebuia si au mai si f-tut un surub. Mi-a lasat o impresie tare placuta tipul: in primul rand calitatea si in al 2-lea rand ca a zis ca ma suna cand e gata si exact la ora cand a zis m-a si sunat. Si nici preturile nu au fost cine stie ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Cum iesi din oras sprea agigea pe stanga? Si e si o vulcanizare acolo? Tot el mi-a schimbat uleiul si semeringurile la fostul zxr, dupa ce altii nu au facut treaba cum trebuia si au mai si f-tut un surub. Mi-a lasat o impresie tare placuta tipul: in primul rand calitatea si in al 2-lea rand ca a zis ca ma suna cand e gata si exact la ora cand a zis m-a si sunat. Si nici preturile nu au fost cine stie ce. VN-ul meu,e la Andrei.E-un service la intrarea-n C-ta,vizavi de-o vedetã torpiloare...Mi-i se pare cã tot acolo,e si sediul RAR.Au pus p-una din clãdirile alea,doar cu parter,pe post de statuie,un chopper fãcut dintr-o ruseascã. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Sa traiesti Domn Darian! Il stiu pe domn Andrei, e la cealalta iesire, spre Valu/Murfatlar. Face treaba buna, dar e cam ametit uneori. Cealalta mobra la el o dusesem si mi-a lasat jugurile tinandu-se in 2 suruburi (din 6), mi-am dat seama normal ... intr-o curba Cand am ajuns acasa, necredincios cum sunt si tot mi-am facut cruce ca am ajuns asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Cum iesi din oras sprea agigea pe stanga? Si e si o vulcanizare acolo? Tot el mi-a schimbat uleiul si semeringurile la fostul zxr, dupa ce altii nu au facut treaba cum trebuia si au mai si f-tut un surub. Mi-a lasat o impresie tare placuta tipul: in primul rand calitatea si in al 2-lea rand ca a zis ca ma suna cand e gata si exact la ora cand a zis m-a si sunat. Si nici preturile nu au fost cine stie ce. El e; si aceeasi impresie mi-a lasat Filosofule...Nu-i exclus sã mã vezi trecut de la "si outsideri" la "membru cu drepturi depline" ....Doar am mai mers vreo 1400 km,cu EN-ul lui Paul (pânã sa fie al lui), asa cã stiu prea bine,cum e mobra.Nu-s chitit pe-un anumit model.C-o sã fie Dragstar 250,EL 250 B,sau EN 500 (A,B sau C )....om vedea la sfârsitul primãverii, când ar trebui sã am suma necesarã.Oricum,sunt mari sanse sã vin cãlare din Germania,pe-un EN-u. Tocmai mã uitam pe mobile.de,la un EN-u model A,din '94,cu aproape 20.000 km, care aratã brici,si costã doar 1000 euro...Cu încã 500 euro,cheltuieli cu transportul,m-as încadra-n bugetul estimat....Pe Dragstar,don'soara proprietarã,ar vrea 2000 euro...O fi el din 2003,si cu 31.000 km (ultimii 3.000,productie eu ).da"mai mult de 1500 euro,nu-s nebun sã dau.... Pai ti-am mai zis: poate mergem impreuna; si bugetul meu e cam tot de 1500 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Tiranspider, daca ai gasit pe wemoto ce vrei, sa-mi pui un link sa ti le comand si tie cand dau comanda mea. Daca vrei, ofcors. deci : 1) http://www.wemoto.ro/bikes/Yamaha/YZF_600_R_Thundercat/98-01/picture/Air_Filter_HiFlo/ 2) http://www.wemoto.ro/bikes/Yamaha/YZF_600_R_Thundercat/98-01/picture/Fuel_Filter/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Vreau si eu un cablu de ambreiaj, la 19,44 E http://www.wemoto.ro/bikes/Kawasaki/EN_500_A1-A3/90-93/ Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Craciun fericit tuturor EN - istilor si nu numai . Fie ca Mosu sa aiba sacul plin cu cadouri pentru voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Multumim de urari; sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Sarbatori fericite si un an nou mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Sarbatori cat mai frumoase si un an macar la fel de bun cum a fost 2011. Ca de bine mai e loc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Sanatate si sa mearga ca pe roate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) Sãnãtate maximã,fericire si bani,La Multi Ani,s.a.m.d. ................................ Si-acuma,ridic la fileu,urmãtoarea întrebare: oare se potrivesc pe varianta "C ",jentile de la "A "? Oricum, prefer transmisia pe curea,decât cu lantz . La motor,cred cã nu-i de înlocuit decât pinionul care angreneazã lantzul,cu unul care sã fie pt. curea...Din mai multe motive,vreau "C "-ul,dar m-am obisnuit si mi-i se par mai bune,jentile turnate si cauciucurile tubeless (de exemplu,astã-varã,când am avut panã la Dragstar,a trebuit sã schimb si camera )... Editat Decembrie 27, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Sãnãtate maximã,fericire si bani,La Multi Ani,s.a.m.d. ................................ Si-acuma,ridic la fileu,urmãtoarea întrebare: oare se potrivesc pe varianta "C ",jentile de la "A "? Oricum, prefer transmisia pe curea,decât cu lantz . La motor,cred cã nu-i de înlocuit decât pinionul care angreneazã lantzul,cu unul care sã fie pt. curea...Din mai multe motive,vreau "C "-ul,dar m-am obisnuit si mi-i se par mai bune,jentile turnate si cauciucurile tubeless (de exemplu,astã-varã,când am avut panã la Dragstar,a trebuit sã schimb si camera )... Cred ca se potrivesc dar cartea tehnica e de baza; userul papas a facut conversia invers, de la curea la lant, el te poate ajuta daca mai intra pe aici; dar care sunt motivele pt care vrei C-ul? In afara de tobe, A-ul mi se pare mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UNUDANI Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 La multi ani! mult spor, bafta si succes in tot ceea ce urmeaza sa faceti anul acesta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 In primul rand, La multi ani, sanatate, drumuri bune si benzina ieftina tuturor! Acuma hai sa spun ce cadou m am gandit sa ii fac calutzului meu la implinirea frumoasei varste de 20 de ani..sa il fac bucati . Si profitand de off-season m am apucat de treaba. Nu e deloc complicat sa desfaci chestii. Am avut nevoie cam de 15 ore de munca si rezultatul a fost o camera plina de piese. Ideea e mai veche dar abia anul asta cred ca o sa am timp. Vreau sa vopsesc si cadrul ca incep sa apara urme de rugina pe ici pe colo. O sa incerc sa schimb tot ce e de schimbat (cauciuce, plastice) in limita bugetului desigur. Probleme mari nu prea am cu el, inafara de un tzacanit la relanti, pe care inca nu l am identificat. In schimb, ieri am inceput sa desfac motorul si am avut surpriza sa gasesc un segment rupt in doua. Mai precis primul segment de foc. Era la locul lui, dar rupt. Se simte un pic de uzura si pe cilindru, dar fara scule de masura nu pot sa imi dau seama cat e de grav. Acuma intrebarea de baraj: unde gasesc segmenti??? Am cautat toata dimineata pe net si in afara de un anunt pe e-bay(la care nu am acces) nu am gasit nimic pe la noi. Daca e careva in stare sa ma ajute..please help. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 In primul rand, La multi ani, sanatate, drumuri bune si benzina ieftina tuturor! Acuma hai sa spun ce cadou m am gandit sa ii fac calutzului meu la implinirea frumoasei varste de 20 de ani..sa il fac bucati . Si profitand de off-season m am apucat de treaba. Nu e deloc complicat sa desfaci chestii. Am avut nevoie cam de 15 ore de munca si rezultatul a fost o camera plina de piese. Ideea e mai veche dar abia anul asta cred ca o sa am timp. Vreau sa vopsesc si cadrul ca incep sa apara urme de rugina pe ici pe colo. O sa incerc sa schimb tot ce e de schimbat (cauciuce, plastice) in limita bugetului desigur. Probleme mari nu prea am cu el, inafara de un tzacanit la relanti, pe care inca nu l am identificat. In schimb, ieri am inceput sa desfac motorul si am avut surpriza sa gasesc un segment rupt in doua. Mai precis primul segment de foc. Era la locul lui, dar rupt. Se simte un pic de uzura si pe cilindru, dar fara scule de masura nu pot sa imi dau seama cat e de grav. Acuma intrebarea de baraj: unde gasesc segmenti??? Am cautat toata dimineata pe net si in afara de un anunt pe e-bay(la care nu am acces) nu am gasit nimic pe la noi. Daca e careva in stare sa ma ajute..please help. Eu am aceeasi problema ca si tine! M-a lasat motoru', iar dupa ce l-a desfacut mecanicul, a gasit supapele foarte murdare (supapele nu cadeau bine pe scaunul lor si nu etansau chiuloasa => pierderea compresiei) si segmentii indoiti (nu stiu care din ei, ca nu am vazut decat 2 => pierderea compresia) + cilindrii ovalizati putin... Drept urmare, imi va curata supapele si imi va inlocui segmentii, ca nu am bani sa-i resegmentez acum. Eu mi-am comandat aseara de la Dual Motors (51Euro setul/cilindru, adica 102Euro in total), termenul de livrare este intre 7-10 zile lucratoare, dar problema este ca la Kawasaki incep livrarile dupa 20 ianuarie. In aceleasi conditii poti lua si de la MyMoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 stai putin ca nu pricep..inlocuit segmenti asta inseamna..resegmentat. tu ce motor ai 450 sau 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 stai putin ca nu pricep..inlocuit segmenti asta inseamna..resegmentat. tu ce motor ai 450 sau 500? are motor de EN, ca al tau, pe cadru de LTD; scrie ce lucrari faci ca sigur intereseaza pe cate unii; poate atasezi si poze. E o idee buna pt Alex si Eugen care acum au loc sa se desfasoare; eu nu ma pricep la mecanica dar mai citesc, mai invat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 scriu, scriu. ideea e ca la demontat nu prea am ce impartasi. treaba e relativ usoara. de ex. daca vrei sa scoti tot motorul din cadru, nu o sa poti decat dupa ce demontezi suportii(cei din dreapta, cei din stanga sunt sudati). restul pieselor vin jos relativ usor. aaa....am mai avut o problema: capacul de la pompa de apa. sunt 2 bucati acolo. numai cea exterioara iese din prima. la mine erau intepenite din cauza unor bucse mici si ata m am chinuit pana am umplut de sange garniturile. dar oricum veneau si alea schimbate. sunt multe de povestit si cel mai usor (daca are cineva intrebari)e punctual si va raspund cu placere daca stiu. nici eu nu ma consider mecanic dar cu cartea in fata si cu un pic de ajutor de la mecanici adevarati sper sa ma descurc si sa nu imi ramana prea multe suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 (editat) Interesant nu e cum desfaci ci cum procedezi dupa: ce bube gasesti, cum cureti, cum repari, ce schimbi, de unde iei materiale, piese, la ce pret etc; de ex sunt sigur ca si eu am rugina pe cadru, dar nu stiu cum sa rezolv problema; poate sunt mai multe solutii, iese o discutie ceva, mai invatam PS ce parere aveti de oferta asta? Cu 880 E il am acasa http://www.ebay.de/itm/Motor-9-529-km-Kawasaki-EN-500-96-03-/290653072284?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item43ac45eb9c Editat Ianuarie 8, 2012 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Tu te gandesti sa iei motor de C sa nu mai pui cureaua aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 mie mi se pare cam scump. la descriere zice ca e fara alternator si ambreiaj. cel putin asa zice google translate. in plus nu poti sa stii in ce stare e motorul. apoi e posibil sa trebuiasca sa schimbi talonul daca in locuiesti motorul, dar de asta nu sunt f. sigur. dar, totusi, de ce vrei motorul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Da, si mie mi se pare putin cam mult, mai ales daca nu-i complet... Cand e vorba de atatia bani nu poti sa-ti permiti sa iei lucruri proaste... E-bay nu-ti ofera nici o siguranta ca ceea ce comanzi, asta si primesti acasa. Stii cum a fost cu intinzatorul; eu la fel, mi-am comandat kit de reparatie pentru pistonas de LTD si am primit de EN, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) da, poate e mai bine sa iau un EN cu totul, desi motorul ma intereseaza, restul: un rulment, un semering, mai schimbi si "din mers"; Eugene, tu zici ca motorul de C nu se potriveste pe A si B din cauza transmisiei? Daca te ujiti in poze la link-ul de mai jos cam ai dreptate, pt ca se vede ca are pinion pentru lant, desi in anunt zice ca merge la orice model; pinionul ala nu se poate scoate si schimba cu unul pt curea? http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Motor-Komplett-500-ccm-EN-KLR-GPZ-EX-/250965578908?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3a6eb6d49c Editat Ianuarie 9, 2012 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.