lantz Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 (editat) Te-ai asigurat ca ai armat cum trebuie arcul pedalei de pornire de fapt pinionul de antrenare(''semiluna'')..ca sa ai ''peda de sus'' sa nu fi nevoit sa intervii cand montezi...ai schimbat si rulmenti in cutie?sau nu era nevoie? cu fruigu chiar e belea mare saptamana trecuta mi-a inghetat o sticla cu o posirca de 38 de grade fix in garaj. Editat Ianuarie 30, 2011 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 (editat) Te-ai asigurat ca ai armat cum trebuie arcul pedalei de pornire de fapt pinionul de antrenare(''semiluna'')..ca sa ai ''peda de sus'' sa nu fi nevoit sa intervii cand montezi...ai schimbat si rulmenti in cutie?sau nu era nevoie? cu fruigu chiar e belea mare saptamana trecuta mi-a inghetat o sticla cu o posirca de 38 de grade fix in garaj. Explica si cum era reglata pedala ta de pornire la ultima intilnire de la 7 Scari. Editat Ianuarie 30, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Ianuarie 30, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2011 Te-ai asigurat ca ai armat cum trebuie arcul pedalei de pornire de fapt pinionul de antrenare(''semiluna'')..ca sa ai ''peda de sus'' sa nu fi nevoit sa intervii cand montezi...ai schimbat si rulmenti in cutie?sau nu era nevoie? cu fruigu chiar e belea mare saptamana trecuta mi-a inghetat o sticla cu o posirca de 38 de grade fix in garaj. este este armat si incarcat.pregatit de trageri ... iar rulmentii nu au fost nevoie pt ca erau buni nu aveau pic de joc.iar cu frigul la -5 cu mana pe fiare ,..e cam grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Explica si cum era reglata pedala ta de pornire la ultima intilnire de la 7 Scari. ''nu stiu deastea'';pai nu era deloc.Arzoar focu de carja,are cu 300km mai putin decat motocicleta ,mai mult nu s-a putut ca m-au lasat salele de atatea porniri .problema era de fapt capacul cutiei si semiluna aia de care vorbeam mai devreme.o mai tine mult iarna asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Salut. Ptr. NYNIOS fac o oferta. Trimite-mi chiulasele si in doua saptamini le ai inapoi facute cum trebuie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Ianuarie 30, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2011 Salut. Ptr. NYNIOS fac o oferta. Trimite-mi chiulasele si in doua saptamini le ai inapoi facute cum trebuie. Numai bine. sa vina ghidurile noi de la dany ,si apoi va contactez. multa stima ... Mesaj completat salutare din nou .. azi am desfacut grupul sa vad ce maimute se mai afla si pacolo .. si bineinteles am gasit o belea prezoanele care prind grupul de bascula aveau filetele duse si mai erau si strambe practic gupul statea mai mult in "levitatie" acuma si filetele din capacul grupului sint duse am incercat sa scot prezoanele si bine inteles nu am putut pt ca se invarat a'prost in capacul respectiv .. Area cineva un capac de dat cu prezoanele ok ? sa pot rezolva problema .. Mesaj completat nimeni nare Mesaj completat Mesaj completat n Mesaj completat j Mesaj completat Mesaj completat Salut. Ptr. NYNIOS fac o oferta. Trimite-mi chiulasele si in doua saptamini le ai inapoi facute cum trebuie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 hai sus cu topicul asta , sa il vada lumea ca are baiatul nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 hai sus cu topicul asta , sa il vada lumea ca are baiatul nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 hai sus cu topicul asta , sa il vada lumea ca are baiatul nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 hai sus cu topicul asta , sa il vada lumea ca are baiatul nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 hai sus cu topicul asta , sa il vada lumea ca are baiatul nevoie de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 haide sus cu topicul asta , sa il vada lumea , ca are si baiatul nevoie de ajutor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Area cineva un capac de dat cu prezoanele ok ? sa pot rezolva problema .. Daca ai prin zona un frezor treaba cea mai durabila si fara moarte este sa-i cumperi 4 prezoane de Dacia de roata cele care sunt presate pe genti sa la mai polizezi un pic din grosimea ciupercii pina la vreo 2-3 mm sa ramana dupa care mergi cu capacu la frezor si il rogi sa-ti ia din iteriorul capacului cu freza in dreptul fiecarei gauri si sa-ti faca loc ca sa poti ingropa ciuperca prezonului ca sa nu-ti loveasca pinionul grupului in ele , largesti gaurile filetate pentru a-ti intra prezoanele dupa care presezi prezoanele batute din int. spre ext. pana se aseaza in locasul facut de freza si nu mai are moarte nici-o data , asa am facut io cu ani buni in urma si a fost super . PS .... degeaba refiletezi tu capacul la o alta cota ca tot se va duce filetul care este in aluminiu . Spor la treaba Editat Ianuarie 31, 2011 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Ianuarie 31, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2011 Area cineva un capac de dat cu prezoanele ok ? sa pot rezolva problema .. Daca ai prin zona un frezor treaba cea mai durabila si fara moarte este sa-i cumperi 4 prezoane de Dacia de roata cele care sunt presate pe genti sa la mai polizezi un pic din grosimea ciupercii pina la vreo 2-3 mm sa ramana dupa care mergi cu capacu la frezor si il rogi sa-ti ia din iteriorul capacului cu freza in dreptul fiecarei gauri si sa-ti faca loc ca sa poti ingropa ciuperca prezonului ca sa nu-ti loveasca pinionul grupului in ele , largesti gaurile filetate pentru a-ti intra prezoanele dupa care presezi prezoanele batute din int. spre ext. pana se aseaza in locasul facut de freza si nu mai are moarte nici-o data , asa am facut io cu ani buni in urma si a fost super . PS .... degeaba refiletezi tu capacul la o alta cota ca tot se va duce filetul care este in aluminiu . Spor la treaba multumesc de idee o iau serios in calcul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) salutare din nou .. azi am desfacut grupul sa vad ce maimute se mai afla si pacolo .. si bineinteles am gasit o belea prezoanele care prind grupul de bascula aveau filetele duse si mai erau si strambe practic gupul statea mai mult in "levitatie" acuma si filetele din capacul grupului sint duse am incercat sa scot prezoanele si bine inteles nu am putut pt ca se invarat a'prost in capacul respectiv .. Cel mai bine majorezi filetele si bagi prezoane de M12.Vezi cum e la mobra lui @ Masa. Editat Ianuarie 31, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Ianuarie 31, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2011 Cel mai bine majorezi filetele si bagi prezoane de M12.Vezi cum e la mobra lui @ Masa. da asa mam gandit si eu dar cand strang gupul pe bascula nu se invart cu totul cum se blocheaza acolo in capac ..tu cum ai facut la nipra ta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Salut. Nynios, chestia asta se intimpla mai la toate grupurile care nu au fost bine reparate si mai des la cele care nu au fost controlate din timp in timp. (revizii periodice cum zicea din cit i-mi amintesc Zidu). Alea 4 suruburi suporta toate socurile rezultate din acceleratii- deceleratii, frine, schimbari de viteze. Multe bascule de spate au gaurile olarite din N motive, deci nu se face o priza fixa intre surub si gaura data in bascula. Mai este ceva. Capacul grupului are decuparea frezata in care intra bascula. De regula bratul basculei intra fix in capacul grupului. La multe grupuri, la capac, ai sa vezi margini rupte din acea prelucrare. Nu este greu sa gasesti cauza. La tine ar fi o solutie sa inlocuiesti prezoanele cu altele facute. Ele normale sint M10 cu filet normal pe parte care intra in aluminiu si M10 cu pas mic partea exterioara care se stringe peste bascula. Poti sa faci prezoane cu filet M12 filet normal ptr. partea de aluminiu, M10 filet pas mic spre bascula cu respectarea lungimii dupa model. Problema este BLOCAREA filetului din aluminiu. Citeodata reuseste, citeodata nu. Mai bine cumperi un capac nou, ele au prezoane, saibe piulite pe ele. Stringi fiecare prezon cu ansamblu piulita-contrapiulita in capac, si asa stii pe cine sa injuri in caz de ceva. Plus, bratul basculei nu va avea joc in capac. Eu asa am procedat si nu am avut problema, dar... Nu am uitat sa mai iau si cheia din cind in cind in mina. E usor sa dai sfaturi pe banii altuia dar cred ca este cea mai buna solutie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Cel mai bine cumperi capac nou. foloseste ceva din gama loctite cand fixezi prezoanele.ar mai fii de incercat sa dai sudura aluminiu si sa refaci filetele alea...dar cel mai bine cumperi unul nou.peste 25 de ani cred ca o sa dai sudura si o sa refaci filetele...daca ma intelegi.eu am suruburi m10 cu contra piulite bagate pe capacul respectiv dar la mine s-au distrus prezoanele nu filetul in capacul de aluminu(le-am scos cu flacara ''dat cald''si cu moxul).sa nu uiti de loctite ala e foarte inportant! la mine a cedat dupa 70,000km nea victore! Editat Ianuarie 31, 2011 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) Cel mai bine cumperi capac nou. foloseste ceva din gama loctite cand fixezi prezoanele.ar mai fii de incercat sa dai sudura aluminiu si sa refaci filetele alea...dar cel mai bine cumperi unul nou.peste 25 de ani cred ca o sa dai sudura si o sa refaci filetele...daca ma intelegi.eu am suruburi m10 cu contra piulite bagate pe capacul respectiv dar la mine s-au distrus prezoanele nu filetul in capacul de aluminu(le-am scos cu flacara ''dat cald''si cu moxul).sa nu uiti de loctite ala e foarte inportant!la mine a cedat dupa 70,000km nea victore! La tine s-au distrus prezoanele pentru ca nu le-ai verificat stringerea din cind-in-cind.La Ural sint prevazute doar 2 prezoane si nu se uzeaza niciodata. Secretul consta in toleranta cu care intra bascula in frezarea din capacul grupului, acolo trebuie sa se faca fixarea, prezoanele sint doar ca sa "tina aproape" Cu Lockite-ul ai perfecta dreptate, l-am folosit si eu, cel cu fixare semipermanenta, albastru parca. Mesaj completat da asa mam gandit si eu dar cand strang gupul pe bascula nu se invart cu totul cum se blocheaza acolo in capac ..tu cum ai facut la nipra ta ? La nipra am majorat filetele in capac, am fixat prezoanele cu locktite, iar la fixarea pe bascula am folosit saibe grover+piulite Daca ai drum prin Bacau treci pe la mine sa-ti dau prezoane M12.Eventual poti sa veni cu capacul sa-i facem "lucrarea". Editat Februarie 1, 2011 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 va intreb. nui mai simplu daca se iau patru suruburi de M10-12 cap conic pentru surubelnita si se bag din interiorul capacului catre exterior?cind se inchide capacul trebuie neparat verificat ca va freca, se pileste se da cu flexul pe capul suruburilor care freaca si gatai, nu mai are moarte. ia incearca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 La mine a tinut doar cu autoblocant tare(Loctite albastru). In loc de prezon, am pus suruburi cu piulite filetate inainte, apoi am taiat capetele suruburilor cu flexul. Piulita filetata anterior, reface filetul dupa taiere. Utilizarea grower-ului este indicata in mod expres, asigura tensiunea prezonului, impiedica slabirea piulitei cauzata de vibratii, apoi verificarea strangerii piulitelor din cand in cand este binevenita... Filetul metric normal se v-a slabi mereu, trebuie pas fin(stie Victor ce spune). Am incercat asigurarea piulitei cu loctite 1/2 tare(verde), pentru o perioada de cateva mii de km a fost ok. Voi vedea in viitor daca solutia este buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Suruburile de pe bascula se strang definitiv NUMAI DUPA CE a fost montata roata cu axul ei. Ghici de ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 ar fi o solutie si montarea suruburilor conice m10/12 cap surubelnita poate chiar inbus (e un ''clerance'' acolo intre capac si coroana)dar nu stiu de ce am inpresia ca la o demontare ulterioara se va demonta grupul invers adica capacul va fi ultimul lucru dat jos de pe bascula.in legatura cu ce a afirmat domnul valicady,nu pot sa spun decat ca sunt total deacord si convins maxim de problema strangerii prezoanleor prinderii cardanului pe bascula DOAR DUPA ce s-a montat roata cu axul ei STRANS.problema care am neglijat-o si a dus la distrugerea prezoanleor doar in ciclul a doua demontari/montari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Februarie 2, 2011 Autor Share Postat Februarie 2, 2011 multumest tuturor de idei si domnului cristi57 de poze .. azi am rezolvat problema (sper) cu suruburi care le-am polizar capul sehagon pana sau incadrat in locasul unde intrau vechile prezoane leam facut cu flexul o taietura pt surubelnita si leam infiletat in capac (in prealabil alte filete) cu solutie de fixare ....sper sa mearga .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 multumest tuturor de idei si domnului cristi57 de poze .. azi am rezolvat problema (sper) cu suruburi care le-am polizar capul sehagon pana sau incadrat in locasul unde intrau vechile prezoane leam facut cu flexul o taietura pt surubelnita si leam infiletat in capac (in prealabil alte filete) cu solutie de fixare ....sper sa mearga .. Baga poze. Mesaj completat va intreb.nui mai simplu daca se iau patru suruburi de M10-12 cap conic pentru surubelnita si se bag din interiorul capacului catre exterior?cind se inchide capacul trebuie neparat verificat ca va freca, se pileste se da cu flexul pe capul suruburilor care freaca si gatai, nu mai are moarte. ia incearca! Suruburi in loc de prezoane????? Aici trebuie sa folosesti prezoane care au portiunea nefiletata putin mai mare in diametru decit diametrul exterior al filetului.Acesta mica diferenta conteaza enorm. Daca ar merge cu suruburi la ce s-au mai inventat prezoanele?.....hai sa folosim doar tije filetate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.