Sari la conținut

nipra rosie revine dar de aceasta data fara remorcuta..


el_nynios
 Share

Postări Recomandate

Te-ai asigurat ca ai armat cum trebuie arcul pedalei de pornire de fapt pinionul de antrenare(''semiluna'')..ca sa ai ''peda de sus'' sa nu fi nevoit sa intervii cand montezi...ai schimbat si rulmenti in cutie?sau nu era nevoie? cu fruigu chiar e belea mare saptamana trecuta mi-a inghetat o sticla cu o posirca de 38 de grade fix in garaj.

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te-ai asigurat ca ai armat cum trebuie arcul pedalei de pornire de fapt pinionul de antrenare(''semiluna'')..ca sa ai ''peda de sus'' sa nu fi nevoit sa intervii cand montezi...ai schimbat si rulmenti in cutie?sau nu era nevoie? cu fruigu chiar e belea mare saptamana trecuta mi-a inghetat o sticla cu o posirca de 38 de grade fix in garaj.

 

Explica si cum era reglata pedala ta de pornire la ultima intilnire de la 7 Scari. :) :)

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai asigurat ca ai armat cum trebuie arcul pedalei de pornire de fapt pinionul de antrenare(''semiluna'')..ca sa ai ''peda de sus'' sa nu fi nevoit sa intervii cand montezi...ai schimbat si rulmenti in cutie?sau nu era nevoie? cu fruigu chiar e belea mare saptamana trecuta mi-a inghetat o sticla cu o posirca de 38 de grade fix in garaj.

este este armat si incarcat.pregatit de trageri ... iar rulmentii nu au fost nevoie pt ca erau buni nu aveau pic de joc.iar cu frigul la -5 cu mana pe fiare ,..e cam grav :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica si cum era reglata pedala ta de pornire la ultima intilnire de la 7 Scari. :) :D

''nu stiu deastea'';pai nu era deloc.Arzoar focu de carja,are cu 300km mai putin decat motocicleta :D ,mai mult nu s-a putut ca m-au lasat salele de atatea porniri :) .problema era de fapt capacul cutiei si semiluna aia de care vorbeam mai devreme.o mai tine mult iarna asta? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ptr. NYNIOS fac o oferta. Trimite-mi chiulasele si in doua saptamini le ai inapoi facute cum trebuie. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ptr. NYNIOS fac o oferta. Trimite-mi chiulasele si in doua saptamini le ai inapoi facute cum trebuie. Numai bine.

sa vina ghidurile noi de la dany ,si apoi va contactez. multa stima ...

Mesaj completat

salutare din nou .. azi am desfacut grupul sa vad ce maimute se mai afla si pacolo .. si bineinteles am gasit o belea prezoanele care prind grupul de bascula aveau filetele duse si mai erau si strambe practic gupul statea mai mult in "levitatie" acuma si filetele din capacul grupului sint duse am incercat sa scot prezoanele si bine inteles nu am putut pt ca se invarat a'prost in capacul respectiv ..

Area cineva un capac de dat cu prezoanele ok ? :) sa pot rezolva problema ..

 

Mesaj completat

nimeni nare :D

Mesaj completat

:)

Mesaj completat

n

Mesaj completat

j

Mesaj completat

:D

Mesaj completat

Salut. Ptr. NYNIOS fac o oferta. Trimite-mi chiulasele si in doua saptamini le ai inapoi facute cum trebuie. Numai bine.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Area cineva un capac de dat cu prezoanele ok ? :) sa pot rezolva problema ..

 

Daca ai prin zona un frezor treaba cea mai durabila si fara moarte este sa-i cumperi 4 prezoane de Dacia de roata cele care sunt presate pe genti sa la mai polizezi un pic din grosimea ciupercii pina la vreo 2-3 mm sa ramana dupa care mergi cu capacu la frezor si il rogi sa-ti ia din iteriorul capacului cu freza in dreptul fiecarei gauri si sa-ti faca loc ca sa poti ingropa ciuperca prezonului ca sa nu-ti loveasca pinionul grupului in ele , largesti gaurile filetate pentru a-ti intra prezoanele dupa care presezi prezoanele batute din int. spre ext. pana se aseaza in locasul facut de freza si nu mai are moarte nici-o data , asa am facut io cu ani buni in urma si a fost super .

PS .... degeaba refiletezi tu capacul la o alta cota ca tot se va duce filetul care este in aluminiu . Spor la treaba

Editat de ioneld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Area cineva un capac de dat cu prezoanele ok ? :) sa pot rezolva problema ..

 

Daca ai prin zona un frezor treaba cea mai durabila si fara moarte este sa-i cumperi 4 prezoane de Dacia de roata cele care sunt presate pe genti sa la mai polizezi un pic din grosimea ciupercii pina la vreo 2-3 mm sa ramana dupa care mergi cu capacu la frezor si il rogi sa-ti ia din iteriorul capacului cu freza in dreptul fiecarei gauri si sa-ti faca loc ca sa poti ingropa ciuperca prezonului ca sa nu-ti loveasca pinionul grupului in ele , largesti gaurile filetate pentru a-ti intra prezoanele dupa care presezi prezoanele batute din int. spre ext. pana se aseaza in locasul facut de freza si nu mai are moarte nici-o data , asa am facut io cu ani buni in urma si a fost super .

PS .... degeaba refiletezi tu capacul la o alta cota ca tot se va duce filetul care este in aluminiu . Spor la treaba

multumesc de idee o iau serios in calcul .. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou .. azi am desfacut grupul sa vad ce maimute se mai afla si pacolo .. si bineinteles am gasit o belea prezoanele care prind grupul de bascula aveau filetele duse si mai erau si strambe practic gupul statea mai mult in "levitatie" acuma si filetele din capacul grupului sint duse am incercat sa scot prezoanele si bine inteles nu am putut pt ca se invarat a'prost in capacul respectiv ..

 

Cel mai bine majorezi filetele si bagi prezoane de M12.Vezi cum e la mobra lui @ Masa. :)

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine majorezi filetele si bagi prezoane de M12.Vezi cum e la mobra lui @ Masa. :)

da asa mam gandit si eu dar cand strang gupul pe bascula nu se invart cu totul cum se blocheaza acolo in capac ..tu cum ai facut la nipra ta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nynios, chestia asta se intimpla mai la toate grupurile care nu au fost bine reparate si mai des la cele care nu au fost controlate din timp in timp. (revizii periodice cum zicea din cit i-mi amintesc Zidu). Alea 4 suruburi suporta toate socurile rezultate din acceleratii- deceleratii, frine, schimbari de viteze. Multe bascule de spate au gaurile olarite din N motive, deci nu se face o priza fixa intre surub si gaura data in bascula. Mai este ceva. Capacul grupului are decuparea frezata in care intra bascula. De regula bratul basculei intra fix in capacul grupului. La multe grupuri, la capac, ai sa vezi margini rupte din acea prelucrare. Nu este greu sa gasesti cauza. La tine ar fi o solutie sa inlocuiesti prezoanele cu altele facute. Ele normale sint M10 cu filet normal pe parte care intra in aluminiu si M10 cu pas mic partea exterioara care se stringe peste bascula. Poti sa faci prezoane cu filet M12 filet normal ptr. partea de aluminiu, M10 filet pas mic spre bascula cu respectarea lungimii dupa model. Problema este BLOCAREA filetului din aluminiu. Citeodata reuseste, citeodata nu. Mai bine cumperi un capac nou, ele au prezoane, saibe piulite pe ele. Stringi fiecare prezon cu ansamblu piulita-contrapiulita in capac, si asa stii pe cine sa injuri in caz de ceva. Plus, bratul basculei nu va avea joc in capac. Eu asa am procedat si nu am avut problema, dar... Nu am uitat sa mai iau si cheia din cind in cind in mina. E usor sa dai sfaturi pe banii altuia dar cred ca este cea mai buna solutie. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine cumperi capac nou. foloseste ceva din gama loctite cand fixezi prezoanele.ar mai fii de incercat sa dai sudura aluminiu si sa refaci filetele alea...dar cel mai bine cumperi unul nou.peste 25 de ani cred ca o sa dai sudura si o sa refaci filetele...daca ma intelegi.eu am suruburi m10 cu contra piulite bagate pe capacul respectiv dar la mine s-au distrus prezoanele nu filetul in capacul de aluminu(le-am scos cu flacara ''dat cald''si cu moxul).sa nu uiti de loctite ala e foarte inportant!

la mine a cedat dupa 70,000km nea victore!

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine cumperi capac nou. foloseste ceva din gama loctite cand fixezi prezoanele.ar mai fii de incercat sa dai sudura aluminiu si sa refaci filetele alea...dar cel mai bine cumperi unul nou.peste 25 de ani cred ca o sa dai sudura si o sa refaci filetele...daca ma intelegi.eu am suruburi m10 cu contra piulite bagate pe capacul respectiv dar la mine s-au distrus prezoanele nu filetul in capacul de aluminu(le-am scos cu flacara ''dat cald''si cu moxul).sa nu uiti de loctite ala e foarte inportant!

la mine a cedat dupa 70,000km nea victore!

 

La tine s-au distrus prezoanele pentru ca nu le-ai verificat stringerea din cind-in-cind.La Ural sint prevazute doar 2 prezoane si nu se uzeaza niciodata.

Secretul consta in toleranta cu care intra bascula in frezarea din capacul grupului, acolo trebuie sa se faca fixarea, prezoanele sint doar ca sa "tina aproape"

Cu Lockite-ul ai perfecta dreptate, l-am folosit si eu, cel cu fixare semipermanenta, albastru parca.

Mesaj completat

da asa mam gandit si eu dar cand strang gupul pe bascula nu se invart cu totul cum se blocheaza acolo in capac ..tu cum ai facut la nipra ta ?

 

La nipra am majorat filetele in capac, am fixat prezoanele cu locktite, iar la fixarea pe bascula am folosit saibe grover+piulite

Daca ai drum prin Bacau treci pe la mine sa-ti dau prezoane M12.Eventual poti sa veni cu capacul sa-i facem "lucrarea".

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va intreb.

nui mai simplu daca se iau patru suruburi de M10-12 cap conic pentru surubelnita si se bag din interiorul capacului catre exterior?cind se inchide capacul trebuie neparat verificat ca va freca, se pileste se da cu flexul pe capul suruburilor care freaca si gatai, nu mai are moarte. ia incearca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a tinut doar cu autoblocant tare(Loctite albastru). In loc de prezon, am pus suruburi cu piulite filetate inainte, apoi am taiat capetele suruburilor cu flexul. Piulita filetata anterior, reface filetul dupa taiere. Utilizarea grower-ului este indicata in mod expres, asigura tensiunea prezonului, impiedica slabirea piulitei cauzata de vibratii, apoi verificarea strangerii piulitelor din cand in cand este binevenita... Filetul metric normal se v-a slabi mereu, trebuie pas fin(stie Victor ce spune).

Am incercat asigurarea piulitei cu loctite 1/2 tare(verde), pentru o perioada de cateva mii de km a fost ok. Voi vedea in viitor daca solutia este buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi o solutie si montarea suruburilor conice m10/12 cap surubelnita poate chiar inbus (e un ''clerance'' acolo intre capac si coroana)dar nu stiu de ce am inpresia ca la o demontare ulterioara se va demonta grupul invers adica capacul va fi ultimul lucru dat jos de pe bascula.in legatura cu ce a afirmat domnul valicady,nu pot sa spun decat ca sunt total deacord si convins maxim de problema strangerii prezoanleor prinderii cardanului pe bascula DOAR DUPA ce s-a montat roata cu axul ei STRANS.problema care am neglijat-o si a dus la distrugerea prezoanleor doar in ciclul a doua demontari/montari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumest tuturor de idei si domnului cristi57 de poze .. azi am rezolvat problema (sper) cu suruburi care le-am polizar capul sehagon pana sau incadrat in locasul unde intrau vechile prezoane leam facut cu flexul o taietura pt surubelnita si leam infiletat in capac (in prealabil alte filete) cu solutie de fixare ....sper sa mearga .. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumest tuturor de idei si domnului cristi57 de poze .. azi am rezolvat problema (sper) cu suruburi care le-am polizar capul sehagon pana sau incadrat in locasul unde intrau vechile prezoane leam facut cu flexul o taietura pt surubelnita si leam infiletat in capac (in prealabil alte filete) cu solutie de fixare ....sper sa mearga .. :D

 

Baga poze.

Mesaj completat

va intreb.

nui mai simplu daca se iau patru suruburi de M10-12 cap conic pentru surubelnita si se bag din interiorul capacului catre exterior?cind se inchide capacul trebuie neparat verificat ca va freca, se pileste se da cu flexul pe capul suruburilor care freaca si gatai, nu mai are moarte. ia incearca!

 

Suruburi in loc de prezoane????? :D

Aici trebuie sa folosesti prezoane care au portiunea nefiletata putin mai mare in diametru decit diametrul exterior al filetului.Acesta mica diferenta conteaza enorm.

Daca ar merge cu suruburi la ce s-au mai inventat prezoanele?.....hai sa folosim doar tije filetate

post-35810-1296698549_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...