gimsys Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Buna, Am observat la cauciucul din fata al motocicletei ca este uzat mai tare in partea dreapta decat in partea stanga, asa am cumparat-o, ce anume poate cauza asta ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 vazut cum? din fata motocicletei sau de pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Posibil furca fata stramba(jamba),asta daca o fost cazuta mobra,daca nu posibil unul din telescoape sa nu functioneze corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Sau fostului proprietar nu ii placeau curbele la stanga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 Posibil furca fata stramba(jamba),asta daca o fost cazuta mobra,daca nu posibil unul din telescoape sa nu functioneze corect... telescoapele fata au si ventiluri sa reglezi presiunea de aer din ele, oare sa fi fost reglate prost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Ia sa fii atent cand treci printr o balta mergand drept ,te uiti in spate si daca vezi 2 dungi in loc de una ,inseamna ca bicicleta e deplasata...asta numai vechiul proprietar stie,sau tu daca o fost trantita mai rau...de telescoape ...nu poti decat sa le verifici undeva ,si cineva care se pricepe...un service moto eventual,este exact ca unghiul de cadere la masini,roata sta intr o parte si calca mai mult pe partea aia .... Editat Ianuarie 16, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 oare o sa am probleme la înmatriculare din cauza asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Nu,nu cred...de ce sa ai probleme???daca nu pune o alta guma ca sa fii sigur...dar nu vad sa ai vreo problema la inmatriculare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 oare o sa am probleme la înmatriculare din cauza asta ? schimba guma ca o sa ai probleme din cauza uzurii, nu ca e inegala da' e o opinca. uita-te la intai la sensul anvelopei, e montata cum trebuie? unii carpaci trag de o guma pana ies sarmele. in mod normal se uzeaza pe stanga din cauza strazii care nu este dreapta, ci inclinata un pic ca sa se scurga apa de ploaie mai repede. asta desigur daca nu cumva motocicleta este adusa din anglia si atunci e normal sa se uzeze pe dreapta. daca totul e ok, trecem la alte verificari. p.s. furca pneumatica nu prea cred sa ai pe cbrf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) lasa telescoapele in pace, eu am avut cauciucul fata uzat mai ceva ca cel din poza ta doar ca pe partea cealalta din 2 cauze: presiunea incorecta (avea sub 2 atm mai tot timpul) si datorita faptului ca luam mai tare si mai inclinat curbele la stanga decat cele la dreapta. si mai e si inclinatia drumului care cu siguranta are efect si asta asupra uzurii neuniforme, in cazul tau zici ca mobra e rulata in anglia asta a fost mai pe la inceput cand mi-am luat mobra, de atunci am mai schimbat 2 cauciucuri si abia daca se mai observa uzura mai mare pe o parte decat pe cealalta . bafta Editat Ianuarie 16, 2011 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 in majoritatea cazurilor daca esti stangaci cand esti incepator te apleci mai tare pe dreapta si invers daca esti dreptaci, dupa ceva timp te apleci la fel, corect. in orice caz, ce ai tu nu este guma, este o opinca si pentru tine, incepator fiind iti recomand niste gume noi si bune. qualifier rr, supercorsa, michelin pilot power 2ct, etc. sa fie noi si un dot de cel mult un an vechime ca sa fii pe partea sigura. costa dar merita, crede-ma, e mai ieftin decat sa busesti carene si pe tine din cauza gumelor. oricum fiind incepator ai o groaza de sanse sa dai motorul de pamant, tot ce poti sa faci este sa reduci motivele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 oare o sa am probleme la înmatriculare din cauza asta ? In mod normal cauciucul e prea uzat ca sa treci de inspectie. Schimba-l si ar fi trebui sa refaci si furca fata (schimbare ulei, verificarea bucsilor din interor daca mai au ceva teflon pe ele, simeringuri), verificarea jambelor sa nu fie strambe. La un prieten cauciucul avea ceeasi uzura neuniforma din cauza ca dintr-un telescop isi pierduse uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 schimba guma ca o sa ai probleme din cauza uzurii, nu ca e inegala da' e o opinca. uita-te la intai la sensul anvelopei, e montata cum trebuie? unii carpaci trag de o guma pana ies sarmele. in mod normal se uzeaza pe stanga din cauza strazii care nu este dreapta, ci inclinata un pic ca sa se scurga apa de ploaie mai repede. asta desigur daca nu cumva motocicleta este adusa din anglia si atunci e normal sa se uzeze pe dreapta. daca totul e ok, trecem la alte verificari. p.s. furca pneumatica nu prea cred sa ai pe cbrf... Motocicleta e din Austria. N-am mai inmatriculat un vehicul pana acum si de-aia mi se pare operatie pe creier, tot I aud pe astia cu masinile ca au probleme din orice etc De schimbat e clar ca am sa o schimb, dar as fi vrut sa o vad înmatriculata mai întâi. Din cate vad e montata corect si roata din spate nu are uzura in acelasi fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Motocicleta e din Austria. N-am mai inmatriculat un vehicul pana acum si de-aia mi se pare operatie pe creier, tot I aud pe astia cu masinile ca au probleme din orice etc De schimbat e clar ca am sa o schimb, dar as fi vrut sa o vad înmatriculata mai întâi. Din cate vad e montata corect si roata din spate nu are uzura in acelasi fel nici eu n-am mai inmatriculat pana acum vreun vehicul, am apelat la o firma care se ocupa cu asa ceva. doar la rar am fost eu ca esti obligat. interesant, modelul de austira are furca pneumatica sau oleo-pneumatica. fain! ia un manometru, verifica presiunea din telescoape oricum sa stii ca uzura chiar asa de pronuntata nu ai cum sa ai numai din telescoapele care merg inegal, gandeste-te ca totusi e un ax si mai e si placuta de la aripa fata care le face sa mearga in tandem. verifica alinierea rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Lafel am avut Âşi eu guma uzată pe dreapta exesiv la început. Mă înclinam mai mult pe dreapta. Guma era ceva lemn de prin `02. De curiozita-te uită-te să vezi din ce an e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Motocicleta e din Austria. N-am mai inmatriculat un vehicul pana acum si de-aia mi se pare operatie pe creier, tot I aud pe astia cu masinile ca au probleme din orice etc De schimbat e clar ca am sa o schimb, dar as fi vrut sa o vad înmatriculata mai întâi. Din cate vad e montata corect si roata din spate nu are uzura in acelasi fel nici eu n-am mai inmatriculat pana acum vreun vehicul, am apelat la o firma care se ocupa cu asa ceva. doar la rar am fost eu ca esti obligat. interesant, modelul de austira are furca pneumatica sau oleo-pneumatica. fain! ia un manometru, verifica presiunea din telescoape oricum sa stii ca uzura chiar asa de pronuntata nu ai cum sa ai numai din telescoapele care merg inegal, gandeste-te ca totusi e un ax si mai e si placuta de la aripa fata care le face sa mearga in tandem. verifica alinierea rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) doar la rar am fost eu ca esti obligat. de cand a intrat regula ca esti obligat? ... cand am fost eu ultimele ori nu aveai nevoie nici de procura... era rubrica cu proprietarul si rubrica cu seria de buletin a lu' ala care se prezinta cu vehiculul ... am imatriculat 5 masini si o mobra Mesaj completat Ia sa fii atent cand treci printr o balta mergand drept ,te uiti in spate si daca vezi 2 dungi in loc de una ,inseamna ca bicicleta e deplasata...asta numai vechiul proprietar stie,sau tu daca o fost trantita mai rau...de telescoape ...nu poti decat sa le verifici undeva ,si cineva care se pricepe...un service moto eventual,este exact ca unghiul de cadere la masini,roata sta intr o parte si calca mai mult pe partea aia .... desteapta treaba cu trecutul prin apa!... poate si mai edificator ar fi daca ai desena cu creta o iesire din apa si la cativa metri 3 semne - unul central si 2 laterale simetrice stanga-dreapa si sa treci de 3 ori ... urmele ar trebui sa fie si ele simetrice ... si poate ar fi bine ca anvelopele sa fie umflate mai tare pentru a avea o suprafata mai mica de contact si astfel vor descrie linii mai subtiri Deasemenea poate e bine ca lantul sa fie intins corect... roata spate sa fie centrata pe bicicleta Mesaj completat vazut cum? din fata motocicletei sau de pe ea? buna glumitza ! Editat Ianuarie 17, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 17, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2011 buna glumitza ! nu e gluma, vazuta de pe motor era pe dreapta uzura din fatza e pe stanga. Dupa cum au spus si altii uzura de pe stanga (vazuta de pe motor) poate fi si de la inclinarea carosabilului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 E grav cu mobra aia. Iti dau 200 eur si te scap de ea. Da acuma!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 17, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2011 E grav cu mobra aia. Iti dau 200 eur si te scap de ea. Da acuma!!! oh crap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 nu e gluma, vazuta de pe motor era pe dreapta uzura din fatza e pe stanga. Dupa cum au spus si altii uzura de pe stanga (vazuta de pe motor) poate fi si de la inclinarea carosabilului... da mah ! uzura e mai mare pe partea cu toba de esapament ... ca e mai grea pe partea aia Nu au aia in austria bombamente in halul (ca sa se vada ca pe guma ta) in care avem noi la drumuri judetene... ca sa ai uzura aia trebuie sa te dai pe dalele de beton de la diguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 17, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2011 da mah ! uzura e mai mare pe partea cu toba de esapament ... ca e mai grea pe partea aia Nu au aia in austria bombamente in halul (ca sa se vada ca pe guma ta) in care avem noi la drumuri judetene... ca sa ai uzura aia trebuie sa te dai pe dalele de beton de la diguri mah, el a pus intrebarea inainte sa vada poza cu gradul uzurii si raspunsul meu... Mesaj completat E grav cu mobra aia. Iti dau 200 eur si te scap de ea. Da acuma!!! daca as fi avut bani mi-as fi luat una noua iti dai seama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Inmatricularea : mergi cu mobra la registru , iti astepti randul , vine un nenea care se stie cu 2 roti , iti ia mobra si o suie pe rola de test ptr frane . Verifica seriile , culoarea si la revedere . De aici mai stai dupa birocrati , doar . Asta in Timisoara , prin firma . Nu-ti fa griji , in privinta inspectiei . Guma de fata , ar trebui schimbata . Noua , cu obligatia sa-ti verifici ansamblul fata sau second , doar ptr registru . Nu te juca cu gume second , pe fata . Problema mecanica : in mod normal , furca fata se sprijina pe un ax care trece prin centrul rotii . Axul se sprijina pe rulmentii din interiorul jantei . Daca unul din rulmenti este defect , poate aparea uzura din foto . Daca rulmentii sunt ok , atunci trebuie testat axul rotii , sa nu aiba uzura in urma rularii anterioare cu rulmenti gripati . . . etc . BAfta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Ianuarie 17, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2011 Inmatricularea : mergi cu mobra la registru , iti astepti randul , vine un nenea care se stie cu 2 roti , iti ia mobra si o suie pe rola de test ptr frane . Verifica seriile , culoarea si la revedere . De aici mai stai dupa birocrati , doar . Asta in Timisoara , prin firma . Nu-ti fa griji , in privinta inspectiei . Guma de fata , ar trebui schimbata . Noua , cu obligatia sa-ti verifici ansamblul fata sau second , doar ptr registru . Nu te juca cu gume second , pe fata . Problema mecanica : in mod normal , furca fata se sprijina pe un ax care trece prin centrul rotii . Axul se sprijina pe rulmentii din interiorul jantei . Daca unul din rulmenti este defect , poate aparea uzura din foto . Daca rulmentii sunt ok , atunci trebuie testat axul rotii , sa nu aiba uzura in urma rularii anterioare cu rulmenti gripati . . . etc . BAfta ! Mersi de informatii, Si eu am sa apelez la o firma care se ocupa cu inmatriculari, maine o sa intreb cam cat m-ar costa. Dar daca fac figuri astia de la RAR pt cauciuc trebuie sa apelez la firma respectiva peste o luna, ca mi se duc banii pe cauciuc. Oricum il schimb pana la urma, pt siguranta personala. Faza e ca de la mine pana la RAR is vreo 50km, imi trebuie remorca etc... n-as vrea sa ma duc de 2 ori. Revenind la topic, cand am sa dau roata jos pt schimbare cauciuc am sa verific si rulmentii. Daca puteam sa o inmatriculez asa as fi duso pana la un service dupa aia macar sa aflu care e problema. Asa nu pot umbla tot pe platforma cu ea zeci de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Mersi de informatii, Si eu am sa apelez la o firma care se ocupa cu inmatriculari, maine o sa intreb cam cat m-ar costa. Dar daca fac figuri astia de la RAR pt cauciuc trebuie sa apelez la firma respectiva peste o luna, ca mi se duc banii pe cauciuc. Oricum il schimb pana la urma, pt siguranta personala. Faza e ca de la mine pana la RAR is vreo 50km, imi trebuie remorca etc... n-as vrea sa ma duc de 2 ori. Revenind la topic, cand am sa dau roata jos pt schimbare cauciuc am sa verific si rulmentii. Daca puteam sa o inmatriculez asa as fi duso pana la un service dupa aia macar sa aflu care e problema. Asa nu pot umbla tot pe platforma cu ea zeci de km. Prin firma , am platit 1100 ron . Nu pierzi timp la cozi interminabile , nu te plimbi dupa eu stiu ce semnatura sau stampila . . . Ei au relatiile lor , gata facute , se stiu darile si birurile ( in lumea lor ) . . . .eu zic ca merita . Pe langa asta , la o firma poti achita doar o anumita suma si diferenta la final sau in functie de politica fiecaruia . Cand am inmatriculat mobra mea , am scos numar rosu si inainte cu 2 zile de expirare , am mers si mi-am ridicat actele . Talonul , vine via posta , prin curierat , la adresa de domiciliu . O guma fata , doar ptr registru , este imposibil sa nu gasesti , macar de imprumut . Mesaj completat Revenind la topic, cand am sa dau roata jos pt schimbare cauciuc am sa verific si rulmentii. Daca puteam sa o inmatriculez asa as fi duso pana la un service dupa aia macar sa aflu care e problema. Asa nu pot umbla tot pe platforma cu ea zeci de km. Poti verifica jocul foarte usor , daca poti suspenda roata fata fara sa o demontezi de pe motor . Mesaj completat Mersi de informatii, Si eu am sa apelez la o firma care se ocupa cu inmatriculari, maine o sa intreb cam cat m-ar costa. Dar daca fac figuri astia de la RAR pt cauciuc trebuie sa apelez la firma respectiva peste o luna, ca mi se duc banii pe cauciuc. Oricum il schimb pana la urma, pt siguranta personala. Faza e ca de la mine pana la RAR is vreo 50km, imi trebuie remorca etc... n-as vrea sa ma duc de 2 ori. Scoate un numar rosu , daca mai ai posibilitatea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.