Fatal Fury Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Buna.Doresc sa aflu daca exista clapeta de acceleratie la motociclete pe injectie? La masini ,dupa ce se curata aceasta clapeta ,acceleratia are un raspuns mult mai bun iar puterea si cuplul revin in parametrii normali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Este la orice cu ardere interna. Doar asa poti regla debitul de amestec aer/benzina. Si treaba aia ce o zici tu cu curatatu e valabila. Caz concret la un tovaras recent, pe un Peugeot 207. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Mizeria depusă pe clapetă impiedică funcționarea normală a ei. Astfel este păcălit Âşi senzorul clapetei de accelerație, care va transmite date eronate cu privire la poziția clapetei. De obicei se manifestă prin oscilații ale ralanti-ului. Clapeta este la motoarele cu aprindere prin scânteie. Diesel nu are. Editat Ianuarie 24, 2011 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Mizeria depusă pe clapetă impiedică funcționarea normală a ei. Astfel este păcălit Âşi senzorul clapetei de accelerație, care va transmite date eronate cu privire la poziția clapetei.De obicei se manifestă prin oscilații ale ralanti-ului. Clapeta este la motoarele cu aprindere prin scânteie. Diesel nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 la motocicleta, pe langa faptul ca se curata injectoarele ca la orice masina se mai face si sincronizare. am observat ca multi romani cred ca daca au injectie nu mai e nevoie de nici un fel de reglaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Da, sync... mi ales la monocilindrice pe injectie Pe bune, am auzit cu ochii mei mecanic care a zis ca vrea sincronizator pentru momocilindrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Da, sync... mi ales la monocilindrice pe injectie Pe bune, am auzit cu ochii mei mecanic care a zis ca vrea sincronizator pentru momocilindrice nu stiu ce motor are omul ce vroia sa sincronizeze cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 nu stiu ce motor are omul ce vroia sa sincronizeze cu el? Banuiesc ca doua motociclete monocilindrice, sa le aduca la unison Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ha, ha, ha.... Nuuu, nu asa ! Multe monocilindrice au doua carburatoare pe singurul cilindru. Deci 2 carb = sincronizare (glumesc). Oricum, cele 2 carburi trebuie sa fie curate si reglate cam identic (amestecul benzina - aer). Asta seamana cu "sincronizare". P.S. si eu am auzit acelasi lucru ... cu ochii mei ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Aha ,multumesc pt raspunsuri ...deci fiecare motor cu ardere interna (pe benzina) ,are clapeta :)Aha m-am lamurit Ok ,acum am un gsx-r 600 2004 .Unde o fi situat aceasta clapeta ?Piesa in sine trebuie demontat oare ? Atasez si o poza ,se vede clapeta de acceleratie ?Presupun ca ar trebui sa fie aproape sau in conexiune cu filtrul de aer.... Ps. Mentionez ca motorul merge ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Vezi sa nu iti sara in ochi Tine motoru desfacut si misca de acceleratie. Vezi, unde-i clapeta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Daca merge ceas ce ai cu clapetele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 desfacem sa vedem de ce merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 25, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2011 Daca merge ceas ce ai cu clapetele? La masina am simtit o imbunatatire atat la consum cat si la acceleratie dupa curatare . E adevarat ,era mult mai murdar acolo .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 La masina am simtit o imbunatatire atat la consum cat si la acceleratie dupa curatare .E adevarat ,era mult mai murdar acolo .. aici nu e un singur corp ca la masina ,sunt 4 corpuri clapeta fiecare cu injectorul lui iar mizeria mai multa se vede in partea de jos sub clapete la masini se aduna mai multa fiindca e un singur corp la toata rampa de injectoare in plus mai intra gaze de la egr (la care are asa ceva ) .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Jegu de care pomeniti voi pe admisie, de regula se intampla doar daca ai aer fals, adica unde admisia intalneste airboxu sau asa sa nu etanseze bine. Am patit si eu, proprietarul de dinainte, sau unul din ei nu a inlocuit o-ringu dintre admisie si airbox si s-a adunat mizerie pe admisia aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 La masina am simtit o imbunatatire atat la consum cat si la acceleratie dupa curatare .E adevarat ,era mult mai murdar acolo .. de curand am rezolvat eroarea de la senzorul clapetei de acceleratie, dar trebuie sa vad si eu (la masina)... ce inseamna mizerie? putina negreala ori s-au depus cativa mm de mizerie si am nevoie de spaclu? relantiul fluctueaza putin... diagnoza electrica "zice" ca totul e OK ... nu am vazut imbunatatri, deci pe langa inlocuirea fltrului de benzina nu as mai avea decat sa vad "de ce merge?" clapeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Ce ai aratat acolo in poza sunt clapetele secundare,comandate de un motoras pe drepta blocului de injectie,si se ocupa cu stabilirea curbei de putere cand ci cum trebuie livrata,iar in paralel functia de shoc la temperaturi scazute ale motorului. Calpetele de acceleratie sunt ceva mai jos.pe care le comanzi cu cablurile. Despre ce vorbesti tu acolo (clapeta de aceleratie) la masina este EGR iar motocicleta nu are asa ceva.Are un alt sistem care indeplineste functia asta si se numeste P.A.I.R. Daca nu ai avut un filtru de aer foarte,foarte murdar,atunci nu o sa gasesti niciodata murdarie pe acele clapete. Chiar daca exista curatarea lor nu duce la efectele pe care le regasesti la masina. Pentru moto ca sa inbunatatesti performantele sunt alte proceduri de la sincronizare si pana la remapare si resoftare.(Remapare si resoftare valabil doar pentru Suzuki),asta pe ecu original si montarea de alte dispozitive gen Power-comander,rapid-bike,bazzas etc. Editat Ianuarie 27, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Ce ai aratat acolo in poza sunt clapetele secundare,comandate de un motoras pe drepta blocului de injectie,si se ocupa cu stabilirea curbei de putere cand ci cum trebuie livrata,iar in paralel functia de shoc la temperaturi scazute ale motorului.Calpetele de acceleratie sunt ceva mai jos.pe care le comanzi cu cablurile. Despre ce vorbesti tu acolo (clapeta de aceleratie) la masina este EGR iar motocicleta nu are asa ceva.Are un alt sistem care indeplineste functia asta si se numeste P.A.I.R. Daca nu ai avut un filtru de aer foarte,foarte murdar,atunci nu o sa gasesti niciodata murdarie pe acele clapete. Chiar daca exista curatarea lor nu duce la efectele pe care le regasesti la masina. Pentru moto ca sa inbunatatesti performantele sunt alte proceduri de la sincronizare si pana la remapare si resoftare.(Remapare si resoftare valabil doar pentru Suzuki),asta pe ecu original si montarea de alte dispozitive gen Power-comander,rapid-bike,bazzas etc. Zici ca ai service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Zici ca ai service? Cu ce am gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Mi se pare bullshit ce zici tu acolo cu clapete secundare si motorase si alte cele. Alea is clapetele, nu is altele primare sau tertiare. Si ce zici tu de motoras teama-mi-e sa nu fie TPS, senzorul de pozitie al clapetei Motor pas cu pas ai la masina, si pedala de acceleratie e un potentiometru. Singurele mobre care au motor pas cu pas la acceleratie e 1200GS de la BMW. Da si ala e doar pentru relanti, ca sa iti setezi turatia de relanti, pentru mers in sarcina ai tot cablu, clasic. Posibil sa gresesc si eu, nu zic nu. Doar oameni suntem, si e in natura oamenilor sa greseasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Mi se pare bullshit ce zici tu acolo cu clapete secundare si motorase si alte cele. Alea is clapetele, nu is altele primare sau tertiare. Si ce zici tu de motoras teama-mi-e sa nu fie TPS, senzorul de pozitie al clapetei Motor pas cu pas ai la masina, si pedala de acceleratie e un potentiometru. Singurele mobre care au motor pas cu pas la acceleratie e 1200GS de la BMW. Da si ala e doar pentru relanti, ca sa iti setezi turatia de relanti, pentru mers in sarcina ai tot cablu, clasic. Posibil sa gresesc si eu, nu zic nu. Doar oameni suntem, si e in natura oamenilor sa greseasca Poate asa crezi tu! TPS=este adevarat senzorul de la clapetele secundare care stabileste pozitia motorasului STVA+ este acel motoras care misca treaba asta si face ce am spus eu Motorul pas cu pas este la masina si se ocupa cu stabilirea relantiului ceea ce la moto se numeste ISC valve Mesaj completat Din pacate la Suzuki sunt pe teritoriul meu,si il stiu de la prima la ultima piulita. Poate tu esti la BMW... Citeva dintre ele, un nr de 63 la care am apucat sa le fac poza..http://www.tngperformance.ro/BikeList.aspx?BrandID=3 Editat Ianuarie 27, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Daca e vorba de clapeta secundara, banuiesc ca e si o clapeta principala Care e aia si unde e? Poate asa crezi tu!TPS=este adevarat senzorul de la clapetele secundare care stabileste pozitia motorasului STVA+ este acel motoras care misca treaba asta si face ce am spus eu Motorul pas cu pas este la masina si se ocupa cu stabilirea relantiului ceea ce la moto se numeste ISC valve Mesaj completat Din pacate la Suzuki sunt pe teritoriul meu,si il stiu de la prima la ultima piulita. Poate tu esti la BMW... Citeva dintre ele, un nr de 63 la care am apucat sa le fac poza..http://www.tngperformance.ro/BikeList.aspx?BrandID=3 Nu contest faptu ca te pricepi, si am zis ca e posibil sa gresesc. Ce vreau eu e doar sa aflu cate ceva in plus. Editat Ianuarie 27, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) "Calpete"10 cm mai jos privire de sus! "Mi se pare bullshit ce zici tu acolo cu clapete secundare si motorase si alte cele." Asta ai spus si suna a contestatie... Editat Ianuarie 27, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Bun, STVA e Secondary Throttle Valve Actuator. Care e rostu sa ai 2 clapete / carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.