Sari la conținut

Calpeta acceleratie


Fatal Fury
 Share

Postări Recomandate

Buna.Doresc sa aflu daca exista clapeta de acceleratie la motociclete pe injectie?

 

La masini ,dupa ce se curata aceasta clapeta ,acceleratia are un raspuns mult mai bun iar puterea si cuplul revin in parametrii normali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este la orice cu ardere interna. Doar asa poti regla debitul de amestec aer/benzina.

 

Si treaba aia ce o zici tu cu curatatu e valabila. Caz concret la un tovaras recent, pe un Peugeot 207.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mizeria depusă pe clapetă impiedică funcționarea normală a ei. Astfel este păcălit Âşi senzorul clapetei de accelerație, care va transmite date eronate cu privire la poziția clapetei.

De obicei se manifestă prin oscilații ale ralanti-ului. Clapeta este la motoarele cu aprindere prin scânteie. Diesel nu are.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mizeria depusă pe clapetă impiedică funcționarea normală a ei. Astfel este păcălit Âşi senzorul clapetei de accelerație, care va transmite date eronate cu privire la poziția clapetei.

De obicei se manifestă prin oscilații ale ralanti-ului. Clapeta este la motoarele cu aprindere prin scânteie. Diesel nu are.

:lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

la motocicleta, pe langa faptul ca se curata injectoarele ca la orice masina se mai face si sincronizare. am observat ca multi romani cred ca daca au injectie nu mai e nevoie de nici un fel de reglaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Da, sync... mi ales la monocilindrice pe injectie :lol:

 

Pe bune, am auzit cu ochii mei mecanic care a zis ca vrea sincronizator pentru momocilindrice :D

 

 

nu stiu ce motor are omul :)

 

ce vroia sa sincronizeze cu el? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, ha....

Nuuu, nu asa !

Multe monocilindrice au doua carburatoare pe singurul cilindru.

Deci 2 carb = sincronizare (glumesc).

Oricum, cele 2 carburi trebuie sa fie curate si reglate cam identic (amestecul benzina - aer).

Asta seamana cu "sincronizare".

P.S. si eu am auzit acelasi lucru ... cu ochii mei :lol:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ,multumesc pt raspunsuri ...deci fiecare motor cu ardere interna (pe benzina) ,are clapeta :)Aha m-am lamurit

 

 

Ok ,acum am un gsx-r 600 2004 .Unde o fi situat aceasta clapeta ?Piesa in sine trebuie demontat oare ? :lol:

 

Atasez si o poza ,se vede clapeta de acceleratie ?Presupun ca ar trebui sa fie aproape sau in conexiune cu filtrul de aer....

 

Ps. Mentionez ca motorul merge ceas :)

post-19031-1295880314_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca merge ceas ce ai cu clapetele?

 

 

La masina am simtit o imbunatatire atat la consum cat si la acceleratie dupa curatare .

E adevarat ,era mult mai murdar acolo ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La masina am simtit o imbunatatire atat la consum cat si la acceleratie dupa curatare .

E adevarat ,era mult mai murdar acolo ..

aici nu e un singur corp ca la masina ,sunt 4 corpuri clapeta fiecare cu injectorul lui iar mizeria mai multa se vede in partea de jos sub clapete la masini se aduna mai multa fiindca e un singur corp la toata rampa de injectoare in plus mai intra gaze de la egr (la care are asa ceva ) ..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jegu de care pomeniti voi pe admisie, de regula se intampla doar daca ai aer fals, adica unde admisia intalneste airboxu sau asa sa nu etanseze bine. Am patit si eu, proprietarul de dinainte, sau unul din ei nu a inlocuit o-ringu dintre admisie si airbox si s-a adunat mizerie pe admisia aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La masina am simtit o imbunatatire atat la consum cat si la acceleratie dupa curatare .

E adevarat ,era mult mai murdar acolo ..

de curand am rezolvat eroarea de la senzorul clapetei de acceleratie, dar trebuie sa vad si eu (la masina)... ce inseamna mizerie? putina negreala ori s-au depus cativa mm de mizerie si am nevoie de spaclu? relantiul fluctueaza putin... diagnoza electrica "zice" ca totul e OK ... nu am vazut imbunatatri, deci pe langa inlocuirea fltrului de benzina nu as mai avea decat sa vad "de ce merge?" clapeta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai aratat acolo in poza sunt clapetele secundare,comandate de un motoras pe drepta blocului de injectie,si se ocupa cu stabilirea curbei de putere cand ci cum trebuie livrata,iar in paralel functia de shoc la temperaturi scazute ale motorului.

Calpetele de acceleratie sunt ceva mai jos.pe care le comanzi cu cablurile.

Despre ce vorbesti tu acolo (clapeta de aceleratie) la masina este EGR iar motocicleta nu are asa ceva.Are un alt sistem care indeplineste functia asta si se numeste P.A.I.R.

Daca nu ai avut un filtru de aer foarte,foarte murdar,atunci nu o sa gasesti niciodata murdarie pe acele clapete.

Chiar daca exista curatarea lor nu duce la efectele pe care le regasesti la masina.

Pentru moto ca sa inbunatatesti performantele sunt alte proceduri de la sincronizare si pana la remapare si resoftare.(Remapare si resoftare valabil doar pentru Suzuki),asta pe ecu original si montarea de alte dispozitive gen Power-comander,rapid-bike,bazzas etc.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai aratat acolo in poza sunt clapetele secundare,comandate de un motoras pe drepta blocului de injectie,si se ocupa cu stabilirea curbei de putere cand ci cum trebuie livrata,iar in paralel functia de shoc la temperaturi scazute ale motorului.

Calpetele de acceleratie sunt ceva mai jos.pe care le comanzi cu cablurile.

Despre ce vorbesti tu acolo (clapeta de aceleratie) la masina este EGR iar motocicleta nu are asa ceva.Are un alt sistem care indeplineste functia asta si se numeste P.A.I.R.

Daca nu ai avut un filtru de aer foarte,foarte murdar,atunci nu o sa gasesti niciodata murdarie pe acele clapete.

Chiar daca exista curatarea lor nu duce la efectele pe care le regasesti la masina.

Pentru moto ca sa inbunatatesti performantele sunt alte proceduri de la sincronizare si pana la remapare si resoftare.(Remapare si resoftare valabil doar pentru Suzuki),asta pe ecu original si montarea de alte dispozitive gen Power-comander,rapid-bike,bazzas etc.

Zici ca ai service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare bullshit ce zici tu acolo cu clapete secundare si motorase si alte cele. Alea is clapetele, nu is altele primare sau tertiare. Si ce zici tu de motoras teama-mi-e sa nu fie TPS, senzorul de pozitie al clapetei :) Motor pas cu pas ai la masina, si pedala de acceleratie e un potentiometru. Singurele mobre care au motor pas cu pas la acceleratie e 1200GS de la BMW. Da si ala e doar pentru relanti, ca sa iti setezi turatia de relanti, pentru mers in sarcina ai tot cablu, clasic.

 

Posibil sa gresesc si eu, nu zic nu. Doar oameni suntem, si e in natura oamenilor sa greseasca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare bullshit ce zici tu acolo cu clapete secundare si motorase si alte cele. Alea is clapetele, nu is altele primare sau tertiare. Si ce zici tu de motoras teama-mi-e sa nu fie TPS, senzorul de pozitie al clapetei :) Motor pas cu pas ai la masina, si pedala de acceleratie e un potentiometru. Singurele mobre care au motor pas cu pas la acceleratie e 1200GS de la BMW. Da si ala e doar pentru relanti, ca sa iti setezi turatia de relanti, pentru mers in sarcina ai tot cablu, clasic.

 

Posibil sa gresesc si eu, nu zic nu. Doar oameni suntem, si e in natura oamenilor sa greseasca :)

Poate asa crezi tu!

TPS=este adevarat senzorul de la clapetele secundare care stabileste pozitia motorasului

STVA+ este acel motoras care misca treaba asta si face ce am spus eu

Motorul pas cu pas este la masina si se ocupa cu stabilirea relantiului ceea ce la moto se numeste ISC valve

Mesaj completat

Din pacate la Suzuki sunt pe teritoriul meu,si il stiu de la prima la ultima piulita.

Poate tu esti la BMW...

 

Citeva dintre ele, un nr de 63 la care am apucat sa le fac poza..http://www.tngperformance.ro/BikeList.aspx?BrandID=3

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de clapeta secundara, banuiesc ca e si o clapeta principala :) Care e aia si unde e?

 

Poate asa crezi tu!

TPS=este adevarat senzorul de la clapetele secundare care stabileste pozitia motorasului

STVA+ este acel motoras care misca treaba asta si face ce am spus eu

Motorul pas cu pas este la masina si se ocupa cu stabilirea relantiului ceea ce la moto se numeste ISC valve

Mesaj completat

Din pacate la Suzuki sunt pe teritoriul meu,si il stiu de la prima la ultima piulita.

Poate tu esti la BMW...

 

Citeva dintre ele, un nr de 63 la care am apucat sa le fac poza..http://www.tngperformance.ro/BikeList.aspx?BrandID=3

Nu contest faptu ca te pricepi, si am zis ca e posibil sa gresesc. Ce vreau eu e doar sa aflu cate ceva in plus. :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Calpete"10 cm mai jos privire de sus!

 

"Mi se pare bullshit ce zici tu acolo cu clapete secundare si motorase si alte cele." Asta ai spus si suna a contestatie... :)

post-15340-1296129218_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...