Sari la conținut

Adventure Enduro Touring


Postări Recomandate

Nu uita ca modelul KTM 640 Adventure este pana in ziua de astazi cel mai "indestructibil" motor de pe piata. Cele mai multe tururi ale lumii se fac cu aceasta motocicleta. :crack:

 

unul din cei mai de incredere calareti de pe la noi, zice kestia asta referindu-se la motor (in discutia unei probleme de rodaj) dar si la tot ansamblul motocicletei ...

eu am dat gugal serci si am gasit multe excursii lungi, tururi lumesti complete sau semi cu BMW-uri GS, fie mono, fie biciclindrice ! nu am cautat prea adanc si nu am insistat pe problema, dar nu am gasit nici un KTM :crack:

Acu, dupa ce am recitit muuulte din cele spuse pe aici si prin alte locuri bicicliste despre LC4 Adv, trebuie sa recunosc ca e o scula potenta care merge pe strada pana unde se poate, apoi urca agil pana unde se cade ! si urca, si merge, si trage, si cara, si duce la greu ... si nu te lasa ... zice lumea ... da io in turu lumii tot nu am vazut-o !

cat despre BMW ia te uita, asta gaseste google la suprafata: http://www.ultimatejourney.com/motorcycles.html

 

oricum ar fi, tot 950 - 990 Adv ramane preferatul meu, cel mai pretabil pt sarcina asta colosala, cel mai ekilibrat, polivalent, fiabil, versatil, manevrabil, confortabil, etc .. toate la un loc si nu separat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

oricum ar fi, tot 950 - 990 Adv ramane preferatul meu, cel mai pretabil pt sarcina asta colosala, cel mai ekilibrat, polivalent, fiabil, versatil, manevrabil, confortabil, etc .. toate la un loc si nu separat !!

 

vedea-te-as pe un LC8 incarcat de bagaje coborand o panta pe un drum forestier plin de noroi si sleauri :crack: Sau traversand Mongolia numai pe drumuri desfundate . Sa vezi atunci polivalenta, confort si manevrabilitate.

 

Eu sunt de acord cu omul care a zis ca LC4 Adv e cea mai polivalenta motocicleta. Intamplator am cunoscut si un om care a venit cu LC4 din Tokio pana in RO. Prin unele locuri pe unde a mers el (am vazut multe poze) ar fi reusit sa treaca cu LC8 doar cativa baieti ... Ciril Despre, Sala si prieteni de-ai lor :crack:

 

Si daca n-ar fi LC4 Adv ar fi o Honda XR sau o Yamaha XT cu cateva modificari - rezervor mare, sea mai lata si suport pentru bagaje. Pentru o aventura de genul asta as alege o motocicleta cat mai simpla, cu cat mai putina electronica, cat mai comuna (sa fie cat mai posibil sa gasesc un ambreiaj in Mexic), sa tina bine la trante, sa fie cat mai usoara ca sa pot aborda fara probleme orice fel de drumuri

 

Exista un site dedicat celor care fac turul lumii cu motoreta. Bagati un ochi pe acolo. SUnt multe sfaturi interesante.

http://www.horizonsunlimited.com/tripplan/bike/

Uite ce zic si ei

Some popular bikes for solo travel are the Yamaha Tenere / XT500/600 etc series, BMW F650, R80/100GS, R11xxGS, Suzuki 650 singles, KTM Adventure, Honda XL600 series, Honda Transalp and Africa Twins, Kawasaki KLR650, and of course many more less popular but still successful bikes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sii.....???? :crack:

Ce sa intelegem? :crack:

 

corect, cumva plutea in aer un fel de poll - fier numa bun pt ture serioase, cu pasager si bagaj - dar am uitat sa punct punctul pe i ... ionut vad ca a dedus :crack:

 

Ai mers vreodata pe 640 Adventure?

 

Ocazional, fara pasager, ca si pe F650. Dar am mers pe monocilindru multi ani (DR), peste tot cu pasager, si am urcat pana unde s-a putut si kiar mai sus ... cred ca stiu multe despre limitele unui monocilindru din perspectiva calariei in cuplu ! daca LC4 e mai sus decat DR-ul e o kestiune clara, insa cand le pui pasageru in spate cu sifonier cu tot, le plangi de mila amandurora cu acelesi hohote !

 

 

vedea-te-as pe un LC8 incarcat de bagaje coborand o panta pe un drum forestier plin de noroi si sleauri :crack: Sau traversand Mongolia numai pe drumuri desfundate . Sa vezi atunci polivalenta, confort si manevrabilitate.

 

hmmm cam trist ... dar si io te-as vedea inlacrimat pe portiunile asfaltate si luuuuungi calarind un monocilindru obosit de greutarea bagajelor + pasager. oricum panta aia cu pasager si calabalac in spate nu o cobori nici cu bicicleta !! iar eu am presupus (nemarturisit, recunosc) existenta pasagerului .. acesta poate face in decizia respectiva, diferenta !

mai e si triumfu tiger, si BMW-ul mare ... da io tot capra mare portocalie as lua la tura aia !!!

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat si pe site-ul recomandat de ionut. EXCEPTIONAL, multumesc frumos !! kestii interesante, sfaturi pt ture lungi (in timp si spatiu), motociclete de preferat functie de tura sau de numarul calaretilor ... in fine, ideile principale sunt:

- pt turul lumii, 1 singur calaret dar 2 sau mai multe motorete, se alege acelasi tip pt toata lumea si am vazut ca optiunea covarsitor majoritara a fost F650 !!

- cu pasager, se prefera bicicleta mai mare, (desi exceptia este tot F650 care a traversat africa, dar avea un amortizor sau arc mai tare pe spate) si se pare ca TOT BMW este preferat, unde confortul pasagerului nu e o kestiune optionala !

 

The Kawasaki KLR, Honda Transalp, and any KTM are generally out, (doable if you're not both big people, or only travel short distances, say 2-300 km in a day) and the Aprilia and Guzzi dual sport bikes don't make it for two-up, while the Honda Africa Twin isn't bad. The Triumph Tiger is becoming a popular choice for two-up travellers. However, it's tall and heavy, and reliability is questionable.

 

mai studiem :crack:

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa va spund din experienta proprie ca BMW-ul este mult mai fiabil decat orice KTM, LC4 si LC8-uri de 1-3 ani, care si-au lasat stapanii pe drum am auzit si am vazut, insa BMW-uri GS nu prea.

Eu am un GS din 1994, cu aprox. 40.000 km la bord si nicioadata nu mi-a facut nici macar o figura.

KTM-uri aproape noi cu electronica dusa sau din care curgea uleiul la greu am mai vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, exista un miez de adevar aici .. pe site-ul cu pricina (link-ul mai sus) este o lista a problemelor intalnite la KTM LC4 Adv. subscriu la lista din toate colturile lumii si problemele sunt multe. e drept ca exploatarea unui asemenea armasar e mai dura prin definitie, e drept si ca o asemenea lista nu am vazut pt BMW. totusi, din cele povestite de cei care au terminat ture enorme (http://www.ultimatejourney.com/), BMW nu pare sa sufere la fel de tare. povestea vibratiilor nu e kiar mit, iar garnituri, simeringuri, electrica, pistoane, bujii, cabluri, jenti, pompa de benzina, supape (din ce am intalnit mai des in lista) deja sunt atat de frecvent stricate ca le-as considera consumabile ca si becurile sau filtrele. ba kiar eu pe DR am skimbat becuri mai rar decat aia simeringuri la amortizoare :crack: oare toti se dau in raliuri ? sau la maxim ? coincidente ? poate ca da, poate ca nu ... si totusi, degeaba pot sa cobor valea lui ionut ca un campion, daca pe urmatoarea nu o mai apuc !

 

I'm on my second LC4 - been stranded total of 3 times. First time due to leaking water pump seal, second and third not a problem with the bike itself - loose connector from an accessory part earthing and a snapped chain. Not bad considering two Sahara crossings, numerous small trips and competitions.

I also met a guy who went through two engines in a trip through South America.

 

o mai fi si de noroc ???

oricum ar fi, LC4 e o optiune f serioasa pt un singur calaret, o scula extrema si dedicata unui asemena scop !

dar cum ramane cu 2up ? ca io iau femeia cu mine peste tot ... si nu suntem micuti, clar ! iar locuri de vazut sunt dincolo de asfalt, asta e kiar mai clar !!

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere problema se pune altfel,nu neaparat legat de fiabilitate.Au si cei cu BMW-uri probleme dar nu prea zic, ca la citi bani au dat... :crack: (nu e cazul meu,eu am probleme cu importatorul de la noi :crack: ).

La noi enduro turing inseamna 80%asfalt si restul enduro, sa zic asa, caz fericit!

Ultima data am fost pe transalpina si pentru 100km de macadam, din care doar 30 care ar fi necesitat o moto mai usoara ,sa zicem, am facut inca 1400km de asfalt!No offence, da prefer sa ma chinui 100km decit 1400!Plus ca e more fun cu 300kile unde ar fi trebuit 150 :crack: Amicul cu care am fost a mers cu un Dominator si nu i-a fost prea bine....Asta nu inseamna ca nu merge.

Iar daca ne gindim la pasager si bagaje deja e clara problema.

De altfel succesul BMW-ului si a altor moto enduro mari se bazeaza tocmai pe raportul dintre folosirea on si off road, raport clar in favoarea asfaltului.

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca monocilindrul nu e pentru pasager si bagaje.

Si e la fel de clar ca definitia "enduro touring" e foarte larga (de la 1400 km sosea si 30 enduro pana la 200 enduro si 200 sosea). Eu anul trecut am facut mult enduro touring (eu cu LC4 adv si doi prieteni cu Yama TTR si Suzuki DR) si pot sa spun ca pe unde ne-am bagat nu se baga nici un motor mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e aici o poveste frumoasa a unuia care a traversat africa

http://www.personal.soton.ac.uk/mjmdr1/africa/000main.html

multe poze, povesti frumoase ... nu ratati filmele!

 

Eu sper ca intr-o zi voi avea suficienti bani si timp sa plec intr-o tura lunga. Cred ca nu sunt singurul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Important e ce vrei sa faci cu ea, ce va predomina. Daca predomina off-road-ul atunci monocilindru. Daca nu, bi- sau tricilindru.

 

Daca e sa fie monocilindru eu as opta numai pentru XT-ul de 600. Le face bine pe toate. Celelalte au doar o particularitate ce le scoate in fata dar in rest au lipsuri mari la restul (consum, fiabilitate, motoare prea/inutil de complexe, ciclistica...).

Motive in favoarea Xt-ului :

- Monocilindru :crack: (constructie simpla, piese putine de schimbat);

- Racire cu aer (0 radiator apa, deci greutate in plus a motocicletei si sistem mai complex). Optional se poate atasa radiator ulei;

- Consum foarte rezonabil de benzina (asta conteaza f. mult, dupa parerea mea. Am citit si topicul ala cu consumul la motoarele noastre si ar fi interesant sa vedeti ce zice DcSan de consumul la Xt-ul lui...).

- Xt-ul este renumit pentru fiabilitatea lui (ca sa nu zic "legendar") si pentru faptul ca, daca ai cat de cat placerea reparatului, il poate repara singur cam oricine.

 

Ca alte optiuni la monocilindrice mai trebuie mentionat ca LC4 Adventure are urmatoarele particularitati interesante :

- are atat kick-starter cat si electromotor

- comutator de pe benzina cu cifra octanica > 90 pe benzina "asian/african way" = 85.

 

Daca predomina on-road-ul sau mersul cu pasager prima care imi vine in gand este Transalpul. Ieftina (vezi moto.it ), fiabila, confortabila, ciclistica buna, consum f. bun.

Dupa aceea Africa T., Super Tenere (de asemenea ieftina in Italia - cei interesati cautati atat pe moto.it, dar mai ales pe site-ul posesorilor de Super Tenere din Italica, la sectiunea de vanzari, fiindca au preturi f. bune acolo), urmate de GS-urile de la Bmw ( 850 > 98 :crack: :crack: :crack: "drim biku" mieu) si Ktm-ul.

Trebuie mentionata aici si noua bicicleta F de la Bmw > 2001, care un consum demential, este f. confortabila si foarte joasa.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul mic e OK, atat ca are suspensii slabe si autonomie mica (consum mic, dar rezervorul este si el mic). Confortul e mai bun decat la KTM. Implica investitii mari pentru a-l aduce la nivel de astfel de ture (investitii despre care de altfel si scrie pe toate site-urile celor care au folosit BMW-uri.) KTM-ul este mult mai pregatit de asa ceva in momentul in care il scoti din cutie.

Gasesti si threaduri cu probleme la BMW, de exemplu aici: http://f650.com/

 

Niste site-uri despre KTM-isti care fac ture din astea lungi:

http://www.adventurebiker.com/ (aici exista si comparatii cu alte optiuni, la sectiunea The Bike).

http://www.fowb.co.uk/indexHome.html

Aici unul cu 950 Adventure: http://www.josef-pichler.at/

 

In orice caz, m-as gandi la monocilindru numai daca ar fi vorba de calatorie solo (in aceasta situatie m-as gandi numai la mono, nici nu as lua in considerare bicilindru).

 

Pentru calatorie cu pasager as alege un bicilindru. In nici un caz bicilindru BMW, ultimele modele au probleme de fiabilitate foarte mari.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate acestea s-au tot discutat si rediscutat, cati oameni atatea pareri .. io personal nu accept XT pt teren daca tot s-a inventat EXC, iar "legendar" gasesc ca e numai proverbul despre gusturi ... exista la legende in lume cate vrei, kiar si legende ale legendelor !

particular la aceasta discutie e pasagerul ! exista oameni, ca mine spre exemplu, care iubesc iesirile de pe asfalt dar care la fel de mult iubesc compania pasagerului. acesti oameni impart bucuria unei ture complete (cu asfalt, praf, pietre, iarba, pante, serpentine .. iar gropi, iar dealuri, etc) cu partenerul de viata (sau nu :crack: - joke, mami, nu te speria) ! mi se pare un nonsens, daca ai depasit adolescenta, sa te bucuri singur de asemenea grozavii .. dar asta e nota mea personala !!

din nou o caracteristica a acestei discutii e lungimea turei. nu discut aici de drumuri prin oras sau iesiri de 1 zi pe coclauri!

revenind, sustin ca pt enduro 2up trebuie, in plus fata de ceea ce defineste motocicleta enduro ideala (greutate, reziztenta la cazaturi, fiabilitate, roti mari spitate, of ... o multime pe care le stiti bine), urmatoarele:

-confort mai ales pt pasager (africa twin pica aici si cred ca si KTM)

-loc de bagaje pt ture lungi

-forta suficienta (aici pica transalpul dar si monocilindrele)

-agilitate in teren (aici pica tot ce e prea touring oriented)

-economie

 

pasagerul limiteaza din start excursia la drumuri mai usoare, dar tot trebuie ca sa treci un rau, sa mergi pe aratura, sa urci sau sa cobori pe pietris, nisip sau iarba, etc. suspensiile trebuie sa fie mai puternice sa nu ajunga la capat la orice denivelare. iarasi confortul !! poate crede cineva ca exagerez .. insa daca dupa cateva dealuri pasagerul deja plange, continuarea drumului e amenintata sau restul excursiei compromisa ! kinul trebuie evitat atat cat e posibil pe o motocicleta de teren !

voua nu va suna a nimic descrierea asta ? nu ia deja forma de BMW GS Boxer (sau macar de Triumph Tiger) ? nu a fost cu intentie, zau .. dar la revederea acestor restrictii si/sau calitati mi s-a parut ca am dat definitia aventurierului de la BMW !

eu consider totusi marea exceptie de la aceste trasaturi, F650 Dakar-ul !!! mie mi se arata ca un fier capabil sa ia in pect treaba asta ... evident, ajutat de ceva elemente aftermarket mai ales la suspensia spate!

dar in sinea mea simt/stiu ca un KTM 9x0 Adv cu saua (mult) imbunatatita ar fi manusa !! asa vad io problema !! cumva peste BMW in teren, iar daca se rezolva problema confortului, peste bmw cam la orice capitol .. gresesc ?

 

sa nu uit ... africa twin e amintire, intram in 2007, lasati mortii in lumea dreptilor. acestia nu se vorbesc de rau si mai ales se respecta ... dar la un mom dat momentul trebuie depasit !!

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-confort mai ales pt pasager (africa twin pica aici si cred ca si KTM)

Atentie, povestile despre seaua imposibila la KTM 950 dateaza de la review-urile primei serii (2003-2004). Pe modelele 2005 si mai noi, in versiunea normala (nu S) saua este foarte confortabila.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=153723

Daca tot vrei sa iti iei o scula asa scumpa, cel mai bine ar fi sa le incerci intai, pentru ca dupa cum ai spus si tu, se poate povesti la infinit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul mic e OK, atat ca are suspensii slabe si autonomie mica (consum mic, dar rezervorul este si el mic).

 

Daca te referi la GS 650, cred ca nu stii ce vorbesti. Cu pasager si bagaje (cort+restul), consum 4. Cu un rezervor de 17 litri, te las pe tine sa faci socoteala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...apropo de confort, dupa niste mii de km, dintre care foarte multi pe drumuri groaznice, pasagera mea nu mai vrea sa se dea jos de pe motor, iar de masina nici nu vrea sa mai auda.

...chiar daca sint facuti cu o motocicleta moarta demult si ingropata....

 

Nu stiu de ce, dar imi miroase a snobism chestia cu GS 1XXX. Pentru mine tot japonezele sint adevaratele legende, si eu personal as alege intre XT600 si NX650 la categoria mica (solo) si XTZ750 si XLV750 la cea mare (ture lungi cu pasager).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ceea ce cautati voi nu exista.

 

La drum lung cu pasager & bagaje NU faci enduro, in cel mai rau caz mergi pe drumuri neasfaltate, dar totusi drumuri. NU te bagi la coborari/urcari pe coclauri. Mergi efectiv pe un drum oarecare, atata doar ca pe acolo nu poti merge cu o vitezana (desi au fost si care au facut turul lumii cu R1).

 

TEORETIC un KTM 990 poate face o gramada de chestii, inclusiv intrari hardcore pe coclauri (a se vedea advrider.com). Dar, PRACTIC noi-muritorii putem face asa ceva? Sunt de acord ca Sala poate face multe cu motorul ala, dar asta nu inseamna ca toata lumea care-si cumpara 990 va putea face acelasi lucru.

 

La fel si cu R1xx0 GS. Merge pe sosea, cara mult. Apelativul de "enduro" se refera la faptul ca poti lua o groapa mai bine, cei care au incercat mai mult s-au ales cu cardanele rupte (tot de pe advrider.com).

 

Cei care fac si au facut turul lumii nu sunt asa "pretentiosi". Sunt genul de oameni care dorm pe camp, care mananca orice ciudatenie intalnita la un "restaurant" din Africa/Asia, etc. Chestii de finete gen "saua e tare" sau "vibreaza" sunt cotidiene se iau ca atare, oamenii care fac turul lumii nu in asta stau. Pentru ei cel mai important e sa poti repara motorul pe loc, cu scule rudimentare si piese gasite intr-un "repair shop" din Uganda de exemplu ... unde nu exista testere electronice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce cautati voi nu exista.

 

La drum lung cu pasager & bagaje NU faci enduro, in cel mai rau caz mergi pe drumuri neasfaltate, dar totusi drumuri. NU te bagi la coborari/urcari pe coclauri. Mergi efectiv pe un drum oarecare, atata doar ca pe acolo nu poti merge cu o vitezana (desi au fost si care au facut turul lumii cu R1).

 

TEORETIC un KTM 990 poate face o gramada de chestii, inclusiv intrari hardcore pe coclauri (a se vedea advrider.com). Dar, PRACTIC noi-muritorii putem face asa ceva? Sunt de acord ca Sala poate face multe cu motorul ala, dar asta nu inseamna ca toata lumea care-si cumpara 990 va putea face acelasi lucru.

 

La fel si cu R1xx0 GS. Merge pe sosea, cara mult. Apelativul de "enduro" se refera la faptul ca poti lua o groapa mai bine, cei care au incercat mai mult s-au ales cu cardanele rupte (tot de pe advrider.com).

 

Cei care fac si au facut turul lumii nu sunt asa "pretentiosi". Sunt genul de oameni care dorm pe camp, care mananca orice ciudatenie intalnita la un "restaurant" din Africa/Asia, etc. Chestii de finete gen "saua e tare" sau "vibreaza" sunt cotidiene se iau ca atare, oamenii care fac turul lumii nu in asta stau. Pentru ei cel mai important e sa poti repara motorul pe loc, cu scule rudimentare si piese gasite intr-un "repair shop" din Uganda de exemplu ... unde nu exista testere electronice.

 

Cel mai coerent raspuns de pe acest topic :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai raspunsul asteptat nu era chiar asta "....nu exista" :crack:

 

Din pacate inca nu s-a inventat motorul transformer, decit la desene animate.

 

Vedem straini care fac ture lungi, departe de casa...ne putem inspira de la ei. Dup-aia ne uitam in portofel si restringem putin aria...si in final fiecare gaseste motorul potrivit.

 

Sint convins ca toti raspund fie in functie de ce au citit pe net, fie in functie de ce conduc si de cit sint de multumiti. Mie asta din urma mi se pare mai sigura ca sursa de pareri, tot ce e verificat (mai ales la noi in RO) e mai de incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cei care fac si au facut turul lumii nu sunt asa "pretentiosi". Sunt genul de oameni care dorm pe camp, care mananca orice ciudatenie intalnita la un "restaurant" din Africa/Asia, etc. Chestii de finete gen "saua e tare" sau "vibreaza" sunt cotidiene se iau ca atare, oamenii care fac turul lumii nu in asta stau. Pentru ei cel mai important e sa poti repara motorul pe loc, cu scule rudimentare si piese gasite intr-un "repair shop" din Uganda de exemplu ... unde nu exista testere electronice.

 

Xt 600, Dominator...anyone ?

 

Vedem straini care fac ture lungi, departe de casa...ne putem inspira de la ei. Dup-aia ne uitam in portofel si restringem putin aria...si in final fiecare gaseste motorul potrivit.

 

Sint convins ca toti raspund fie in functie de ce au citit pe net, fie in functie de ce conduc si de cit sint de multumiti. Mie asta din urma mi se pare mai sigura ca sursa de pareri, tot ce e verificat (mai ales la noi in RO) e mai de incredere.

 

:crack:

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

snobism ? cum snobism ?? creca dai cu bata in balta, bre ...

cine nu accepta o marca din motive personale (sha luat vecinu si am buala pe el, nu am fost in stare sa ajung la strugurii sus-pusi si mi-am inoculat convingerea ca sunt acri, etc) si deci nu poate fi impartial, nu trebuie luat in calcule pt ca distorsioneaza totul catre lauda favoritilor sai!

eu personal prefer LC4 Adv lui F650, si prefer LC8 Adv lui R1xx0GS !!! prefer pt ca se muleaza mai bine pe ceea ce vreau, pot si stiu ca imi place ! dar iau in calcul confortul si consumul BMW, motorul excelent de la triumph ... si cate mai sunt ! si iau in calcul si parerea pertinenta a celorlalti, desi fiarele veki nu ma intereseaza pt ca vreau ceva peste 2004, sau poate nou.

 

in momentul de fata as face un tabel cu un fel de punctaj la diverse multe capitole si care sa contina toate bicicletele potentiale. fiecare caracteristica trebuie sa fie ponderata cu importanta ei pt mine. de ex, as inmulti la confortul pasagerului cu 5 (pt ca pt mine e important ca pasagerul sa nu se kinuie) iar la vibratii doar cu 2 (kiar nu cred ca ne pot "deranja" mai tare decat ale DR-ului). dar nu as putea sa dau niste note cinstite, pt ca nu am calarit asa cum trebuie si in toate conditiile fiarele luate in calcul. impresiile unora pot coincide sau nu cu ale mele, functie de greutate, inaltime, keful din ziua respectiva, indemanare, gust, perceptie, asteptari..... si deci nu pot accepta nici notele lor cu valoare prea mare de adevar !

 

am senzatia ca tot discutia asta e mai prolifica: am capatat mai mare incredere in KTM, am gasit linkuri super, am invatat istorie :crack: , am restrans aria cercetarii ... so, let's roll !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...