mihai_prd Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Primiti o sanctiune contraventionala ca nu v-ati schimbat certificatul de inmatriculare si atata tot. Nu exista catuse in varianta propusa de Dvs. Si mie imi plac povestile, dar intelegeti ca deja faceti multe supozitii in acest caz. Regula de baza e > moto omologata cu atas si mers in regim solo, nu e nici o problema, se explica organului ca aveti probleme cu el si l-ati dat jos. > moto omologata solo, mers cu atasul se retine certificatul si se aplica sanctiunea pt condus vehicul neomologat. Se merge la RAR, de acolo cunoasteti povestea, dupa care mergeti ls inmstriculari si vi se restituie certificatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Fiind un topic de întrebări „încuietoare”, hai să pun Âşi eu una: De ce acest forum modifică automat posturile care conțin anumite cuvinte care încep cu literele c, u Âşi r? Dacă vreau să scriu soției ceea ce vedeți în figura 1, în postul care va apare pe acest forum va ieÂşi: Iubito, mă duc să fac poponeataățenie în garaj. Ne vedem poponeataând. Sau dacă scriu (fig.2) în postul de pe forum va apare: 1. Ion e un băiat poponeataățel, lucrează la o poponeataățătorie chimică. 2. Medicul mi-a recomandat o poponeataă pentru poponeataățirea trupului. 3. Cleopatra este poponeataăciunea întruchipată Âşi în poponeataând, o să Âşi-o tragă cu Cezar. 4. Cezar se aÂşeză pe poponeataă cu o poponeataătoare în față. Din totalitatea cuvintelor româneÂşti care încep cu literele c, u Âşi r doar cele marcate cu galben sunt modificate de acest forum (fig. 3) înlocuind cele 3 litere, aÂşa cum rezultă din figura 4, cu cuvântul poponeata care dracu Âştie ce-o fi însemnând . De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Am discutat aici, dar se pare că adminul nu pricepe cum stă treaba cu diacriticele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 hai sa reinviem putintel topicul, nu de alta dar am si eu o intrebare: Voi ati schimbat categoria din L3E in L4E pentru motociclete comuniste, care puteau fi cu atas sau fara din fabricatie. Toate bune si frumoase, mergi la RAR, taxe-poze si gata trecuta in carte cu atas. Dar daca pui atas pe o, sa zicem, japoneza? Cum o omologhezi la RAR? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 salut ,ca sa omologhezi un atas la japo este cam greu dar nu imposibil,eu unu nu am reusit pentru ca m iau cerut doua hartii din care una erea imposibil de procurat,ce trebuia sa contina acele hartii prima este data de importatorul marci respective de moto ca tipul de moto se pupa cu tipul de atas,si a doua ca montarea atasului se facea in servisul oficial al firmei imortatoare daca firma nu are servis se poate apela la un service autorizat rar,acum eu de ce nu am reusit sa scot hartia de la iportator pentru ca avea licienta ridicata de peste un an este vorba de suzuki nu stiu daca anul asta o sa aibe am sa vad la SMAEB,am incercat si alta varianta sa iau legatura prin mail cu suzuki japan motors oameni au raspuns imediat chiar m au felicitat ca detin un model destul de rar,m au dat in scris prin mail ca moto se pupa cu atasul dar ciufutii astia de la rar nici nu au vrut sa auda si am lasat o asa pentru ca avem parte numai de oameni incapabili sa asi asume o respondabilitate pe fuctiile pe care le ocupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Şi dacă era firmă importatoare în România nu e sigur că ai fi rezolvat ceva. Aceeaşi chestie am încercat-o şi eu la Kawasaki Z500 la care vreau (încă) să-i pun un ataş Planeta 5. Am luat legătura cu cei de United Motors şi mi-au dat nişte răspunsuri aburite. Le-am zis că plătesc cât e nevoie pentru acest serviciu dar degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Salutare, Multumesc de raspunsuri. @cisu68: imi poti spune te rog ce model de suzuki ai, precum si adresa de mail pe care ai comunicat cu japonezii? Eu vreau sa montez un Duna pe un Suzuki VX800. Si vreau sa fie legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Realitatea este ca in momentul asta nu poti face lucrul asta legal decat daca exporti motocicleta, faci conversia intr-o alta tara si reimporti ansamblul gata omologat in tara respectiva. Atunci RAR este obligat sa-ti elibereze CIV in baza actelor pe care le prezinti. Motivul este ca RAR in momentul asta nu are proceduri si aparatura ca sa faca testele care se impun ca urmare a modificarii fortelor care actioneaza asupra ansamblului. Pentru ca nu pot recunoaste lucrul asta, cer tot felul de hartii care sa-i scuteasca de teste. O prima hartie trebuie sa ateste faptul ca motocicleta a fost proiectata din fabrica sa poata primi un atas ( rezistenta cadrului, suspensii, frane etc. dimensionate pentru greutatea suplimentara si fortele laterale care intervin). O alta hartie trebuie sa ateste faptul ca atasul a fost montat intr-un service autorizat de producatorul care a dat prima hartie (si care service deci este abilitat sa intervina la geometria ansamblului, frane, suspensii etc.), sau un service autorizat de catre RAR sa faca aceste conversii (deci un echivalent al carosierului de la auto). In toate cazurile iti va fi imposibil sa obtii aceste hartii pentru ca modelul tau nu a fost proiectat sa primeasca atas, iar un service autorizat sa faca aceste conversii la moto nu exista pentru moment in Romania. Singurul care a inceput procedurile de autorizare este Ural, dar si asta va dura pentru ca- ai ghicit - RAR nu are norme dupa care sa faca o astfel de autorizare. Singurul caz de care stiu ca a reusit omologarea unei mobre solo mai noi in una cu atas este al lui Ciprian1975 care a omologat un Harley (atentie in CIV-ul lui solo scria ca poate primi atas) care a facut lucrarea la un service in Ungaria care i-a dat documentele necesare, si care a cumparat in acest scop un atas dedicat pentru Harley cu hartiile necesare. Gasesti topicul lui la "Motocicleta mea". Toti ceilalti care au pus atasul in ultimii 2 ani cel putin merg cu ele pe burta, fara omologare in ideea ca politia are alti pesti mai grasi de prins decat cele cateva atase care circula ilegal. Treaba va tine pana cand va deveni un fenomen si vor fi nevoiti sa ia masuri. Pentru informarea ta, motocicleta cu atas este un cu totul alt vehicul decat motocicleta solo in legislatia europeana, si cel putin teoretic in afara de geometrie, conversia ar trebui sa implice modificari la trenul de rulare (roti cu profil drept ca la auto, suspensie intarita pe fata- de regula bascula in loc de telescopica- amortizor de ghidon), ranforsari la cadru acolo unde e cazul, raport de transmisie diferit. Daca chiar vrei sa mergi legal cu atasul si nu doresti sa cheltui suma pe care a dat-o Ciprian e mai ieftin sa cumperi una gata facuta inmatriculat SH din tara sau din afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Multumesc pentru lamuriri. M-am convins cum e si cu atasul. O sa vad cum si ce in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Primiti o sanctiune contraventionala ca nu v-ati schimbat certificatul de inmatriculare si atata tot. Nu exista catuse in varianta propusa de Dvs. Si mie imi plac povestile, dar intelegeti ca deja faceti multe supozitii in acest caz. Regula de baza e > moto omologata cu atas si mers in regim solo, nu e nici o problema, se explica organului ca aveti probleme cu el si l-ati dat jos. > moto omologata solo, mers cu atasul se retine certificatul si se aplica sanctiunea pt condus vehicul neomologat. Se merge la RAR, de acolo cunoasteti povestea, dupa care mergeti ls inmstriculari si vi se restituie certificatul. Am citit si studiat cu atentei. ce nu s-a scris e ce se intampla de fapt la RAR ? Te duci cu motocicleta solo (in speta una care nu poate fi omologata cu atas, de ex . japoneza) si spui ca nu vrei sa o omologhezi cu atas ? iti dau vreun document ? apoi te duci la politie si-ti dau talonul inapoi ? sau te duci direct la politie si iti dau talonul inapoi dar pe baza la ce? A unei declaratii ca ai scos atasul, deci ai inlaturat modificarile neomologate ? ar trebui sa intrebam pe cineva care a patit asa ceva (nu neaparat cu motocicleta, ci cu modificari la masina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.