Sari la conținut

Motocicleta noua- optiune


arw357
 Share

Postări Recomandate

Problema mea consta in dificultatea de a alege urmatoarea motocicleta. Relativ lamentabil, dar vreau sa o tin ani, deci poate dau de aur pe aici.

Momentan am un bandit de 600 '96 care si-a facut treaba foarte bine 25000km, motocicleta mea de incepator. Ca utilizator de bandit cumva m-am indragostit de acest model.

E comod, poate prea comod, are enerji, e un fiar(fier/fiara) pentru cilindreea lui, pentru ani pe care ii are si pentru cat de bine se distreaza in curbe. (pentru un incepator, ceea ce sunt in continuare)

Urmatoarea optiune este 1200 '06 (inainte de metamorfoza catre injectie ). Pe de o parte este excitanta ideea lui (cuplu pana in povesti), pe de alta parte infricosatoare datorita puterii pe care o dezvolta pe toata plaja turelor.

Practic as dori un motor cu cuplu mare, cai putere nu atat de multi, care sa fie bun la touring si in oras , naked. max 4000 coco , nu foarte vechi -4 hai 5 ani.

4-2 cilindrii.

Un exemplu ar fi Bt1100 dar e scump si nu prea stiu cum e cu touringul!

 

Exemple frumoase&utilitare despre care aveti idee si poate si putina experienta....

 

Thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos punctat dar neajutator.

Din pacate/fericire mie imi place senzatia vantului pe naked + ca o consider cumva si un show stopper pentru viteze mari.

Daca nu iti place "touring" atunci poate "pseudo-touring" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tu de fapt vrei un roadster. mergi ok in oras si la drum lung,dar nu ai confortul tourerelor dedicate in afara si nici aplombul naked urilor mai mici in oras

aici se incadreaza yamaha xjr 1300,yamaha bulldog bt 1100,moto guzzi breva 1100,bmw r 1200 r,honda cb 1300,bandit 1200-1250 etc

e frumos ca ai de unde alege,fiabilitatea trebuie sa fie foarte buna la cilindreea si tipul asta de motor,oricum sunt destule review uri

eu zic ca trebuie sa alegi cu inima,ce iti place la prima vedere(ma refer la model,nu la un anumit exemplar pe care poate ti se pune pata dar are hibe pe care le treci cu vederea ca e mare entuziasmul)

succes

ps: tare mi ar place un yamaha xjr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, prin zona asta tinde si inima mea. nu stiam ca le spune roadster. tot banditul ramane cel preferat cu mentiunea ca daca il iau o sa-l limitez,putin... ma gandeam ca o sa fiu prezentat unor modele pe care nu le cunossc sau ceva care ar putea sa,ma zurprinda, si nu ma refer lla gagici desi nu ar strica :D .tastez de pe telefon,deci erori se strecoara+ maini inghetate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot vad mentiuni despre BT1100 asta. Eu cred ca Bulldog-ul de la Yamaha e underpowered rau. Mobra arata chiar bine si nu sunt deloc fan al cailor fara numar, dar ala e chiar prea greu pentru puterea pe care o dezvolta.

 

XJR si CB 1300 or fi bune la touring si au ceva caluti, dar in oras ce faci? Sunt animale mari. Iar CB 1300 nici pe modelul din anul de gratie 2010 nu are furca USD...

 

Si ati uitat de X11 de la Honda...

 

Oricum, "dilema" cea mai mare in care te aflii este cea de a decide asupra tipului de motor pe care il vrei.

 

Daca vrei in primul rand cuplu, parerea mea e ca ar trebui sa te indrepti spre V (si nu, nu fac reclama mascata la Ducati, pentru ca Ducati nu are motor in V ci in L, da? :D ).

 

Moto Guzzi da, Breva nu. Griso, da!

 

SV650? Mda... SV1000? Da!

 

Aprilia Tuono! Ducati Monster 1000ie sau S2R 800!

 

Apoi mai este si 3L. Pe scurt Triumph. Speed Triple, de la 1050 in sus.

 

... Deci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ma uitasi si io si vazusi ca bulldogul ala are sub70 de caluti ceea ce nu suna bine dupa ce am avut banditul asta.( nu ca el o fi nush ce monstru).

jesus fuck cat de puternica era x11ele pentru vremea ei,dar din nou as putea spune ca e prea putenica pentr fatalaul de mine.

chiar atat de grele sunt xjr-ul si cb-ul? not quite er5 huh!

momentan sunt fan 4 cilindri si sunt sceptic schimbarilor,dar cu mare placere m-as deplasa catre alt motor daca as calarii unul si m-ar satisface, as fi ipocrit otherwise.

nu ai zis nimic de b12!

triumph vechea problema cu nu sunt multi si relativ scumpa.

io sper sa mi-o iau prin aprilie probabil din afara granitelor si .. nu prea vad oameni care vin cu motoare din ungaria desi e mai acote decat nea italia.

Cum e sv-ul de 1000? nu e prea sportiv ca pozitie ?

Mesaj completat

Si ce mm nu merge cautarea dupa cilindree pe bikeshop ?

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, uite si Kawasaki Z1000 e o varianta.

 

SV-ul are o pozitie ceva mai "cocarjata" fata de alte street-uri. Nu e pozitie de SS, dar e destul de obositor. Pe de alta parte, pe modelul S cel putin, nu te bate vantul aproape deloc daca te pitesti sub carena... Iar pe baetii de pe topicul dedicat i-am vazut ca au plecat cu el destul de incarcat, la drumetii. Tine destul de bine si pe partea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meni .. mie imi este frica sa iau un b12 ca e prea puternic ca are 100 si sta in 1 si 2 dupa hayabusa. Recomandarea cu un z1000 care are o suta 2 zeci si cai nu prea se pupa.

Totusi , bun de notat si de incercat.

honda cb1300... e foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Treaba asta cu "sa n-aiba cai multi" depinde de mana..

Cind este sa crapi o poti face si cu un scuter..

Revenind, nu ne-ai spus ce talie si greutate ai.

Vacile ale mari de 1300 cm sunt destul de grele si inoperabile in oras.

Un Z1000 su Z750 arata chiar bine, dar sunt mai sportive.

Degeaba ceri sfaturi, la asa ceva trebuie sa alegi singur..

Pe care ti se pune pata, pe aia ia-o, oricum astea peste 1000 sunt fiabile toate..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi fi scurt si subiectiv: Cb1300 makes me wet myself :D

Am vazut unul anul trecut, era din 2006 cred, as fi dat x11-le pe loc pt el:D

Editat de Noldy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot zici ca esti fan Bandit, atunci cum de n-ai luat in calcul Suzuki GSX 1400???

Ar mai fi Yamaha FZ1 Fazer sau FZS1000 Fazer, ambele foarte fiabile, cu semicarena si posibilitatea montarii de carene pentru o mai buna protectie la vant. La fel, mai exista Honda CB1000 - semicarena la naked face toti banii!

 

Daca-ti plac astea mai dual sport, uita-te si dupa TDM900 sau V-Strom 650/1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca stii cum e cu 4L, calcareste alte tipuri de motor, sa vezi ce are de oferit fiecare.

 

Vine primavara - vezi unde se intalnesc baietii cu SV si roaga-te de un ride-test. Poti sa vii si la noi (miercurea, Academie) pentru acelasi lucru.

 

Baga totusi un search si la Triumf. Da, sunt putini si e mai greu. Dar nu ai nimic de pierdut in a vedea cu ce se mananca un 3L, iar daca e vorba sa ti se puna pata...

 

Vezi chiar si un 2L. Adica Yamaha TDM. Nu e chiar "street", dar e alt gen de motor si face bine la touring si versatilitate am auzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heh, cred ca cu asta o sa-mi umplu vara, cu rugat si testat.

gsx1400 din nou prwa mult pentru boasele mele.

cb900, daca seamana cu hornet, si dupa poze e la fel, mai bine imi iau milanezi tanga ca e acelasi rahat. din experienta vb.

multam pentru optiuni si pareri baieti. de abia astept sa vina primavara sa ne scaldam in caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V2-ul e fun, e distractiv, dar stiu ca la drum lung deja incep sa te deranjeze vibratiile. Cel mai ok este un 4L, liniar, frumos, fara alte probleme, trage de jos pana sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V2-ul e fun, e distractiv, dar stiu ca la drum lung deja incep sa te deranjeze vibratiile. Cel mai ok este un 4L, liniar, frumos, fara alte probleme, trage de jos pana sus.

 

Nah, asa e. Eu m-am obisnuit si nu e chiar asa rau, dar pentru cineva care a avut 4L, un V2 e ceva mai obositor la touring, ce-i drept.

 

Pe de alta parte daca vrei ceva care sa traga constant si care sa faca de toate, iti iei Transalp :) O fi el V, dar adormi pe el la drum lung... I joke you not!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încearca totuși si un Bandit 1250 are un cuplu exceptional,trage în orice treapta poti merge cu 50-60 în trepta 5-6 daca vrei ,saua se poate regla în doua pozitii pe înaltime,accelerația este fenomenala,ciclistica este foarte buna(o simt mai usoară pe curbe decît scuterul pe care al am,piaggio x9 250).Eu am vrut neapărat pe injectie datorita avantajelor acesteia ,consum mai mic,pornire usoara, etc.Toate motocicletele peste 1000 sunt cam grele si le manevrezi mai greu pe loc,dar cu cîteva artificii acest dezavantaj este ca si inexistent (în parcare eu o bag numai cu spatele,evit pe cat posibil locurile strîmte unde aș întoarce din mai multe mnevre etc).Daca vrei cand treci sau ai drum prin Pitesti ne întîlnim și vezi despre ce vorbesc.Dar indiferent ce spunem noi ia motocicleta pe care o vezi și pe care apoi nu ți-o mai poți scoate din inima, indferent de putere.Herghelia tu o stunești!Vei vedea ca o motocicleta cu motor mare te face să fi mai atent și să o respecti mai mult,eu am trecut de la 250 la 1250 pentru ca am mers pe 600-le fratelui meu și apoi pe honda black bird 1100 care e tot a lui, dupa asta nu am mai putut să mă gandesc la o motocicleta cu un motor mic.Baftă si asfalt uscat.

post-60140-1296971012_thumb.jpg

post-60140-1296971204_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...