Sari la conținut

Problema curent .


Postări Recomandate

Daca tot suntem la capitolul asta, ca sa nu mai fac un nou topic aiurea, pe releul de incarcare eu am o siguranta care e mai mare decat restul, adica de vreo 30 amperi parca, care odata la ceva timp trebuia sa o schimb deoarece se tot topea. Ma rog, se ducea doar plasticul, nu siguranta in sine, dar ca idee, problema asta poate fi doar de la faptul ca uneori trebuia sa folosesc prea mult demarorul sau de la vreun scurt undeva, releu jumate bulit, etc.?

consum prea mare in timp scurt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem la capitolul asta, ca sa nu mai fac un nou topic aiurea, pe releul de incarcare eu am o siguranta care e mai mare decat restul, adica de vreo 30 amperi parca, care odata la ceva timp trebuia sa o schimb deoarece se tot topea. Ma rog, se ducea doar plasticul, nu siguranta in sine, dar ca idee, problema asta poate fi doar de la faptul ca uneori trebuia sa folosesc prea mult demarorul sau de la vreun scurt undeva, releu jumate bulit, etc.?

eu am pus un proiector pe care l-am folosit de 3-4 ori cate 5-10 minute, mufele s-au incins(au inceput sa topeasca izolatia), nu am remediat , dar nici nu am mai folosit consumatorul suplimentar ... m-am mai chinuit vreo 2 000 km fara far , apoi am schimbat releul de incarcare (fara consumatori era "OK") :P

Mesaj completat

inainte de a da un verdict pt releu verifica incarcarea luand +ul imediat de la iesirea din releu... pana la borna mai pot fi contacte imperfecte... ca alea de iti topesc siguranta... dar nu cred ca vei scapa atat de ieftin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti pentru sfaturi.

 

Deja mi-am comandat un releu de pornire. http://www.piese-scutere.net/products/RELE...%252d150CC.html

Credeti ca este bun ? In afara faptului ca mufa de starter o bag eu in releu, nu ma conectez cu firul releului, este exact ca al meu... ma rog , nu dupa serie sau denumire, dupa aspect si voltaj.

Oricum aveam de gand sa-l schimb, ma intrebam doar deaca exista sansa sa nu trebuiasca, si ce s-ar intampla daca mi-as fi dat seama prea tarziu ca trebuia schimbat :)).

 

Singura chestie pe care nu o inteleg este cea cu "spirele de scurt", asta daca am transcris corect. Aceea ar fi cauza care imi forteaza releul ? Cum o descopar unde este sau sunt ?

In 20 de sec de releu lipit mi s-a dus bateria ! Mi-am dat seama de consum.

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti pentru sfaturi.

 

Deja mi-am comandat un releu de pornire. http://www.piese-scutere.net/products/RELE...%252d150CC.html

Credeti ca este bun ? In afara faptului ca mufa de starter o bag eu in releu, nu ma conectez cu firul releului, este exact ca al meu... ma rog , nu dupa serie sau denumire, dupa aspect si voltaj.

Oricum aveam de gand sa-l schimb, ma intrebam doar deaca exista sansa sa nu trebuiasca, si ce s-ar intampla daca mi-as fi dat seama prea tarziu ca trebuia schimbat :)).

 

Singura chestie pe care nu o inteleg este cea cu "spirele de scurt", asta daca am transcris corect. Aceea ar fi cauza care imi forteaza releul ? Cum o descopar unde este sau sunt ?

In 20 de sec de releu lipit mi s-a dus bateria ! Mi-am dat seama de consum.

spire in scurt,,,,,,

adica, ai o pb la rotorul demarorului

poate ar trebui demontat, curatat si verificat rotorul de un meserias

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba contact imperfect, fapt care duce in timp la incalzirea papucilor si topirea izolatiei, daca era un consumator prea mare in timp scurt se ardea siguranta.

 

Si eu as merge tot pe contact imperfect, caci am avut aceeasi problema de n ori cu siguranta centrala, pe care am schimbat-o cu fel Âşi fel de modele(am ajuns pana la urma la modelul cu balon de sticla). Preferabil ar fi sa cositoresti capetele si sa sachimbi siguranta cu una „de firma” sau de o calitate ff buna.

In plus, merita sa verifici carbunii de la demaror si starea lui in general. Un demaror care nu mai este in specificatii nu mai are randamentul optim si papa mai mult curent.

 

 

@ owene

Nu fi suparat, omule. Traim intr o tara in care bunul simt a plecat pe vapor sa faca bani. Totusi, si eu is de parere ca se arde electromotorul primul, iar teoria ca ar consuma curent pana ar omori bateria nu cred ca sta in picioare. Mai veridica e cea in care consuma mai putin curent pt ca practic el e invartit de motor, care preia lucrul mecanic. Teoretic, la turatii fff mari el ar ajunge sa se comporte ca un alternator mai degraba, si sa produca curent. Acu, asta i doar o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, demarorul are un sistem acolo care face ca electromotorul sa invarta motorul si nu invers, daca motorul se invarte nu invarte demarorul in veci, decat daca turatia pe fulia respectiva a motorului e mai mica decat a electromotorului, dar lucrul asta se intampla numai cu motorul oprit. Odata motorul pornit, chiar daca electromotorul este alimentat si se invarte nu se mai cupleaza mecanic cu motorul in veci, se invarte pur si simplu in gol.

 

Daca se intampla sa ramana alimentat exact asta se intampla, se invarte pana termina bateria si nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata motorul pornit, chiar daca electromotorul este alimentat si se invarte nu se mai cupleaza mecanic cu motorul in veci, se invarte pur si simplu in gol.

pai daca ramane alimentat si se invarte se freaca de volanta si haraie, pana crapa electromotorul. stiu asta ca am vandut cuiva un electromotor care a mers asa cu el cuplat pana a scos fum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, ala o fi ramas cuplat mecanic cu motorul si s-a invartit pana l-a luat dracu'.

Acuma depinde de motocicleta, dar nu cred sa existe un sistem atat de (cuvant urat).

 

Cum spuneam, bendix-ul respectiv face ca electromotorul sa se cupleze cu motorul cand invarte el motorul si nu invers, invers nu se cupleaza, chiar daca electromotorul este alimentat, pentru ca turatia lui e mai mica decat cea a motorului chiar si la relanti.

 

Sa fac si un desen? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Demarorul poate rămâne cuplat dacă releul de pornire are contactele imperfecte. Cum ? Simplu! Secțiunea de trecere fiind mai mică, rezultă temperaturi mari, ce pot încinge contactele la temperatura de topire; rezultă sudarea lor.

Soluția: rectificate contactele sau releu nou

2. La moto, demarorul nu are bendix, are un sitem ''roată liberă'', cunoscut și sub numele de ''frei'' ...este o piesă separată, în motor... sistem asemănătorl se regăsește și la biciclete: torpedou

Dacă frei-ul este uzat, decalibrat, se blochează și duce la antrenarea demarorului de către motor ... buba MARE!

post-106-1297849283_thumb.jpg

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pai de "frei"-ul ala ziceam si eu, cand motorul e pornit deja poti sa invarti electromotorul alimentandu-l (cu releu futat) cat vrei ca nu se cupleaza MECANIC cu motorul. Doar daca se strica acel frei, cum zici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la urmă, s-ar părea că demaroarele de GS 400 sunt cu bube .. am un cunoscut, care s-a săturat de motor după ce meșteri mari n-au reușit să-și exprime poziția vis-a-vis de supraîncălzirea firăraiei de forță la cuplarea demarorului la un GSF 400 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...