wtf? Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Tocmai am "cumparat" un Kawasaki Ninja 636 2004. De ce "cumparat" pentru ca mai am de dat 300 euro, si actele nu sunt facute. Eu fiind fost propietar de Honda CBR F4i, observ diferente mari intre cele 2 motociclete, atat de ciclistica/cuplu/cp. Nu sunt mecanic, dar am pus totusi o ureche la motor, sa ascult poate bate ceva inauntru, dar nu mi s-a parut nimic. Venit calare pe ea din Jilava, pana undeva in zona Eroii Revolutiei, motorul arata 90 grade + e ok asa? Totusi cand i-am astupat toba, scadea foarte repede din ture iar cand ajungeam la semafor si trebuia sa opresc, aveam impresia ca motorul da sa se opreasca. Acum m-am gandit, ma ori e doar in mintea mea ca se opreste, pt ca din cauza tobei nu prea se aude motorul (Toba Yoshimura) ori e ceva bolnav la ea. Motoreta in bord are "19000" km, iar ITP-ul expirat din 26.06.2009. Dupa cum prea bine stiti cand cumperi o motoreta, ramai fara bani, cam asa sunt eu acum, asa ca nu imi permit sa ma duc la un mecanic cu ea momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Nu are sens sa astupi toba, de ce ai face-o? Iara nu ii inteleg pe aia care atunci cand merg sa cumpere ceva motor/masina, pun mana pe toba si o tin astupata cateva secunde, dupa care miros palma si zice: "II buna compresia" Din 2004, banuiesc ca e pe injectie. Schimba si tu filtru ala de aer si ala de gaz, fa o sincronizare si adu relantiul la turatia mentionata in manual. Trebile astea le poti face si tu relativ usor Iti cumperi doar consumabilele si de sincronizat vezi pe topicul pinned ce solutie am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Nu are sens sa astupi toba, de ce ai face-o? Are rost sa astupi toba cand verifici un motor dar nu pt a-i masura compresia Asta cu astupatul tobei se practica pt a auzi mai bine motorul, in multe cazuri diferite sunete suspecte din motor pot fi mascate cu o toba galagioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Ca temperatura e normal, la mine pe ZX-9 porneste ventilatorul la 104-105 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) @Dan, cu turbarea aia de yoshimura numai motorul nu`l mai auzeam eu, mai eram si intr`o incapere, da-ti seama... @binox, are dreptate, astupi toba nu pentru chestia aia cu mirositul, ci sa pot auzi motorul, dar ti-am spus, nu sunt mecanic. @X-eL, porneste la 104 si la mine, deci am scapat de 1 grija, multzam X-ule Editat Februarie 9, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Tot de la mari mesteri in motoare am aflat ca motoru se poate "asculta" si cu o surubelnita in mana, tii degetul mare indoit pe capul surubelnitei inspre maner si pui urechea pe deget, si celalalt capat ascutit al surubelnitei il plimbi pe fel de fel de locuri pe blocu motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Nu mai bine iti bagi tu degetu in c"u"r si dupa in nas, si lasi baietii astia care iau in serios ce am scris eu mai sus ? Mesaj completat Decat sa va ceara omul un sfat/ajutorul mai bine v-ar chema la injunghiere cu diferite obiecte contondente. Daca ai ceva in capu ala decat glume d-astea ieftine care m-ar putea ajuta, fa`o, daca nu, du-te la rubrica spam. Editat Februarie 9, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Inchide ca te sun eo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Am comparat coborarea in ture cand astupam toba la 636 asta, cu cea de la fostul F4i. Si parca Honda tot se chinuia sa "respire" pe cand kawa asta, mai degraba ar da ochii peste cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Esti retard daca crezi ca posturile mele influenteaza cu ceva sfaturile altora. Hai iute da fuguta si da report Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Esti retard daca crezi ca posturile mele influenteaza cu ceva sfaturile altora. Hai iute da fuguta si da report Ar insemna sa fiu la fel de prost ca tine, ori nu ma cobor la mintea ta creatza. Du-te te rog si lasa-ne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Am comparat coborarea in ture cand astupam toba la 636 asta, cu cea de la fostul F4i. Si parca Honda tot se chinuia sa "respire" pe cand kawa asta, mai degraba ar da ochii peste cap. Teoretic daca astupi toba, motorul trebuie sa se opreasca pentru ca nu mai are unde sa avacueze gazele care se vor intoarce in cilindru si... asa ca etansarea tobelor nu e buna nici la vechiul tau motor nici la asta , dar e mai buna la asta asa ca bucura-te ps, asta daca te refereai ca astupi toba complet, depinde la ce te referi prin astupat Editat Februarie 9, 2011 de matti_dragomir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 da, ce`i drept ii scapa putin sub burta, exact la imbinare, din cauza colierului. Deci e ok si cu scaderea brusca in ture. Multumesc bre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Daca te-ar sufoca unul si pe tine normal ca ai "scadea in ture". Acum lasand gluma, e normal sa se opreasca. Ai o explicatie mai sus. Bafta Editat Februarie 9, 2011 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Da ai dreptate cata. Stiam asta, dar nu ma asteptam sa coboare asa repede in ture. Intr-un final m-am lamurit, vechea motoreta, nu avea bine colierul strans, si mai "respira" si pe acolo, de aceea cand astupam toba, tot mai tragea de ea sa nu moara, pe cand asta, nu scapa aer pe nicaieri. Later edit* Cum ramane cu "impresia" ca da sa se opreasca cand ajung la semafor? Sau e din cauza tobei care ce`i drept e galagioasa, si nu mai bag eu de seama motorul? Editat Februarie 9, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Eu am toba stock doar ca e goala, goala si am pus mana sa o astup....nu se intampla absolut nimic.Vreau acum pana scot mobra sa o scurtez si sa fac in interior sistemu ala original de amortizare a sunteului. A facut cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Eu am toba stock doar ca e goala, goala si am pus mana sa o astup....nu se intampla absolut nimic.Toba are o gaura mica jos de tot care cred ca e sa se scurga apa in caz ca intra in ea, dar nu cred ca ar face fata. Vreau acum pana scot mobra sa o scurtez si sa fac in interior sistemu ala original de amortizare a sunteului. A facut cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Eu am toba stock doar ca e goala, goala si am pus mana sa o astup....nu se intampla absolut nimic.Toba are o gaura mica jos de tot care cred ca e sa se scurga apa in caz ca intra in ea, dar nu cred ca ar face fata. Vreau acum pana scot mobra sa o scurtez si sa fac in interior sistemu ala original de amortizare a sunteului. A facut cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Eu am toba stock doar ca e goala, goala si am pus mana sa o astup....nu se intampla absolut nimic.Toba are o gaura mica jos de tot care cred ca e sa se scurga apa in caz ca intra in ea, dar nu cred ca ar face fata.Vreau acum pana scot mobra sa o scurtez si sa fac in interior sistemu ala original de amortizare a sunteului. A facut cineva asa ceva? Cum adica nu face nimic daca o astupi? Nu scade in turatii, si parca da sa moara? Si ca raspuns la intrebarea ta, originalul nu cred ca il poti face. Toba ta se aude acum ca un burlan, asa cum se auzea a mea cand i s-a ars interiorul de vata. Toba este un handmade facuta de Victor, un baiat din Oradea, foarte de treaba omul. I-am trimis toba inapoi, si mi-a re-captusit`o free. Ce poti face, e sa confectionezi o plasa/sita groasa, o modelezi pe rotund, ca o tigara, captusezi cu vata speciala(care nu mai stiu acum cum dracu ii zice) si fixezi capacul astfel incat sita sa stea pe pozitie si sa nu se miste cand dai cu motoreta in gropi etc. Sau mai simplu cumperi o toba de la Victor 250 ron Mesaj completat =))))))) stai ma ca acum am citit mai bine )))) "gaura" aia care zici tu prin care "trebuie sa se scurga apa" n-ar trebui sa fie ! Tocmai d-aia motorul nu reactioneaza cand ii astupi tu toba, ca el defapt respira pe gaura de care spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Motorul tau e pe injectie ,desfa si tu la filtrul de aer ,uitate la filtrul de benzina vezi daca is curate ,eventual mareste relantiul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Acum cand mai pornesc motoru o sa am grija sa astup si gaura aia ...( ma intreb de ce naiba e data gaura aia acolo? si marea intrebare de ce a golit toba...) Si ai drepatate in privinta sunetului...zici ca e tractor. Am vazut tobele alea...Vick parca se numesc dar mi se par galagioase. Am zis ca incerc sa fac toba asta care o am acum, daca nu iese bine o sa cumpar o toba mivv sau d`asta vick depinde cati bani am. Ps: Misto mobra ti-ai luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Multumesc. Am fost si eu in aceeasi situatie ca si tine, cu alegerea finalei. In perioada aia aveam bani sa imi permit orice toba, dar in final pentru motoreta ce am avut, am cumparat Vick Exhaust, care se aude f bine, si am economisit cateva sute bune de euro! Victor iti poate face toba dupa preferinte, mai silentioasa, sau mai galagioasa. Uite iti las id-ul lui de mess, sa discuti cu el, mess-ul nu costa nimic bh99mes Poti sa ii spui ca ai ID de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 ce o sa iti para rau dupa honda ,la-s ca vezi tu mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 Nene nu ma intrista ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 ce o sa iti para rau dupa honda ,la-s ca vezi tu mai incolo super tare replica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.