Sari la conținut

Vreau Ducati Monster


kontra
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai grija sa fie cat mai nou si cat mai ieftin

 

La plusuri - e un Ducati

La minusuri - la fel

 

Ce sfaturi vrei sa primesti pe asa un topic? Te sfatuiesc sa dai PM la posesorii de Monster, sunt destui, si sa-i intrebi ce te doare. Pentru fiecare sunt alte lucruri importante. Eu de exemplu nu car pasager/bagaje niciodata asa ca nu ma intereseaza lucruri care pentru altii sunt de maxima importanta. Cred ca ai inteles ce vreau sa zic.

 

Bafta, Monsterul e o jucarie mishto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ usor de manevrat, ingust, cuplu decent (cel putin la >= 800cc), tinuta sportiva, foarte bun in oras.

 

- rezervor mic (al meu are 14l), raport putere / capacitate relativ mic, nu se preteaza la drumuri lungi cu bagaje.

 

Neaparat fa un ride-test inainte. E genul de motor "love it or hate it".

 

Nu sufera de nici o boala "cronica". Fa verificarile standard (busituri / functionare comenzi / bataie in motor sau cutie / semne de reparatii la motor / scurgeri din telescoape / rugina in rezervor / consumabile etc.). Ai grija ca modelele cu ambreiaj uscat fac un zgomot puternic, specific. Proprietarul va rade cand o sa intrebi "Asa trebuie sa faca?".

 

Daca vrei SH iti recomand modelele de prin 2001-2002, cu telescoape Showa si frane Brembo Gold. La modelele mai recente au inceput sa puna parti mai slabe (scad costurile si lasa loc de AEM), bunatatile le mai gasesti doar pe S4R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ usor de manevrat, ingust, cuplu decent (cel putin la >= 800cc), tinuta sportiva, foarte bun in oras.

 

- rezervor mic (al meu are 14l), raport putere / capacitate relativ mic, nu se preteaza la drumuri lungi cu bagaje.

 

Neaparat fa un ride-test inainte. E genul de motor "love it or hate it".

 

Nu sufera de nici o boala "cronica". Fa verificarile standard (busituri / functionare comenzi / bataie in motor sau cutie / semne de reparatii la motor / scurgeri din telescoape / rugina in rezervor / consumabile etc.). Ai grija ca modelele cu ambreiaj uscat fac un zgomot puternic, specific. Proprietarul va rade cand o sa intrebi "Asa trebuie sa faca?".

 

Daca vrei SH iti recomand modelele de prin 2001-2002, cu telescoape Showa si frane Brembo Gold. La modelele mai recente au inceput sa puna parti mai slabe (scad costurile si lasa loc de AEM), bunatatile le mai gasesti doar pe S4R.

merci pt sfaturi.

spune-mi te rog care este modelul cu ambreiaj uscat

eu vreau monter de 600 de prin 98-99 se gasesc piese ,consumabile etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-mi te rog care este modelul cu ambreiaj uscat

eu vreau monster de 600 de prin 98-99 se gasesc piese ,consumabile etc?

 

Pai pana in 2005 mi se pare ca toate aveau ambreiajul uscat (nu sunt 100% sigur). Mi se pare mai tare cu ambreiaj uscat.

 

Cel mai tare Monster de 600 este M620 i.e. din 2002 si 2003, e pe injectie si are 2 discuri de 320 pe fata Brembo Gold. Monsterele de 600 pana in 2002 au toate carburator, nu injectie, si un singur disc pe fata.

 

Daca vrei an mai vechi (probabil din considerente de pret), mergi pe un M900, de exemplu din '96. Nu te uita la cilindree, are 80 de cai, si e mai grea ca M620 cu doar 10kg.

 

Monsteru de 750 merita tot dupa 2002 (si pana in 2003 :) ), pe injectie si discuri duble BG.

 

Alea de 800 si de 1000 au aparut in 2003.

 

In concluzie: M900 perioada '96 - '98 sau M620 i.e. perioada 2002 - 2003, in functie de posibilitati :peace: .

 

 

P.S. Consumabile gasesti la fel ca la orice moto, pentru ca s-au vandut destul de multe si in plus se produc si in UE. De asemenea, piata de aftermarket e destul de diversificata, si Monsterele se preteaza la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana in 2005 mi se pare ca toate aveau ambreiajul uscat (nu sunt 100% sigur). Mi se pare mai tare cu ambreiaj uscat.

 

Cel mai tare Monster de 600 este M620 i.e. din 2002 si 2003, e pe injectie si are 2 discuri de 320 pe fata Brembo Gold. Monsterele de 600 pana in 2002 au toate carburator, nu injectie, si un singur disc pe fata.

 

Daca vrei an mai vechi (probabil din considerente de pret), mergi pe un M900, de exemplu din '96. Nu te uita la cilindree, are 80 de cai, si e mai grea ca M620 cu doar 10kg.

 

Monsteru de 750 merita tot dupa 2002 (si pana in 2003 :) ), pe injectie si discuri duble BG.

 

Alea de 800 si de 1000 au aparut in 2003.

 

In concluzie: M900 perioada '96 - '98 sau M620 i.e. perioada 2002 - 2003, in functie de posibilitati :peace: .

P.S. Consumabile gasesti la fel ca la orice moto, pentru ca s-au vandut destul de multe si in plus se produc si in UE. De asemenea, piata de aftermarket e destul de diversificata, si Monsterele se preteaza la asa ceva.

ok merci mult se informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fce pot sa-ti spun...... eu am de-a face cu monstare...... ca am facut revizii la ele in general la ducatii...... monsterul este un motor super ok din punctul meu de vedere..... am avut ocazia sa merg cu ele si nu numai cu monstere..... e un motor foarte bumn pt oras si nu numai..... daca ai bani se pot atasa genti pentru un oarecare bagaj daca vrei drumuri lungi..... sincer eu ti-as recomanda un motor pe injectie.... deci dupa 2001 2002, e mult mai bun decat cel pe carburator..... in ceea ce priveste ambreiajul..... nu au avut toate ambreiaj uscat din ce stie modelele noi adica 620 800 s2r au ambreiaj umed, s2r1000 s4r si s4rs au uscat..... intradevar ambreiajul uscat face un zgomot cel putin ciudat daca nu ai mai auzitr motoare de ducati...... chiar si cele cu ambreiaj umed fac zgomot de zici ca are suruburi in motor dara acest zgomot este perfect normal care este din cauza distributie desmodromice si pinioanelor de la distriburtie pentru ca sunt cu dinti drepti si nici decum cu dinti elicoidali care sunt mai silentioase...... acum sa stii ca sunt niste deruceri de toamna destul de substantiale la ducati la noi in tara..... poti sa dai un mail la imstat in constanta ca sa vezi despre ce este vorba sau daca ti-e mai usor mergi pana la mag in bucuresti la visual impact str tabacarilor, si alegi modelul pe care vrei si i-ti poate spu7ne pretul pe loc...... in rest este un motor supere manevrabil si f bun de oras...... daca vrei sa-i pui genti ti-as recomanda un model cu tobele pe ambele parti adica monster 800 model 2004 sau actualul 620 sau chiar 695 celelalte au tobele pe o singura parte..... piese se gasesc... la constanta la importator..... termenul de livrare este de 3 sapt..... dar in general nu prea ai nevoie de piese.... doar daca nu cumva cazi cu..... in rest nu stiu daca mai am ce sa decat bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monsterele de 600 pana in 2002 au toate carburator, nu injectie, si un singur disc pe fata.

Daca vrei an mai vechi (probabil din considerente de pret), mergi pe un M900, de exemplu din '96. Nu te uita la cilindree, are 80 de cai, si e mai grea ca M620 cu doar 10kg.

Monsteru de 750 merita tot dupa 2002 (si pana in 2003 :D ), pe injectie si discuri duble BG.

In concluzie: M900 perioada '96 - '98 sau M620 i.e. perioada 2002 - 2003, in functie de posibilitati :) .

P.S. Consumabile gasesti la fel ca la orice moto, pentru ca s-au vandut destul de multe si in plus se produc si in UE. De asemenea, piata de aftermarket e destul de diversificata, si Monsterele se preteaza la asa ceva.

 

 

Uite un Monsteras mai vechiut, in caz ca te intereseaza:

http://www.anubias.go.ro/m900.htm

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios ??? Ale dreaq mai e monsterele astea cu care ai avut tu de-a face.

 

da domne.... serios... au un zgomot care este suspect la prima vedere..... daca stii sa asculti un pic motorul mai cu atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite un Monsteras mai vechiut, in caz ca te intereseaza:

http://www.anubias.go.ro/m900.htm

:peace:

 

4200€ :)

 

Arata bine, da totusi, e un motor de aproape 10 ani. Ar trebui sa lase cam 1200€ la pret.

 

 

 

@duc: un motor Ducati cu ambreiaj wet-multiplate in stare buna de functionare nu scoate nici un zgomot suspect. Cat despre distributie, zgomotul axelor cu came este un harsait oarecum continuu, nimic anormal.

Asta o spun pentru ca am un asemena motor, nu sunt la prima motocicleta, si nici nu am nevoie de lectii de ascultat motorul. Deci nu mai baga lumea in ceata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eventual dat pe 2500 euro ...NU?...sau si asa este scump....Inainte de a face o apreciere de pret , este mai bine sa vezi "LIVE" despre ce este vorba .....un Monster 900(simplu) se vinde cu 3600-3700 euro :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eventual dat pe 2500 euro ...NU?...sau si asa este scump....Inainte de a face o apreciere de pret , este mai bine sa vezi "LIVE" despre ce este vorba .....un Monster 900(simplu) se vinde cu 3600-3700 euro :peace:

 

 

Vad ca ai M900... sa-l stapanesti sanatos. Cat despre pret, nu am spus 2500€. 3000€ bani in mana mi s-ar parea un pret competitiv. 4200€ mi se pare enorm pentru ca de 4500€ am dat 50% avans la S2R nou in leasing (am rata de 3,5 milioane).

 

Si 3600-3700 probabil se cere, cat se ia e partea a doua.

 

Cat despre modificari, as prefera sa cumpar mai ieftin un motor stock si sa il modific ulterior, cum am chef si cand am bani.

 

Bafta

 

Scuze ca am monopolizat topicul.

 

 

@allias: daca te intereseaza de nou e aproximativ 9000 cu toate taxele si TVA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

allias

Ducati aduc destul de rar si pe comanda, ca sa evit comentariile....aduc predominant honda cbr 600 f2 si f3.

ca idee din 30 ianuarie pana acum am vandut 178 de motoare din care aprox 96 au fost honda...ducati numai 3buc. Daca vrei ma interesez si vedem la cat pot aduce un s2r.(ideea este ca trebuie sa gasesc ceva la care pot oferii garantie un an fara sa ma "doara" capul)

 

pistolaru

 

In mare ai dreptate, dar cine nu vrea tobe Termignoni, frane racing si "acareturi" de carbon la cateva sute de euro, mai ales ca pretul de magazin este de 2000+ (iar "dracoveniile " in cauza nu se uzeaza)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SINGURA problema este ca lumea vrea japoneze, asa ca eu ma conformez... aduc mai mult japoneze.

O sa ma interesez de Agusta,...dar te-ai suit pe un asemenea motor, ca sa vezi daca ti se pare OK?!....este un supersport destul de lipsit de confort (ca toate sportivele de altfel)

 

Acum m-am uitat sa vad cine a initiat topicul...s-a ales prafu' de topicul omului SCUZE Kontra.

 

ON -topic

...daca te ajuta cu ceva, pot sa-ti spun ca in general macaronarii erau entuziasmati de Monster-ul de 600,in aceeasi masura in care erau si de CB-ul de 500 al Hondei, care se stie ca a fost un model excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la brutale s ma refer. e un naked de 750cc.asta sper sa o achizitionez dupa ce prind experienta pe una mai mica

 

kontra..vezi ca au niste reduceri foarte mari la ducati in romania.eu am fost la imsat moto in constanta si pe langa faptul ca au fost foarte amabili mi au facut si niste oferte foarte bune.nu vreau sa le pun pe forum dar crede-ma ..merita.de ex e un ducati 999 model 2004 o km vindut cu 10 000 de euro (asta scrie pe site www.imsatmoto.ro unde gasesti si reteaua de dealeri) si ducati ul nou model 2006 este 12000 de la 17000(ducati scot in 2007 un model nou de super bike) s2r 1000 costa 8000 de euro.astia ori fac lichidare de stoc(da doamne sa nu) ori vor sa scape de modelele pe 2006

 

apropo te lasa sa faci leasing cu cine vrei tu

post-9103-1159559506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4200€ :)

 

Arata bine, da totusi, e un motor de aproape 10 ani. Ar trebui sa lase cam 1200€ la pret.

@duc: un motor Ducati cu ambreiaj wet-multiplate in stare buna de functionare nu scoate nici un zgomot suspect. Cat despre distributie, zgomotul axelor cu came este un harsait oarecum continuu, nimic anormal.

Asta o spun pentru ca am un asemena motor, nu sunt la prima motocicleta, si nici nu am nevoie de lectii de ascultat motorul. Deci nu mai baga lumea in ceata.

mai omule ce vrau sa zic cu toate k nu are nici o treaba cu ce se vb aci e k "DUC",prietenul tau,vorbeste pt k stie ce vorbeste ...nu de alta dar E KIAR MECANIC LA "MACARONARII" astia de Ducati.

si stai lin k imi plac si mie Monsterele... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt si io curios, cat consuma un monstrulache de 600 in oras, si treaba asta cu fiabilitatea, chiar sunt asa fragile ??? merci anticipat

 

 

sal! daca un prieten de aici isi zicea "ducatist" eu asi zice ca sunt "monsterist"..

 

un monster d 800 consuma mai putzin decat un kawa en 500 ! vazuta de mine cu ochi mei in 2 zile de mers prin tzara. si despre fiabilitate, nu prea am auzit sa fie mai nu stiu cum fatza de altele.. ba chiar eu cred ca la eletica stau mai bine ca japonezele. si ducati si bmw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna eletica?

 

 

incepand de la mufe... (sunt toate argintate si au protectie la apa) pana la ce vrei tu..

tzinand cont ca dispozitivele electronice, fiind de aceeasi generatie (an fabricatzie, tehnologia de azi) le consider la fel de fiabile, cu toate ca mai multe probleme am gasit la japoneze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor din categoria "love it or hate it", ca si un Speed Triple de ex. Personal nu pot sa spun ca l urasc doar ca ma lasa complet rece. Vorbind de modelul ala mic, rezervorul are capacitate mica, la fel ca si puterea dezvoltata dealtfel. Lipsa unui disc de frana pe fatza dar mai ales a turometrului ;) mi se pare de a dreptul penibila la primele modele. In rest it's ok i guess. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...