Sari la conținut

Vreau Ducati Monster


kontra
 Share

Postări Recomandate

Toate monsterele au far rotund simplu.Parbrizul ala mic asigura o mica potectie impotriva vantului pe care incepi sa-l simti de pe la 120km/h fara parbriz si de pe la 140km/h cu parbriz.

Nu toate monsterele vin cu parbriz, variantele dark nu vin cu parbriz, variantele care vin cu parbriz vin si cu capac monopost.

La Ducati pe mine ma atrage in primul rand sunetul si ca dezavantaje ar fi costul intretinerii ceva mai ridicat.

care e costul ala asa de ridiacat? chiar nu stiu... in afara de schimbul de ulei si filtru? nu cred sa fie mai scumpe astea fara de alte motoare... curelele de distributie? hai sa fim seriosi... nu sunt chiar asa de scumpe. daca iei un motor la 50.000 clar ca se cunoaste ca dai un ban pe curele dar daca iei o honda si tre sa desfaci tot motorul ca sa schimbi lantul cum ti se pare?

dai 80 E pe lant si 150 pe manopera

La Ducati dai nu stiu cat dai pe curele dar le poti schimba si singur

 

si uite ca macaronarii au marit intervalele de revizie la 12.000 km

sa vezi tu acum daca o sa mai fie scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

curelele de distributie la ducati se schimba la 20000 de km si din 10 in 10 mii se intind.... in ceea ce priveste schimbul lor se poate realiza si acasa dar cu o oarecare dificultate deoarece i-ti trebuie niste sisteme de blocare ale axelor cu came.... care difera de la model la model, iar intinderea lor se poate face si dupa ochi dar ele normal se regleaza su ajutorul unui aparat special care i-ti spune la ce tensiune este intinsa cureaua valoarea fiind exprimata in Hz! si fiecare model are in functie de an are alte valori, iar de cele mai multe ori cureaua verticala trebuie sa fie un pic slaba decat cea orizontala! de asemenea daca este foarte slaba la modelele mai veci trebuie scos pinionu de distributie care este pe pana si schimbata pana cu una cu noua care este decalata cu cateva grade, iar la modelele noi pinionul este prins in 3 suruburi care se slabesc cand vrei sa reglezi cureaua dar numai dupa ce axa a fost blocata, asa ca nu este chiar f simplu de schimbat sau intins curelele acasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

contra...fi atent la ce ma gandesc legat de ceea ce nu o sa-ti iei niciodata. (adica un monstrulet)..

ma gandesc asa..

ca iti iei in sfarsit mobra de strada (si renunti la caprele alea de prost gust)... o sa te conving cu chiu cu vai sa vi la amkart, o sa te bat de nu o sa stii pe unde sa scoti camasa, iar la sfarsit vei argumenta ca..deh..este motocicleta italieneasca, si de strada..nu e facuta pt amkart...am dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

sunt pe cale de a intra in grupul 'monster-ilor'.

 

o sa fie prima mea motocicleta, pur si simplu m-am indragostit de ea

din punct de vedere estetic si sunet este - the best

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am urmarit discutia, dar iti spun despre monster ceea ce stiu eu.

Cel de 600 este f slab. Arata bine, suna fain, insa are cai putini si este cam lenes.

Eventual ia-ti un monster de 750 sau de 900... :bigstar:

 

Oricum...succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei...din 7 pagini de posturi doar 2-3 raspunsuri sunt pertinente si te pot ajuta... Si eu ma interesez de acelasi lucru, la anul ma gandesc sa-mi iau un monster si am mers un pic pe unu, dar a fost irelevant...100m nu te ajuta sa-ti faci o parere.

 

Kontra, bine ar fi daca ai face cunostinta cu cineva care are unul de ceva vreme, stai si vorbesti cu el, ideal ar fi sa ti-l dea sa faci o mica plimabare cu el sa vezi cum te simti pe el. Din vorbe multi or sa-ti spuna multe povesti, unii avizate si mai multi neavizate...important e cum te simti pe el.

 

Si daca iei monster-ul inaintea mea...da-mi un semn, tare as veni sa ti-l admir :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in motolife-ul din aprilie gasesti la final un articol special pentru cine vrea sa cumpere un monster sh, inclusiv un tabel cu ce s-a schimbat de-a lungul anilor si de la o cilindree la alta. daca nu mai gasesti revista pot sa-ti scanez paginile.

 

PM si cine mai e interesat.

 

 

 

Ca de obicei...din 7 pagini de posturi doar 2-3 raspunsuri sunt pertinente si te pot ajuta... Si eu ma interesez de acelasi lucru, la anul ma gandesc sa-mi iau un monster si am mers un pic pe unu, dar a fost irelevant...100m nu te ajuta sa-ti faci o parere.

 

Kontra, bine ar fi daca ai face cunostinta cu cineva care are unul de ceva vreme, stai si vorbesti cu el, ideal ar fi sa ti-l dea sa faci o mica plimabare cu el sa vezi cum te simti pe el. Din vorbe multi or sa-ti spuna multe povesti, unii avizate si mai multi neavizate...important e cum te simti pe el.

 

Si daca iei monster-ul inaintea mea...da-mi un semn, tare as veni sa ti-l admir :bigstar:

Editat de mish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata...! L-am cumparat in sfarsit :D

E un monster 750 din 96 care se aude si merge demential. E adus din italia si are 17 mii km in bord . Acum nu stiu ce sa zic...parca mi-e greu sa cred ca are doar atatia km la varsta asta; asa ca vreau sa-i fac o revizie...(filtre, distributie, carburatoare, etc)

 

''Duc'' , vad ca stii ceva mai multe despre motoarele de monster, unde imi recomanzi sa merg ?

....si, stii cumva ceva adrese de furnizori de consumabile pt m750?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata...! L-am cumparat in sfarsit :D

E un monster 750 din 96 care se aude si merge demential. E adus din italia si are 17 mii km in bord . Acum nu stiu ce sa zic...parca mi-e greu sa cred ca are doar atatia km la varsta asta; asa ca vreau sa-i fac o revizie...(filtre, distributie, carburatoare, etc)

 

''Duc'' , vad ca stii ceva mai multe despre motoarele de monster, unde imi recomanzi sa merg ?

....si, stii cumva ceva adrese de furnizori de consumabile pt m750?

 

Sa-l stapanesti sanatos...schimba-i curelele de distributie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.. e dragut foc motorul, nu am ce spune.. m-ar interesa un ducati 620 din 2002... destul de ieftin. stie careva la ce consum sa ma astept? multumiri anticipate

 

620ie mi-a consumat cel mai putin 5 si un pic la suta, pe traseu mixt. Daca o forjezi te duce la 6-7/100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de doua saptamani am un ducati monster 600 din 2000,

are cam 22k km tobe, aparatoare si oglinzi carbon,

 

motorul este demential, intradevar are doar 51 de cai dar pentru un incepator este super ok.

m-am urcat si am dat cateva ture cu un bandit, ninja si un r6 inainte sa mi-l cumpar si nu se compara.

 

am citit ca sunt probleme la electrica, dar ... fiecare motor are minusurile si plusurile lui, nu ?

 

recomand acest tip de motor (sau 620) incepatorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...