URSULIK Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Am o problema cu turometrul, nu merge. Am pus bordul pe alt motto merge perfect, am fost la un mecanic si am inteles de la el ca ar fi de vina TPS-ul( o piesa care vine undeva in dreapta la clapele de aer ). Mecanicul s-a uitat la erorile pe care le are motorul meu si a zis ca de vina ar fi TPS-ul, a desfacut la miscat sus jos a fost curatat un pic si nu se modifica nimic in bord, liniutele ramaneau la fel, a zis cv de genul ca TPS-ul e "mort". Intrebarea mea este daca poate sa fie asta cauza, dc nu imi merge turometrul ? este vorba de suzuki gsxr de 750 din 98 modelul pe injectie. Va multumesc si astept un raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Stiu ca uleiul are termen de valabilitate 3ani.Schimbi uleiul la nr de km sau dupa ce trece perioada de valabilitate(daca nu uiti data fabricatiei scrisa pe bidon) Am o problema cu turometrul, nu merge. Am pus bordul pe alt motto merge perfect, am fost la un mecanic si am inteles de la el ca ar fi de vina TPS-ul( o piesa care vine undeva in dreapta la clapele de aer ). Mecanicul s-a uitat la erorile pe care le are motorul meu si a zis ca de vina ar fi TPS-ul, a desfacut la miscat sus jos a fost curatat un pic si nu se modifica nimic in bord, liniutele ramaneau la fel, a zis cv de genul ca TPS-ul e "mort". Intrebarea mea este daca poate sa fie asta cauza, dc nu imi merge turometrul ? este vorba de suzuki gsxr de 750 din 98 modelul pe injectie.Va multumesc si astept un raspuns ! dupa logica mea daca ar fi tps-ul mort ar trebui sa iti mearga si mai prost motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 verifica mufele sa nu fie ceva contacte oxidate de obicei cele din stg de sub ram-air succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Turometrul n-are nici o treaba cu TPS-ul, turometrul isi "culege" semnalul de la CDI sau de la bobine. TPS -throttle position sensor - e doar un senzor care "spune" CDI-ului pozitia clapetei de acceleratie si in functie de asta CDI modifica harta avansului. Motorul merge si cu si fara TPS.. dar n-are nici o legatura cu functionarea turometrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
URSULIK Postat Februarie 25, 2011 Autor Share Postat Februarie 25, 2011 multumesc pentru ajutor, inca un amanunt pe ca l-am uitat, se mai intampla dar f rar cred k de 3 ori s-a intamplat in 3 ani sa se ridice turometrul de la 3000 in sus, si treaba asta mergea pentru 10 min max dupa care "murea" la loc, o sa verific maine instalatia elec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Been there, done that, curata cu spray de contacte mufele din stanga carenei fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Been there, done that, curata cu spray de contacte mufele din stanga carenei fata. o mufa oxidata sau un fir intepat,rupt (de la o torsiune ceva)eu am patit asa cu vitezometrul,era o mufa langa motor in stanga avea ciuperci nu oxidata........de atunci il spal mai rar....foarte rar si doar cu carpa umeda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 Sau firele de la senzorul de turatie trec pe langa blocu motor, se arde izolatia de dinauntru si fac scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.