Sari la conținut

TUROMETRU


URSULIK
 Share

Postări Recomandate

Am o problema cu turometrul, nu merge. Am pus bordul pe alt motto merge perfect, am fost la un mecanic si am inteles de la el ca ar fi de vina TPS-ul( o piesa care vine undeva in dreapta la clapele de aer ). Mecanicul s-a uitat la erorile pe care le are motorul meu si a zis ca de vina ar fi TPS-ul, a desfacut la miscat sus jos a fost curatat un pic si nu se modifica nimic in bord, liniutele ramaneau la fel, a zis cv de genul ca TPS-ul e "mort". Intrebarea mea este daca poate sa fie asta cauza, dc nu imi merge turometrul ? este vorba de suzuki gsxr de 750 din 98 modelul pe injectie.

Va multumesc si astept un raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Stiu ca uleiul are termen de valabilitate 3ani.Schimbi uleiul la nr de km sau dupa ce trece perioada de valabilitate(daca nu uiti data fabricatiei scrisa pe bidon)

 

 

Am o problema cu turometrul, nu merge. Am pus bordul pe alt motto merge perfect, am fost la un mecanic si am inteles de la el ca ar fi de vina TPS-ul( o piesa care vine undeva in dreapta la clapele de aer ). Mecanicul s-a uitat la erorile pe care le are motorul meu si a zis ca de vina ar fi TPS-ul, a desfacut la miscat sus jos a fost curatat un pic si nu se modifica nimic in bord, liniutele ramaneau la fel, a zis cv de genul ca TPS-ul e "mort". Intrebarea mea este daca poate sa fie asta cauza, dc nu imi merge turometrul ? este vorba de suzuki gsxr de 750 din 98 modelul pe injectie.

Va multumesc si astept un raspuns !

 

 

dupa logica mea daca ar fi tps-ul mort ar trebui sa iti mearga si mai prost motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul n-are nici o treaba cu TPS-ul, turometrul isi "culege" semnalul de la CDI sau de la bobine.

TPS -throttle position sensor - e doar un senzor care "spune" CDI-ului pozitia clapetei de acceleratie si in functie de asta CDI modifica harta avansului.

Motorul merge si cu si fara TPS.. dar n-are nici o legatura cu functionarea turometrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru ajutor, inca un amanunt pe ca l-am uitat, se mai intampla dar f rar cred k de 3 ori s-a intamplat in 3 ani sa se ridice turometrul de la 3000 in sus, si treaba asta mergea pentru 10 min max dupa care "murea" la loc, o sa verific maine instalatia elec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Been there, done that, curata cu spray de contacte mufele din stanga carenei fata.

o mufa oxidata sau un fir intepat,rupt (de la o torsiune ceva)eu am patit asa cu vitezometrul,era o mufa langa motor in stanga avea ciuperci nu oxidata........de atunci il spal mai rar....foarte rar si doar cu carpa umeda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...