dark_lord86 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salut. Am dat jos radiatorul de ulei, pentru o mica intretinere, si am constatat ca uleiul are putin miros de benzina. Mobrei cand am pus-o la iernat nu i-am facut nimic, am lasat-o exact cum am oprit-o nu am golit carburile, nu am facut plinul nu nimic, doar am suspendat-o de roti. E posibil sa se fi scurs benzina din carburi sau sa ma astept la alte probleme? Mobra nu a mai fost pornita si ma gandesc ca daca era sa curga benzina din carburi nu ajungea pana la radiator. Mentionez ca vara trecuta cat am mers cu ea nu am innecat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 17, 2011 Autor Share Postat Martie 17, 2011 nu am verificat fereastra de ulei, pentru ca am simtit mirosul de benzina, cand am ajuns cu radiatorul acasa(motocicleta o tin la un prieten). am sa verific cu prima ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pai e o problema clasica: cuiele pontou nu inchid bine, iar benzina ramasa in carburator se scurge incet, pe langa piston, in ulei. Asta mai ales cand motocicleta sta mult si in special iarna, cand cuiele pontou (si in general toate garniturile) se contracta si raman pori deschisi. Nu inseamna neaparat ca ai o problema la carburator, dar merita investigat, poate cuiele pontou chiar nu mai inchid bine (pot fi imbatranite) Cert este ca tre sa schimbi uleiul, clar este subtiat cu benzina si nu mai este in parametrii. Adica depinde si cat de mult tii la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Daca s-ar fi intamplat asta i-ar fi curs tone. Cuiul pontou cand inchide cand nu inchide, nu face pic-pic (adica 1 pic pe.. saptamana/zi) . Daca se strica inunda tot motorul, curge pe langa, face urat, gasea rezervorul gol, etc.. Omul cu problema, n-are nimic, asa miroase uleiul din motor, a benzina, printre altele.. in nici un caz nu miroase a.. micsunele, vorba lu' bec. E o problema inchipuita. Ceilalti, analizati mai bine problema expusa si nu mai dati sfaturi care crizeaza posesroul, mai ales ca le dati din auzite si nu din experienta reala. Mesaj completat btw, cuiul pontou nu are nici o garnitura, e fier pe fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 La bandit, cuiul pontou are varful de cauciuc; iarna se contracta, iar cauciucul poate imbatrani in timp. Se creaza pori, nu gauri. Daca nu vorbeam din experienta, nu vorbeam deloc. Orice incepator stie ca daca uleiul are miros de benzina, uleiul se schimba. Daca s-ar fi intamplat asta i-ar fi curs tone. Cuiul pontou cand inchide cand nu inchide, nu face pic-pic (adica 1 pic pe.. saptamana/zi) . Daca se strica inunda tot motorul, curge pe langa, face urat, gasea rezervorul gol, etc.. Omul cu problema, n-are nimic, asa miroase uleiul din motor, a benzina, printre altele.. in nici un caz nu miroase a.. micsunele, vorba lu' bec. E o problema inchipuita. Ceilalti, analizati mai bine problema expusa si nu mai dati sfaturi care crizeaza posesroul, mai ales ca le dati din auzite si nu din experienta reala. Mesaj completat btw, cuiul pontou nu are nici o garnitura, e fier pe fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Da, corect, cuiele de la bandit au varful de cauciuc. Rectific. Dar asta nu inseamna ca si curg, cum ziceam, daca ii curgea vreunul ii facea balta in zona.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Da, corect, cuiele de la bandit au varful de cauciuc. Rectific. Dar asta nu inseamna ca si curg, cum ziceam, daca ii curgea vreunul ii facea balta in zona.. si am putea continua : cuie de R1 ( yamaha) gpz ( kawasaki)... mai zicem?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 si am putea continua : cuie de R1 ( yamaha) gpz ( kawasaki)... mai zicem?? in afara de cuiul de carburator de dacie, ala e fara garnituri. in rest....toate???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Daca s-ar fi intamplat asta i-ar fi curs tone. Cuiul pontou cand inchide cand nu inchide, nu face pic-pic (adica 1 pic pe.. saptamana/zi) . Daca se strica inunda tot motorul, curge pe langa, face urat, gasea rezervorul gol, etc.. Omul cu problema, n-are nimic, asa miroase uleiul din motor, a benzina, printre altele.. in nici un caz nu miroase a.. micsunele, vorba lu' bec. E o problema inchipuita. Ceilalti, analizati mai bine problema expusa si nu mai dati sfaturi care crizeaza posesroul, mai ales ca le dati din auzite si nu din experienta reala. Mesaj completat btw, cuiul pontou nu are nici o garnitura, e fier pe fier. probabil daca mirosea a micsunele nu era nici o problema insa daca miroase a benzina NU este deloc normal. daca cuiul este distrus, cu motorul oprit, tot "pic-pic" face, chiar si cu capacul rezervorului deschis. de cuiul fara garnitura ti-au raspuns altii... de obicei dai sfaturi pertinente si te apreciez pentru asta insa acum... te sfatuiesc sa te folosesti de functia de moderator si sa iti stergi singur postul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Omu, sunt N mobre la care cuiul pontou nu are nici un fel de garnitura sau varf de cauciuc, este fier pe fier, asa e la motocicleta mea si la cate am mai desfacut carburatoare. Sustin in continuare ca daca ii curgea ii facea uleiul praf si i-ar fi curs toata benzina toata iarna sau cate luni a stat. Vorbiti aiurea, daca ati fi vazut intr-adevar moto la care nu tine cuiul sau unul din ele nu ati mai fi comentat. Cand cuiul face pic-pic, e de-ajuns si 2-3 zile sa stea asa si NU MAI GASESTI benzina in rezervor, ori curge afara ori in motor. Si asta se vede imediat. Un ulei nou si dupa cateva zile de functionare o sa miroasa a benzina. PUNCT. Mesaj completat si am putea continua : cuie de R1 ( yamaha) gpz ( kawasaki)... mai zicem?? Uite: http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/GPZ_7...r_Float_Needle/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/ZL_60...r_Float_Needle/ am avut asa ceva 4 ani si stiu despre ce vorbesc app am vazut un moto guzzi v35 immola II la care un cui poantou nu inchidea , dupa 2 saptamani culmea ....inca era benzina in rezervor , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Pai si ala e kawa GPZ? E eliminator. Asta zic, ca sunt modele si modele, eu am intalnit numai fara motz de cauciuc, ce vrei.. sunt si-asa si-asa.. repede sariti ca hienele ca am gresit. Sunt de toate tipurile, si cu cauciuc si fara cauciuc! REPET de 10 ori, dupa cum descrie omul nostru problema, nu-i curge nimic! Simplul fapt ca-i miroase uleiul a benzina nu INDICA NIMIC! Mai ales ca uleiul ala zace in mobra de cine stie sau daca a fost pornita mobra recent cu socu tras sau dracu stie cum, in primele faze de pornire, motorul arde benzina incomplet, surplusul e scuipat pe toba sau ajunge pe langa segmenti direct in ulei. Uleiul cu care se unge cilindrul se amesteca in prima faza cu benzina aspirata din carb, apoi acel ulei este "curatat" de segmenti si trimis in baie unde se amesteca cu celalat. La un motor care arde benzina ati vrea sa miroasa uleiul a coca-cola. Fugiti mai mecanici de duminica cu cercul de aici ... ca deja mi-e sila. Aveti un stil de a face din tzantzar armasar de te doare bila.. Ala zice ca de-o parere ii miroase uleiul a benzina si voi deja ii cereti sa demonteze juma de motor si sa schimbe relantiul ca a cazut in baia de ulei... Asa si baiatul cu Honda Nighhawk de 650 de mai devreme, avea relantiul dereglat si SFATUITORII de aici mai aveau putin si-i cereau sa schimbe garnitura de chiulasa, sa schimbe toata electrica, bujii, bobine, CDI - deja ii trebuia alta mobra... cand era clar ca avea carburiel dereglate, a facut cum i-am zis eu si i-a pornit martzoaga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 18, 2011 Autor Share Postat Martie 18, 2011 mersi mult pentru raspunsuri. o sa verific in weekend nivelul uleiului si daca nu e peste peste maxim nu imi mai fac probleme. uleiul actual nu are mai mult de 2000 Km. va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Pai si ala e kawa GPZ? E eliminator. Asta zic, ca sunt modele si modele, eu am intalnit numai fara motz de cauciuc, ce vrei.. sunt si-asa si-asa.. repede sariti ca hienele ca am gresit. Sunt de toate tipurile, si cu cauciuc si fara cauciuc! spre aducere aminte eliminator si gpz 600 au acelasi motor ( la clasa 600 cm3) en 500 si gpz 500 au acelasi motor ( la clasa 500 cm3) eliminator si gpz 400 au acelasi motor ( la clasa 400 cm3) eliminator si gpz 900 au acelasi motor oricum bine ca recunosti ca ai gresit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 @dark_lord86: sfatul meu prietenesc este sa vorbesti cu un mecanic; poate n-ai nici o problema, poate ai Sfaturile pe forum oricum sunt in mare parte nefolositoare ca-s postate de ageamii (inclusiv io) sau amatori de certuri on-line Si oricum, nici unul din cei care posteaza n-a vazut vreodata motocicleta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motortrash Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Salut, eu am un gsxf din 2000 si am avut problema asta cu inundatul motorului cu benzol. Mi s-a umplut si toba si filtrul de aer... tot. Am dus-o la doctor, am schimbat ulei, filtre, am curatat ssi sincronizat carburatoare. A zis ca era blocat un arculet de la vacuum. A curatat, uns, dar nu a schimbat nimic. In opinia voastra ce as putea face / schimba ca sa nu mi se mai intample? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 @ Belbody Baiatul cu nighthawk-ul ne-a tot ametit ba ca e carburatie, ba ca e aprindere... si pana la urma a reglat cuiele de amestec cu patentul... pana a rupt 2. Dupa ce i-am spus ca nu asa se face(si i-am si spus cum sa procedeze... el tot cu patentul vrea sa le regleze) @ Lupul Gri Subscriu la cele spuse de tine si ma cam regasesc in descrierea ta Revenind la problema omului (parerea mea, sa traiti) Cu mirosul uleiului.... daca nu miroase tare a benzina, cred ca nu e vreo mare problema. Posibil din cauza ca ai mers cu motorul prea putin. Mai exact ce vreau sa spun : cand motorul a fost rece ai folosit socul. Daca intre timp ai ajuns la destinatie si motorul nu a mers suficient fara soc, iar chestia asta s-a intamplat de mai multe ori fara a face o tura lunga cu motocicleta, ma gandesc ca motorul nu a ajuns sa functioneze suficient de mult timp la temperatura normala de lucru. Asta ar insemna ca putina benzina ajunsa in ulei (si care s-a amestecat cu uleiul) nu a reusit sa se volatizeze. De aici probabil mirosul slab de benzina in ulei. Se rezolva cand iesi la o tura lunga sau chiar doua (benzina amestecata in ulei nu se evapora asa repede). Daca insa uleiul miroase tare a benzina trebuie gasita explicatia... pe unde se scurge ? Cuie poanto care nu inchid... si seara benzina pleaca la plimbare prin carburatoare, gaseste supapa de admisie deschisa si pofteste sa faca o vizita in cilindru, pe urma descopera pistonul si se minuneaza ca are segmenti (se intreaba ce-o fii dincolo de acestia), trece de ei si face o baie cu ulei Daca ar fi asa (nu zic ca nu este), carburatoarele sau carburatorul daca e doar unul afectat, ar fi inundat cu benzina. De asemenea ar fi multa benzina pe racordul dintre carb si cilindru... cilindrul ar fi foarte umed... Asta mie imi lasa impresia clara ca motorul ar porni mai greu daca curge doar pe la un singur cui poanto (pointeau) si ar porni foarte greu (sau spre deloc) daca nu ar inchide doua cuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 da` daca omu` a zic ca a mers okiei.......... nu are domle nimik....vorba aia.. a ce vrei sa miroasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Aveti un stil de a face din tzantzar armasar de te doare bila.. Ala zice ca de-o parere ii miroase uleiul a benzina si voi deja ii cereti sa demonteze juma de motor si sa schimbe relantiul ca a cazut in baia de ulei... corect. de asta e inutil sa intrebi pe forumuri, daca pui o intrebare si 10 iti raspund intr-un fel, tot o sa se gaseasca unul sa zica pe dos, si pleci mai nelamurit ca la inceput. e posibil ca ceea ce ti se pare tie ca e miros de benzina sa fie mirosul tipic multor hidrocarburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 19, 2011 Autor Share Postat Martie 19, 2011 am fost azi la motor si am verificat nivelul. este ok, nu a crescut. probabil sunt doar pasarele la cap. multumesc tuturor pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.