Alex_16 Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 (editat) sal all! de 1 an ma confrunt cu o problema...am un scuter piaggio sfera de 50 cmc si cand este frig afara nu porneste la automat. Mai nou nu mai porneste deloc la automat. Si tot cand e rece afara nu porneste nici la pedala dacat daca ii bag benzina in cilindru, benzina insemnand cam 2cm dintr-o seringa. Daca ii bag benzina porneste...m-am uitat si la carburator si e curat... scanteie da si la automat si la pedala. Va rog sa-mi dati niste sfaturi ! ms Editat Octombrie 4, 2006 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 incearca o bujie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 deci bujii nici nu mai stiu cate am pus (noi) bosch ! nu-mi dau seama ce poate fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) sal ! pe carburator ai o piesa "neagra" din plastic din care ies doua fire. ala e choke-ul! e boala la vespa ca ala sa "leasine" nu se poate repara ... in general iti trebuie unul nou! a si sa nu uit ! nu mai folosi bujii bosch sint cele mai proaste! Editat Octombrie 5, 2006 de ticalosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Sabin Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) Ţ-is gata segmentii. Trage aer fals. SEGMENTARE tre' sa faci la scuter. Daca nu, verifica lamele de dozaj din carter. Chiar sub carburator. Daca lamele sunt uzate si nu se inchid, nu porneste praf. Ca ele distribuie carburantul. (am avut si eu un zip ) Editat Octombrie 5, 2006 de Andi Sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 si eu inclin sa cred ca este motorasul de soc problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 Mai, segmentii, pistonul, ambielajul si cilindrul sunt noi toate ( luate de la paneuro) schimbate acum 2 luni. am facut cu "noul" motor cam 1000 de km si la inceput mergea f bine da stiu chocke-ul ala negru si se repara sau se schimba? daca se schimba cam cat ar costa? "a si sa nu uit ! nu mai folosi bujii bosch sint cele mai proaste! " . ce bujii sunt mai bune? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 nu a avut nimeni probleme de genul asta? pls help me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 haideti mai chiar nu stiti ce pot sa-i fac? plsss!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 buji bune......DENSO si NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 buna, am si eu un sfera 50pe care l-am segmentat de 2 ori si mi-a facut si mie probleme...inclin sa cred ca problema ta sunt tot segmentii...ai zis ca i-ai facut motorashul si ca ai 1000 de km...depinde cum i-ai facut rodajul...daca i-ai decalit segmentii (incins in perioada rodajului) at e normal sa ai din nou nevoie de un segmentat. eu am avut norocul sa il segmentez asta vara si sa ma lase peste 1 saptamana...piese de fima...s-a rupt rulmentul de pe boltul bielei si mi-a omorat tot cilindrul, ambielaj...bieinteles si piston...acum l-am facut, merge bine...porneste la prima pedala indiferent de temperatura si sa-ti mai spun ceva...chestia aia neagra de pe carburator am dat-o jos....l-am simplificat ca sa il reglez mai usor...merge f bine fara socul ala...oricum....la tine problema e alimentarea daca zici ca porneste numai daca ii dai benzina direct...si asta e ori din carburato, ori din compresie (a doua varianta duce la segmentat). dupa ce il ponesti mege bine? are vlaga? daca trage bine inseamna ca ae compresie buna si problema e carburatorul...daca nu trage cine stie ce at poate fi si compresia. numai bine si bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vreau_bani Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 am avut si eu sfera vreo 3-4 ani si in ultimul timp am avut pe el bujie romaneasca la 20-30 de mii si mergea perfect. singura chestie nasoala am avut o gaura in furtunasul de la robinetul vacumatic, de sub rezervor si cand se mai incalzea se dilata si furtunasul si imi taia benzina si se oprea si mai pornea dupa o jumatate de ora. dar din cate spui tu nu vad sa aiba vreo legatura cu robinetul acela. cu al meu alte probleme nu am avut deci cu mai mult nu te pot ajuta. bafta in rezolvarea problemei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 'dupa ce il ponesti mege bine? are vlaga? daca trage bine inseamna ca ae compresie buna si problema e carburatorul...daca nu trage cine stie ce at poate fi si compresia. numai bine si bafta! ' da , dupa ce porneste are vlaga ...adica pot sa ajung cu el la 60-70 km/h si asta repede adica are demaraj. multumesc pt sfaturi tuturor dar am uitat sa va intreb... voi ce viteza maxima puteati prinde cu el? eu maxim i-am dat 70-72 si poate mai mergea dar nu am vrut sa-l distrug...si inca ceva: exista piaggio sfera in 4 timpi tot de prin '96- '98? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 daca mai aveti sfaturi va rog sa scrieti pls ! ca nu stiu ce sa-i mai fac ... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 si eu am problema cu pornitu asta... dimineata cand este frig nu o ia, adik o ia f greu... ii dau benzina cu o carpa la filtru de aer, il leg la o baterie deaia mare si dau la automat... il invarte cam 5-10 secunde si dupaia o ia. dupa ce merge cam 1 minut, pot sa il opresc si o ia dintr-o pedala, sau la buton f repede. dupa ce ii pornit, trage f bine... merge 75 (cred ca-i deajuns pt un motorash de 50 ) oare ar trebui segmentat ? shockul nu este rau, ca l-am schimbat(l-am luat din tg. mures ca prin bistrita nu am gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 nu cred ca e de la segmenti ... fii atent !eu am desfacut capacele si am scos chokul . daca ii pun contactul la scuter, trebuie sa lucreze ceva la chock? la mine nu zicea nimic. nici cand era montat pe carburator cu motorul pornit ( i-am scos stecherul si nu era nici o diferenta). deci chiar nu stiu care e buba la motorashul asta !! ma enerveaza. aseara i-am desfacut carburatorul si l-am spalat cu tiner ( l=am facut luna) , am pornit-o dar tot asa face. deci nu vrea sa o ia la automat delooc. bateria e buna si invarte bine electromotorul, si da si scanteie buna ma gandesc sa il fac sa mearga bine, sa-l vand si sa-mi iau una in 4 timpi ( de preferat piaggio ) ca astea in 2 timpi sunt super sensibile .. ps: la mine daca nu o ia la prima pedala, nu o mai ia deloc ( trebuie sa-i bag benzina in cilindru, cam un sfert de seringa) si pe urma o ia la pedala. si are vlaga adica ajung cu ea la 60/h 2 persoane . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 nu cred ca e de la segmenti ... fii atent !eu am desfacut capacele si am scos chokul . daca ii pun contactul la scuter, trebuie sa lucreze ceva la chock? la mine nu zicea nimic. nici cand era montat pe carburator cu motorul pornit ( i-am scos stecherul si nu era nici o diferenta). deci chiar nu stiu care e buba la motorashul asta !! ma enerveaza. aseara i-am desfacut carburatorul si l-am spalat cu tiner ( l=am facut luna) , am pornit-o dar tot asa face. deci nu vrea sa o ia la automat delooc. bateria e buna si invarte bine electromotorul, si da si scanteie buna ma gandesc sa il fac sa mearga bine, sa-l vand si sa-mi iau una in 4 timpi ( de preferat piaggio ) ca astea in 2 timpi sunt super sensibile .. ps: la mine daca nu o ia la prima pedala, nu o mai ia deloc ( trebuie sa-i bag benzina in cilindru, cam un sfert de seringa) si pe urma o ia la pedala. si are vlaga adica ajung cu ea la 60/h 2 persoane . sal ! demontezi choke-ul il bagi in frigider (1-2 ore) il scoti de acolo (frigider) masori cu subler sau metru (ce ai tu pe acolo) inaltimea la pistonas apoi ii legi de cablu (unesti stecherele) si pui contactul. astepti si vezi ce se intimpla! trebuie sa se miste (pistonasul) vreo 4-5 mm. ai inteles ? daca nu se misca (pistonasul) iti trebuie choke nou sau un carburator cu choke mecanic care sa se potriveasca la motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 socul ala nu e cu motoras,are ceva bimetale prin el care nush cum functioneaza(nici nu`s curios) la tine e din carburatie banuiesc...daca ii dai benz prin cap si o ia...uite`te la acul de dozaj din clapeta carburatorului pe ce pozitie este ..sau e reglata rau pompa de ulei si ii da prea mult si uda bujia.. Ca idee pune un NGK ca bosch cam pute.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 multumesc!! pompa de ulei e reglata la service . ei mi-ai spus cand mi-au facut motorul ca lasa pompa sa baga mai mult ulei ca sa-si faca ungerea mai bine cat timp este in rodaj. si ... nu cred ca ar fi asta ca dintr-o data a inceput sa faca probleme cu pornirea merci mi-au * si " sa bage" * Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 va rog daca mai aveti idei nu ezitati sa le scrieti! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 io am aflat din acest preaminunat topic ca aerul fals se trage pe la segmenti! auuuuu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 (editat) sal ! sincer..habar n am care e problema ta dar stiu un prieten cu malaguti,care atunci cand e frig nu ii porneste la automat ! ce face el e in felul urmator : FARA CONTACT , ii da vreo patru pedale ! apoi pune contactu' si ii da la automat si porneste ! sper ca te am ajutat cu ceva sal si sa ne auzim de bine Editat Octombrie 31, 2006 de Vince Black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Ai rezolvat problema? eu am scapat de sfera mea ...cel c mi-a cumparat-o ii da in fiecare dimineatza o seringa de benzina prin locul in care a avut shocul...si dupa ce-i face injectia o ia la prima pedala cred ca ai putea incerca sa reglezi si dozajul aer/benzina mutand cuiul din capul sertarului (sertarul e la capatul cablului de acceleratie)...daca ii muti cuiul mai sus ii da mai mult gaz la acelasi volum de aer, daca muti cuiul mai jos (in cazul in care se poate)ii da mai putin gaz la acelasi volum d aer. al tau se pare ca are nevoie de mai mult gaz la rece...oricum...shocurile astea automate sunt f pacatoase...la cel de piaggio am renuntat inlocuind-ul cu o sita fina:))(daca opturam gaura complet facea vacum in camera carburatorului si murea instantaneu. am mai avut un peugeot din prin 90 cu shoc termic...la fel de tampita ideea/am renuntat si la socul ala dupa c mi-a facut cateva probleme...ori ii cauti un carburator cu soc mecanic si iti faci u o inginerie montand parghia socului p undeva ca sa poti trage de ea at cand ai nevoie, ori incerci cu un soc nou (nush unde ai putea gasi). Bafta, si daca inca nu ai scapat de el iti tin pumnii si sper sa-i gasesti client cat mai repede:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Noiembrie 5, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2006 multumesc all! inca n-am rezolvat problema...( am mai deschis un topic pt ca am vazut ca nu mai zice nimeni nimic) ...in fine...sper sa o dau si sa-mi iau un hexagon de 125 in 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Levell Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Salut am un Piaggio cu pedale și când vreau sa pornesc nu cuplează motorul dau ca la bicicleta ,aveți ideie careva ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.