Sari la conținut

Zx9 Sau Xx?


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

dupa parerea mea umile sunt doua motoare total diferite

unul este sport touring si unul este supersport

nu prea vad ce diferente se pot face

putere ciclistica cuplu...le poti compara xx cu zx12 si zx9 cu cbr900rr

depinde ce vrei un supersport sau un touring

eu zic ca ambele sunt bune dar clase diferite stil de mers diferit etc

numai bine si as uscat :)

 

Perfect de acord!!!

Pai cum compari doua motociclete care au fost din start proiectate pentru scopuri diferite?

Trebuie sa hotarasti ce vrei de la motocicleta si raspunsul e clar.

Vrei touring-XX-ul, vrei sport- Kawa...

 

PS Nu cred ca inginerii de la kawa sunt cu ceva mai slabi decat altii.Pur si simplu au sacrificat fiabilitatea pentru performante (asta in cazul motocicletelor mai vechi).Astea sunt doar pareri personale.

 

@SILVIU - nu spune nimeni ca nu e bine sa impartasesti ce stii.Doar ca uneori pe mine sau pe altii nu intereseaza cum s-a simtit cutarescu pe circuit cu un motor, ci cum l-au simtit oamenii pe strazile noastre (care nu au nimic in comun cu un circuit).Daca ai fost la vreun circuit, banuiesc ca ai observat calitatea asfaltului, plus alte diferente.

Iar in ce priveste marii piloti de pe la teste...iarta-ma dar...ar trebui sa nu mai fii copil si sa-ti dai seama ca parerile lor se mai si ...altereaza in functie de cine mai "scapa" oaresce euroi prin conturile lor.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@SILVIU - nu spune nimeni ca nu e bine sa impartasesti ce stii.Doar ca uneori pe mine sau pe altii nu intereseaza cum s-a simtit cutarescu pe circuit cu un motor, ci cum l-au simtit oamenii pe strazile noastre (care nu au nimic in comun cu un circuit).Daca ai fost la vreun circuit, banuiesc ca ai observat calitatea asfaltului, plus alte diferente.

Iar in ce priveste marii piloti de pe la teste...iarta-ma dar...ar trebui sa nu mai fii copil si sa-ti dai seama ca parerile lor se mai si ...altereaza in functie de cine mai "scapa" oaresce euroi prin conturile lor.

Dar nici nu am contestat acest lucru ,orice om ...e om si ii face cu ochiul banul ,dar un sambure de adevar tot exista ,nu?...si prefer sa-i cred pe aceia decat niste oameni foarte simpli ,de la noi...e ceva rau in asta? Daca te intereseaza cum s-a simtit pe strada poti intreba expres ,tot ce s-a discutat a fost despre cum se simt pe CIRCUIT sau nu ai vazut? :) Pentru strada sunt alte clasamentele ,dar repet aici s-a discutat pt CIRCUIT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru strada sunt alte clasamentele ,dar repet aici s-a discutat pt CIRCUIT

 

De unde si pana unde s-a discutat despre circuit?!? Omul a zis ca vrea o mobra sa mearga cu ea pe strada, nu pe circuit. Si a intrebat care dintre 1100XX si ZX9 e mai potrivita pentru asta. Sau cel putin eu asa am perceput intrebarea...

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca pe strada, n-am de gand sa ajung pe circuit. Si dupa cunostintele mele Amkart-ul este singurul pe aproape si nu ma tenteaza! Pe de alta parte am surprins o discutie a unui tip care se dadea pe amkart si cred ca avea un cbr1000, avusese XX inainte si diferenta la un tur care o observase intre cele doua moto era pentru mine si stilul meu de mers absolut nesemnificativa!

 

Sunt si mai fricos pe curbe deci alegerea normala ar fi XX-ul, i-as mai da din cand in cand in linie dreapta si in rest mai mult sau mai putin la plimbare.

 

Am deschis topicul doar pentru ca din ce am citit pe net ZX9 a fost incadrat acum la sport-touring, fiind oarecum mare pentru supersporturile de azi. Am loc si pe ea!

Ideea e ca mi-a placea ca motoreta sa fie un pic mai acida cand e cazul dar acest "acida" sa nu insemne imprevizibila si sa ma ridic de pe jos sa ma intreb oare de data asta ce oi fi gresit!Plus ca exista optiunea ca la un moment dat sa nu te mai ridici!

 

Deci optiunea sanatoasa si cu capul pe umeri o sa fie XX, in primul rand ca nu-mi place sa ma dau in oras si o sa o folosesc mai mult in afara localitatii, toata lumea e de acord ca e optiunea mai buna pentru touring.

 

Multumesc tuturor pentru pareri, asteptam sa vindem mobra actuala, sa facem rost de diferenta de bani, sa vina sezonul viitor,etc.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru off topic dar nu ma pot abtine.

 

Mah...cine a spus ceva de circuite aici?

Cati dintre membrii acestui forum crezi tu ca sunt interesati de performantele unui xx spre exemplu (si ala de acum 4,5 sau 6 ani) pe circuit?

Pai eu daca intreb de performantele unei motociclete ma intereseaza utilizarea ei pe strada/coclauri si in nici un caz pe circuit.

 

Ai cumva impresia ca stai la povesti cu Pascota, Haplea sau mai stiu eu care pasionat de circuit ?

(Desi daca e sa fac o precizare, sunt oameni care au renuntat la a calari pe sosele pentru a isi putea permite sa participe la curse)

 

Scuzele mele inca odata pentru off-topic.Nu mai raspund la alta provocare d-rule SILVIU.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru off topic dar nu ma pot abtine.

 

Mah...cine a spus ceva de circuite aici?

Cati dintre membrii acestui forum crezi tu ca sunt interesati de performantele unui xx spre exemplu (si ala de acum 4,5 sau 6 ani) pe circuit?

Pai eu daca intreb de performantele unei motociclete ma intereseaza utilizarea ei pe strada/coclauri si in nici un caz pe circuit.

 

Ai cumva impresia ca stai la povesti cu Pascota, Haplea sau mai stiu eu care pasionat de circuit ?

(Desi daca e sa fac o precizare, sunt oameni care au renuntat la a calari pe sosele pentru a isi putea permite sa participe la curse)

 

Scuzele mele inca odata pentru off-topic.Nu mai raspund la alta provocare d-rule SILVIU.

:)

Daca citeai mai atent am RECOMANDAT Honda ,a fost parerea mea citind ceea ce dorea Niko...deci ,intai am citit ce dorea si apoi am dat raspunsul MEU...daca era strict pt circuit as fi recomandat kawa(care oricum acum e socotita sport-touring in zilele noastre) ,dar asa oare de ce am recomandat Honda?!...puteai sa te gandesti putin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

am zx9 fabricatzie 2000 carburator, am mers cu el toata vara abia trecuta, inainte am avut Honda vtr 100f care mi se pare mie sau chiar asha e se aseaza pe curbe mai ushor, cu kawa trebe sa munceshti un pic!

Putere are din plin ! depinde doar de tine ce vrei sa faci - explodeaza dupa 7000 rpm iar la 10000rpm parca mai explodeaza o data! :)

Pozitia de condus este mult mai putin obositoare decat la alte supersport!

La drum prin tzara daca mergi cu 160 kmh in a 6-a - 6500 rpm poti face 290km cu un plin! fa tu calculul! probabil ia 6,5% !- ceea ce este excelent!

Cu xx -ul nu am mers din pacate iar din auzite prefer sa nu comentez!

Am 1,77 shi 75 kg, la inceput ma gandeam ca zx9 e ditamai leul (m-a speriat rezervoru' ala mare)! acum e o pisicutza .... dar TOT ZGARIE a dracu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Niko,

hai sa-mi dau si eu cu spusul. Am de 3 ani XX din 2003. Il vezi pe foto.

am mers si cu celalt motor. amandoua sunt bune, dar nu a-si schimba deloc xx-ul. are mau multe avantaje.

in primul rand la orice teste din reviste etc... xx-ul e de multi ani una din cele mai bune motoare.

technica e f. buna, motorul top, carena e super si poti merge cu ea ca cu una sportiva de tot.

depinde mult de cine o conduce. a mea are kat si 156 cp. in nici 7 sec. ai ajuns la 200 km. nu cred ca kawa merge mai repede, poate 0,00001 sec. la acceleratie(depinde de cine o trage).

e foarte comoda, am mers de aici pina in Arad 1.100 km intr-un shut, nu eram obosit. are o stabilitate excelenta in curbe, cu pneuri bune (acum am Michelin Pilot Road) merge si mai bine si o poti aproape lipi de asfalt in curbe.

 

daca ai bagaje si a doua pers. in spate la fel e spatioasa, trage tare. dar ce e definitiv super sunt franele Dual Brake System, cred ca sti. franezi in fata, franeaza si in spate.. si invers. daca merg cu 250 si franez simti ce putere au si ce bun e sistemul. are o balanta buna, e super linistita (poti lua mainile la 200 si nu misca nimic) Eu mi-am pus un sistem de geamantane Krauser , arata super si poti lua cam 80 kg de haine, etc, incl. 10kg cosmetice ... daca vine si prietena sau sotia cu tine...))))))

 

Eu la moment nu a-si schimba cu nici un alt motor .. nici BMW! eu ma simt bine pe ea, si asta e f. important, si am 184cm si cam 105 kg (din pacate)...

 

exista un forum www.super-blackbird.de , daca sti putina germana te uiti. poate gasesti mai multe informatii si din cand in cand se si vinde una, poate putin accidentata la un pret mai bun si mai noua.

 

ciao.. si mult succes !!!!

 

ah.. am uitat. si xx-ul explodeaza la 7000 de ture de parca e racheta.. dar iti spun sincer, nici aici pe strazile astea nu prea pot exagera..

 

de baut bea cam la 7 litri la 100 daca mergi tarisor. sub 6 litri nu cred ca merge.. ca nu-i mobra... ca daca o plimbi nu te poti abtine sa-i dai biciul. si de fapt nu e viteza care imi place, ci mersul in curbe si sa accelerezi, s-o culci putin, etc.. si poti fi sigur ca nu-ti trebuie toti caii, mai ales daca o calci prea prea in curba, usor iti aluneca roata la acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde mult de cine o conduce. a mea are kat si 156 cp. in nici 7 sec. ai ajuns la 200 km. nu cred ca kawa merge mai repede, poate 0,00001 sec. la acceleratie(depinde de cine o trage).
Ce interesant!!!....nici macar blozii actuali de peste 180cp(cu ram-air) nu accelereaza pana la 200 sub 7 secunde....hai ca sa nu mai intru in polemica ,fie ca tine :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.... sunt 8,5... mare diferenta....)))))

 

 

Typ: Honda CBR 1100XX (Typ: SC 35)

Leistung: 164 Ps 118 Kw

Hubraum: 1137 ccm

Leergewicht: 253 Kilo

Zulässiges Gesamtgewicht: 438 Kilo

HĂśchstgeschwindigkeit Tachoanschlag ist bei 320 km/h und das schafft sie auch

Beschleunigung 0-100: 2,9 Sekunden

Beschleunigung 0-200:8,5 Sekunden

Tankinhalt: 22 Liter

Gänge: 6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, Sunshine si Stege!

Sunt convins ca pana la urma si ZX-ul este o moto capabila dar pentru ce imi trebuie mie si pentru ca nu am nevoie de o motoreta chiar sport XX va fi alegerea.

Toate bune

 

 

 

bravo, ura

 

inca un XX pe strazi :0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca performante de acceleratie sunt tot pe acolo ,deci posibilitatea sa prinzi urmatorul sezon e cam la fel :) ...asta asa ,pt ca si cu un 125cmc poti sa nu mai prinzi urmatorul sezon

ps: cat despre consum xx o sa suga mai putin pt ca potzi sa mergi in regim scazut .. fata de zx9.. asta fiind valabil mai mult in oras
Interesant "argument"...asa mai bine ne-am lua toti S600 caci consuma mai putin ca un C180,ca doar merge la turatie mai mica ,nu? :angry: :ok:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ca performante de acceleratie sunt tot pe acolo ,deci posibilitatea sa prinzi urmatorul sezon e cam la fel :crack: ...asta asa ,pt ca si cu un 125cmc poti sa nu mai prinzi urmatorul sezon

Interesant "argument"...asa mai bine ne-am lua toti S600 caci consuma mai putin ca un C180,ca doar merge la turatie mai mica ,nu? :( :P

Nu vreau sa te jignesc,dar chiar clasa S are mult de impartit cu clasa C!(poate logo-ul de pe capota) :crack:, iar ai nimerit :hug: Aici vorbim de motoare la care raportul putere/kg e asemanator,deci termina odata cu prostiile!Daca nu te pricepi la ceva nu te baga aiurea,ca devine enervant la un moment dat...

Cat despre motoare,ambele sunt bune(am avut norocul sa fiu proprietar) ,dar Kawa nu se ridica la calitate de Xx(fiabilitate,calitatea componentelor,finisaj,loc pt pasager,bagaje,pret de revanzare etc),dar nici nu intra in aceeasi categorie(merge mai bine comparatia cu motoare gen cbr900,Yamaha yzf 750) ca Kawa a fost conceput ca moto sport,dar fiind comfortabil si avand motorul bun,carene care protejeaza bine,a alunecat cu timpul dintre motoarele sport intre motoarele sport touring(cum a devenit sport touring si Thundercat-ul de 600 datorita surplusului de kg,cand a aparut r6),iar Xx care a fost conceput ca motor touring capabil sa atinga viteze mari(declaratie oficiala facuta in 97 de Honda),intra in categoria motoarelor Hayabusa, K 1200,Zzr 1100-1200-1400,Thunderace etc.,si in 1997 a fost raspunsul marcii Honda la Kawasaki ZZr 1100(care pana atunci detinea titlul de cel mai rapid motor facut in serie cu 146 cai si vit max 283).Kawa are avantajul ca e mult mai ieftin decat Honda,si pt banii astia iti iei un motor bun,in care poti avea incredere,dar Honda vine cu renumele,accesorii(Dual Cbs,Hiss,cai mai multi,sisteme de carat bagaje.etc) dar in acelasi timp si pretul mai piperat.Te las pe Tine sa decizi,ca amandoua sint motoare reusite :crack: (cu frane bune ,motor puternic,carenaj reusit,loc pt condus comfortabil etc.,)cu care traiesti intens fiecare clipa petrecuta in sa.

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:friends:

Salut Niko,

hai sa-mi dau si eu cu spusul. Am de 3 ani XX din 2003. Il vezi pe foto.

am mers si cu celalt motor. amandoua sunt bune, dar nu a-si schimba deloc xx-ul. are mau multe avantaje.

in primul rand la orice teste din reviste etc... xx-ul e de multi ani una din cele mai bune motoare.

technica e f. buna, motorul top, carena e super si poti merge cu ea ca cu una sportiva de tot.

depinde mult de cine o conduce. a mea are kat si 156 cp. in nici 7 sec. ai ajuns la 200 km. nu cred ca kawa merge mai repede, poate 0,00001 sec. la acceleratie(depinde de cine o trage).

e foarte comoda, am mers de aici pina in Arad 1.100 km intr-un shut, nu eram obosit. are o stabilitate excelenta in curbe, cu pneuri bune (acum am Michelin Pilot Road) merge si mai bine si o poti aproape lipi de asfalt in curbe.

 

daca ai bagaje si a doua pers. in spate la fel e spatioasa, trage tare. dar ce e definitiv super sunt franele Dual Brake System, cred ca sti. franezi in fata, franeaza si in spate.. si invers. daca merg cu 250 si franez simti ce putere au si ce bun e sistemul. are o balanta buna, e super linistita (poti lua mainile la 200 si nu misca nimic) Eu mi-am pus un sistem de geamantane Krauser , arata super si poti lua cam 80 kg de haine, etc, incl. 10kg cosmetice ... daca vine si prietena sau sotia cu tine...))))))

 

Eu la moment nu a-si schimba cu nici un alt motor .. nici BMW! eu ma simt bine pe ea, si asta e f. important, si am 184cm si cam 105 kg (din pacate)...

 

exista un forum www.super-blackbird.de , daca sti putina germana te uiti. poate gasesti mai multe informatii si din cand in cand se si vinde una, poate putin accidentata la un pret mai bun si mai noua.

 

ciao.. si mult succes !!!!

 

ah.. am uitat. si xx-ul explodeaza la 7000 de ture de parca e racheta.. dar iti spun sincer, nici aici pe strazile astea nu prea pot exagera..

 

de baut bea cam la 7 litri la 100 daca mergi tarisor. sub 6 litri nu cred ca merge.. ca nu-i mobra... ca daca o plimbi nu te poti abtine sa-i dai biciul. si de fapt nu e viteza care imi place, ci mersul in curbe si sa accelerezi, s-o culci putin, etc.. si poti fi sigur ca nu-ti trebuie toti caii, mai ales daca o calci prea prea in curba, usor iti aluneca roata la acceleratie.

:drink: iata un raspuns normal - am si stiu despre ce vorbesc.am inteles ca primele modele de xx sunt pe carburatie, e mare diferenta intre ele? aM MERS SI EU pe diferite turinguri 600 si de km. doar cu pauze pt. alimentare, e chiar asa odihnitoare pozitia pe xx? daca ai timp spune-ne mai multe . multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele motoare XX au iesit in 1997 cu carburator si aveau 164 cp. In 1999 a fost introdus fuel injection si katalizator, incat motorul a pierdut cam 10-12 cp. am citit mult testuri si opinii de la conducatori XX si toti sunt foarte incantati de motocicleta. avand o scha mai lata,mai ales in spate, nu e obositor sa stai cateva ore pe ea. Oricum dupa 300 km trebuie sa opresti pentru alimentare. e foarte stabila si nu tremura schasiul in curbe sau la viteze mari. am incercat pe autostrada la 240 sa iau mainile de pe ghidon si nu misca nimic. merge ca sageata. motorul e excelent si schasiul la fel. se spune in testuri ca in total e mai buna decat hayabusa etc. suma sumarum zic ca daca vrei sa faci ture, ori singur ori cu co-pilot, este foarte ok. merge cu benzina normal, consum de ulei nu am constatat. e lucrata bine. pacat ca culorile (in afara de negru si albastru) sunt cam nashpa.

 

daca pozitia de condus e prea obositoare, poti pune ghidon "super-bike" si mergi putin mai comod, fiind mai inalt ghidonul. se mai poate face si un tuning (esapament, suspensoare. lumini haioase etc..).

post-17-1163260917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io inca n-am vandut mobra :drink: dar cred ca va fi pe carburator fiindca este mai ieftina, in primul rand, eu cu una din astea din 98 am mers si deci nu vreau sa mai pierd inca 12 cai, doamne fereste! :friends:

 

Hayabusa are un cuplu mult mai mare si de la turatii joase, nici un XX pe tot internetul nu a facut o Hayabusa daca nu cumva era condusa de un necunoscator, deci sa lasam Hayabusa in pace,doar ZZR1400 a batut-o pana acum!

Imi place mai mult XX-ul cum arata ca design!Stiu ca e frig dar ne mai dam si noi cu parerea pana la primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...