Sari la conținut

Cele mai spectaculoase dueluri, all time!


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

TAre cioara!!

 

Favorit la titlu in 2012

 

 

XT-ule ia repede o aspirina, ca nu o dregi cu fingaru' :cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Supercross - 2011 - Georgia Dome - cursă de infarct (căutați toată cursa) - Stewart (7) și Reed (22) schimbă locurile 1 și 2 pînă se plictisesc și se bușesc în ultima tură și sînt depășiți de Villapoto (2) și Dungey (1) în chiar ultimul viraj :) (Toți cei patru luptă pentru titlu pînă în ultima cursă a anului) - căutați tot rezumatul sezonului 2011 - spectacol de excepție

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=jmUF457AQ-c&feature=related

 

Cred ca Lorenzo trebuia sa vada acest filmulet inainte de cursa din 2009 tot de aici din catalunya

 

Da.. o cursa de infarct, care, in mod curios, a cam fost uitata. Revazand fragmentul asta de cursa, sunt si eu de parere ca Lorenzo a venit cu temele nefacute in 2009, iar Doctorul i-a administrat cea mai dureroasa operatie pe cord deschis, din istoria Moto GP. Geniala depasirea aia de la final... Merci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost uitata probabil pentru ca nu a castigat Rossi , in fine , nu pot sa nu remarc perioadele de franare pe care le avea Rossi la sfarsitul liniei drepte din dreptul boxelor , fantastic .

 

Pai asta a fost una din caracteristicile multor curse din sezonul 2007. Rossi facea ce voia cu Stoner pe zonele tehnice ale circuitului, dar nu putea face nimic pe liniile drepte, unde Ducati avea viteza de top net superioara. Campionatul ala s-a decis pe liniile drepte.

In ceea ce priveste franarile, ai dreptate.. sunt pur si simplu fabuloase. Este cunoscut faptul ca Rossi isi alege set up-ul motocicletei, in asa fel incat sa favorizeze perioadele cat mai scurte de franare si manevrabilitatea pe zonele virajate. Ori tocmai aici a avut si are mari probleme Ducati...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta a fost una din caracteristicile multor curse din sezonul 2007. Rossi facea ce voia cu Stoner pe zonele tehnice ale circuitului, dar nu putea face nimic pe liniile drepte, unde Ducati avea viteza de top net superioara. Campionatul ala s-a decis pe liniile drepte.

Daca persisti in a generaliza si trage concluzii dintr-o singura cursa, nu o sa intelegi nimic din acest sport. Prima cursa dintr-un sezon este mereu atipica, mai ales pe un circuit atipic ca cel din Qatar...

...Eu am mai dat cateva exemple, din informatiile de pe MotoGP.com, in care Stoner excela inclusiv pe cele mai tehnice portiuni ale unor circuite tehnice, in 2007. Chiar si mult iubita cursa de la Laguna, un circuit extrem de tehnic (pe care nu mai conta nicio diferenta de putere max), ne-a aratat un Stoner net superior ca ritm, care era blocat mereu pe linia dreapta.

Stiu ca iti strica povestile nemuritoare dar trebuie sa te maturizezi o data, nu mai ai 10 ani.

 

In ceea ce priveste franarile, ai dreptate.. sunt pur si simplu fabuloase.
Si totusi, de cate ori s-a prezentat clasamentul Brembo, neoficial, al celor mai buni piloti de GP pe franare, Stoner a fost mereu primul, iar Rossi cateva pozitii mai jos...

Pilotii mai scunzi (eventual mai firavi) sunt dezavantajati pe perioadele de franare.

 

Este cunoscut faptul ca Rossi isi alege set up-ul motocicletei, in asa fel incat sa favorizeze perioadele cat mai scurte de franare si manevrabilitatea pe zonele virajate. Ori tocmai aici a avut si are mari probleme Ducati...

:rusinica: Este cunoscut faptul ca YZRM1, datorita conceptiei, este cea mai agila motocicleta din era moderna a MotoGP ului. Motorul cu 4 cil in linie mai compact/scurt permite pe langa un ampatament mai mic (la aceeasi lungime a basculei) si o centralizare mai eficienta a maselor. Sacrificand aerodinamica/vmax dar si caracteristica de turatie a motorului, Furusawa a obtinut ceea ce Rossi a numit motocicleta de GP ideala pt circuitele tehnice. Nu e vorba de setari individuale ale pilotilor, ci de proiectul diferit al motocicletei.

 

De unde tendinta asta vulgara de a explica absolut orice aspect al acestei competitii prin prisma caracterului si preferintelor pilotilor?

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Eu am mai dat cateva exemple, din informatiile de pe MotoGP.com, in care Stoner excela inclusiv pe cele mai tehnice portiuni ale unor circuite tehnice, in 2007. Chiar si mult iubita cursa de la Laguna, un circuit extrem de tehnic (pe care nu mai conta nicio diferenta de putere max), ne-a aratat un Stoner net superior ca ritm, care era blocat mereu pe linia dreapta.

 

 

 

 

 

 

 

In 2007 si 2011 Stoner a castigat si s-a incoronat datorita unei motociclete superioare din toate punctele de vedere...si cam atat. Daca concurenta ar fi avut motociclete la fel de performante ...situatia ar fi fost cu totul alta.

Editat de Gonzales
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă pun de la Sachsenring din 2003 cînd Gibernau l-a făcut (destul de nasol) pe Rossi în ultimul viraj se consideră trolling ? (ăla cînd Rossi credea că a cîștigat și se bucura la finnish) :D

 

In 2007 si 2011 Stoner a castigat si s-a incoronat datorita unei motociclete superioare din toate punctele de vedere...si cam atat. Daca concurenta ar fi avut motociclete la fel de performante ...situatia ar fi fost cu totul alta.

 

 

Eu aș merge mai departe - de cîte ori a luat Rossi titlul, s-a datorat, în special, priceperii lui extraordinare și talentului său deosebit în arta pilotajului. De cîte ori au cîștigat alții s-a datorat exclusiv materialului tehnic net superior de care au beneficiat sau ghinionului extraordinar care l-a lovit pe Rossi.

 

Acum, dacă s-a clarificat această problemă, putem continua topicul cu dueluri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In 2007 si 2011 Stoner a castigat si s-a incoronat datorita unei motociclete superioare din toate punctele de vedere...si cam atat. Daca concurenta ar fi avut motociclete la fel de performante ...situatia ar fi fost cu totul alta.

Daca ar fi avut concurenta motocilete identice cu a lui, l-am fi vazut pe Stoner obtinand 5 titluri de campion mondial...

...De fapt am vazut cum s-ar fi decurcat concurenta prin exemplele lui Capirossi, Melandri, (doar o mentiune pt Gibernau) Hayden si Rossi.

 

 

 

 

P.S. ar fi timpul sa inveti cum se foloseste quote, in loc sa ma tot obligi sa iti descalcesc constructiile :rolleyes:

 

Dacă pun de la Sachsenring din 2003 cînd Gibernau l-a făcut (destul de nasol) pe Rossi în ultimul viraj se consideră trolling ? (ăla cînd Rossi credea că a cîștigat și se bucura la finnish) :D

Sau cursa de la Estoril, apropo si de franari intarziate, cu Elias dezlantuit derapand mereu pe franare la intrarea in primul viraj si taindu-i calea lui Rossi :yikes:

Editat de 9fingers
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rossi franeaza tarziu datorita franelor brembo restul au nissin cumparate de pe forum.:)

Probabil ca si tehnica de pilotaj a lui Rossi tot Furusawa sau ceva inginer a proiectat-o.

Tehnica conteaza in aceasi masura ca si talentul pilotului.Dar motorul nu merge fara om oricat de mult kkat de bani bagi in el, iar cel mai important omul face showul nu tehnologia.

 

 

ca sa fiu chiar ontopic ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jh7aECb0ahY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar cel mai important omul face showul nu tehnologia.

 

ca sa fiu chiar ontopic ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jh7aECb0ahY

tehnologia doar il ajuta

 

cat de faza.... a fost super tare cel putin era comedie inainte, cand debuta el. si in general Moto GP-ul era un show super tare, acum nu ii vad decat niste soferi, in general se pleaca de la start si se fac alinierile, iar pana la sfarsit nu prea mai vezi nimic spectaculor. unde tenologia este factorul important. parca mai frumos e in SBK. daca s-ar scoate sau sa se limiteze tehnologia, cel putin aia cu limitarea de putere a motocicletei pe curbe, unde motoru stie cata putere sa dea. ar fi spectacol mult mai frumos, mai o alunecare, mai un derapaj alea alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca persisti in a generaliza si trage concluzii dintr-o singura cursa, nu o sa intelegi nimic din acest sport. Prima cursa dintr-un sezon este mereu atipica, mai ales pe un circuit atipic ca cel din Qatar...

...Eu am mai dat cateva exemple, din informatiile de pe MotoGP.com, in care Stoner excela inclusiv pe cele mai tehnice portiuni ale unor circuite tehnice, in 2007. Chiar si mult iubita cursa de la Laguna, un circuit extrem de tehnic (pe care nu mai conta nicio diferenta de putere max), ne-a aratat un Stoner net superior ca ritm, care era blocat mereu pe linia dreapta.

Stiu ca iti strica povestile nemuritoare dar trebuie sa te maturizezi o data, nu mai ai 10 ani.

 

Si totusi, de cate ori s-a prezentat clasamentul Brembo, neoficial, al celor mai buni piloti de GP pe franare, Stoner a fost mereu primul, iar Rossi cateva pozitii mai jos...

Pilotii mai scunzi (eventual mai firavi) sunt dezavantajati pe perioadele de franare.

 

 

:rusinica: Este cunoscut faptul ca YZRM1, datorita conceptiei, este cea mai agila motocicleta din era moderna a MotoGP ului. Motorul cu 4 cil in linie mai compact/scurt permite pe langa un ampatament mai mic (la aceeasi lungime a basculei) si o centralizare mai eficienta a maselor. Sacrificand aerodinamica/vmax dar si caracteristica de turatie a motorului, Furusawa a obtinut ceea ce Rossi a numit motocicleta de GP ideala pt circuitele tehnice. Nu e vorba de setari individuale ale pilotilor, ci de proiectul diferit al motocicletei.

 

De unde tendinta asta vulgara de a explica absolut orice aspect al acestei competitii prin prisma caracterului si preferintelor pilotilor?

 

Tu ce autoritatea p---i esti, de iti permiti sa dai exemple??? Eu am vazut campionatul ala, nu l-am citit in statistici si tabele. Iar filmuletul de mai sus arata cam cum statea treaba cu franarile si cu Stoner pe portiunile tehnice. Mai departe nu mai comentez, bati campii ca de obicei. Scizofrenia, schizofrenia... :bounce:

 

Rossi franeaza tarziu datorita franelor brembo restul au nissin cumparate de pe forum.:)

Probabil ca si tehnica de pilotaj a lui Rossi tot Furusawa sau ceva inginer a proiectat-o.

Tehnica conteaza in aceasi masura ca si talentul pilotului.Dar motorul nu merge fara om oricat de mult kkat de bani bagi in el, iar cel mai important omul face showul nu tehnologia.

 

 

ca sa fiu chiar ontopic ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jh7aECb0ahY

 

Omul facea spectacol si pe pista si in afara ei. Ma bucuram cand castiga si pentru ca stiam ca trebuie sa aiba el cate o mica ghidusie de facut. A incercat sa il imite Lorenzo, dar nu i-a iesit. Mai mult rau i-a facut la imagine...

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost super-ontopic punînd clipul ăla cu WCul lui Rossi pe threadul cu dueluri spectaculoase :) :)

 

 

Uite pe încă unul care frîna tîrziu

 

 

 

porno :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=hXagqUy3SnE

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z4snkUUolJ0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite pe încă unul care frîna tîrziu

 

 

:ok: Super tare stilul lui AB :)

 

 

Si unul mai vechi :)

http://www.youtube.com/watch?v=jEFjxSnmWN8

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Q:

The pass that you made on Jorge Lorenzo, how far ahead did you plan that?

 

Casey Stoner:

A few laps to be honest. Not in that exact spot; I just thought if the opportunity arose then I wouldn't have any doubt about doing it. One of the different corners that suit you better and I've always been good in the last sector of Laguna-nothing to do with the acceleration, I was fast on the Ducati. It's just all about getting the gear shifts right just to keep the front down, because it's such a short track. Gear shifts are really quick and very difficult. So I've always felt comfortable coming out of the last corner going on the main straight. On the laps previous to that I was catching Jorge every time doing that spot. And I thought if I got close enough and he just makes a small slip-up with gear shift, which it's not going to take much, but it's just enough to get me that momentum. And it happened. If you actually watch you'll see me all of a sudden sort of get an acceleration. It's not that, it's just the fact that he left that wheelie a little bit too long. Lost that little bit of momentum and that allowed me to carry that momentum around the outside.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...