nike Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) TAre cioara!! Favorit la titlu in 2012 XT-ule ia repede o aspirina, ca nu o dregi cu fingaru' Editat Februarie 7, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Supercross - 2011 - Georgia Dome - cursă de infarct (căutați toată cursa) - Stewart (7) și Reed (22) schimbă locurile 1 și 2 pînă se plictisesc și se bușesc în ultima tură și sînt depășiți de Villapoto (2) și Dungey (1) în chiar ultimul viraj (Toți cei patru luptă pentru titlu pînă în ultima cursă a anului) - căutați tot rezumatul sezonului 2011 - spectacol de excepție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Reed a fost un soi de kamikaze in acea curba. Cand 2 se bat, al 3 lea castiga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=jmUF457AQ-c&feature=related Cred ca Lorenzo trebuia sa vada acest filmulet inainte de cursa din 2009 tot de aici din catalunya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=jmUF457AQ-c&feature=related Cred ca Lorenzo trebuia sa vada acest filmulet inainte de cursa din 2009 tot de aici din catalunya Da.. o cursa de infarct, care, in mod curios, a cam fost uitata. Revazand fragmentul asta de cursa, sunt si eu de parere ca Lorenzo a venit cu temele nefacute in 2009, iar Doctorul i-a administrat cea mai dureroasa operatie pe cord deschis, din istoria Moto GP. Geniala depasirea aia de la final... Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 A fost uitata probabil pentru ca nu a castigat Rossi , in fine , nu pot sa nu remarc perioadele de franare pe care le avea Rossi la sfarsitul liniei drepte din dreptul boxelor , fantastic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 (editat) A fost uitata probabil pentru ca nu a castigat Rossi , in fine , nu pot sa nu remarc perioadele de franare pe care le avea Rossi la sfarsitul liniei drepte din dreptul boxelor , fantastic . Pai asta a fost una din caracteristicile multor curse din sezonul 2007. Rossi facea ce voia cu Stoner pe zonele tehnice ale circuitului, dar nu putea face nimic pe liniile drepte, unde Ducati avea viteza de top net superioara. Campionatul ala s-a decis pe liniile drepte. In ceea ce priveste franarile, ai dreptate.. sunt pur si simplu fabuloase. Este cunoscut faptul ca Rossi isi alege set up-ul motocicletei, in asa fel incat sa favorizeze perioadele cat mai scurte de franare si manevrabilitatea pe zonele virajate. Ori tocmai aici a avut si are mari probleme Ducati... Editat Februarie 18, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Pai asta a fost una din caracteristicile multor curse din sezonul 2007. Rossi facea ce voia cu Stoner pe zonele tehnice ale circuitului, dar nu putea face nimic pe liniile drepte, unde Ducati avea viteza de top net superioara. Campionatul ala s-a decis pe liniile drepte. Daca persisti in a generaliza si trage concluzii dintr-o singura cursa, nu o sa intelegi nimic din acest sport. Prima cursa dintr-un sezon este mereu atipica, mai ales pe un circuit atipic ca cel din Qatar... ...Eu am mai dat cateva exemple, din informatiile de pe MotoGP.com, in care Stoner excela inclusiv pe cele mai tehnice portiuni ale unor circuite tehnice, in 2007. Chiar si mult iubita cursa de la Laguna, un circuit extrem de tehnic (pe care nu mai conta nicio diferenta de putere max), ne-a aratat un Stoner net superior ca ritm, care era blocat mereu pe linia dreapta. Stiu ca iti strica povestile nemuritoare dar trebuie sa te maturizezi o data, nu mai ai 10 ani. In ceea ce priveste franarile, ai dreptate.. sunt pur si simplu fabuloase. Si totusi, de cate ori s-a prezentat clasamentul Brembo, neoficial, al celor mai buni piloti de GP pe franare, Stoner a fost mereu primul, iar Rossi cateva pozitii mai jos...Pilotii mai scunzi (eventual mai firavi) sunt dezavantajati pe perioadele de franare. Este cunoscut faptul ca Rossi isi alege set up-ul motocicletei, in asa fel incat sa favorizeze perioadele cat mai scurte de franare si manevrabilitatea pe zonele virajate. Ori tocmai aici a avut si are mari probleme Ducati... Este cunoscut faptul ca YZRM1, datorita conceptiei, este cea mai agila motocicleta din era moderna a MotoGP ului. Motorul cu 4 cil in linie mai compact/scurt permite pe langa un ampatament mai mic (la aceeasi lungime a basculei) si o centralizare mai eficienta a maselor. Sacrificand aerodinamica/vmax dar si caracteristica de turatie a motorului, Furusawa a obtinut ceea ce Rossi a numit motocicleta de GP ideala pt circuitele tehnice. Nu e vorba de setari individuale ale pilotilor, ci de proiectul diferit al motocicletei. De unde tendinta asta vulgara de a explica absolut orice aspect al acestei competitii prin prisma caracterului si preferintelor pilotilor? Editat Februarie 19, 2012 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gonzales Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) ...Eu am mai dat cateva exemple, din informatiile de pe MotoGP.com, in care Stoner excela inclusiv pe cele mai tehnice portiuni ale unor circuite tehnice, in 2007. Chiar si mult iubita cursa de la Laguna, un circuit extrem de tehnic (pe care nu mai conta nicio diferenta de putere max), ne-a aratat un Stoner net superior ca ritm, care era blocat mereu pe linia dreapta. In 2007 si 2011 Stoner a castigat si s-a incoronat datorita unei motociclete superioare din toate punctele de vedere...si cam atat. Daca concurenta ar fi avut motociclete la fel de performante ...situatia ar fi fost cu totul alta. Editat Februarie 19, 2012 de Gonzales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Dacă pun de la Sachsenring din 2003 cînd Gibernau l-a făcut (destul de nasol) pe Rossi în ultimul viraj se consideră trolling ? (ăla cînd Rossi credea că a cîștigat și se bucura la finnish) In 2007 si 2011 Stoner a castigat si s-a incoronat datorita unei motociclete superioare din toate punctele de vedere...si cam atat. Daca concurenta ar fi avut motociclete la fel de performante ...situatia ar fi fost cu totul alta. Eu aș merge mai departe - de cîte ori a luat Rossi titlul, s-a datorat, în special, priceperii lui extraordinare și talentului său deosebit în arta pilotajului. De cîte ori au cîștigat alții s-a datorat exclusiv materialului tehnic net superior de care au beneficiat sau ghinionului extraordinar care l-a lovit pe Rossi. Acum, dacă s-a clarificat această problemă, putem continua topicul cu dueluri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) In 2007 si 2011 Stoner a castigat si s-a incoronat datorita unei motociclete superioare din toate punctele de vedere...si cam atat. Daca concurenta ar fi avut motociclete la fel de performante ...situatia ar fi fost cu totul alta. Daca ar fi avut concurenta motocilete identice cu a lui, l-am fi vazut pe Stoner obtinand 5 titluri de campion mondial... ...De fapt am vazut cum s-ar fi decurcat concurenta prin exemplele lui Capirossi, Melandri, (doar o mentiune pt Gibernau) Hayden si Rossi. P.S. ar fi timpul sa inveti cum se foloseste quote, in loc sa ma tot obligi sa iti descalcesc constructiile Dacă pun de la Sachsenring din 2003 cînd Gibernau l-a făcut (destul de nasol) pe Rossi în ultimul viraj se consideră trolling ? (ăla cînd Rossi credea că a cîștigat și se bucura la finnish) Sau cursa de la Estoril, apropo si de franari intarziate, cu Elias dezlantuit derapand mereu pe franare la intrarea in primul viraj si taindu-i calea lui Rossi Editat Februarie 19, 2012 de 9fingers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Rossi franeaza tarziu datorita franelor brembo restul au nissin cumparate de pe forum. Probabil ca si tehnica de pilotaj a lui Rossi tot Furusawa sau ceva inginer a proiectat-o. Tehnica conteaza in aceasi masura ca si talentul pilotului.Dar motorul nu merge fara om oricat de mult kkat de bani bagi in el, iar cel mai important omul face showul nu tehnologia. ca sa fiu chiar ontopic http://www.youtube.com/watch?v=jh7aECb0ahY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 iar cel mai important omul face showul nu tehnologia. ca sa fiu chiar ontopic http://www.youtube.com/watch?v=jh7aECb0ahY tehnologia doar il ajuta cat de faza.... a fost super tare cel putin era comedie inainte, cand debuta el. si in general Moto GP-ul era un show super tare, acum nu ii vad decat niste soferi, in general se pleaca de la start si se fac alinierile, iar pana la sfarsit nu prea mai vezi nimic spectaculor. unde tenologia este factorul important. parca mai frumos e in SBK. daca s-ar scoate sau sa se limiteze tehnologia, cel putin aia cu limitarea de putere a motocicletei pe curbe, unde motoru stie cata putere sa dea. ar fi spectacol mult mai frumos, mai o alunecare, mai un derapaj alea alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 (editat) Daca persisti in a generaliza si trage concluzii dintr-o singura cursa, nu o sa intelegi nimic din acest sport. Prima cursa dintr-un sezon este mereu atipica, mai ales pe un circuit atipic ca cel din Qatar... ...Eu am mai dat cateva exemple, din informatiile de pe MotoGP.com, in care Stoner excela inclusiv pe cele mai tehnice portiuni ale unor circuite tehnice, in 2007. Chiar si mult iubita cursa de la Laguna, un circuit extrem de tehnic (pe care nu mai conta nicio diferenta de putere max), ne-a aratat un Stoner net superior ca ritm, care era blocat mereu pe linia dreapta. Stiu ca iti strica povestile nemuritoare dar trebuie sa te maturizezi o data, nu mai ai 10 ani. Si totusi, de cate ori s-a prezentat clasamentul Brembo, neoficial, al celor mai buni piloti de GP pe franare, Stoner a fost mereu primul, iar Rossi cateva pozitii mai jos... Pilotii mai scunzi (eventual mai firavi) sunt dezavantajati pe perioadele de franare. Este cunoscut faptul ca YZRM1, datorita conceptiei, este cea mai agila motocicleta din era moderna a MotoGP ului. Motorul cu 4 cil in linie mai compact/scurt permite pe langa un ampatament mai mic (la aceeasi lungime a basculei) si o centralizare mai eficienta a maselor. Sacrificand aerodinamica/vmax dar si caracteristica de turatie a motorului, Furusawa a obtinut ceea ce Rossi a numit motocicleta de GP ideala pt circuitele tehnice. Nu e vorba de setari individuale ale pilotilor, ci de proiectul diferit al motocicletei. De unde tendinta asta vulgara de a explica absolut orice aspect al acestei competitii prin prisma caracterului si preferintelor pilotilor? Tu ce autoritatea p---i esti, de iti permiti sa dai exemple??? Eu am vazut campionatul ala, nu l-am citit in statistici si tabele. Iar filmuletul de mai sus arata cam cum statea treaba cu franarile si cu Stoner pe portiunile tehnice. Mai departe nu mai comentez, bati campii ca de obicei. Scizofrenia, schizofrenia... Rossi franeaza tarziu datorita franelor brembo restul au nissin cumparate de pe forum. Probabil ca si tehnica de pilotaj a lui Rossi tot Furusawa sau ceva inginer a proiectat-o. Tehnica conteaza in aceasi masura ca si talentul pilotului.Dar motorul nu merge fara om oricat de mult kkat de bani bagi in el, iar cel mai important omul face showul nu tehnologia. ca sa fiu chiar ontopic http://www.youtube.com/watch?v=jh7aECb0ahY Omul facea spectacol si pe pista si in afara ei. Ma bucuram cand castiga si pentru ca stiam ca trebuie sa aiba el cate o mica ghidusie de facut. A incercat sa il imite Lorenzo, dar nu i-a iesit. Mai mult rau i-a facut la imagine... Editat Februarie 19, 2012 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 ca sa fiu chiar ontopic Ai fost super-ontopic punînd clipul ăla cu WCul lui Rossi pe threadul cu dueluri spectaculoase :) Uite pe încă unul care frîna tîrziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Ai fost super-ontopic punînd clipul ăla cu WCul lui Rossi pe threadul cu dueluri spectaculoase :) Uite pe încă unul care frîna tîrziu porno http://www.youtube.com/watch?v=hXagqUy3SnE http://www.youtube.com/watch?v=Z4snkUUolJ0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Uite pe încă unul care frîna tîrziu Super tare stilul lui AB Si unul mai vechi http://www.youtube.com/watch?v=jEFjxSnmWN8 Editat Februarie 20, 2012 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Super tare stilul lui AB Si unul mai vechi http://www.youtube.c...h?v=jEFjxSnmWN8 Schwantz a franat superb in depasirea aia,that is racing! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Q: The pass that you made on Jorge Lorenzo, how far ahead did you plan that? Casey Stoner: A few laps to be honest. Not in that exact spot; I just thought if the opportunity arose then I wouldn't have any doubt about doing it. One of the different corners that suit you better and I've always been good in the last sector of Laguna-nothing to do with the acceleration, I was fast on the Ducati. It's just all about getting the gear shifts right just to keep the front down, because it's such a short track. Gear shifts are really quick and very difficult. So I've always felt comfortable coming out of the last corner going on the main straight. On the laps previous to that I was catching Jorge every time doing that spot. And I thought if I got close enough and he just makes a small slip-up with gear shift, which it's not going to take much, but it's just enough to get me that momentum. And it happened. If you actually watch you'll see me all of a sudden sort of get an acceleration. It's not that, it's just the fact that he left that wheelie a little bit too long. Lost that little bit of momentum and that allowed me to carry that momentum around the outside. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Eeee , lasa ca si motorul plus cutia de pe honda a facut diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Eeee , lasa ca si motorul plus cutia de pe honda a facut diferenta . Gata, începe pregătirea scuzelor în caz că mai ia Stoner un campionat ? :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Nu , dar nu cred ca din cauza ca nu a facut weelie si ca a stiut cand sa schimbe l-a ajutat asa mult , nu zic ca nu e bine ce zice el acolo dar nu ala a fost marele avantaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=64VOR5fccgw&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Trotinel vs Stulewa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Un fel de.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.