Aleko Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) 14NP24-urile s-au calaminat, mai bine 14NP21 sau echivalente pentru tot anul 240 cifra termica. Bujiile ieftine Iskra si Falke de se gaseau usor prin Carrefour mi-au lucrat excelent pe Nipru, ca si Sinteroamele.Inainte de bujii mai trebuie sa ai bine setat avansul, sa ai bateria buna incarcata de un alternator OK, bobina si fise bune. Editat Iulie 24, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Ce legatura are rezistenta cu modul de alimentre? Injectia este asistata de un calculator, carburatia este asigurata de priceperea ta... 14NP24-urile s-au calaminat, mai bine 14NP21 sau echivalente pentru... Exact asta ti-am spus si eu mai devreme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu vreau sa intru in polemica, dar pentru un generator pt intrunirea MZ am comandat bujie NGK "dupa cod" si adusa direct din depozitul unui importator gigant de unde se aprovizioneaza majoritatea si avea toate caracteristicile unui NGK fals incepand de la surubelul de sus cu guler care si preseaza ceramica. Mi l-au descris si i-am pus sa mai caute - nu aveau in depozit alt tip de NGK pt acelasi cod. Ca mi-a mers bine, a fost noroc combinat cu bujie noua. Asa ca importatorii sunt poluati cu falsuri. Da, viata unei bujii depinde de carburatie, daca e prea bogata, o ancraseaza, si totusi intr-un mod misterios nu o omoara, dar nu mai merge cum trebuie. Injectia este mult mai saraca si bujiile au viata lunga. @Andrei - carburatorul meu acum nu are nimic, nu merge nici sarac nici bogat si viata bujiilor s-a lungit din nou. Dar se mentine treaba ca unele bujii demisioneaza dupa 300km iar altele merg 2000km si cand mor, nu mor clar adica arata bine(nu-s detonate, crapate si calaminate) si pe orice tester continua sa mearga corect, dar in camera de ardere intrerup. Dupa o saptamana daca le bag, merg bine inca 300km pana intrerup din nou. Eu inca nu le arunc, mai suspectez inca ceva pe linia de inalta tensiune dar subiectul nu este elucidat complet. Normal o bujie ori moare clar, ori merge 10.000. NUmai ca viata bate filmul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Cine mai poate gasi bujii de SINTEROM 14NP24 ? Vreau si eu doua bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Abia a doua oara am nimerit ngk-uri bune,primele care le-am luat erau facaturi m-am bucurat ca erau 8 lei.Am luat alte ngk BP7HS din alta parte cu 12lei, distanta intre electrozi 1mm(aprindere electronica) si merge fara cusur.Singura nemultumire ar fi ca nu apare autocuratarea la cilindrul de pe dreapta ci doar la stanga cafeniu rozaliu autocuratat dar recunosc ca nici nu am incins-o tare ca mie mila. )))))) de buzunar! Daca face cineva comanda de 14np24 sau21 ma abonez si eu la un set sa le am acolo de probe la nipre rele,fiare grele. Editat Iulie 24, 2013 de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Salut. Lantule, ia mai coboara tu o crestatura de la acul de dozaj din carburatorul de pe cilindrul dreapta. Dar numai de la ala, si vezi ce se mai intimpla. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Normal o bujie ori moare clar, ori merge 10.000. NUmai ca viata bate filmul. Imediat dupa revolutie ,satul sa tot schimb bujii am intrat in primul magazin de piese auto si l-am rugat pe vinzator sa-mi dea cea mai scumpa bujie pe care o are. Mi-a dat "BERU" si de atunci merg cu ea si acum. Sa zicem ca fac cam 3000 de km/an inmultit cu 20 fac 60.000Km. Asa ca am depasit cei 10.000Km. si mai merge. Editat Iulie 25, 2013 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Injectia este asistata de un calculator, carburatia este asigurata de priceperea ta... Da totusi rezistenta nu are nici o legatura cu modul de alimentare. Ea are rol de deparazitare si daca nu este rezistenta in pipa, e bine sa fie in bujie. Asta daca vrei sa asculti linistit walkmanu' pe drum. Calculatoarele si priceperea in domeniul caburatiei sunt alt capitol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Mai are si rol de divizor de tensiune, asta e o chestie mai subtila dar fara divizorul asta se produc scantei pe la ghidon, pe la bowdene :-) Daca ne uitam la divizorul de tensiune unde are rezistenta in filamentul de fisa (in amonte) sau in bujie(in aval), vom vedea ca o vrem in amonte. Pentru deparazitare e buna oriunde. Imediat dupa revolutie ,satul sa tot schimb bujii am intrat in primul magazin de piese auto si l-am rugat pe vinzator sa-mi dea cea mai scumpa bujie pe care o are. Mi-a dat "BERU" si de atunci merg cu ea si acum. Sa zicem ca fac cam 3000 de km/an inmultit cu 20 fac 60.000Km. Asa ca am depasit cei 10.000Km. si mai merge. Inseamna ca e BERU Made in Germany. Eu am gasit BERU in reteaua UNIX doar Made in France si confir si la mine un maxim de fiabilitate, a crapat la exact 4000km. Si aia a crapat frumos, corect, cu scantei pe fundul santului. Beru cu cifra termica 260 este 14Z-4AU si are codul UNIX 787087, vreo 8 lei bucata a fost Mai exista 14Z-3AU, nu stiu codul UNIX dar e o treapta mai rece, probabil echivalenta cu 14NP27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 ... rezistenta in filamentul de fisa (in amonte) sau in bujie(in aval), vom vedea ca o vrem in amonte. Sau invers daca (+)-ul e pe masa? E o gluma. "Bottom line"-ul era altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 amonte si aval sunt terminologie consacrata in electronica, nu doar in navigatia fluviala. Hai sa ne concentram pe cine face comanda se 14NP24, altfel offtopicarim degeaba, echivalentele se cam stiu, nu e cazul. Deci daca cineva face comanda ferma, eu vreau ferm un set de 4, cu banul jos inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 si eu vreau un set de 4 buc tot cu banu jos, inainte sau .... dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.