wtf? Postat Aprilie 4, 2011 Autor Share Postat Aprilie 4, 2011 Scuze colegule, i-am facut in fuga 3 poze + ca forumul merge in 2 pistoane, m-am gandit ca nu va posta mesajul meu. Voi reveni cu alte cateva poze cu filtrul pozitionat pe motoreta. Multzam pt reply-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 se mai poate sa fi fost uns filtrul foarte mult, foarte foarte mult pe ambele parti, si sa se fi scurs apoi in carcasa filtrului.. am mai vazut la cineva care a uns asa "sanatos" si avea ulei in carcasa apoi, dar doar ulei, fara praf.. Am filtru KN uns si intretinut cum trebuie, nu am gasit niciodata nici macar un fir de praf sub el.. Scoate carcasa filtrului, curata, curata si filtrul cu spray de curatat KN, unge-l atat cat trebuie, ai instructiuni pe spray-ul de uns.. Il pui la loc, mergi cateva sute de km apoi verifici si vezi daca mai e ulei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 In mare, daca era uns filtrul excesiv de mult, acel ulei ar fi intrat in motor, de unde fum mai mult, sau sunet de 2T, oricum, chestii care sa puna un semn de intrebare mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 , sau sunet de 2T, GENIAL! ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Excesiv de uns inseamna 20-30ml de ulei in plus. Mai mult nu poti pune pe filtrul ala pentru ca se scurge inainte de a-l monta. Daca intra aerul pe langa el ar fi avut praf si pe partea dinspre motor, dar e curata, asa cum e normal sa fie. Nu scoate fum si nici nu afecteaza mersul cat ulei trage de pe filtrul ala daca e prea uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 GENIAL! ai gandit? Nu, am patit ma rog, la mine indeed atunci a fost foarte excesiv, faceam teste pe filtrele sport, si le-am cam imbibat ce-i drept. Asa ca iti inchipui la ce m-am referit cand am zis asta. Ce vrei, omul cat traieste invata, dar strica mult in acest proces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 6, 2011 Autor Share Postat Aprilie 6, 2011 N-a reusit intr-un final mecanicul din mine sa isi dea seama de unde provenea uleiu ala, totusi, in partea stanga a palniilor, mai exact in coltul din stanga jos este o gaura fina, urmata de un furtun, iar la capatul furtunului este un recipient mic, de cca 3-4 centimetri, transparent, cu o mazga pe fund, uscat, ala pentru ce mai e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Nu, am patit ma rog, la mine indeed atunci a fost foarte excesiv, faceam teste pe filtrele sport, si le-am cam imbibat ce-i drept. Asa ca iti inchipui la ce m-am referit cand am zis asta. Ce vrei, omul cat traieste invata, dar strica mult in acest proces. ma refeream la faza cu sunetul de 2t, in rest sunt de acord cu ce ai spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 pai sa vezi pt ce e "gaura aia fina cu furtunas" pe cricul lateral motorul este inclinat spre stinga,eventualele "lichide " ajunse accidental in airbox trebuie sa "paraseasca zona" pt a evita sa fie aspirate de motor. aia e o gaura de drenaj a airboxului. si acu cu restu' la pb tale: 1 filtru sau cutia sa nu sint "etanse"si asa capeti "minuni pe sub filtru de aer" 2 uleiul din cutia filtrului? aici sint 2 ipoteze relativ usor de verificat. a. fostu proprietar stia de pb de etansare si a dat cu ulei pe peretii interiori ai cutiei(sa mai retina din praf)(speli cutia si verifici in 300-500 km) b. motorul e dat pe ulei grav si ajunge acolo(uleiul) prin furtunul de epurare(verifici in fiecare zi nivelul uleiului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 ma refeream la faza cu sunetul de 2t, in rest sunt de acord cu ce ai spus Da stiu, ideea era ca oricum motorul era mai vechi, si cand a intrat uleiul ala in exces ziceai ca e motor de cross ptr. ceva timp la aia m-am referit cu uimitoarea mea afirmatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 pai sa vezi pt ce e "gaura aia fina cu furtunas" pe cricul lateral motorul este inclinat spre stinga,eventualele "lichide " ajunse accidental in airbox trebuie sa "paraseasca zona" pt a evita sa fie aspirate de motor. aia e o gaura de drenaj a airboxului. si acu cu restu' la pb tale: 1 filtru sau cutia sa nu sint "etanse"si asa capeti "minuni pe sub filtru de aer" 2 uleiul din cutia filtrului? aici sint 2 ipoteze relativ usor de verificat. a. fostu proprietar stia de pb de etansare si a dat cu ulei pe peretii interiori ai cutiei(sa mai retina din praf)(speli cutia si verifici in 300-500 km) b. motorul e dat pe ulei grav si ajunge acolo(uleiul) prin furtunul de epurare(verifici in fiecare zi nivelul uleiului) Intre timp am curatat airboxul, filtru aer curatat, montat, ulei, filtru ulei schimbat, spalat motorul in sine, de uleiul din zona. Acum e curata baia pe exterior, voi urmari daca mai da ulei pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Ce stii tu bai??? Ai idee ce conditii au fost acolo? Cum a fost montat filtrul ala? Daca bolovanii aia care se vad in poze pe galerii treceau printr-o bucata de bumbac cu sarma imbibata in ulei, eu inghit 3 filtre K&N pe loc! De unde stii ca nu tragea aer fals pe langa un colier? totusi animale mici nu pot intra acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Pana la urma ai aflat de unde vine uleiu ala? Ca azi am descoperit fix aceeleasi probleme, cu filtru rupt si ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.