Sari la conținut

"Minunea" de sub filtrul de aer.


wtf?
 Share

Postări Recomandate

31032011248.jpg

31032011249.jpg

31032011250.jpg

Mi-am facut timp ieri si am dat jos filtrul de aer(N&N) la motoreta recent cumparata.

Fac intrebarea dintr-un thread aterior, clapetele cand apesi pe ele, trebuie sa revina singure in pozitia de inchis, sau ? In orice caz, la mine nu.

Filtrul se poate spala doar cu solutia aia speciala ?

Mizeria/unsoarea/uleiu ala de sub filtru ce dreaq e? De unde poate veni?

In sensul ca nu`i uscat in partea dreapta dupa cum se vede in poza, e ceva uleios.

 

L.E. 636 2004

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam mizerie pe acolo, ar trebui curatat. Cat despre ulei, daca tot ai desfacut acolo, sa te uiti daca ai un furtunas care vine din cutia de viteze si intra in airbox. Ala e un fel de supraplin, daca ai prea mult ulei iar airboxul e pe post de refulator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam mizerie pe acolo, ar trebui curatat. Cat despre ulei, daca tot ai desfacut acolo, sa te uiti daca ai un furtunas care vine din cutia de viteze si intra in airbox. Ala e un fel de supraplin, daca ai prea mult ulei iar airboxul e pe post de refulator.

Pai, ok, refulator refulator, dar imi baga uleiu din cutia de viteze, in corpul injectiei? Mhm, deci, se poate sa ai dreptate tu.

Precizez ca dupa ce am dat jos rezervorul, m-am putut uita sub intreg ansamblul filtrului de aer, si in aceeasi parte stanga, e ulei.

 

Ma duc afara sa fac o poza, ca vorbesc bazaconii.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eram foarte sigur, ca n-am vazut la injectie pana acum, dar la carburatie sigur e asa. Oricum, ideea e ca in mod normal, nu prea ar trebui sa ajunga ulei pe acolo decat destul de rar atunci cand totul e in regula asa ca e posibil sa ai prea mult ulei sau iti face presiune prea mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa.... incearca sa te uiti daca ai cum, sa vezi daca furtunul ala e perforat sau ceva, ptr ca altfel e cam multa mizerie pe acolo. In conditii normale sa zic asa, trebuia sa ai doar in filtru nu si pe dinafara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine maestre, o sa ma uit si te anunt. As vrea sa dau tot ansamblu de la filtru de aer jos sa curat uleiul ala si sa aflu buba lui Bloo, dar mi-e ca raman cu piese de rezerva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat ulei si praf ai acolo trebuie sa dai toata admisia jos si sa o cureti, clapetele nu se inchid de tot si nu umbla la ele.

 

furtunul ala nu-i nici un supraplin, este un furtun care duce gazele de carter in admisie.

 

daca nu ai power com sau vre-o dracavenie de genul asta eu as trece pe filtrul oem de hartie daca ti neaparat sa folosesti filtrul sport cumpara un kit de curatare/ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Bine maestre, o sa ma uit si te anunt. As vrea sa dau tot ansamblu de la filtru de aer jos sa curat uleiul ala si sa aflu buba lui Bloo, dar mi-e ca raman cu piese de rezerva :)

 

 

uleiul sunt 70% sigur ca e motul 300v. s-ar putea sa ma insel totusi. daca nu ma insel sa stii ca se "evapora" ceva mai pronuntat decat altele. iar de filtrul de aer ce sa zic? mai prost decat K&N n-am mai vazut in viata mea. adica uita-te si tu cat praf e acolo... acum gandeste-te cat intra in motor... daca vrei neaparat filtru sport recomand UNI sau pipercross. evident la capitolul "filtrabilitate" stau mai prost decat cele de hartie dar asta e alta treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am filtru Pipercross si il curat si il ung la 4-5 mii de km.Depinde de chef.Ideea e sa nu fie murdarie dupa filtru.Plus ca filtrele astea sport se dau cu putin ulei(spray).Nu se da in proastie.Doar ca sa se acopere toata suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stii tu bai???

 

Ai idee ce conditii au fost acolo? Cum a fost montat filtrul ala? Daca bolovanii aia care se vad in poze pe galerii treceau printr-o bucata de bumbac cu sarma imbibata in ulei, eu inghit 3 filtre K&N pe loc!

 

De unde stii ca nu tragea aer fals pe langa un colier?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul K&N nu lasa praful sa treaca mai mult decat cel de hartie. Am pe masina de aproape 40 000km si nu e deloc praf in admisie.

Acum depinde si de cine l-a montat si cum l-a intretinut. Se pot deteriora usor daca nu sunt intretinute corect. Nu trebuie sulfate cu aer comprimat, nu trebuie spalate cu presiune, nu trebuie uscate fortat. Cel mai important, nu trebuie exagerat cu uleiul si nu trebuie folosite uscate. Scrie foarte clar pe intructiuni cum se curata.

Costa 60 RON un kit de curare si tine cam 4 - 5 curatari, in functie de cat de murdar e filtrul. Eu prefer varianta cu uleiul spray. E mai usor de aplicat uniform.

Uleiul e aspirat din motor cand motorul e uzat si scapa compresie pe langa segmenti. Cantitatea de gaze recirculate prin furtunul ala e mult mai mare la un motor uzat decat la unul nou si mai multi vapori de ulei ajung in admisie.

 

Asa arata clapeta de acceleratie la masina mea dupa 20 000km de mers cu filtru K&N.

imagine067.jpg

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Ce stii tu bai???

 

Ai idee ce conditii au fost acolo? Cum a fost montat filtrul ala? Daca bolovanii aia care se vad in poze pe galerii treceau printr-o bucata de bumbac cu sarma imbibata in ulei, eu inghit 3 filtre K&N pe loc!

 

De unde stii ca nu tragea aer fals pe langa un colier?

 

Am eu asa un filing :) . Bolovanii aia puteau sa se formeze treptat prin depunere, in timp. Nu cred ca tragea aer nefiltrat pe langa vreun colier.

 

Mesaj completat

Filtrul K&N nu lasa praful sa treaca mai mult decat cel de hartie. Am pe masina de aproape 40 000km si nu e deloc praf in admisie.

Acum depinde si de cine l-a montat si cum l-a intretinut. Se pot deteriora usor daca nu sunt intretinute corect. Nu trebuie sulfate cu aer comprimat, nu trebuie spalate cu presiune, nu trebuie uscate fortat. Cel mai important, nu trebuie exagerat cu uleiul si nu trebuie folosite uscate. Scrie foarte clar pe intructiuni cum se curata.

Costa 60 RON un kit de curare si tine cam 4 - 5 curatari, in functie de cat de murdar e filtrul. Eu prefer varianta cu uleiul spray. E mai usor de aplicat uniform.

Uleiul e aspirat din motor cand motorul e uzat si scapa compresie pe langa segmenti. Cantitatea de gaze recirculate prin furtunul ala e mult mai mare la un motor uzat decat la unul nou si mai multi vapori de ulei ajung in admisie.

 

Asa arata clapeta de acceleratie la masina mea dupa 20 000km de mers cu filtru K&N.

imagine067.jpg

 

Filtrul clasic nu trebuie intretinut, l-ai schimbat si la revedere. Daca erau asa de bune K&N se montau din fabrica pe mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jegu de pe admisie se intampla de regula ca trage aer fals. Care aer fals il trage din afara filtrului, unde mai e si praf.

 

Drept dovada, una din admisiile de la mobra mea era curata lacrima, ca aia de mai sus, si cealalta era neagra toata. De ce? Pt ca cine o avut mobra inainte, o umblat la tuburuile de la admisie, intre airbox si admisia propriu-zisa. Acolo e un o-ring, care daca nu il inlocuiesti de fiecare data cand umbli, nu mai etanseaza, trage aer fals cum s-ar zice in limbaj de mecanic de Dacie si jegu din ala + benzina, in timp, duce la ce se depune pe peretii admisiei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corleone, si chilotii lu bunica daca-i pui drept filtru nu aduni bolostancile alea acolo...

Acolo a tras aer pe langa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Corleone, si chilotii lu bunica daca-i pui drept filtru nu aduni bolostancile alea acolo...

Acolo a tras aer pe langa..

 

Avand in vedere ca nu cunoastem in amanunt problema este posibil sa fi tras si pe langa dar asta trebuia sa se vada cand a demontat filtrul. Un filtru montat prost se vede la demontare imediat, wtf? nu a mentionat nimic ca filtrul ar fi fost montat prost.

Mesaj completat

Corect gogule, aer nefiltrat, ai dreptate.

 

Pai se poate... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva motorul e pe duca? Eu stiu motorete care stringeau sute de ml de ulei in carcasa filtrului de aer. Orice motoreta aduna putin ulei acolo, a ta are mult prea mult.la cazaturi se mai scurge ulei din carter in carcasa, depinde in ce pozitie a stat motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca nu cunoastem in amanunt problema este posibil sa fi tras si pe langa dar asta trebuia sa se vada cand a demontat filtrul. Un filtru montat prost se vede la demontare imediat, wtf? nu a mentionat nimic ca filtrul ar fi fost montat prost.

Mesaj completat

 

 

Pai se poate... :)

 

 

Nu cumva motorul e pe duca? Eu stiu motorete care stringeau sute de ml de ulei in carcasa filtrului de aer. Orice motoreta aduna putin ulei acolo, a ta are mult prea mult.la cazaturi se mai scurge ulei din carter in carcasa, depinde in ce pozitie a stat motocicleta.

Ai dreptate, uite si pozele cu filtrul.

03042011258.jpg

03042011261.jpg

03042011260.jpg

Se poate ca pe la garnitura asta sa fi tras aer fals...

A stricato ala de a strans ca ciobanu suruburile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corleone, si chilotii lu bunica daca-i pui drept filtru nu aduni bolostancile alea acolo...

 

=))

 

Extras din regulament> "La campania "Un chilot imbibat = un motor mai curat" nu pot participa lenjeriile rudelor de gradul I, II pana la gradul IV..."

 

Deci nu erau a lu bunica sa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...