Sari la conținut

"Minunea" de sub filtrul de aer.


wtf?
 Share

Postări Recomandate

Ai dreptate, uite si pozele cu filtrul.

A stricato ala de a strans ca ciobanu suruburile

Aer nefiltrat. Aer fals e ala pe care-l trage pe langa carburator.

 

Bine ca ai pus 3 poze pe fata si nici una pe dos.

Habar nu am unde se monteaza acel filtru si care e partea care etanseaza si unde etanseaza ca sa-ti pot spune daca a tras aer nefiltrat prin gauroaia aia sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze colegule, i-am facut in fuga 3 poze + ca forumul merge in 2 pistoane, m-am gandit ca nu va posta mesajul meu.

Voi reveni cu alte cateva poze cu filtrul pozitionat pe motoreta.

Multzam pt reply-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se mai poate sa fi fost uns filtrul foarte mult, foarte foarte mult pe ambele parti, si sa se fi scurs apoi in carcasa filtrului.. am mai vazut la cineva care a uns asa "sanatos" si avea ulei in carcasa apoi, dar doar ulei, fara praf.. Am filtru KN uns si intretinut cum trebuie, nu am gasit niciodata nici macar un fir de praf sub el..

 

Scoate carcasa filtrului, curata, curata si filtrul cu spray de curatat KN, unge-l atat cat trebuie, ai instructiuni pe spray-ul de uns.. Il pui la loc, mergi cateva sute de km apoi verifici si vezi daca mai e ulei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Excesiv de uns inseamna 20-30ml de ulei in plus. Mai mult nu poti pune pe filtrul ala pentru ca se scurge inainte de a-l monta. Daca intra aerul pe langa el ar fi avut praf si pe partea dinspre motor, dar e curata, asa cum e normal sa fie.

Nu scoate fum si nici nu afecteaza mersul cat ulei trage de pe filtrul ala daca e prea uns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GENIAL! :) ai gandit? :)

 

Nu, am patit :) ma rog, la mine indeed atunci a fost foarte excesiv, faceam teste pe filtrele sport, si le-am cam imbibat ce-i drept. Asa ca iti inchipui la ce m-am referit cand am zis asta. Ce vrei, omul cat traieste invata, dar strica mult in acest proces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a reusit intr-un final mecanicul din mine sa isi dea seama de unde provenea uleiu ala, totusi, in partea stanga a palniilor, mai exact in coltul din stanga jos este o gaura fina, urmata de un furtun, iar la capatul furtunului este un recipient mic, de cca 3-4 centimetri, transparent, cu o mazga pe fund, uscat, ala pentru ce mai e?

31032011250.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Nu, am patit :bounce: ma rog, la mine indeed atunci a fost foarte excesiv, faceam teste pe filtrele sport, si le-am cam imbibat ce-i drept. Asa ca iti inchipui la ce m-am referit cand am zis asta. Ce vrei, omul cat traieste invata, dar strica mult in acest proces.

 

 

ma refeream la faza cu sunetul de 2t, in rest sunt de acord cu ce ai spus :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa vezi pt ce e "gaura aia fina cu furtunas" :bounce:

pe cricul lateral motorul este inclinat spre stinga,eventualele "lichide " ajunse accidental in airbox trebuie sa "paraseasca zona" pt a evita sa fie aspirate de motor.

aia e o gaura de drenaj a airboxului.

si acu cu restu' la pb tale:

1 filtru sau cutia sa nu sint "etanse"si asa capeti "minuni pe sub filtru de aer"

2 uleiul din cutia filtrului? aici sint 2 ipoteze relativ usor de verificat.

a. fostu proprietar stia de pb de etansare si a dat cu ulei pe peretii interiori ai cutiei(sa mai retina din praf)(speli cutia si verifici in 300-500 km)

b. motorul e dat pe ulei grav si ajunge acolo(uleiul) prin furtunul de epurare(verifici in fiecare zi nivelul uleiului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma refeream la faza cu sunetul de 2t, in rest sunt de acord cu ce ai spus :laugh:

 

Da stiu, ideea era ca oricum motorul era mai vechi, si cand a intrat uleiul ala in exces ziceai ca e motor de cross ptr. ceva timp :bounce: la aia m-am referit cu uimitoarea mea afirmatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa vezi pt ce e "gaura aia fina cu furtunas" :bounce:

pe cricul lateral motorul este inclinat spre stinga,eventualele "lichide " ajunse accidental in airbox trebuie sa "paraseasca zona" pt a evita sa fie aspirate de motor.

aia e o gaura de drenaj a airboxului.

si acu cu restu' la pb tale:

1 filtru sau cutia sa nu sint "etanse"si asa capeti "minuni pe sub filtru de aer"

2 uleiul din cutia filtrului? aici sint 2 ipoteze relativ usor de verificat.

a. fostu proprietar stia de pb de etansare si a dat cu ulei pe peretii interiori ai cutiei(sa mai retina din praf)(speli cutia si verifici in 300-500 km)

b. motorul e dat pe ulei grav si ajunge acolo(uleiul) prin furtunul de epurare(verifici in fiecare zi nivelul uleiului)

Intre timp am curatat airboxul, filtru aer curatat, montat, ulei, filtru ulei schimbat, spalat motorul in sine, de uleiul din zona.

Acum e curata baia pe exterior, voi urmari daca mai da ulei pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stii tu bai???

 

Ai idee ce conditii au fost acolo? Cum a fost montat filtrul ala? Daca bolovanii aia care se vad in poze pe galerii treceau printr-o bucata de bumbac cu sarma imbibata in ulei, eu inghit 3 filtre K&N pe loc!

 

De unde stii ca nu tragea aer fals pe langa un colier?

totusi animale mici nu pot intra acolo ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...