Jump to content
Sign in to follow this  
Guest <-BlacK_Killer->

Piston Problem

Recommended Posts

Guest <-BlacK_Killer->

Vreau sa imi schimb pistonul (fostul a dat coltul :D ) si am masurat chiulasa , are 56 mm .Problema e ca am cautat pe net piston insa nu spune nimic de dimensiuni :D (http://www.dpsracing.co.uk/product_info.php?products_id=5208) deci trebuie sa iau cu tot cu chiulasa daca nu are dimensiunile potrivite ?.

O alta intrebare : ce diametru trebuie sa aibe pistonul pentru a fi potrivit cu dimensiunea chiulasei (56mm). Multumesc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bhaaaaa...... scoate linku pune doar datele:D ca vede lumea de unde iti aduc piesa...si zice ca te prostesc....

ca sa fiu on topic: habbar nu am:D

 

later edit...tie nu aia iti tre.....ca zice de planet( cica motoru e la fel da de ce sa nu iei special pentru MITO?)

tie iti trebe asta http://www.dpsracing.co.uk/product_info.ph...6004ed43d452305

sau asta: http://www.dpsracing.co.uk/product_info.ph...6004ed43d452305

si se pare ca pot sa iti aduc si rulment....:)

:lol: hai sa vedem ce zic "mecanicii" si sa termini si tu mobra

ca sa nu mai pun un nou post...am editat din nou asta...SHEFU... nu nu ne cunoastem :D :D :P

hai cu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

ne cunoastem de undeva ? :)

 

 

 

va rog postati doar daca credeti ca are rost , multumesc

 

ok ma , am inteles vrei sa iti faci reclama pe topicul meu ca aduci piese de pe site-ul ala , nu-i nimic , inteleg :D

 

 

cat despre piston , tu nu vezi ca nu scrie nici un diametru pe site-ul ala de cacao ? inseamna ca are aceleasi dimensiuni ca cel original sau cum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stress_L&P

bai... cilindru' se maswoara mah, nu chiulasa! si de recomandat e sa honuiesti cilindrul si sa pui piston nou o idee mai mare! cilindrul nu este drept ttusi, este conic si trebuie gasit manualul de reparatie! sau sa cumperi un set nou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau sa imi schimb pistonul (fostul a dat coltul :D ) si am masurat chiulasa , are 56 mm .Problema e ca am cautat pe net piston insa nu spune nimic de dimensiuni :D (http://www.dpsracing.co.uk/product_info.php?products_id=5208) deci trebuie sa iau cu tot cu chiulasa daca nu are dimensiunile potrivite ?.

O alta intrebare : ce diametru trebuie sa aibe pistonul pentru a fi potrivit cu dimensiunea chiulasei (56mm). Multumesc :)

Am inteles ca e vorba de o Mito.ma gandesc ca-i fabricata dupa 1990.deci foarte foarte probabil ca nu are bucsa de fonta ci cilindru Nikasil{tratare de suprafata a aluminiului.pentru astfel de motoare nu exista supracote de pistoane .daca suprafata cil nu este deteriorata se pune piston cota originala [un cil. fara incidente suporta 4,5 pistoane].daca cil a suferit trebuie cil.si pist. nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

Am inteles ca e vorba de o Mito.ma gandesc ca-i fabricata dupa 1990.deci foarte foarte probabil ca nu are bucsa de fonta ci cilindru Nikasil{tratare de suprafata a aluminiului.pentru astfel de motoare nu exista supracote de pistoane .daca suprafata cil nu este deteriorata se pune piston cota originala [un cil. fara incidente suporta 4,5 pistoane].daca cil a suferit trebuie cil.si pist. nou.

da , este dupa 90 , uite cum arata si cilindrul http://www.dpsracing.co.uk/product_info.ph...roducts_id=5182 , si pretul unui set complet :D .Totusi stiu sigur ca exista cote pentru tipul asta de cilindru.O sa vad intai cat de uzat este cilindrul (ca am masurat cu un subler si se pare ca nu e bine asa) si apoi o sa vad daca se potriveste piston de cota originala sau trebuie sa caut unul de supracota.Multumesc pentru raspunsuri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TazzY

bai... cilindru' se maswoara mah, nu chiulasa!

 

 

:) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

:) :D

masurasem cilindrul , insa m-am exprimat gresit :D , mica confuzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

da , este dupa 90 , uite cum arata si cilindrul http://www.dpsracing.co.uk/product_info.ph...roducts_id=5182 , si pretul unui set complet :D .Totusi stiu sigur ca exista cote pentru tipul asta de cilindru.O sa vad intai cat de uzat este cilindrul (ca am masurat cu un subler si se pare ca nu e bine asa) si apoi o sa vad daca se potriveste piston de cota originala sau trebuie sa caut unul de supracota.Multumesc pentru raspunsuri :)

Ai dreptate cu cilindru si cu pistonul .Chiar daca este acoperit cu Nikasil are si cote de reparatiie la pistoane numai ca sunt ffff apropiate de ordinul miimilor de mm nu zecimilor ca in cazul unei camasi de fonta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindrul nu se poate masura cu sublerul decat absolut orientativ. Masurarea acestuia (pentru determinarea uzurii) se face cu comparatorul, stabilindu-se astfel uzura (ovalitatea si conicitatea). Cilindrul in mod normal este perfect "cilindric", pistonul este conic, acesta devenind si el cilindric cand ajunge la tempratura de regim prin faptul ca in partea de sus se dilata mai mult datorita temperaturii mai ridicate in zona camerei de ardere. Uzura maxima a cilindrului este in zona in care "freaca" segmentul de foc (ultimul de sus) in punctul superior.

Incearca sa faci undeva o masurare adecvata, daca este nevoie si este cazul cauta cotele de raparatie pentru motorul tau si in acest caz du-ti cilindrul la alezat conform indicatiilor si ia-ti piston si segmenti potriviti.

 

Multa bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

Cilindrul nu se poate masura cu sublerul decat absolut orientativ. Masurarea acestuia (pentru determinarea uzurii) se face cu comparatorul, stabilindu-se astfel uzura (ovalitatea si conicitatea). Cilindrul in mod normal este perfect "cilindric", pistonul este conic, acesta devenind si el cilindric cand ajunge la tempratura de regim prin faptul ca in partea de sus se dilata mai mult datorita temperaturii mai ridicate in zona camerei de ardere. Uzura maxima a cilindrului este in zona in care "freaca" segmentul de foc (ultimul de sus) in punctul superior.

Incearca sa faci undeva o masurare adecvata, daca este nevoie si este cazul cauta cotele de raparatie pentru motorul tau si in acest caz du-ti cilindrul la alezat conform indicatiilor si ia-ti piston si segmenti potriviti.

 

Multa bafta!

Mersi mult , chiar maine la prima ora vad cat de uzat este cilindrul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindrul nu se poate masura cu sublerul decat absolut orientativ. Masurarea acestuia (pentru determinarea uzurii) se face cu comparatorul, stabilindu-se astfel uzura (ovalitatea si conicitatea). Cilindrul in mod normal este perfect "cilindric", pistonul este conic, acesta devenind si el cilindric cand ajunge la tempratura de regim prin faptul ca in partea de sus se dilata mai mult datorita temperaturii mai ridicate in zona camerei de ardere. Uzura maxima a cilindrului este in zona in care "freaca" segmentul de foc (ultimul de sus) in punctul superior.

Incearca sa faci undeva o masurare adecvata, daca este nevoie si este cazul cauta cotele de raparatie pentru motorul tau si in acest caz du-ti cilindrul la alezat conform indicatiilor si ia-ti piston si segmenti potriviti.

 

Multa bafta!

maestre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa faci undeva o masurare adecvata, daca este nevoie si este cazul cauta cotele de raparatie pentru motorul tau si in acest caz du-ti cilindrul la alezat conform indicatiilor si ia-ti piston si segmenti potriviti.

 

Multa bafta!

Scuza-ma dar,de unde stii daca cilindrul este cu camasa de fonta sau acoprit cu NIKASIL???? Eu nu am dedus de nicaieri asta este o intrebare la care nu a raspuns . Maestre daca este acoperit cu Nikasil nu ai unde sa-l duci la alezat nici unde in lume . Iar cotele de reparatie cum am mai spus sunt cu diferente de ordinul miimilor de mm pt pistoane in cazul cil. cu nikasil. Bafta la reparat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mito e acoperit cu nikasil cilindrul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuza-ma dar,de unde stii daca cilindrul este cu camasa de fonta sau acoprit cu NIKASIL???? Eu nu am dedus de nicaieri asta este o intrebare la care nu a raspuns . Maestre daca este acoperit cu Nikasil nu ai unde sa-l duci la alezat nici unde in lume . Iar cotele de reparatie cum am mai spus sunt cu diferente de ordinul miimilor de mm pt pistoane in cazul cil. cu nikasil. Bafta la reparat.

 

 

sal !

 

scuza-ma ca ma bag!

cil de nicasil se pot aleza ! exista si cote mai mari de pistoane ! in functie de uzura sau (hai sa le numim) zgirietuturi un cil se poate incarca iar cu nicasil ! (se alezeaza ala vechi si se depune nicasil dupa care se alezeaza la cota dorita a pistonului)

merita sa faci asa ceva la motoare mai vechi la care nu mai gasesti piese noi !

in germania exista firme care fac asa ceva numai ca sint atit de scumpe ca aproape iti iei unul nou!

cel mai ieftin iesi daca gasesti un mester care sa faca o bucsa de fonta si sa bucsezi cil ! se poate face sau cel putin se putea face pe vremea lui "raposatul".

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal !

 

scuza-ma ca ma bag!

cil de nicasil se pot aleza ! exista si cote mai mari de pistoane ! in functie de uzura sau (hai sa le numim) zgirietuturi un cil se poate incarca iar cu nicasil ! (se alezeaza ala vechi si se depune nicasil dupa care se alezeaza la cota dorita a pistonului)

merita sa faci asa ceva la motoare mai vechi la care nu mai gasesti piese noi !

in germania exista firme care fac asa ceva numai ca sint atit de scumpe ca aproape iti iei unul nou!

cel mai ieftin iesi daca gasesti un mester care sa faca o bucsa de fonta si sa bucsezi cil ! se poate face sau cel putin se putea face pe vremea lui "raposatul".

NU TE SCUZ!!

 

Vezi ca te contrazici singur . Deci e normal sa se "decojeasca" si sa refaca acoperirea ca undeva cineva a acoperit cilindrul ala cu Nikasil. Dar de alezat NIKASILUL esti pe langa total. Daca stii tu unde se alezeaza platesc eu drumul dus si intors sa vad ca e asa daca nu platesti tu ce zici te bagi?Grosimea la acoperirea aia cu Nikasil e de ordinul sutimilor de mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

intradevar este un cilindru cu nikasil , am luat si manualul de reparatie si am "descoperit" ca distanta dintre cilindru si piston trebuie sa fie undeva intre 0,040 si 0,060 mm , deci o distanta foarte exacta.Acuma ramane sa vad exact ce cota trebuie sa iau pistonul.Cat despre alezat cilindrul , prefer sa iau un piston pe masura cilindrului (sigur gasesc) decat sa alezez cilindrul pe masura pistonului.Multumesc pentru sfaturi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU TE SCUZ!!

 

Vezi ca te contrazici singur . Deci e normal sa se "decojeasca" si sa refaca acoperirea ca undeva cineva a acoperit cilindrul ala cu Nikasil. Dar de alezat NIKASILUL esti pe langa total. Daca stii tu unde se alezeaza platesc eu drumul dus si intors sa vad ca e asa daca nu platesti tu ce zici te bagi?Grosimea la acoperirea aia cu Nikasil e de ordinul sutimilor de mm.

 

 

sal !

 

depunerea este inperfecta ..... deci cu asperitati (nu e neteda) s.a.m.d. sigur se alezeaza!!!

deci se alezeaza dupa depunere (am avut destui cil in miini! lucrez cu asa ceva in fiecare zi! nu neaparat cu cil de nicasil dar in bransa)

nu vad unde ma contrazic !

se ia cil zgiriat; se alezeaza; (in functie de adincimea zgurieturii!) dupa care se incarca (depune) nicasil (zecimile de mm necesare nu ma intreba cite nu-mi bat capul cu asa ceva noi il trimitem la mahle si il primim inapoi cu piston)se alezeaza iar la o cota mai mare sau standart !

grosimea stratului de nicasil este data de producator si dupa asta se orienteaza si astia (transfer de caldura si coeficient de dilatare aluminiu/nicasil)

nu are rost sa cheltui banii pe drumuri, da-le un mail la astia (www.mahle-aftermarket.com) sint in stuttgart si o sa-ti comunice daca fac sau nu si cit te costa !

nu esti primul si nici ultimul client care ar repara un cil la ei !

si acum te rog totusi sa ma scuzi :)

daca m-am exprimat gresit prima data sau acum mai scuza-ma odata :D

Edited by ticalosu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindrul nu se poate masura cu sublerul decat absolut orientativ. Masurarea acestuia (pentru determinarea uzurii) se face cu comparatorul, stabilindu-se astfel uzura (ovalitatea si conicitatea). Cilindrul in mod normal este perfect "cilindric", pistonul este conic, acesta devenind si el cilindric cand ajunge la tempratura de regim prin faptul ca in partea de sus se dilata mai mult datorita temperaturii mai ridicate in zona camerei de ardere. Uzura maxima a cilindrului este in zona in care "freaca" segmentul de foc (ultimul de sus) in punctul superior.

Incearca sa faci undeva o masurare adecvata, daca este nevoie si este cazul cauta cotele de raparatie pentru motorul tau si in acest caz du-ti cilindrul la alezat conform indicatiilor si ia-ti piston si segmenti potriviti.

 

Multa bafta!

Si refacerea nikazilului costa aproape cat alt cilindru.Buna idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si refacerea nikazilului costa aproape cat alt cilindru.Buna idee.

 

sal !

 

buna e ideea in clipa cind nu mai gasesti cil. original (ktm,zĂźndapp)! :)

la un set de tdr 125 economisesti 50-75 ? dar astepti aprox. 2-3 sapt.

Edited by ticalosu

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal !

 

sau uite aici

 

http://www.motorradfunke.de/rqxtc/index.ph...-123-motor.html

 

sau aici in special pentru "specialisti" !!

 

http://www.motorradfunke.de/rqxtc/product_...andsetzung.html

 

dcsan20 daca vroiai adrese puteai sa intrebi... iti dadeam adresele !

Edited by ticalosu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

am gasit pana la urma exact cotele :ok:

 

si preturile :angry:

post-8243-1161030441_thumb.jpg

post-8243-1161031174_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest <-BlacK_Killer->

Cine poate aduce piese de pe E-bay ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine poate aduce piese de pe E-bay ?

Eu ma pot incurca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal !

 

sau uite aici

 

http://www.motorradfunke.de/rqxtc/index.ph...-123-motor.html

 

sau aici in special pentru "specialisti" !!

 

http://www.motorradfunke.de/rqxtc/product_...andsetzung.html

 

dcsan20 daca vroiai adrese puteai sa intrebi... iti dadeam adresele !

:ok: :) :) :) Chiar nu ma intereseaza sincer .Acum te scuz ca ai argumentat dar sa stii ca Nikasilul tot nu se alezeaza se alezeaza cil . mai adanc,larg,peste cota decat este depunerea de nikasil si dupa se acopera din nou . :angry:

Omul este disperat sa mearga cu mobra pe el il intereseaza pe mine nu eu montez ce are clientul daca nu pot sa reconditionez loco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...