phat_pharm29 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Sa traiti!!! Am si eu o hayabusa an 2000 care i a cam facut trosc vibrochenul.... Si acum incepe povestea... Am facut schimbul de ulei la un service si eu ca tot omul. Numai ca baietii de acolo s au gandit ca ce rost are sa il schimbe... Mai bine l au completat... In fine mi a urcat jeg la vibrochen si mi s au spart cuzinetii si zgariat vibrochenul.... Acum eu ce va rog sa mi explicati: stiu k vibrochenul nu se rectifica... Dar pot cumpara unul second cu tot cu cuzineti biele si cuzinetii de la palier ??? Exista vreun risc ?? Sunt cam disperat deroarece bani prea multi nu sunt dar un vibrochen second cu tot ansamblul mi as putea putea permite din punct de vedere financiar.... Multumesc Mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Sa traiti!!! Am si eu o hayabusa an 2000 care i a cam facut trosc vibrochenul.... Si acum incepe povestea... Am facut schimbul de ulei la un service si eu ca tot omul. Numai ca baietii de acolo s au gandit ca ce rost are sa il schimbe...Mai bine l au completat... In fine mi a urcat jeg la vibrochen si mi s au spart cuzinetii si zgariat vibrochenul.... Acum eu ce va rog sa mi explicati: stiu k vibrochenul nu se rectifica... Dar pot cumpara unul second cu tot cu cuzineti biele si cuzinetii de la palier ??? Exista vreun risc ?? Sunt cam disperat deroarece bani prea multi nu sunt dar un vibrochen second cu tot ansamblul mi as putea putea permite din punct de vedere financiar.... Multumesc Mult cauta de vb cu iuzaru'@tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duncan Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 ...pai nu platesc baietii de la service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Daca gasesti de la o motocicleta lovita, dar cu motorul ne atins, atunci nu prea sunt riscuri. Important e ca respectiva motocicleta sa nu fie avut nici o data probleme la distributie, altfel pot sa aparea defecte. Acum ce sa zic, nu cred ca o sa gasesti asa simplu doar arborele... probabil o sa gasesti ansamblu de vibrochen, cuzineti, biele si pistoane. Dar ca idee venita de la un motorist, cauta un vibrochen SH si cumpara cuzinetii noi. (Dar revenind la idee, cel mai probabil sa gasesti un vibrochen bun, este la o moto lovita, pt ca asa scade sansa sa ascunda niste defecte, ca altfel dezmembreaza motoru ca zice ca e vechi dar de fapt are probleme, in schimb daca e lovit sti ca il da pt ca nu se merita reparatia la piesele auxiliare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 ps pune te rog si "numele" cotetului' unde si au batut joc de bunul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 Daca gasesti de la o motocicleta lovita, dar cu motorul ne atins, atunci nu prea sunt riscuri. Important e ca respectiva motocicleta sa nu fie avut nici o data probleme la distributie, altfel pot sa aparea defecte. Acum ce sa zic, nu cred ca o sa gasesti asa simplu doar arborele... probabil o sa gasesti ansamblu de vibrochen, cuzineti, biele si pistoane. Dar ca idee venita de la un motorist, cauta un vibrochen SH si cumpara cuzinetii noi. (Dar revenind la idee, cel mai probabil sa gasesti un vibrochen bun, este la o moto lovita, pt ca asa scade sansa sa ascunda niste defecte, ca altfel dezmembreaza motoru ca zice ca e vechi dar de fapt are probleme, in schimb daca e lovit sti ca il da pt ca nu se merita reparatia la piesele auxiliare) Pai am vb cu cineva care are firma care se ocupa cu asa ceva si imi aduce din afara vibrochenul cu cuzinetii si bielele la 570 euro din afara.... Este om recomandat de un vechi prieten.... Cuzinetii de la palier pot sa i cumpar si noi de la el cum ar fi de preferat dar imi trebuie cota exact si cum stie toata lumea la busa sunt pe culori cuzinetii si am 3 optiuni : 1. Ori imi aduce cuzinetii de la vechiul motor, 2. Ii suna pe baietii de acolo si imi spun cota care a fost pe motocicleta veche si ii cumpar noi si 3. Ma duc cu vibrochenul in baneasa, il masor si cumpar cuzinetii noi. Eu cred k a 2-a varianta este cea mai buna... Tu ce parere ai ???? Intrebarea mea asta era: dak exista vreun risc dak schimb vibrochenul cu unul sh ?? Unul bun binenteles... Mesaj completat ...pai nu platesc baietii de la service? Pai nu prea platesc baietii de acolo deoarece motocicleta a stat la ei mai mult de 6 luni si apoi ink vreo 6 luni pt o mica reparatie de la un incident deoarece asigurarea nu a vrut sa plateasca.... Timp in care ru am facut 1500 de km.... Si eu dupa un an sa ma duc la ei sa la zic treaba asta.... Ma cam faceam de ras... Zic eu am plans 1 saptamana si ink mai plang:( nu am motocicleta si a iesit soarele Mesaj completat ...pai nu platesc baietii de la service? Pai nu prea platesc baietii de acolo deoarece motocicleta a stat la ei mai mult de 6 luni si apoi ink vreo 6 luni pt o mica reparatie de la un incident deoarece asigurarea nu a vrut sa plateasca.... Timp in care ru am facut 1500 de km.... Si eu dupa un an sa ma duc la ei sa la zic treaba asta.... Ma cam faceam de ras... Zic eu am plans 1 saptamana si ink mai plang:( nu am motocicleta si a iesit soarele Mesaj completat Imi cer scuze pt atatea reply dar mi se blocase netul la telefon si am dat de mai multe ori crezand k s a blocat telefonul.... Imi cer mii de scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 daca tot ai spus, ce ulei zici ca ai folosit? de cand nu-l mai schimbasei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Pe ebay ai căutat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 daca tot ai spus, ce ulei zici ca ai folosit? de cand nu-l mai schimbasei? Uleiul nu l mai schimbasem de un an ( aprox 1500 km ).... Ulei habar nu am ce ulei mi ar fi pus ei o sa razi dar habar nu am.... Dupa cum am zis motocicleta era in service de 6 luni pt a schimba carenele, toba, oglinda etc si le am zis dak tot este acolo motocicleta sa mi schimbe si uleiul :| sunt ghinionist.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 eu as lua un vibrochen bun chiar daca sh si as comanda cuzineti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Vibroken Sh verificat la dimensiuni,cuzineti stabiliti clar intre codul blocului si vibrokenul care il schimbi. Grija mare sunt doar 3 cote de cuzineti in 3 sutimi diferenta,deci mare atentie ce comanzi,dar mai ales ce montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 Vibroken Sh verificat la dimensiuni,cuzineti stabiliti clar intre codul blocului si vibrokenul care il schimbi.Grija mare sunt doar 3 cote de cuzineti in 3 sutimi diferenta,deci mare atentie ce comanzi,dar mai ales ce montezi. explica mi te rog din suflet cum trebuie sa procedez eu in momentul asta..... dak poti ai timp si vrei pas cu pas :X:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 nu e mai bine sa cumperi un motor complet sh,il montezi si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 cuzinetii de palier trebuie neaparat noi. daca te uiti pe vilbrochen ai niste litere, care indica cota rezultata la prelucrarea fiecarui fus. la fel sunt si pe carter niste litere care indica cotele fiecarui palier. in manualul de service ai un tabel care iti indica ce cuzinet sa alegi pt fiecare combinatie de cote palier/fus. toate astea presupunand ca iei un vilbrochen ca nou de pe un alt motor cu putin km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 6, 2011 Autor Share Postat Aprilie 6, 2011 nu e mai bine sa cumperi un motor complet sh,il montezi si gata? Nu imi permit deoarece este foarte foarte scump si gasesc doar din afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 vezi sa nu fie totusi cote de reparatie la vibrochen, caz in care il degrosezi conf manualului la prima cota de reparatie (exista ateliere in Ro care fac treaba buna) si pui cuzinetii corespunzatori mai grosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 6, 2011 Autor Share Postat Aprilie 6, 2011 vezi sa nu fie totusi cote de reparatie la vibrochen, caz in care il degrosezi conf manualului la prima cota de reparatie (exista ateliere in Ro care fac treaba buna) si pui cuzinetii corespunzatori mai grosi prima chestie care am facut o a fost sa l rectific... am incercat varianta asta :).... foarte proasta varianta l am rectificat si cand am pus vibrochenul la loc mi a ciupit o biela )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 cumpara frate un vibrochen sh. te duci la strungar cu cotele din manual masuara ce cote are vibrochenul apoi comanzi cuzineti de palier si de biela si gata dar trebuie sa fi sigur din ce cauza nu ai mai avut ungere ca sa nu belesti si vibrochenul asta din cauza ca nu ai schimbat uleiul la timp si ai mai mers 2000 peste nu cred ca se intampla necazul tau eu as verifica tot traseul de ungere sa nu fie infundat ,daca tot ai motorul desfacut apoi dupa ce impachetez motorul dau bujiile afara si dau la automat cu un manometru montat sa verific ce presiune de ulei am apoi daca este k pun bujiile pornesc mobra si iar masor presiunea de ulei succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 prima chestie care am facut o a fost sa l rectific... am incercat varianta asta :).... foarte proasta varianta l am rectificat si cand am pus vibrochenul la loc mi a ciupit o biela poi daca a fost rectificat la cota, super slefuit-lepuit greseala vine de la montaj. Poate nu erau cuzinetii buni, poate nu ai strans bine biela si a capatat un pic de joc care se amplifica rapid, cliveaza cuzinetul si la final zboara biela . Marca banul, ia un motor SH si vinde de la vechiul capace, agregate. Sacrifica-te pentru o cauza buna ca e sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) ViLbrochen - frantuzeste sau arbore cotit pe romaneste. Pfff Ok, acu zi ce service ti-a facut isprava. M-as mira sa ti se rupa arborele cotit de la un ulei vechi. Cred ca a fost altceva. Editat Aprilie 7, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 asta am spus si eu la chestia cu uleiul vechi dar la pantofii sport eu le spun adidasi chiar daca sunt puma si exemplele pot continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 cumpara frate un vibrochen sh.te duci la strungar cu cotele din manual masuara ce cote are vibrochenul apoi comanzi cuzineti de palier si de biela si gata dar trebuie sa fi sigur din ce cauza nu ai mai avut ungere ca sa nu belesti si vibrochenul asta din cauza ca nu ai schimbat uleiul la timp si ai mai mers 2000 peste nu cred ca se intampla necazul tau eu as verifica tot traseul de ungere sa nu fie infundat ,daca tot ai motorul desfacut apoi dupa ce impachetez motorul dau bujiile afara si dau la automat cu un manometru montat sa verific ce presiune de ulei am apoi daca este k pun bujiile pornesc mobra si iar masor presiunea de ulei succes Ms mult nasule :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 banuiesc ca atunci cand ai pus bielele (sau cine le-a pus) te-ai uitat si cum vin, nu? nu stiu cum e la busa ca n-am desfacut dar la multe motoare bielele merg puse in 2 pozitii dintre care numai una e corecta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phat_pharm29 Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 banuiesc ca atunci cand ai pus bielele (sau cine le-a pus) te-ai uitat si cum vin, nu? nu stiu cum e la busa ca n-am desfacut dar la multe motoare bielele merg puse in 2 pozitii dintre care numai una e corecta... Dupa carte:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Vibrokenul nu se rectifica la hayabusa! Pentru ca nu ai cum,am spus ceva timp in urma.Sunt 3 cuzineti in 3 sutimi deci nu ai ce rectifica daca sa gripat o biela au zburat imsta nt cele 3 sutimi! cand ai zecimi mai merge treaba,dar a diferente de sutimi cand ai pus piatra de rectificat pe ax au disparut 5/10 sutimi. Iar daca ai mai mult de 3 sutimi ovalitate se alege praful la primi 10000 turati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.