knee Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Cine ma poate ajuta cu un sfat.Am un cbr 929 din 2001 si in cazul in care alimentez cu benzina 95,lasat la relanti,motorul se opreste.Daca alimentez cu benzina +98 motorul merge ff bine chiar si la relanti.Problema este ca sortimentul benzinei+98 nu e asa ieftin iar cu toti posesorii de 929 cu care am vorbit nu au astfel de probleme atunci cand alimenteaza cu benzina 95.Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 (editat) Cine ma poate ajuta cu un sfat.Am un cbr 929 din 2001 si in cazul in care alimentez cu benzina 95,lasat la relanti,motorul se opreste.Daca alimentez cu benzina +98 motorul merge ff bine chiar si la relanti.Problema este ca sortimentul benzinei+98 nu e asa ieftin iar cu toti posesorii de 929 cu care am vorbit nu au astfel de probleme atunci cand alimenteaza cu benzina 95.Multumesc anticipat! Curata,regleaza si sincronizeaza carburatoarele. Intr-un cuvant CARBURATIA. Editat Aprilie 10, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 INJECĂIA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knee Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 Curata,regleaza si sincronizeaza carburatoarele. Intr-un cuvant CARBURATIA. Este model pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Umbla un pic la relanti, mai ridica-l. Sau e ajustat automat-electronic?... ai girja cu benzina de 98 sau mai mare (99, carerra 100 etc) ca o sa iti faca probleme la chiuloasa in timp. Problema un pic mai delicata... recomand sa dai un telefon la un service sa vezi ce zic si aia (ca sa zica ce ar putea fi, ca sa-ti faci o idee, nu te costa nimic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 ti-am mai raspuns si pe topicul cu "oprirea in mers" copy/paste: consuma cit mai mult din benzina de 98, baga un plin de 95, incalzeste bine motorul, opreste motorul, deconectaza bateria, pune contactul, apasa frina 10-15 secunde, ia contactul, conecteaza bateria, porneste motorul si mergi cu ea 30-45 minute in modul in care mergi tu de obicei si pe traseul pe care-l faci cel mai des (adica, cum crezi tu ca e normal pt tine). Procedura asta iti reseteaza ECU si face sa memoreze un nou set de parametrii corelati cu noul tip de benzina. Evident, cind vei schimba benzina iar o sa mearga naspa. Procedura este valabila la orice motor cu injectie multipunct si ECU indiferent daca e moto sau masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Da,si eu aveam aceleasi probleme cu un R1 '04.Problema era din benzina.Bagam 95 si nu ii placea.Am bagat numai 98 de la lucoil si nu mai am probleme cu ea de cateva mii bune de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Putem sa aflam si noi o sursa sau doar sa te credem pe cuvant? Mesaj completat Intrebarea era adersata lui XorX, nu stiu de ce nu a functionat quote. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 1. nu trebuie nici sa-ti zic de unde stiu si nici sa ma crezi pe cuvint pt ca sincer iti spun ca nu ma intereseaza sa te conving 2. vezi ca am raspuns mai pe larg pe topicul cu "se opreste in mers" 3. da si tu un "serci" pe google despre "reset ECU" si vezi poate gasesti info de o cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knee Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 ti-am mai raspuns si pe topicul cu "oprirea in mers"copy/paste: consuma cit mai mult din benzina de 98, baga un plin de 95, incalzeste bine motorul, opreste motorul, deconectaza bateria, pune contactul, apasa frina 10-15 secunde, ia contactul, conecteaza bateria, porneste motorul si mergi cu ea 30-45 minute in modul in care mergi tu de obicei si pe traseul pe care-l faci cel mai des (adica, cum crezi tu ca e normal pt tine). Procedura asta iti reseteaza ECU si face sa memoreze un nou set de parametrii corelati cu noul tip de benzina. Evident, cind vei schimba benzina iar o sa mearga naspa. Procedura este valabila la orice motor cu injectie multipunct si ECU indiferent daca e moto sau masina. Hai ca o sa incerc sa fac cum mi-ai spus.Eu credeam ca e de la bujii dar incerc asa.Poate merge.Ma doare la buzunar sa bag +98.Multumesc Mesaj completat Da,si eu aveam aceleasi probleme cu un R1 '04.Problema era din benzina.Bagam 95 si nu ii placea.Am bagat numai 98 de la lucoil si nu mai am probleme cu ea de cateva mii bune de km. Si iti convine sa dai atatia bani pe sortimentul scump de benzina?+98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Si iti convine sa dai atatia bani pe sortimentul scump de benzina?+98? Normal ca e mai scumpa 98 si la cata putere are motocicleta 95 sau 98 pt mine tot aia e.Dar ma gandesc ca decat sa ii stric pompa sau ce stiu eu pe la injectie mai bine bag 98 si dorm linistit.Plus ca in cartea ei scrie mare : ONLY 98+ unleaded fuel. La Hornet in schimb mere cu orice numa sa ia foc,sa traiasca carburatoarele Editat Aprilie 11, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knee Postat Mai 29, 2011 Autor Share Postat Mai 29, 2011 ti-am mai raspuns si pe topicul cu "oprirea in mers" copy/paste: consuma cit mai mult din benzina de 98, baga un plin de 95, incalzeste bine motorul, opreste motorul, deconectaza bateria, pune contactul, apasa frina 10-15 secunde, ia contactul, conecteaza bateria, porneste motorul si mergi cu ea 30-45 minute in modul in care mergi tu de obicei si pe traseul pe care-l faci cel mai des (adica, cum crezi tu ca e normal pt tine). Procedura asta iti reseteaza ECU si face sa memoreze un nou set de parametrii corelati cu noul tip de benzina. Evident, cind vei schimba benzina iar o sa mearga naspa. Procedura este valabila la orice motor cu injectie multipunct si ECU indiferent daca e moto sau masina. Am urmat pasii si merge foarte bine,deocamdata.Sper sa ramana asa.Multumesc mult de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) 1. nu trebuie nici sa-ti zic de unde stiu si nici sa ma crezi pe cuvint pt ca sincer iti spun ca nu ma intereseaza sa te conving 2. vezi ca am raspuns mai pe larg pe topicul cu "se opreste in mers" 3. da si tu un "serci" pe google despre "reset ECU" si vezi poate gasesti info de o cauti Stii ceva dar nu se aplica la moto! Moto nu functioneza cu sonda lambda wideband si in close loop! Ea are o sonda lambda narrow si functioneza in open loop majoritatea timpului functionand dupa harti de benzina, avans ,presiune admosferica,temperatura etc bine stabilite. Narrow nu functioneza decat la relanti si dechidere fixa a clapetei de aceleratie %,ceea ce este prea putin sa mofifice parametri de finctionare respectiv AFR-ul. Asta in momentul in care are si acea sonda pentru ca primele moto pe injectie nu au avut. Asa ca tentativa de "resetare a ecu"cu privare de tensiune nu are nici un efect la moto,in momentul in care o sa pui contactul ecu functioneza dupa softul/hartile care a fost sris. Un ex pe TL 1000 in imagine... Respect! PS. Legat de topic sincronizeaza clapetele,curata/schimba filtrul de aer,verifica functionarea exup, si furtunele de vacum. Banuiesc ca nu ai facut nimic din ce am enumerat aici.... Editat Mai 30, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Si eu cred ca cifra octanica nu are legatura cu problema ta. E posibil ca unele motoare sa mearga mai prost cu 95, adica trepidatii, zgomot, putere mai mica, dar nu ar trebui sa se opreasca. De obicei lumea da vina pe benzina pentru alte probleme. De exemplu a mea avea membrana de la regulatorul de presiune fisurata si tragea pe vacuum mai multa benzina la cilindri din mijloc. Dupa cateva zile de mers in oras incet incepea sa scada ralantiul, sa mearga mai prost si sa scoata fum negru cand acceleram mai tare, probabil se afumau bujiile. Dupa un drum mai lung si mers mai turat isi revenea. Dupa cateva figuri din astea aveam impresia ca e sensibila la benzina. In final a cedat complet regulatorul, l-am schimbat, si de atunci merge identic cu orice benzina. Cifra octanica a benzinei are legatura doar cu avansul. Daca motorul are nevoie de benzina cu CO mai mare si ii pui mai mica o sa detoneze, invers nu are niciun efect. Majoritatea motocicletelor nu au senzori de detonatie, avansul nu se adapteaza in functie de ce detonatii apar ca la masini. Doar modelele noi au asa ceva. Resetarea ECU e frectie la picior de lemn, si oricum procedura de resetare nu e universala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.