IceLord Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Ahoi! Am o Yamaha xvs 1100 Dragstar, anul trecut in toamna am schimbat releul de incarcare ca cel vechi era dus, am schimbat cu unu de la alta motocicleta second dar nu de dragstar; am mers anul trecut in toamna dupa ce am schimbat releul cam 450-500 km in total dar la o tura faceam si 50-80km si imi pornea si dupa 7 zile de stat in frig. Asta primavara bag in ea baterie pe gel noua incarcata la incarcator smart, merg 40-50 de km nici o problema o bag in garaj si dupa vreo 2-3 zic sa bag inca o plimbare cu ea, surpriza nu mai vrea sa porneasca numai cu ajutor de la masina sau alt motor. Ma apuc si masor incarcare la relanti cu faza scurta pornita intre 12.90v si 13.10v accelerez si scade sub 12.90v mai exact pana pe la 12.50,12.60v. Din cate stiu eu ar trebui voltajul sa fie intre 13.50 si 14.20 ca sa fie normal; ma duc la un prieten care are un dragstar de 400cc si masor si la el cu faza scurta pornita si motorul la relanti, rezultatul 13.70v si scade cand turez ca si la mine, alta observatie pe care am facut-o e ca dupa ce fac 30-40km cu ea si o las 4-5 ore sa stationeze si incerc sa o repornesc porneste doar cu ajutor de la masina sau alt motor. Ma gandesc ca se poate sa fie problema de la releul care nu e specific pentru yamaha dragstar? Sau cineva imi zice ca bai-ul ar putea sa fie de la alternator! Ce pareri aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Pai ia-o logic, ce s-a schimbat la motocicleta ta intre timp? Ai lasat-o mergand, in primavara ai pus alta baterie si ai observat ca nu ti-o incarca... deci cine e suspectul de serviciu? Bateria!!! (desi e noua cum zici, eu pun pariu 100% ca ea este de vina). Releul regulator este la fel la absolut toate modelele de motociclete japoneze, inclusiv scutere. Pune alta baterie, masoara incarcarea si o sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 Pai ia-o logic, ce s-a schimbat la motocicleta ta intre timp?Ai lasat-o mergand, in primavara ai pus alta baterie si ai observat ca nu ti-o incarca... deci cine e suspectul de serviciu? Bateria!!! (desi e noua cum zici, eu pun pariu 100% ca ea este de vina). Releul regulator este la fel la absolut toate modelele de motociclete japoneze, inclusiv scutere. Pune alta baterie, masoara incarcarea si o sa vezi. Tre sa pun bateria veche si sa vad care e rezultatul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 din ce stiam alternatorul se verifica asa: cele 3 fire galbene(?) se masoara intre ele si trebuie sa aiba continuitate si nici unul dintre ele sa nu dea la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 din ce stiam alternatorul se verifica asa: cele 3 fire galbene(?) se masoara intre ele si trebuie sa aiba continuitate si nici unul dintre ele sa nu dea la masa. Nu numai ca trebuie sa aibe continuitate, trebuie sa aibe o anumita rezistenta, pot avea contiunitate si in cazul in care se arde lacul de pe bobine si se pun in scurt. Cel mai simplu vezi in manual cat zice ca tre sa dea alternatorul si masori, la turatia indicata de manual daca iti da sau nu tensiunea din manual de obicei e undeva la 60-70V @5000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Oameni, discutati pe langa subiect, cu siguranta statorul nu i s-a ars peste iarna cand moto statea bine merci in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Oameni, discutati pe langa subiect, cu siguranta statorul nu i s-a ars peste iarna cand moto statea bine merci in garaj. Tu sa iti vezi de "shushu" tau acolo Editat Aprilie 13, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Multumesc baietii de informatii, am sa revin cu detalii dupa ce montez vechea baterie. Editat Aprilie 13, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 daca nu e prea tarziu, saptamana trecuta am patit si eu asta, am schimbat bateria si nik, tot asa facea, am cautat mai departe si am gasit oxidate contactele in mufa de la releu, le-am curatat si e ok. Mesaj completat daca nu e prea tarziu, saptamana trecuta am patit si eu asta, am schimbat bateria si nik, tot asa facea, am cautat mai departe si am gasit oxidate contactele in mufa de la releu, le-am curatat si e ok. si bornele bateriei sau papucii de legatura daca sunt oxidate au acelasi simptom,curata cu migala, nu te grabi,unge-le cu miere de albine sau vaselina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 1, 2011 Autor Share Postat Mai 1, 2011 Ahoi, am revenit cu detalii, azi cand am vrut sa pornesc motorul m-am uitat la acumulator (care e pe gel) si surpriza era unflat (bombat, dilatat) in locasul lui, deci e clar ca e ceva bai cu incarcarea am comandat releu de incarcare nou sper sa fie asta buba si sa nu fie alternatorul Voi a-ti mai patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Nu, nu, esti tu mai special. Daca dadeai un mic search pe forum vedeai ca-i plina sectiunea de relee arse si de probleme de incarcare. Acu serios vorbind, te ai grabit putin, insa si eu as paria pe releu. Inainte de a inlocui o piesa tre sa verifici daca ea e intradevar vinovata. Cand vine vorba de incarcare, sunt 3 mari vinovati> releul, magnetoul si bateria. Uie aici un ghid step by step despre cum poti sa gasesti buba. http://www.electrosport.com/technical-reso...ing-diagram.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 Nu, nu, esti tu mai special. Daca dadeai un mic search pe forum vedeai ca-i plina sectiunea de relee arse si de probleme de incarcare. Acu serios vorbind, te ai grabit putin, insa si eu as paria pe releu. Inainte de a inlocui o piesa tre sa verifici daca ea e intradevar vinovata. Cand vine vorba de incarcare, sunt 3 mari vinovati> releul, magnetoul si bateria. Uie aici un ghid step by step despre cum poti sa gasesti buba. http://www.electrosport.com/technical-reso...ing-diagram.pdf Multumesc de info, ce sa fac nu sunt asa de descurcareti oricum dau un search! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 21, 2011 Autor Share Postat Mai 21, 2011 (editat) Ahoi! Azi dupa 3 saptamani in care moto o stat in garaj m-am gandit sa desfac pe la releu pe la sigurante....etc si l-am pornit si am zis sa masor iara voltajul surpriza mare de tot la relanti era 16 V si ceva, iar cand acceleram trecea de 18 volti chiar 19 n-am avut curaj sa o turez mai tare ca ma gandeam ca se duce dracului ceva..... Chiar nu stiu ce ar putea sa fie bai-ul eu am facut comanda de releu nou si e pe drum si ce e naspa e ca releul original de yamaha dragstar xvs 1100cc are 6 pinuri iar asta care e pe motor are 4 plus o masa prinsa intr-un surub! Eu sper sa fie de vina releul, voi ce pareri aveti? Editat Mai 21, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Eu sper sa fie de vina releul, voi ce pareri aveti? E de vina rulmentul de la furca.. NORMAL ca e de vina releul regulator, cand tensiunea e mica mai speri ca e bateria dusa.. dar daca e prea mare, automat e releul dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 E de vina rulmentul de la furca.. NORMAL ca e de vina releul regulator, cand tensiunea e mica mai speri ca e bateria dusa.. dar daca e prea mare, automat e releul dus. Multumesc de info, sa fac si o paranteaza - intreb si eu ca sa nu mor prost ! Atasez poza urmatoare - B R W W W ma gandesc ca B = black R = Red si W = White - deci aici imi explica cum vin legate firele!? Iar X-ul e numa de forma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Eu am un virago 535,releul de incarcare...mort.Original este scump rau,sh nu-mi vine sa iau....Pana la urma releul asta este la fel de scump la toate motoarele(OEM aprox 180 euro)?Yamaha are o problema frecventa cu releul de incarcare sau motoarele au in general,aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 Eu am un virago 535,releul de incarcare...mort.Original este scump rau,sh nu-mi vine sa iau....Pana la urma releul asta este la fel de scump la toate motoarele(OEM aprox 180 euro)?Yamaha are o problema frecventa cu releul de incarcare sau motoarele au in general,aceasta problema? cauta pe www.ebay.com (Yamaha Virago 535 "anul fabricatiei" Regulator Rectifier) si gasesti mai ieftine, pe mine asta care e pe drum m-a costat 350 lei cu toate (transport...etc), iar in scumpa noastra Ro am gasit SH la 300 de lei si nou la 100 euro plus tva plus transport si mai trebuia sa astept 2-3 saptamani pana vine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Nu Âştiu cât o fi pentru virago dar pentru hornet, acelaÂşi releu ca pe f3 e vreo 370lei la OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Multumesc de info, sa fac si o paranteaza - intreb si eu ca sa nu mor prost ! Atasez poza urmatoare - B R W W W ma gandesc ca B = black R = Red si W = White - deci aici imi explica cum vin legate firele!? Iar X-ul e numa de forma! Da, asa e. X-ul nici nu exista, aia nu e litera, e doar o reprezentare schematica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 24, 2011 Autor Share Postat Mai 24, 2011 Da, asa e. X-ul nici nu exista, aia nu e litera, e doar o reprezentare schematica. Rock N Roll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 14, 2011 Autor Share Postat Iulie 14, 2011 Ahoi, montat releu de incarcare si masurat voltaj si totul e in parametrii normali prevazuti in manual, in concluzie releul a fost problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 De cele mai multe ori ala e de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.