Sari la conținut

Yamaha Dragstar 1100cc Incarcare


IceLord
 Share

Postări Recomandate

Ahoi! Am o Yamaha xvs 1100 Dragstar, anul trecut in toamna am schimbat releul de incarcare ca cel vechi era dus, am schimbat cu unu de la alta motocicleta second dar nu de dragstar; am mers anul trecut in toamna dupa ce am schimbat releul cam 450-500 km in total dar la o tura faceam si 50-80km si imi pornea si dupa 7 zile de stat in frig. Asta primavara bag in ea baterie pe gel noua incarcata la incarcator smart, merg 40-50 de km nici o problema o bag in garaj si dupa vreo 2-3 zic sa bag inca o plimbare cu ea, surpriza nu mai vrea sa porneasca numai cu ajutor de la masina sau alt motor. Ma apuc si masor incarcare la relanti cu faza scurta pornita intre 12.90v si 13.10v accelerez si scade sub 12.90v mai exact pana pe la 12.50,12.60v. Din cate stiu eu ar trebui voltajul sa fie intre 13.50 si 14.20 ca sa fie normal; ma duc la un prieten care are un dragstar de 400cc si masor si la el cu faza scurta pornita si motorul la relanti, rezultatul 13.70v si scade cand turez ca si la mine, alta observatie pe care am facut-o e ca dupa ce fac 30-40km cu ea si o las 4-5 ore sa stationeze si incerc sa o repornesc porneste doar cu ajutor de la masina sau alt motor. Ma gandesc ca se poate sa fie problema de la releul care nu e specific pentru yamaha dragstar? Sau cineva imi zice ca bai-ul ar putea sa fie de la alternator! Ce pareri aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ia-o logic, ce s-a schimbat la motocicleta ta intre timp?

Ai lasat-o mergand, in primavara ai pus alta baterie si ai observat ca nu ti-o incarca... deci cine e suspectul de serviciu?

 

Bateria!!! (desi e noua cum zici, eu pun pariu 100% ca ea este de vina).

 

Releul regulator este la fel la absolut toate modelele de motociclete japoneze, inclusiv scutere.

Pune alta baterie, masoara incarcarea si o sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ia-o logic, ce s-a schimbat la motocicleta ta intre timp?

Ai lasat-o mergand, in primavara ai pus alta baterie si ai observat ca nu ti-o incarca... deci cine e suspectul de serviciu?

 

Bateria!!! (desi e noua cum zici, eu pun pariu 100% ca ea este de vina).

 

Releul regulator este la fel la absolut toate modelele de motociclete japoneze, inclusiv scutere.

Pune alta baterie, masoara incarcarea si o sa vezi.

Tre sa pun bateria veche si sa vad care e rezultatul! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiam alternatorul se verifica asa: cele 3 fire galbene(?) se masoara intre ele si trebuie sa aiba continuitate si nici unul dintre ele sa nu dea la masa.

Nu numai ca trebuie sa aibe continuitate, trebuie sa aibe o anumita rezistenta, pot avea contiunitate si in cazul in care se arde lacul de pe bobine si se pun in scurt. Cel mai simplu vezi in manual cat zice ca tre sa dea alternatorul si masori, la turatia indicata de manual daca iti da sau nu tensiunea din manual de obicei e undeva la 60-70V @5000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baietii de informatii, am sa revin cu detalii dupa ce montez vechea baterie.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu e prea tarziu, saptamana trecuta am patit si eu asta, am schimbat bateria si nik, tot asa facea, am cautat mai departe si am gasit oxidate contactele in mufa de la releu, le-am curatat si e ok.

Mesaj completat

daca nu e prea tarziu, saptamana trecuta am patit si eu asta, am schimbat bateria si nik, tot asa facea, am cautat mai departe si am gasit oxidate contactele in mufa de la releu, le-am curatat si e ok.

si bornele bateriei sau papucii de legatura daca sunt oxidate au acelasi simptom,curata cu migala, nu te grabi,unge-le cu miere de albine sau vaselina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ahoi, am revenit cu detalii, azi cand am vrut sa pornesc motorul m-am uitat la acumulator (care e pe gel) si surpriza era unflat (bombat, dilatat) in locasul lui, deci e clar ca e ceva bai cu incarcarea am comandat releu de incarcare nou sper sa fie asta buba si sa nu fie alternatorul :blbl:

Voi a-ti mai patit asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu, esti tu mai special. Daca dadeai un mic search pe forum vedeai ca-i plina sectiunea de relee arse si de probleme de incarcare.

 

Acu serios vorbind, te ai grabit putin, insa si eu as paria pe releu. Inainte de a inlocui o piesa tre sa verifici daca ea e intradevar vinovata. Cand vine vorba de incarcare, sunt 3 mari vinovati> releul, magnetoul si bateria.

 

Uie aici un ghid step by step despre cum poti sa gasesti buba.

 

http://www.electrosport.com/technical-reso...ing-diagram.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu, esti tu mai special. Daca dadeai un mic search pe forum vedeai ca-i plina sectiunea de relee arse si de probleme de incarcare.

 

Acu serios vorbind, te ai grabit putin, insa si eu as paria pe releu. Inainte de a inlocui o piesa tre sa verifici daca ea e intradevar vinovata. Cand vine vorba de incarcare, sunt 3 mari vinovati> releul, magnetoul si bateria.

 

Uie aici un ghid step by step despre cum poti sa gasesti buba.

 

http://www.electrosport.com/technical-reso...ing-diagram.pdf

Multumesc de info, ce sa fac nu sunt asa de descurcareti :blbl: oricum dau un search!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ahoi!

Azi dupa 3 saptamani in care moto o stat in garaj m-am gandit sa desfac pe la releu pe la sigurante....etc si l-am pornit si am zis sa masor iara voltajul surpriza mare de tot la relanti era 16 V si ceva, iar cand acceleram trecea de 18 volti chiar 19 n-am avut curaj sa o turez mai tare ca ma gandeam ca se duce dracului ceva.....

Chiar nu stiu ce ar putea sa fie bai-ul eu am facut comanda de releu nou si e pe drum si ce e naspa e ca releul original de yamaha dragstar xvs 1100cc are 6 pinuri iar asta care e pe motor are 4 plus o masa prinsa intr-un surub! Eu sper sa fie de vina releul, voi ce pareri aveti?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper sa fie de vina releul, voi ce pareri aveti?

 

E de vina rulmentul de la furca.. :eek:

 

NORMAL ca e de vina releul regulator, cand tensiunea e mica mai speri ca e bateria dusa.. dar daca e prea mare, automat e releul dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de vina rulmentul de la furca.. :eek:

 

NORMAL ca e de vina releul regulator, cand tensiunea e mica mai speri ca e bateria dusa.. dar daca e prea mare, automat e releul dus.

Multumesc de info, sa fac si o paranteaza - intreb si eu ca sa nu mor prost ;) !

 

Atasez poza urmatoare - post-25613-0-50985100-1306165182_thumb.jpg

B R W W W ma gandesc ca B = black R = Red si W = White - deci aici imi explica cum vin legate firele!? Iar X-ul e numa de forma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un virago 535,releul de incarcare...mort.Original este scump rau,sh nu-mi vine sa iau....Pana la urma releul asta este la fel de scump la toate motoarele(OEM aprox 180 euro)?Yamaha are o problema frecventa cu releul de incarcare sau motoarele au in general,aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un virago 535,releul de incarcare...mort.Original este scump rau,sh nu-mi vine sa iau....Pana la urma releul asta este la fel de scump la toate motoarele(OEM aprox 180 euro)?Yamaha are o problema frecventa cu releul de incarcare sau motoarele au in general,aceasta problema?

cauta pe www.ebay.com (Yamaha Virago 535 "anul fabricatiei" Regulator Rectifier) si gasesti mai ieftine, pe mine asta care e pe drum m-a costat 350 lei cu toate (transport...etc), iar in scumpa noastra Ro am gasit SH la 300 de lei si nou la 100 euro plus tva plus transport si mai trebuia sa astept 2-3 saptamani pana vine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de info, sa fac si o paranteaza - intreb si eu ca sa nu mor prost ;) !

 

Atasez poza urmatoare - post-25613-0-50985100-1306165182_thumb.jpg

B R W W W ma gandesc ca B = black R = Red si W = White - deci aici imi explica cum vin legate firele!? Iar X-ul e numa de forma!

 

Da, asa e. X-ul nici nu exista, aia nu e litera, e doar o reprezentare schematica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e. X-ul nici nu exista, aia nu e litera, e doar o reprezentare schematica.

Rock N Roll :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ahoi, montat releu de incarcare si masurat voltaj si totul e in parametrii normali prevazuti in manual, in concluzie releul a fost problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...