XorX Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Problema e ca parte din filetul de la busonul jojei de ulei cutie e stricat si se infileteaza strimb. Din cauza asta nu etanseaza garnitura si daca speli cu jetul se infiltreaza apa pe linga el care ajunge pina la urma in uleiul din cutie. Prima ideea a fost sa-i dau cu silicon de garnituri dar mi-e cam tirsa sa nu cada bucati din el in cutie la urmatorul schimb. Orice idei de reparatii sunt binevenite, din pacate nu gasesc niciunde sa cumpar un buson nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv. Problema e ca parte din filetul de la busonul jojei de ulei cutie e stricat si se infileteaza strimb. Din cauza asta nu etanseaza garnitura si daca speli cu jetul se infiltreaza apa pe linga el care ajunge pina la urma in uleiul din cutie. Prima ideea a fost sa-i dau cu silicon de garnituri dar mi-e cam tirsa sa nu cada bucati din el in cutie la urmatorul schimb. Orice idei de reparatii sunt binevenite, din pacate nu gasesc niciunde sa cumpar un buson nou. Se poate face pe strung,dar verifica si filetul de pe cutie,sa nu se fi sricat si el in urma infiletari strambe a busonului. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) Apeleaza tot la nenea cu turnarea de cauciuc, are si strung in curte, la care isi faureste singur matritele: eventual ii duci tu o bucata mare de plastic termorezistent, din care sa-ti prelucreze un buson de plastic, si sa-i adauge o garnitura in cap. E de plastic busonu, nu? Editat Aprilie 17, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 cel de pe cutie e bun cu siguranta. Busonul este cu tot cu joja si este din un fel de plastic dur la frecare (am incercat sa-i refac canalul filetului cu pila dar nu am reusit) dar destul de elastic (un fel de teflon). Varianta cu facut unul la strung ar fi cam ultima pentru ca nu stiu sa-i spun exact ce pas ar trebui facut in plus ar trebui sa existe si canalul pentru oringul de etansare, nu e chiar simplu de realizat si ar trebui facut in aluminiu, sau un metal destul de moale (mai moale decit carcasa). O sa incerc sa vad poate gasesc o joja pe la Dualtours dar pina gasesc o slutie as vrea sa-l etansez cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Varianta cu facut unul la strung ar fi cam ultima pentru ca nu stiu sa-i spun exact ce pas ar trebui facut in plus ar trebui sa existe si canalul pentru oringul de etansare, nu e chiar simplu de realizat si ar trebui facut in aluminiu, sau un metal destul de moale (mai moale decit carcasa). Nu tre sa-i spui tu de ce filet e nevoie, daca strungaru stie un pic de meserie si filetul de pe cutie e bun, te duci cu mobra acolo si-ti masoara el filetul cu o lera de filete. Pt ori ce strungar ( care-si stie meseria) un buson deala e usor de facut cu condita sa aiba un utilaj adecvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 mobra e un pw80, adica un moto pt copii, nu am cum sa mrg pe el, iar de transportat nu e chiar usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Dop de pluta atunci,am vazut ca e la moda in Romanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Hai ca solutii se gasesc, numai sa vrei. Vezi ca ala de e infiletat busonul in el e de fapt un capac, nu corpul cutiei de viteze, culci mobra pe o parte, desfaci capacul si mergi cu el la un meserias. Apoi, daca garnitura dintre capac si corpul cutiei de viteze nu mai e chiar noua, oricum va trebui sa o cureti bine si sa ii pui un pic de silicon cand o remontezi, chiar daca te feresti tu atat de mult de silicon... Mai ai, de asemenea, optiunea de a te duce pe la magazine de scutere, sau pe la dezmembrari motoare si scutere, nu cred ca exista mai mult de 2-3 marimi de filet pentru astfel de busoane, e imposibil sa nu gasesti ceva ce sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 mobra e un pw80, adica un moto pt copii, nu am cum sa mrg pe el, iar de transportat nu e chiar usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 26, 2011 Autor Share Postat Aprilie 26, 2011 ???? am comandat una noua, 7 euro, asept sa vina asa ca s-a rezolvat. oricum daca mergeam la un "mester" nu scapam fara 50 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.