Sari la conținut

Putere GSX-R 600


h4mM3r00
 Share

Postări Recomandate

discutam cu cineva si m-a facut curios, pentru ca momentan imi caut motor, si ma gandeam la un cbr F4, si imi explica el ca pe gsx-r-ul lui care un buton, care are 3 moduri, A,B,C, care are diferiti cai, adica A-90CP, B-110CP si C- 120CP ( sper ca am retinut bine, sau daca nu a-ti prins ideea :( ), ca daca ar fi asa m-ar bate gandu la un Gix :D

Editat de h4mM3r00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutam cu cineva si m-a facut curios, pentru ca momentan imi caut motor, si ma gandeam la un cbr F4, si imi explica el ca pe gsx-r-ul lui care un buton, care are 3 moduri, A,B,C, care are diferiti cai, adica A-90CP, B-110CP si C- 120CP ( sper ca am retinut bine, sau daca nu a-ti prins ideea :( ), ca daca ar fi asa m-ar bate gandu la un Gix :D

Inseamna ca e modelul ala de Gix care are si buton de turbo si de aripi.Clar trebuie sa renunti la F4.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e modelul ala de Gix care are si buton de turbo si de aripi.Clar trebuie sa renunti la F4.Bafta!

 

 

Sau poate ala din 2008+ care are drive selection mode (S-DMS) ... totusi apreciez sarcasmul ieftin ..

 

 

 

 

Pentru h4mM3r00 , modu C drive nu face motocicleta mai prietenoasa , tot agresiva si puternica e , a fost proiectata pentru motociclisti experimentati , in nici un caz pentru incepatori.

Editat de KillTheMF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate ala din 2008+ care are drive selection mode (S-DMS) ... totusi apreciez sarcasmul ieftin ..

Pentru o mana grea intre 90CP si 120CP nu se face diferenta....asa ca SDMS e doar marketing si nu ar trebui sa influenteze alegerea motocicletei...sunt multe alte calitati mai importante.Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca e modelul ala de Gix care are si buton de turbo si de aripi.Clar trebuie sa renunti la F4.Bafta!

mda, chiar ma gandeam, eventual o sa vb si cu zana maseluta cand o intalnesc, dar mersi oricum pentru raspuns

 

Sau poate ala din 2008+ care are drive selection mode (S-DMS) ... totusi apreciez sarcasmul ieftin ..

 

dap, este 2009 motocicleta, deci zicea bine el ce zicea acolo, chiar eram curios, dar nu am avut prea mult timp sa-l intreb despre ce era vb exact.

 

 

Pentru h4mM3r00 , modu C drive nu face motocicleta mai prietenoasa , tot agresiva si puternica e , a fost proiectata pentru motociclisti experimentati , in nici un caz pentru incepatori.

 

am inteles, de retinut, tot f4 ramane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce topic deschis aiurea :(). catre h4m3asdsah just fucking google it, dar din moment ce planuiai sa-ti iei cbr f4 n-o sa-ti ajunga banii sa-ti iei gsx-r 600 de-ala cu butonel de nos :D)

 

orice ai alege ai grija :D

Editat de Treephoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce topic deschis aiurea :(). catre h4m3asdsah just fucking google it, dar din moment ce planuiai sa-ti iei cbr f4 n-o sa-ti ajunga banii sa-ti iei gsx-r 600 de-ala cu butonel de nos :D)

 

orice ai alege ai grija :D

 

sincer, mi-as fi luat ceva sport touring de prin 2007-2008, dar nu prea sunt care sa imi placa, sau da-mi tu cateva exemple ca eu daca stiam probabil ca nu mai intrebam, sunt incepator asa, am intrebat si eu nu am dat cu paru, ca doar e forum, nu ?! aici intrebi,vorbesti, discuti,analizezi, mortii masii toti baietzii, ma scuzi daca te-am deranjat la aceasta ora tarzie in noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, mi-as fi luat ceva sport touring de prin 2007-2008, dar nu prea sunt care sa imi placa, sau da-mi tu cateva exemple ca eu daca stiam probabil ca nu mai intrebam, sunt incepator asa, am intrebat si eu nu am dat cu paru, ca doar e forum, nu ?! aici intrebi,vorbesti, discuti,analizezi, mortii masii toti baietzii, ma scuzi daca te-am deranjat la aceasta ora tarzie in noapte.

 

Intotdeauna vei gasi mai multi oameni care comenteaza decat oameni care dau sfaturi (recunosc, si eu mai comentez uneori). Am mers pe K9 1000 in test si se simte o diferenta enorma intre A si C. Pe C are putere cam la fel de multa ca cel de 600. Pe dyno diferenta e mare - maxim 173 CP pe A, 128 CP pe C.

 

Nu stiu cifrele pentru 600, insa am citit ce spunea un pilot profesionist - pe modul B K8 600 avea putere cam cat un motor sport de la sfarsitul anilor 90, iar pe C si mai putina.

 

Ceea ce poate fi un dezavantaj, daca uiti ca esti pe C intr-o depasire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce unii se simt "amenintati" cumva ca vrea altul sa-si ia SS (poate mai misto decat al lor..). Au si ei acolo cativa km facuti cine stie unde si cum, pe stand cu roata in aer (acum sunt rau :D) si incep cu mistouri penale, si cu tot felul de descurajari.

 

probabil vor sa se stie clar: daca am eu SS sunt bazat, experimentat...un zeu, iar ceilalti, muritori de rand, incepatori, sa-si ia CB500(e doar un exemplu de motocicleta, naked, docila, nu vreau sa spun ca e naspa sau ceva de genul asta, putea fi ninja de 250, orice, repet, nu vreau sa jignesc pe nimeni si nimic ), sa se vada ca-s incepatori, abia peste....5 ani sa treaca la 600.

 

serios, as face un sondaj, chiar am sa fac...:D sa vad cati au facut mult sugerata trecere 125-250-400-600...

 

dupa cum se agita unii pe-aici, ar trebui sa fie undeva la 98% procentul..

 

omule, ia-ti ce vrei, dar citeste topicurile despre incepatori si ss (adica incearca sa vezi REALITATEA ASA CUM E EA: trebuie sa mergi cu CAP, PRUDENT, altfel e naspa, is BRUTALE la propriu, iau suta in 3sec, scapi mana in gaz de la o groapa si intri prin luneta masinii din fata, am patit asta, m-am (cuvant urat) PE MINE etc.)

 

succes in alegerea motocicletei! :(

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne
nu stiu de ce unii se simt "amenintati" cumva ca vrea altul sa-si ia SS (poate mai misto decat al lor..). Au si ei acolo cativa km facuti cine stie unde si cum, pe stand cu roata in aer (acum sunt rau :D) si incep cu mistouri penale, si cu tot felul de descurajari.

 

probabil vor sa se stie clar: daca am eu SS sunt bazat, experimentat...un zeu, iar ceilalti, muritori de rand, incepatori, sa-si ia CB500(e doar un exemplu de motocicleta, naked, docila, nu vreau sa spun ca e naspa sau ceva de genul asta, putea fi ninja de 250, orice, repet, nu vreau sa jignesc pe nimeni si nimic ), sa se vada ca-s incepatori, abia peste....5 ani sa treaca la 600.

 

serios, as face un sondaj, chiar am sa fac...:D sa vad cati au facut mult sugerata trecere 125-250-400-600...

 

dupa cum se agita unii pe-aici, ar trebui sa fie undeva la 98% procentul..

 

omule, ia-ti ce vrei, dar citeste topicurile despre incepatori si ss (adica incearca sa vezi REALITATEA ASA CUM E EA: trebuie sa mergi cu CAP, PRUDENT, altfel e naspa, is BRUTALE la propriu, iau suta in 3sec, scapi mana in gaz de la o groapa si intri prin luneta masinii din fata, am patit asta, m-am (cuvant urat) PE MINE etc.)

 

succes in alegerea motocicletei! :(

 

Eu am sarit din saua unui scuter de 70cc pe un ss de 600.

Daca bagi mana in gaz cu bun simt si nu te chinuie sa pui toti calutii la roata,poti merge linistit pe o vitezana de 600 ca incepator

La prima iesire din oras am mers cu 160,constant(ma grabeam)tot in ziua aia(noaptea mai exact),am iesit cu mobra pe o ploaie torentiala,total nerecomandat,insa am mers cu prudenta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare trebuie sa-si cumpere ce motocicleta doreste, dar un buton ca asta nu trebuie sa decida alegerea motocicletei...spre exemplu existenta ABS-ului poate fi un factor decisiv in alegerea motocicletei. Puterea motocicletei nu sta in buton....ci in coordonarea mainii care este pozitionata pe acceleratie.Imi cer scuze ca am fost un pic sarcastic, dar am incercat sa transmit un mesaj.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma distreaza cel mai mult, si imi pare extrem de rau, dar daca este cinva rog sa posteze linkul aici, ca forumistul dupa motociclism.ro recomanda cb500, 125, 250 etc. dar tot au r1,r6,cbr 600 rr, etc, toti au inceput pe super motoare, " eu am inceput pe xxx, dar tie clar nu iti recomand". Mersi frumos oricum pentru lamurirea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma distreaza cel mai mult, si imi pare extrem de rau, dar daca este cinva rog sa posteze linkul aici, ca forumistul dupa motociclism.ro recomanda cb500, 125, 250 etc. dar tot au r1,r6,cbr 600 rr, etc, toti au inceput pe super motoare, " eu am inceput pe xxx, dar tie clar nu iti recomand". Mersi frumos oricum pentru lamurirea problemei.

 

 

Acum sa nu crezi ca toti care-ti spun "nu-ti lua SS din prima" sunt invidiosi, etc., unii se gandesc si la binele tau (as vrea sa cred ca majoritatea :( )

 

Sa nu crezi ca toti care si-au luat SS din prima sunt bine sanatosi acum...

 

Sunt sanse sa iasa prost tare, si sunt sanse sa fie in regula, depinde doar de tine.

 

Ei nu stiu ce e "de capul tau" ca sa spun asa, repet, multi oameni de-aici sunt F de treaba, si te-ajuta, cu mult mai mult decat sfaturi..

 

Daca as sti acum ca esti anti-talent, ti-as spune si eu "nu-ti lua SS", de fapt, nu-ti lua moto deloc. :D

 

Discutii pe tema asta sunt MULTE, citeste TOATE topicurile alea celebre "incepator, vreau SS", dar atent, ca ce e scris acolo, aia e. Macar sa ai o idee.

 

E bine sa fii increzator, dar pana la a fi prea increzator nu e mult, si e exact cum se spune "o fractiune de secunda". Suna a film, a SF poate, dar de asa putin timp e nevoie sa o dai in bara rau.

 

NOROC!

 

ps uita-te si pe topicurile de la ACCIDENTE, incearca sa tragi niste concluzii, sa nu faci si tu ca cei care au gresit, sunt unii care nu gresesc, si tot sunt implicati in accidente.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa nu crezi ca toti care-ti spun "nu-ti lua SS din prima" sunt invidiosi, etc., unii se gandesc si la binele tau (as vrea sa cred ca majoritatea :( )

 

Sa nu crezi ca toti care si-au luat SS din prima sunt bine sanatosi acum...

 

Sunt sanse sa iasa prost tare, si sunt sanse sa fie in regula, depinde doar de tine.

 

Ei nu stiu ce e "de capul tau" ca sa spun asa, repet, multi oameni de-aici sunt F de treaba, si te-ajuta, cu mult mai mult decat sfaturi..

 

Daca as sti acum ca esti anti-talent, ti-as spune si eu "nu-ti lua SS", de fapt, nu-ti lua moto deloc. :D

 

Discutii pe tema asta sunt MULTE, citeste TOATE topicurile alea celebre "incepator, vreau SS", dar atent, ca ce e scris acolo, aia e. Macar sa ai o idee.

 

E bine sa fii increzator, dar pana la a fi prea increzator nu e mult, si e exact cum se spune "o fractiune de secunda". Suna a film, a SF poate, dar de asa putin timp e nevoie sa o dai in bara rau.

 

NOROC!

 

ps uita-te si pe topicurile de la ACCIDENTE, incearca sa tragi niste concluzii, sa nu faci si tu ca cei care au gresit, sunt unii care nu gresesc, si tot sunt implicati in accidente.

 

mersi de sfat, doar incercam sa-mi dau seama care e treaba cu butonu, si acu am ajuns la alte discutii, dar mersi frumos pentru grija si pentru sfaturi, crede-ma ca am citit tot ce puteam citi de la capitolul incepatori, si chiar vreau sa fiu prudent, doar incerc sa-mi fac o idee cat mai corecta de a incepe pe un rr, r6, gsxr, majoritatea prietenilor care au motoare, si care au inceput toti ai inceput pe r6, exceptand vro 2 care sunt cu hornet, amandoi, in rest toti cu SS, si eu am zis sa fac un "compromis" sa-mi iau un f4, pentru ca este mult mai docil,clam si intelegator + ca ma bate gandu sa plec si in calatorii, nu foarte lungi, dar nu sa opresc din suta in suta ca sunt tzapan de spate, de aceea nu sunt foarte speriat de SS, si zic eu un f4 este o alegere mai mult decat ok, fata de un SS, acu sper sa nu ma insel, desi cum zicea cineva aici pe forum, 100km/h sunt la fel si pe scuter, 125,250,600,1000 si stalpu tot stalp ramane, Doamne fereste. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa nu crezi ca toti care-ti spun "nu-ti lua SS din prima" sunt invidiosi, etc., unii se gandesc si la binele tau (as vrea sa cred ca majoritatea :( )

 

Sa nu crezi ca toti care si-au luat SS din prima sunt bine sanatosi acum...

 

Sunt sanse sa iasa prost tare, si sunt sanse sa fie in regula, depinde doar de tine.

 

Ei nu stiu ce e "de capul tau" ca sa spun asa, repet, multi oameni de-aici sunt F de treaba, si te-ajuta, cu mult mai mult decat sfaturi..

 

Daca as sti acum ca esti anti-talent, ti-as spune si eu "nu-ti lua SS", de fapt, nu-ti lua moto deloc. :D

 

Discutii pe tema asta sunt MULTE, citeste TOATE topicurile alea celebre "incepator, vreau SS", dar atent, ca ce e scris acolo, aia e. Macar sa ai o idee.

 

E bine sa fii increzator, dar pana la a fi prea increzator nu e mult, si e exact cum se spune "o fractiune de secunda". Suna a film, a SF poate, dar de asa putin timp e nevoie sa o dai in bara rau.

 

NOROC!

 

ps uita-te si pe topicurile de la ACCIDENTE, incearca sa tragi niste concluzii, sa nu faci si tu ca cei care au gresit, sunt unii care nu gresesc, si tot sunt implicati in accidente.

 

mersi de sfat, doar incercam sa-mi dau seama care e treaba cu butonu, si acu am ajuns la alte discutii, dar mersi frumos pentru grija si pentru sfaturi, crede-ma ca am citit tot ce puteam citi de la capitolul incepatori, si chiar vreau sa fiu prudent, doar incerc sa-mi fac o idee cat mai corecta de a incepe pe un rr, r6, gsxr, majoritatea prietenilor care au motoare, si care au inceput toti ai inceput pe r6, exceptand vro 2 care sunt cu hornet, amandoi, in rest toti cu SS, si eu am zis sa fac un "compromis" sa-mi iau un f4, pentru ca este mult mai docil,clam si intelegator + ca ma bate gandu sa plec si in calatorii, nu foarte lungi, dar nu sa opresc din suta in suta ca sunt tzapan de spate, de aceea nu sunt foarte speriat de SS, si zic eu un f4 este o alegere mai mult decat ok, fata de un SS, acu sper sa nu ma insel, desi cum zicea cineva aici pe forum, 100km/h sunt la fel si pe scuter, 125,250,600,1000 si stalpu tot stalp ramane, Doamne fereste. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
nu stiu de ce unii se simt "amenintati" cumva ca vrea altul sa-si ia SS (poate mai misto decat al lor..). Au si ei acolo cativa km facuti cine stie unde si cum, pe stand cu roata in aer (acum sunt rau :D) si incep cu mistouri penale, si cu tot felul de descurajari.

 

probabil vor sa se stie clar: daca am eu SS sunt bazat, experimentat...un zeu, iar ceilalti, muritori de rand, incepatori, sa-si ia CB500(e doar un exemplu de motocicleta, naked, docila, nu vreau sa spun ca e naspa sau ceva de genul asta, putea fi ninja de 250, orice, repet, nu vreau sa jignesc pe nimeni si nimic ), sa se vada ca-s incepatori, abia peste....5 ani sa treaca la 600.

 

serios, as face un sondaj, chiar am sa fac...:D sa vad cati au facut mult sugerata trecere 125-250-400-600...

 

dupa cum se agita unii pe-aici, ar trebui sa fie undeva la 98% procentul..

 

omule, ia-ti ce vrei, dar citeste topicurile despre incepatori si ss (adica incearca sa vezi REALITATEA ASA CUM E EA: trebuie sa mergi cu CAP, PRUDENT, altfel e naspa, is BRUTALE la propriu, iau suta in 3sec, scapi mana in gaz de la o groapa si intri prin luneta masinii din fata, am patit asta, m-am (cuvant urat) PE MINE etc.)

 

succes in alegerea motocicletei! :(

 

 

tu esti un exemplu prost! si iti spun de ce cum ti-am spus si in fata! ti-ai luat motor mare, mergi gay ca ti-e frica de el! lucru care nu e rau dar tu exagerezi cu cei 60 km/h in curbe! adica din cauza puterii motorului si fricii de el esti degeaba! te plafonezi! eu de asta nu recomand 600 pentru incepatorii "destepti" ca tine. la fel ar putea sa isi ia busa. la fel de prost ar merge. si degeaba. si aici nu ma refer la "reising"...

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fiu scurt si concis...

600 e ok pt incepatori...putere in primele mii de ture...lipsa :D ..in ultimele mii (14-17..un miliard)Ok

o sa poti merge si la inceput ..si cand mai prinzi experienta+bicicleta super manevrabila

butonul e vrajeala totala...nu-l lua in considerare

la 1000 sau busa poate face diferenta intre 100 si 180-200 cp.....intre 90 si 110..pe plaja de 14000 de ture..vax

intre sport touring si super sport e strict alegerea ta....de constitutie fizica..de genul de calatorii pe care la faci..etc

....

poti sa-ti iei si Y2K..eu am un singur sfat ( de fapt e regula pe care o urmez ).. sa nu fugi in oras... :(

..............

in afara ..ochii mari...gaz si bafta

...

si pentru stres( de fapt pentru prietenul lui :D )....daca este/merge gay....asa o sa mearga forever ever..valabil si la bicicleta sau motocoasa :D

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am discutat problema "butonului" cu o fata care si-a cumparat anul trecut K9 tocmai din cauza butonului (e prima ei motocicleta, are permis de anul trecut). Ea il recomanda 100%. Spunea ca pe C puterea e mai mica decat a unui motor de 500, si ca GS 500 accelereaza mai rapid decat un GSXR600 pe modul C. Il recomanda, insa a mers pe C o saptamana, iar acum il mai foloseste uneori ca sa vada daca mai merge selectorul :(

 

Cum a zis Octavius, cam orice motor de 600 e potrivit pentru incepatori atata timp cat nu te mananca palma dreapta. Stiu oameni care au inceput pe R1 sau pe 954 RR, si nu au avut nici un fel de probleme. Au mers "gay" 2-3 luni, dar au invatat. Daca ai banii pentru un GSXR "cu buton", ia-l. Nu doar pentru buton, ci pentru restul, e o diferenta enorma fata de CBR F. Daca prietenii tai au SS si tu iti iei sport-touring vei fi nemultumit dupa putin timp.

 

Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@h4mM3r00 nu-ti imagina ca f4 e vreo anemica pe langa celelalte. Fuge la fel de tare ca toate din generatia ei si nici pe langa astea noi nu se face de rusine.

Adica ajungi la 100 in sub 4 secunde si la 200 inca trage foarte bine.

 

 

Daca poti sa mergi cu f4 o sa poti sa mergi si cu alta sportiva de 600. Oricum o sa-ti rupa mainile si spatele pana inveti sa stai pe ea si-ti gasesti pozitia.

 

Fii sincer cu tine cand o alegi. Daca tu consideri ca inveti destul de repede si ai suficient talent ia-ti ce vrei. Daca ti-e frica de ele nu-ti lua ca daca mergi strangand din fund n-o sa inveti prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu esti un exemplu prost! si iti spun de ce cum ti-am spus si in fata! ti-ai luat motor mare, mergi gay ca ti-e frica de el! lucru care nu e rau dar tu exagerezi cu cei 60 km/h in curbe! adica din cauza puterii motorului si fricii de el esti degeaba! te plafonezi! eu de asta nu recomand 600 pentru incepatorii "destepti" ca tine. la fel ar putea sa isi ia busa. la fel de prost ar merge. si degeaba. si aici nu ma refer la "reising"...

 

omule, apreciez sinceritatea, corect, mi-ai spus si-n fata :D (bine, fara cuvantul ghey :D, dupa un drum de 1-2km prin oras.)

 

acum, hai sa nu confundam mersul prudent in oras cu mersul ghey.

 

daca tu stii sa mergi f bine, chiar e cazul tau, si pui genunchiul jos in oras, daca eu nu-l pun, inseamna ca-s ghey? :D

 

e asa de greu de crezut ca "se invata"? si asta cu frica...ti-am mai zis, "frica" efectiv mi-a fost cand era sa intru in masina din fata ca n-am fost atent...de vreo 2 ori :(, si poate cand am vazut pietris in curba...ceea ce nu cred ca e asa de iesit din comun.

 

n-am nimic de demonstrat, merg in limitele mele, ce-ar fi acum sa-ti spun "hai sa-ti arat cat de tare stiu sa merg", sa-ncerc sa pun genunchiul jos pe TL si sa mor? Daca sunt acum in limitele "ghey", naspa pentru mine, dar asta e, poate o sa le depasesc! Nimeni nu s-a-nsacut invatat.

 

Acum te intreb: daca aveam o moto "mica" , CB500 sa zicem, si mergeam la fel de prudent, trebuia la fel, sa-mi spui ca-s ghey, nu? Sau sunt ghey ca merg prudent pe SS? :D

 

Nu o sa te contrazic la faza ca tu crezi ca merg prost, e parerea ta, si doar singur ti-o poti schimba.

 

noroc RSVistule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate adauga, ca la orice alt motor, dar e foarte putin probabil sa poti obtine mai mult de 10% in plus fara modificari hardware. De fapt nici 10% nu se poate obtine in marea majoritate a cazurilor, cu atat mai mult in cazul unor motoare din care chiar producatorul s-a chinuit sa obtina cat mai mult.

 

Sa reduci puterea e simplu la toate modelele la care clapeta de acceleratie nu e actionata direct de cablu, cum e sistemul SDTV la suzuki sau la orice masina mai noua la care acceleratia e drive by wire. E o simpla harta prin care se limiteaza deschiderea maxima a acceleratiei, desi multi vand chestia asta ca fiind 2 softuri diferite cu comutator.

La fel de usor e sa modifici si modul in care raspunde motorul la apasarea acceleratiei. Opel de examplu are modul sport in care raspunsul la acceleratie e instant si modul eco in care masina e sesizabil mai lenesa. Multi producatori folosesc asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...