Sari la conținut

BMW 1100GS - KTM LC4 640 - KLR 640


Postări Recomandate

verificare pt orice cardan:

se pune mobra pe cric

se baga in viteza

se verifica cat anume se poate misca roata fata - spate ca rotatie. Jocul asta se masoara in cm oe circumferinta. Nu imi aduca aminte caloarea maxima admisibila pt 1100 gs dar sunt sigur ca poate fi gasita pe net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de portiunea aia de gropi si nisip, daca e batatorita cat de cat, daca nu-s pietroaie (Bandit are tobele cam aproape de sol), daca cumva se face mocirla. Asa la 5km/h poti trece si cu "vitezana" 1 km de drum de pamant. Daca restul soselelor sunt plane, un sport- touring mare precum Banditul 1200 e recomandabil. BMW-ul GS e un compromis f interesant pe drumuri mproaste sau bune si cara, dar cauta altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verificare pt orice cardan:

se pune mobra pe cric

se baga in viteza

se verifica cat anume se poate misca roata fata - spate ca rotatie. Jocul asta se masoara in cm oe circumferinta. Nu imi aduca aminte caloarea maxima admisibila pt 1100 gs dar sunt sigur ca poate fi gasita pe net

OMG :huh: Unde ai citit asa ceva? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am vrut sa va tin la curent cu situatia, in ce priveste BMW-ul, proprietarul a spus ca o repara si de atunci nu am mai primit nici un semn. Au mai aparut doua optiuni aici in zona, si anume un VStrom 1000, din 2002, 33xxx mile, $4200, stare impecabila, si un Suzuki Bandit 1200 din 05 cu 13xxx mile la bord pt $2900, cu tot cu taxe de la un dealer. Amindoua sint mari si fac fatza la drum incarcate cu doua persoane, una e asa zisa dual sport alta e strada, unul e injectie, celalat carburatoare (bandit). Sint curios daca Bandit-ul face fatza la drumul meu cu gropi si nisip de la ferma pina la sosea...

stimabile, ca un motociclist inrait care a avut sansa de a conduce o gramada de motorete pot sa-ti dau un sfat pe care sa-l poti urma linistit...cauta-ti un bmw(altul decit cel pe care l-ai gasit deja) r 1100 gs sau r 1100 r, eventual un r 1150 gs si folosestete de ele pina cind iesi la pensie!

gs-urile sunt cele mai fiabile din clasa lor si te pot satisface intr-o proportie destul de mare, de asemenea te poti da cu ele aproape oriunde indiferent de calitatea drumului singurul impediment fiind experienta pe care o ai in domeniul enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW all the way.oricum e normal ca in momentul in care cumperi moto sau amsina second sa ii verifici starea tehnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...