ZIDU' Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 verificare pt orice cardan: se pune mobra pe cric se baga in viteza se verifica cat anume se poate misca roata fata - spate ca rotatie. Jocul asta se masoara in cm oe circumferinta. Nu imi aduca aminte caloarea maxima admisibila pt 1100 gs dar sunt sigur ca poate fi gasita pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Depinde de portiunea aia de gropi si nisip, daca e batatorita cat de cat, daca nu-s pietroaie (Bandit are tobele cam aproape de sol), daca cumva se face mocirla. Asa la 5km/h poti trece si cu "vitezana" 1 km de drum de pamant. Daca restul soselelor sunt plane, un sport- touring mare precum Banditul 1200 e recomandabil. BMW-ul GS e un compromis f interesant pe drumuri mproaste sau bune si cara, dar cauta altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 verificare pt orice cardan: se pune mobra pe cric se baga in viteza se verifica cat anume se poate misca roata fata - spate ca rotatie. Jocul asta se masoara in cm oe circumferinta. Nu imi aduca aminte caloarea maxima admisibila pt 1100 gs dar sunt sigur ca poate fi gasita pe net OMG Unde ai citit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Domnilor, am vrut sa va tin la curent cu situatia, in ce priveste BMW-ul, proprietarul a spus ca o repara si de atunci nu am mai primit nici un semn. Au mai aparut doua optiuni aici in zona, si anume un VStrom 1000, din 2002, 33xxx mile, $4200, stare impecabila, si un Suzuki Bandit 1200 din 05 cu 13xxx mile la bord pt $2900, cu tot cu taxe de la un dealer. Amindoua sint mari si fac fatza la drum incarcate cu doua persoane, una e asa zisa dual sport alta e strada, unul e injectie, celalat carburatoare (bandit). Sint curios daca Bandit-ul face fatza la drumul meu cu gropi si nisip de la ferma pina la sosea... stimabile, ca un motociclist inrait care a avut sansa de a conduce o gramada de motorete pot sa-ti dau un sfat pe care sa-l poti urma linistit...cauta-ti un bmw(altul decit cel pe care l-ai gasit deja) r 1100 gs sau r 1100 r, eventual un r 1150 gs si folosestete de ele pina cind iesi la pensie! gs-urile sunt cele mai fiabile din clasa lor si te pot satisface intr-o proportie destul de mare, de asemenea te poti da cu ele aproape oriunde indiferent de calitatea drumului singurul impediment fiind experienta pe care o ai in domeniul enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 BMW all the way.oricum e normal ca in momentul in care cumperi moto sau amsina second sa ii verifici starea tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.