Sari la conținut

Nu Porneste Dimineata


XorX
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu ,la gsxr-ul de 600 ,mi s-au dus placutele la 13800km(sunt duse total) ,dar sunt cele de fabrica garantat ,doar am cumparat motoreta de noua,iar setul de cauciucuri originale ,ale ei ,m-au tinut tot in jurul a 13000km ,deci se poate :ok:

 

pai si eu am schimbat placute tot pe la 13.000, originale... dar segmenti dusi in 14.000 :angry: in conditiile de motor yamaha (adik nu cine stie ce chinezarie) si bagat nunai super ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va explic si eu rezolvarea problemei mele......adica si la mine la zx9r nu mai vroia sa porneasca dimineatza pe frig sau seara dupa ce a stat mai mult adica atunci cand este rece, la automat o ineca rau si pornea dupa vreo 10 incercari cu socul tras si cu gazul putin tras dar asta dupa ce imi omoara bateria.Acum o pornesc asa dimineatza o las in viteza si ai dau pistoanele peste cap cu gazul tras la maxim dar fara contact pus si o tin asa cateva minute, dau pistoanele peste cap de 3 sau de 4 ori si pe urma o pornesc normal adica las socul maxim tras si dau la automat si o ia instant...dar altfel nu vrea.Bafta si poti incerca si asa la mine pe timp rece numai asa porneste.Salut si o zi buna :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai solutie sa o pornesc am.. ca impinsa bagata in a2-a o ia in 3 m... nu de asta ma pling.. ci ca e ceva in neregula, pina acum pornea si la -15grd la prima cheie.. shoc+cheie=brummmm acum.. shoc+cheie=fis

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va explic si eu rezolvarea problemei mele......adica si la mine la zx9r nu mai vroia sa porneasca dimineatza pe frig sau seara dupa ce a stat mai mult adica atunci cand este rece, la automat o ineca rau si pornea dupa vreo 10 incercari cu socul tras si cu gazul putin tras dar asta dupa ce imi omoara bateria.Acum o pornesc asa dimineatza o las in viteza si ai dau pistoanele peste cap cu gazul tras la maxim dar fara contact pus si o tin asa cateva minute, dau pistoanele peste cap de 3 sau de 4 ori si pe urma o pornesc normal adica las socul maxim tras si dau la automat si o ia instant...dar altfel nu vrea.Bafta si poti incerca si asa la mine pe timp rece numai asa porneste.Salut si o zi buna :angry:

vad ca doar asa imi porneste si mie .... daca dau la automat nu face nimic daca ii ,,dau pistoanele peste cap" dau dupa la automat porneste imediat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

zici ca ai pus alte bujii... dar ai verificat pe carcasa motorului dc da scanteie bine (albastra si intr-un punc)

eu am stat pe bara 2 sapt de cand dadu frigu... scanteie era dar nu buna! si cu bujia incinsa a luat-o de numa'! si tot asa nu facea decat harr-harr si nimic altceva!

nu sunt expert, dar dc scanteia nu e buna, pe frig stai si te uiti la ea! ...si dc nici asa mergi la un "carpaci" ca nici la reprezentante nu sunt mari experti ...decat cu factura iti dai seama ca esti acolo! :ok:

good luck! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scinteie da, albastra, frumoasa.. ce mai, te indragostesti de ea :angry:

partea buna la "factura" este ca daca se intimpla sa nu se rezolve poti merge inapoi si recuperezi manopera... (normal ar fi si piesele schimbate dar.. deh, mai avem pina acolo) ca nu esti obligat sa faca aia cursuri de mecanica pe banii tai.

of topic. am un cielo care mergea nasol.. am fost la service si le-am spus ca e de la aprindere de la ceva.. ei, super mecanici inteligenti au zis ca nu, e de la alimentare cu benzen si tre sa-mi scurete injectoarele..

ok, le-au curatat si urmatoarea zi.. ioc, tot asha prost mergea.. asha ca am mers inapoi si mi-am recuperat banii pe factura respectiva... si nimeni nu a comentat nimic.

(faza e ca la cielo era invers... mergea super cit era rece si murea cind se incalzea motorul :ok:)... era de la fisele de bujii.. pierdeau scintei, cit era amestecul bogat, shoc, alea, alea mergea, dar cind saracea amestecul era dezastru.. se pare ca am noroc numai de defectiuni d'astea SF)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudata problema asta eu nu prea pot sa-mi explic ce se intampla.Tot ce cred este ca se aduna vapori de benzina in camere de unde nu stiu dar se ineaca imediat cand vreau s-o pornesc cu socul si asa dau pistoanele peste cap de cateva ori tinand aceleratia la maxim deschisa si pe urma o pornesc la automat si o ia ca vara.Ciudat da merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca si tu sa le iei ca informaticianu, pe rand , ca daca le insiri pe toate, se amesteca :angry: cam aceeasi prob o avem si la motoru lu pepsiman, pe care vr sa il iau eu..si am ajuns la o banuiala...asadar...(frate! am ajuns mecanic :))

 

-scanteie exista...e bine...asadar pot fi: bateria, rezervor cu benzina naspa, rezultand carb infindat, carb dereglat, aer fals tras pe undeva, dumnezeu :) ..cam atat ....pune-i si tu o bat de amperaj mai amre, sa forteze , desfa carbu si du-te cu el la benzinarie si da-i aer in tevusti sa il desfunzi, apoi, regleaza-le frumos, nu la ureche, la ceas, verifica sa nu traga aer fals...sigur e alimentarea...cand e cald, trage motoru din benzina, mai fortat...dar rece...mai putin

 

aceeasi prob e si pe gpz305-u de vr sa il iau eu, si sper sa mearga dupa ce facem toate astea...

 

si daca nu merge, nu ii da foc...fieru e tot fier..se face el :)spor la treaba

 

aaaa....da sa moara daca nu o alimentezi :ok:..pai e clar..nu se alimenteaza...e ca un copil mic care nu mananca, tre sa ii dai tu :)...umbla-i la carburi, moteaza filtru de benzina pe hartie, baga lantu in rezervor si curata-l cu ceva motorina, da usor sa nu il spargi...e bine ca iti mere electrica pe ea...mecanica se face...iti vine sa crezi ca problema asta o aveam la amarata mea de minimobra?...spalam carbu ca nou si dupa ce dadeam 2 pedale era plin de jeg(traiasca benz noastra cea de toate zilele)...am pus filtru si am curatat tot frumos, apoi regglat tot la fel de frumos si porneste la prima pedala...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va zic si eu ce are xj'ul meu (xj600s/1996)

daca o las vreo 2,3 zile cand vreau sa dau la automat se blocheaza ...din cauza cuielor pontou care s-au stricat din cauza faptului ca a stat o perioada indelungata (peste 3 ani ), mi-am dat seama cand inainte sa o pornesc am scos o bujiile si a aruncat benzina .....

concluzie :

daca are copresie, senzorul de turatie este in regula, bujiile sunt bune, motorul merge bine adica nu se balbaie, trage bine, etc se poate ineca sin cauza cuielor pontou !!!

chiar daca orice moto japoneza este dotata cu furtunuri de supraplin (le-am verificat) la modelul meu tot intra benzina unde nu trebuie !

ps: compresia se ia dimineata, fara sa pornesti motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ps: compresia se ia dimineata, fara sa pornesti motorul

 

Cine zice asta? Ia uite ce scrie in manualul de reparatii de la 03-04 Yamaha R6:

 

MEASURING THE COMPRESSION PRESSURE

The following procedure applies to all of the cylinders.

Insufficient compression pressure will result in a loss of performance.

1. Measure:

- valve clearance

Out of specification - Adjust. Refer to “ADJUSTING THE VALVE CLEARANCE”.

2. Start the engine, warm it up for several minutes, and then turn it off.

3. Remove:

- rider seat

Refer to “SEATS”.

- fuel tank

Refer to “FUEL TANK”.

- air filter case

Refer to “AIR FILTER CASE”.

4. Remove:

- cover

- ignition coils

- spark plugs

Before removing the spark plugs, use compressed air to blow away any dirt accumulated in the spark plug wells to prevent it from falling into the cylinders.

5. Install:

- compression gauge 1

- adapter

Compression gauge

90890-03081, YU-33223

Adapter

90890-04136

6. Measure:

- compression pressure

Out of specification - Refer to steps © and

(d).

Compression pressure

(at sea level)

Minimum

1,350 kPa (13.50 kg/cm2,

13.50 bar, 191.87 psi)

Standard

1,550 kPa (15.50 kg/cm2,

15.50 bar, 220.46 psi)

Maximum

1,736 kPa (17.36 kg/cm2,

17.bar, 246.92 psi)

 

a. Turn the main switch to “ON”.

b. With the throttle wide open, crank the engine until the reading on the compression gauge stabilizes. To prevent sparking, ground all spark plug leads before cranking the engine.

The difference in compression pressure between cylinders should not exceed 100 kPa (1kg/cm2, 1 bar, 14.22 psi).

c. If the compression pressure is above the maximum specification, check the cylinder head, valve surfaces and piston crown for carbon deposits.

Carbon deposits - Eliminate.

d. If the compression pressure is below the minimum specification, pour a teaspoonful of engine oil into the spark plug bore and measure again.

Refer to the following table.

Compression pressure

(with oil applied into the cylinder)

Reading Diagnosis

Higher than without oil -> Piston ring(s) wear or damage - Repair.

Same as without oil -> Piston, valves, cylinder head gasket or piston possibly defective - Repair.

7. Install:

- spark plug

8. Install:

- ignition coils

9. Install:

- heat protector plate

- air filter case

Refer to “AIR FILTER CASE”.

- fuel tank

Refer to “FUEL TANK”.

- rider seat

Refer to “SEATS”.

Editat de Wanderer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe o parte sunt de acord cu tine, dar un motor fara compresie: nu porneste, nu ?

se poate intampla sa ai compresie buna cand este cald si naspa cand e rece ....

Compresia am luat-o la cald si era cat de cat buna ... peste 7 atm, toti au zis ca in momentul in care scade sub 5 nu mai porneste .....

PS: eu la FZR dupa multe aditive de curatat supapele, carburatoarele si marit cifra octanica am observat ca rezultatul era zero !!!

Editat de MaDoG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe o parte sunt de acord cu tine, dar un motor fara compresie: nu porneste, nu ?

se poate intampla sa ai compresie buna cand este cald si naspa cand e rece ....

Compresia am luat-o la cald si era cat de cat buna ... peste 7 atm, toti au zis ca in momentul in care scade sub 5 nu mai porneste .....

PS: eu la FZR dupa multe aditive de curatat supapele, carburatoarele si marit cifra octanica am observat ca rezultatul era zero !!!

 

Nu stiu ce raport de compresie are XJ-ul, dar banuiesc cam 10:1. Ceea ce inseamna ca 7atm la cald e cam putin. N-am manual de XJ, dar daca ma iau dupa numerele de la R6, la o compresie de 12.4:1 compresia minima admisa e de peste 13 atm. Ceea ce inseamna ca la XJ ar trebui sa ai, la cald, cam 10-11atm min ca sa fie intre limite, nu 7.

Orice motor are o presiune mai mica in cilindri cand este rece. Este normal sa fie asa. Dar cata vreme compresia citita la cald se incadreaza in limitele specificate de fabricant, atunci si la rece o sa aiba suficient ca sa porneasca (daca nu are alte probleme).

Eu prefer sa ma iau dupa carte, pt. ca Yamaha ar trebui sa fie cea mai buna autoritate cand e vorba de propriile lor motociclete. Dar fiecare face cum vrea si n-am sa ma supar nici un pic daca tu masori compresia la rece... :angry:

Ceea ce am urmarit cu post-ul meu a fost ca cei care citesc aici pe forum sa aiba o varianta 'oficiala' despre cum se citeste compresia. Sa fie oamenii informati si pe urma decid ei ce fel folosesc informatia respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10.6 bar STD

11.2 bar MAX

9.7 bar MIN

 

..e prea putin 7bari, nu poti sa ai pretentii sa porneasca la rece. Sutn cateva smeckerii care se fac sa porneasca dar nu le zic aici :ok:

 

 

stai linistit ca nu vreau sa dau teapa nimanui... chiar daca am pus un topic pe "moto de strada" ca sa vad cam ce moto sa-mi iau la primavara asta nu inseamna ca o dau pe asta ca sa scap de ea sau ca sa dau teapa... cind pleca de la mine fie o sa mearga brici fie cel ce o cumpara va sti exact care e starea motocicletei (tehnica desigur :angry: )

aaa... si cred ca de gasit smecherii de crestere a compresiei e plin netu' nu asteapta nimeni smecheri/smecherii aici pe forum

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cea mai buna solutie ar fi sa-i faci motoru (segmenti, supape, depinde ce are) si o sa se friga mult mai tare . Nu cred ca te costa mai mult de 2-300E

 

pai nu ai zis nimic de vopsitorie, indreptat cadru si electrica... :angry:

ce treaba are facutul motorului cu curatatul carburatorului... e clar, compresie are.. in dimineata asta am uitat sa dau pe RUN switchul si in 10m am murit... bagata in a 2-a facea compresie de tirsiia roata spate.. cind m-am prins, deja rupt si transpirat fleashca + plin de nervi a luat-o in 2 m :ok:

asta e, curatam carb-ul.. dar cred ca o sa ma apuc eu de el imediat ce da frigul, si daca nu ma descurc la primavara mergem la doftor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu ai zis nimic de vopsitorie, indreptat cadru si electrica... :angry:

ce treaba are facutul motorului cu curatatul carburatorului... e clar, compresie are.. in dimineata asta am uitat sa dau pe RUN switchul si in 10m am murit... bagata in a 2-a facea compresie de tirsiia roata spate.. cind m-am prins, deja rupt si transpirat fleashca + plin de nervi a luat-o in 2 m :ok:

asta e, curatam carb-ul.. dar cred ca o sa ma apuc eu de el imediat ce da frigul, si daca nu ma descurc la primavara mergem la doftor.

 

aia e..carbu...da, totusi, pastreaza o bat buna sa iti dea bine la demaror :)...curata-l bine, toate bucatelele, si verifica piesele...mult succes....aceeasi problema o avem si noi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai succes si voua :angry:

 

merci mult...s-ar putea sa fie infratite, cu aceeasi problema..simptomele sunt cam aceleasi :ok: daia cred ca e de la carb...ti-am zis undeva ce os a facem noi...cred ca merita sa incerci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce raport de compresie are XJ-ul, dar banuiesc cam 10:1. Ceea ce inseamna ca 7atm la cald e cam putin. N-am manual de XJ, dar daca ma iau dupa numerele de la R6, la o compresie de 12.4:1 compresia minima admisa e de peste 13 atm. Ceea ce inseamna ca la XJ ar trebui sa ai, la cald, cam 10-11atm min ca sa fie intre limite, nu 7.

Orice motor are o presiune mai mica in cilindri cand este rece. Este normal sa fie asa. Dar cata vreme compresia citita la cald se incadreaza in limitele specificate de fabricant, atunci si la rece o sa aiba suficient ca sa porneasca (daca nu are alte probleme).

Eu prefer sa ma iau dupa carte, pt. ca Yamaha ar trebui sa fie cea mai buna autoritate cand e vorba de propriile lor motociclete. Dar fiecare face cum vrea si n-am sa ma supar nici un pic daca tu masori compresia la rece... :angry:

Ceea ce am urmarit cu post-ul meu a fost ca cei care citesc aici pe forum sa aiba o varianta 'oficiala' despre cum se citeste compresia. Sa fie oamenii informati si pe urma decid ei ce fel folosesc informatia respectiva.

scuze dar eu ma refeream la fzr la partea cu compresia si la xj la partea cu cuiele pontou ...

xj nu are nici un fel de probleme cu pornirea (porneste chiar si fara benzina :ok: )

Editat de MaDoG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la mine doar carb-ul e murdar, pe partea de aer ca am mers cu colierul desfacut la furtunu care se mufeaza pe admisia de aer la carb si in loc sa ia aer prin filtru a tras direct de afara cu toata mizeria si paraful din buc :angry:

@ marius florin de curatat se curata cu aer de la compresor iar jiglerele cu decarburol. Atentie!!! sa nu te puna ... sa bagi vre-o sirmulita, litza sau alte alea prin jiglere sau prin carb ca l-ai facut de kko. numai aer pt corp si carburol pt. jiglere dar scoase si puse separat intr-un pahar. Sa nu bagi tot carb-ul in decapant ca o sa curete toate zonele uzate pe unde s-a depus mizerie (si acolo mizeria are rol de etansare, e buna :ok:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ marius florin de curatat se curata cu aer de la compresor iar jiglerele cu decarburol. Atentie!!! sa nu te puna ... sa bagi vre-o sirmulita, litza sau alte alea prin jiglere sau prin carb ca l-ai facut de kko. numai aer pt corp si carburol pt. jiglere dar scoase si puse separat intr-un pahar. Sa nu bagi tot carb-ul in decapant ca o sa curete toate zonele uzate pe unde s-a depus mizerie (si acolo mizeria are rol de etansare, e buna :ok:))

 

am fost astazi si mi am cumparat un spray de la motorex,cica e special pt curatat carburatoare.are ceva daca il folosesc "fara retineri" si pe elementele din cauciuc sau plastic?trebuie sa feresc vreo componenta? :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost astazi si mi am cumparat un spray de la motorex,cica e special pt curatat carburatoare.are ceva daca il folosesc "fara retineri" si pe elementele din cauciuc sau plastic?trebuie sa feresc vreo componenta? :hug:

sa scoti toate partile din cauciuc inainte sa dai cu spray: membrana, in varful surubului de aer trebuie sa fie o garnitura mica, cuiul de nivel.

sa desfaci toate jiglerele si sa le sufli bine dupa aceea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...