Sari la conținut

Nu Porneste Dimineata


XorX
 Share

Postări Recomandate

daca nu ai nimic la indemana si ramai la cuca macaii, benzina e bunicica....decapeaza binisor...de spalat...le poti curata bine chiar in motorina, sterse si uscate bine de tot, toate piesele, apoi alcool tehnic parca...noi am fol si e bunicel...suntem saraci, ce sa-i facem :( cat despre desfungare, fugi la o benzinarie cu ele in mana si dale frate AER :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 92
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai am zis.. inca merg cu ea si o pornesc la impins, astept frigu si ploaia ca sa nu-mi para rau ca sta..

la vremea asta frumoasa e pacat sa stam sa le "bibilim".. mai bine le dam gaz :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am zis.. inca merg cu ea si o pornesc la impins, astept frigu si ploaia ca sa nu-mi para rau ca sta..

la vremea asta frumoasa e pacat sa stam sa le "bibilim".. mai bine le dam gaz :crack:

 

pai sa faci pornirea sa se simta si ea bine :crack: ai dreptate..acu vine frigu si regretam..asa ca :hug: :( :P in haita :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema. nu porneste dimineata :hug: . Dupa ce reusesc sa o pornesc impinsa nu mai am probleme ... porneste la buton fara probleme.

 

Uite ce zice manualul de la Virago la Troubleshooting :

 

2 Starter motor rotates but engine does not turn over

 

1 Starter motor clutch defective. Inspect and repair or replace

(Chapter 8).

2 Damaged idler or starter gears. Inspect and replace the damaged

parts (Chapter 2).

 

3 Starter works but engine won't turn over (seized)

 

Seized engine caused by one or more internally damaged

components. Failure due to wear, abuse or lack of lubrication. Damage

can include seized valves, valve lifters, camshaft, pistons, crankshaft,

connecting rod bearings, or transmission gears or bearings. Refer to

Chapter 2 for engine disassembly.

 

....

 

11 Fuel/air mixture incorrect

1 Pilot screw(s) out of adjustment (Chapters 1 and 3).

2 Pilot jet or air passage clogged. Remove and overhaul the

carburetors (Chapter 3).

3 Air bleed holes clogged. Remove carburetor and blow out all

passages (Chapter 3).

4 Air cleaner clogged, poorly sealed or missing.

5 Air cleaner-to-carburetor boot poorly sealed. Look for cracks,

holes or loose clamps and replace or repair defective parts.

6 Fuel level too high or too low. Adjust the floats (Chapter 3).

7 Fuel tank air vent obstructed. Make sure that the air vent passage

in the filler cap is open.

8 Carburetor intake joints loose. Check for cracks, breaks, tears or

loose clamps or bolts. Repair or replace the rubber boots.

 

 

Vad ca tu ai virago de 125 .. manualul este pentru 535, 700, 750, 920, 1000 & 1100 dar nu cred ca sunt diferente notabile la capitolul asta.

 

Eu o duc in weekend la mecanic ca a mea porneste greu si impinsa dimineata.

Bafta si daca gasesti care-i baiu nu uita sa postezi.

 

Dan

Editat de dtarba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema. nu porneste dimineata :hug: . Dupa ce reusesc sa o pornesc impinsa nu mai am probleme ... porneste la buton fara probleme.

 

......................................

 

Eu o duc in weekend la mecanic ca a mea porneste greu si impinsa dimineata.

Bafta si daca gasesti care-i baiu nu uita sa postezi.

 

Dan

 

daca reusesti la mecanic, sa postezi detalii, ca vrem si noi :( mult noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa va spun eu este ca mi-am dus motocicleta la Yamaha Otopeni acum mai bine de doua saptamani si e acolo si in ziua de astazi. Are o problema cu o piesa care cupleaza si decupleaza mecanic starterul si care s-a facut praf. La capitolul scule am vazut ca-s bine dotati. In schimb la intrebarea "cat costa reparatia ?" nu am primit inca raspuns. "raspunsul" a fost ca atunci cand vine piesa pe care ei o comanda de la un depozit din Grecia o sa poata sa-mi spuna cat costa. Si cand vine ? Pai intre 2 si 3 saptamani. Singurul pret pe care il stiu pana acum este ca ora de manopera este 10 euro. Asa ca ma pregatesc pentru ce e mai rau dpdvd financiar si indur cu greu trecerea timpului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa va spun eu este ca mi-am dus motocicleta la Yamaha Otopeni acum mai bine de doua saptamani si e acolo si in ziua de astazi. Are o problema cu o piesa care cupleaza si decupleaza mecanic starterul si care s-a facut praf. La capitolul scule am vazut ca-s bine dotati. In schimb la intrebarea "cat costa reparatia ?" nu am primit inca raspuns. "raspunsul" a fost ca atunci cand vine piesa pe care ei o comanda de la un depozit din Grecia o sa poata sa-mi spuna cat costa. Si cand vine ? Pai intre 2 si 3 saptamani. Singurul pret pe care il stiu pana acum este ca ora de manopera este 10 euro. Asa ca ma pregatesc pentru ce e mai rau dpdvd financiar si indur cu greu trecerea timpului.

 

mama....2 sapt...vezi poate le taxeaza per total zicandu-ti "frate, ti-am sters-o, spalat-o....am bibilit-o zilnic" :hug: mai era un topic paici cu mecanici jepcari...ai grija...mai da o tura pe acolo si intereseaza-te de starea motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sper sa fie o firma serioasa si oameni cinstiti si sa nu bage un numar nesimtit de mare de ore de manopera sau alte porcarii...Chestia e ca impinsa pornea dar ca sa scot uleiul si sa desfaca mecanicul motorul ca sa constate defectiunea, sa montez motorul la loc si sa repun uleiul....era lucru dracu...asa ca am lasat oratania la ei, garajul ok, nu afara. M-am mai interesat si eu pan prieteni, desi pare bizar, atata dureaza aducerea unei piese pe comanda in tara asta de rahat - pana in 3 saptamani. Asa ca rugati-va la Cel de Sus sa nu aveti nevoie sa comandati una vreodata. Piesa in sine e o nenorocita de tabla fixata pe volanta dar care cu jdemii de taxe si comisioane vamale, ma astept sa coste destul de mult, basca uleiul si filtrul care trebuie schimbate, tocmai le schimbasem inainte de defectiune.

Iar legatura cu ei o tin telefonic pentru ca nu prea ma tine sa ma duc pana in Otopeni in vizita la Yamaha ...si nici nu am de ce, orice as face tot atata dureaza. Evident ca daca pretul o sa fie unul normal, mecanicul capata o bere. Si clienti :hug:. Daca vreti o sa revin cu amanunte.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca in timpul asta ei ti-au schimbat zilnic uleiul si filtrele , ti-au verificat instalatia electrica , ti-au spalat lantul , becurile , farurile , cauciucurile .Iti cam dai seama cite ore de manopera se fac ? Pune deoparte gros de tot caci s-ar putea sa ai surprize !

A mai fost un topic mai demult cu un raider la Honda . Schimbat ulei si filtru , uns lant si alte nimicuri 3 milioane!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor.... aceasi problema. Motor Aprilia in 2 timpi. Nu am mai pornit-o de o saptamana si acum cand am incercat nimic, nici macar impinsa. Scot bujia, o gasesc uda, o ard la foc, o montez si porneste cu socul tras din prima dar numai pentru cateva secunde dupa care se opreste, scot bujia, din nou uda, repet operatia si porneste din nou dar tot pentru 30 secunde dupa care moare de tot. Dupa ce fac asta de 6-8 ori porneste si nu se mai opreste chiar merge bine, dar daca se raceste motorul iar o iau de la inceput.

Ce poate fi?

Astazi am cumparat bujie noua si a pornit bine, astept deseara sa mai incerc sa vad daca o mai pornesc. Vara trecuta nu am avut nici o problema cu ea, dar acum m-a disperat. Am pornit-o si impinsa si tot la fel a facut (in 50m s-a oprit,) dupa aceea am impins-o ca nebunul si degeaba, pana nu am ars bujia nu a mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor.... aceasi problema. Motor Aprilia in 2 timpi. Nu am mai pornit-o de o saptamana si acum cand am incercat nimic, nici macar impinsa. Scot bujia, o gasesc uda, o ard la foc, o montez si porneste cu socul tras din prima dar numai pentru cateva secunde dupa care se opreste, scot bujia, din nou uda, repet operatia si porneste din nou dar tot pentru 30 secunde dupa care moare de tot. Dupa ce fac asta de 6-8 ori porneste si nu se mai opreste chiar merge bine, dar daca se raceste motorul iar o iau de la inceput.

Ce poate fi?

Astazi am cumparat bujie noua si a pornit bine, astept deseara sa mai incerc sa vad daca o mai pornesc. Vara trecuta nu am avut nici o problema cu ea, dar acum m-a disperat. Am pornit-o si impinsa si tot la fel a facut (in 50m s-a oprit,) dupa aceea am impins-o ca nebunul si degeaba, pana nu am ars bujia nu a mers.

 

pai se pare ca bujia era de vina..vezi daca porneste...daca zici ca o gaseai uda mereu, iti alimenta cu benzina si nu dadea scanteie, deci iti ineca motoru...scoate bujia, si fa masa cu ea in timp ce e legata la fishe, dai sa pornesti si vezi daca iti da scanteie, mare si albastra...ca in star wars :hug: daca nu da scanteie, umbla la aprindere(nu stiu exact ce fel de pornire ai pe aprilia aia) ca aia nu iti da scanteie...dar, daca zici ca ai pus una noua si a mers, se apre ca aia era buba...verifica daca mere acum si spune-ne si noua

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai se pare ca bujia era de vina..vezi daca porneste...daca zici ca o gaseai uda mereu, iti alimenta cu benzina si nu dadea scanteie, deci iti ineca motoru...scoate bujia, si fa masa cu ea in timp ce e legata la fishe, dai sa pornesti si vezi daca iti da scanteie, mare si albastra...ca in star wars :hug: daca nu da scanteie, umbla la aprindere(nu stiu exact ce fel de pornire ai pe aprilia aia) ca aia nu iti da scanteie...dar, daca zici ca ai pus una noua si a mers, se apre ca aia era buba...verifica daca mere acum si spune-ne si noua

 

Intradevar cred ca bujia era de vina pentru ca am venit seara si am pornit motocicleta dupa aproximativ 7 ore si a pornit fara probleme. Cu bujia veche nu pornea decat dupa ce se incalzea bine motocicleta si asta dupa ce ma saturam sa o ard la aragaz. Am mai spus ... ca incercam sa o pornesc si pornea dupa ce bujia era arsa la aragaz dar se oprea dupa cateva secunde dupa care trebuia sa o ard din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar cred ca bujia era de vina pentru ca am venit seara si am pornit motocicleta dupa aproximativ 7 ore si a pornit fara probleme. Cu bujia veche nu pornea decat dupa ce se incalzea bine motocicleta si asta dupa ce ma saturam sa o ard la aragaz. Am mai spus ... ca incercam sa o pornesc si pornea dupa ce bujia era arsa la aragaz dar se oprea dupa cateva secunde dupa care trebuia sa o ard din nou.

 

daca asta era si ai reusit, bv tie, ma bucur pt tine :hug:

 

@xorx :au trecutcam multe dimineti...porneste pana la urma?daca ai reusit, te asteptam cu :( mult noroc

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mr. orl: da, dimineti au trecut.. numai ca nu am mai facut nimic in sensu' reparatiei. Porneste in continuare la impins, si fac asta cu succes zilnic :) Dar gata, azi am bagat-o OFICIAL pe micutza la garaj pt. iernat (obligat si de expirare RCA si lipsa acuta de 700.000 cit e pe inca 6 luni :cheers: ) asa ca nu-mi mai ramine decit sa ma apuce dorul de mecanica, sa scot carb-ul si sa-l fac bucatele in vederea curatarii. Sigur, partea frumoasa va fi cind o sa trebuiasca sa-l pun la loc. Cred ca iarna asta voi avea ce face... :D

Bafta la toti si aveti grija ca cel putin in Buc e frig rau... brrrr... am degerat in dimineata asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceeasi probema si eu.

 

Acum, de vreo 2 dimineti incoace, de cand a dat gerul asta, foarte greu reusesc s-o pornesc (o zzr-ica de 250).Atat greu, incat azi nu am mai reusit s-o pornesc deloc. Adevarul e ca si bateria e cam moarta, si trebuia sa imi cumpar alta, insa am zis ca mai trag cumva de ea pana o s-o pun la iernat. Pan acum 2 zile, cand temperaturile erau mai ok, pornea de la primu contact dimineata, iar and totusi nu pornea, sau o innecam, pornea lejer in 4 m impinsa, si bagata in a 2-a. Insa in dimineata asta, pauza......La demaror, nu. Daca insistam, in 2 minute imi murea bateria. Impinsa si bagata in a 2-a, nu. Chiar la deal in jos, facea un sunet de ala ca si cand ar ramane fara benzina, dar nici vorba sa stea in ture. Cu socu tras, si cu socu bagat, tot nimic.

 

Acuma de voie de nevoie, imi cumpar o baterie nou, si o duc la cineva care se pricepe care sa o bibileasca un pic, sa vedem daca e doar innecata sau mai are si ate cusururi.

 

Si cand ma gandesc ca o am doar de 2 saptamani, si imi da deja atata bataie de cap....Va dati seama, ca aveam o gramada de lucruri de facut azi, si totusi, eu am stat de randu motocicletei....

 

:cheers:((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa o pornesti cind e mai cald si bag-o la iernat, ca si daca repara ceva la ea si ti-o regleaza cind afara sunt 0 grd nu prea o sa-ti placa la vara, cel putin eu o las pina cind o sa am timp sa ma dau cum trebuie cu ea magar sa vad pe ce dau banii (daca nu e facuta treaba cum trebuie sa ma pot duce la nenea meganicu sa mai incerce o versiune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da is distrus....ca e primul meu motor, si il am doar de 2 saptamani...si speram sa ma dau pe el pana vine zapada...:cheers:

 

 

Later edit: Si parca am inteles ca daca vrei sa te dai cu ele in anotimpul mai rece, trebui calibrate carburile pt anotimpul rece, iar la primavara tre facuta operatie inversa. Doar ca find putini cei care se dau cand e rece rece, nu prea se face operatiunea asta. E adevarat?

Editat de rainman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia o cheie de bujie mai intai, desfa bujia...asa incepi diagnosticul mereu..daca e uda, se inneaca, datorita aprinderii...deci poate fi bateria ca nu iti da bine la demaror, dar daca nici impinsa nu o ia se poate sa fie inecata sau de la aprindere...verifica scanteia la bujie, cum am zis mai sus....sau, sincer...sa nu fi inghetat apa de la frig in rezervor, ca la noi se ma intampla, doar traim in romania :cheers:

 

LE:eu unu ma dau in anotimpu rece, si din fericire jafu meu o ia din prima :D nu am auzit de calibrat in fct de sezon...dar, aici nu ma bag :)

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am avut bucuria (pe bune) sa fiu sunat de cei de la Yamaha Otopeni. Asa cum speram, treaba a fost cinstita, manopera(la pretul lor reies vreo 3 ore de lucru desi au lucrat 2 oameni la ea), inlocuirea frai-ului (starter clutch outher ass :cheers:) si schimbul de ulei, 3l sintetic cu filtrul de rigoare, au fost 6 milioane. Motorul porneste perfect si au disparut niste zgomote parazite din el cauzate nu de supape, lant de distributie sau cutie de viteze ci de respectiva pisesa care se facea praf in interiorul motorului cu fiecare pornire. Per total sunt multumit si o sa mai apelez la ei in caz de Doamne fereste. Pretul e ok dat fiind ca doar pentru a ajunge la "locul tragediei" era nevoie de o presa pentru scoaterea volantei si nu aveam chef sa ma risc la vreun particular care sa-mi faca praf magnetul incercand sa-l scoata cu cine stie ce improvizatie. Singura (mare) nemultumire e timpul enorm de mare pentru aducerea unei piese de afara. Ar mai fi si faptul ca nu au putut sa-mi faca o estimare a pretului inainte de reparatie, ce e drept imi facusem si eu niste calcule si cam atat imi reiesea si mie dar tot am stat un pic incordat. Din fericire n-a fost cazul si "blanoasa" e in forma foarte buna acum. Intentionez sa-i schimb caucioacele ca cel din spate a ajuns slick. Alti bani alta distractie. Poate cineva sa-mi recomande un atelier care face schimbul de cauciucuri rapid, ieftin si bine? Va rog mult, nu-mi spuneti de search pe foum sau din auzite ci locuri testate de voi cat mai recent. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iei de la pneuron in pretul cauciucului intra si demonta/montat/echilibrat

super tare, daca nu-i dau eu de cap in primavara ma infiintez si eu la yamaha otopeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Revin cu detalii asa cum am promis.

Am dus sapt. trecuta moto la Service Yamaha la Otopeni, pt curatat carb + reglaje.

Din pacate, cind am sunat vineri am aflat ca e problema mai mare, pe cilindru dinspre spate compresie IOC (adik sub 1 atm).

Pina astazi inca nu au avut timp sa desfaca sa vada exact de la ce este, dar oricum nu am sperante prea mari, mai ales ca am avut experiente destul de neplacute cu termenul de livrare al pieselor de schimb, in trecut. F. probabil sa trebuiasca segmenti, oricum sigur trebuie garnituri daca desface motorul, asha ca o sa am probabil o vara destul de trista...

Acum am urmatoarele neclaritati:

1. cum draq un motor la 14.000 km sa se buleasca in halu' asta, in conditiile in care de la 8.000 e la mine, si am bagat numai super ulei (Shell sintetic 15w50) iar de tras de el nu am tras asa tare (adica .. poate ca o mai turam, dar doar la schimbatul vitezelor, nu in gol, si nu o tineam turata mai mult de 1-2 sec). E oare normal asa ceva?

2. Daca un cilindru nu mai are compresie aproape deloc, cum mai merge motorul ala? Adik, nu prea se simtea la mers, doar o usoara scadere de putere dar in rest mergea f. frumos, rotund, etc

3. daca trebuie schimbati segmentii, daca pun segment cota 1 la cilindrul ok nu o sa fie prea strins? Sau cum se face in situatia asta in care exista diferente de uzura intre cilindrii??

 

Daca e cineva in stare sa raspunda, macar partial, la intrebari.. bine ar fi ca eu nu am raspuns si tare ma roade.

 

Hai sa va plimbati cu placere.... ca eu ma dau cu masina deocamdata:((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-ai gandit oare cum traiesc majoritatea service-urilor de pe la noi?

si dc nu toti, sunt absolut sigur ca 90% sunt la fel : flamanzi dupa banii altora.

Pacat!!

Nu vreau sa te descurajez, dar incearca sa nu te mai duci la ei.

parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pls, da mai multe detalii

inca nu a desfacut nimic, doar mi-a zis ca nu are compresie. ba chiar a spus ca-mi arata (daca ma duc). din cauza ca nu am timp, i-am zis ca-l cred ca nu are compresie (e f. probabil urmare a simptomelor de la pornire si a faptului ca parca-mi creste nivelul de "ulei" in baie)

daca sunt probleme su service-ul asta pls zi, ca sa stiu sa-mi iau fiara de la ei, ca puina acum am de platit o curatare de carburator doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te sa-ti arate cum e cu compresia, sa vezi cu ochii tai. Apoi baga un degetar de ulei pe gaura bujiei, da de 2-3 ori la demaror in gol si masoara iar (tot acolo, sa vezi cu ochii tai). Daca e la fel, inseamna ca e din supape, si nu trebuie sa demontezi si sa schimbi chiar tot, eventual cauti o chiulasa SH. Si ia motorul de la ei, gaseste un prieten care se pricepe cit de cit si repara singur. Neaparat cu cartea de service in fata....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...