XorX Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Am primit "aprobarea" ca in primavara sa-mi schimb moto... uraaaa... Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma bucur prea mult, partea grea abia cum vine... ce sa-mi iau??? La capitolul design ma bate gindul un GSX-R 600... numai ca pe linga ca e scumpa nici nu prea am ce face cu ea... eu merg 90% in orash.. (Buc) Asha ca poate mai bine naked... si atunci... un SV650.. super.. dar e cam "vechiuta"... O vreme am vrut Fazer de 600.. dar nu mai vreau si acum parca cochetez cu GSR-ul de 600. Stie cineva ceva despre modelul asta? Adik astept opinii de la cineva care a mers cu ea si poate spune.. eventual in compratie cu Honda Hornet 600 (al carui singur dezavantaj e ca are carb-uri in loc de injectoare "stupid honda:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Am primit "aprobarea" ca in primavara sa-mi schimb moto... uraaaa... Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma bucur prea mult, partea grea abia cum vine... ce sa-mi iau??? La capitolul design ma bate gindul un GSX-R 600... numai ca pe linga ca e scumpa nici nu prea am ce face cu ea... eu merg 90% in orash.. (Buc) Asha ca poate mai bine naked... si atunci... un SV650.. super.. dar e cam "vechiuta"... O vreme am vrut Fazer de 600.. dar nu mai vreau si acum parca cochetez cu GSR-ul de 600. Stie cineva ceva despre modelul asta? Adik astept opinii de la cineva care a mers cu ea si poate spune.. eventual in compratie cu Honda Hornet 600 (al carui singur dezavantaj e ca are carb-uri in loc de injectoare "stupid honda:) Da care-i problema cu carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 pai doar sunt mai jenante... jiglere.. camere de nivel.. reglaje complicate.. ca sa nu mai vorbim de sincronizare. daca se poate injector nu prea-mi dau seama de ce sa merg pe o chestie veche (conceptual) si cu performante mult mai slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 pai doar sunt mai jenante... jiglere.. camere de nivel.. reglaje complicate.. ca sa nu mai vorbim de sincronizare. daca se poate injector nu prea-mi dau seama de ce sa merg pe o chestie veche (conceptual) si cu performante mult mai slabe. Performante mult mai slabe nu as prea zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Exista noul Hornet cu injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 pai doar sunt mai jenante... jiglere.. camere de nivel.. reglaje complicate.. ca sa nu mai vorbim de sincronizare. daca se poate injector nu prea-mi dau seama de ce sa merg pe o chestie veche (conceptual) si cu performante mult mai slabe. Sunt de acord ca injectia de benzina e mult mai eficienta, dar sunt si dezavantaje legate in principal de complexitate: -La majoritatea motocicletelor cu injectie de benzina tot trebuie sa faci sincronizarea. -In loc de a face reglaje cu jiglere (daca schimbi esapamentul sau filtrul de aer de ex.) trebuie sa faci o remapare a injectiei. Un Power Commander de ex. era in jur de $300USD (plus ca trebuie sa-l conectezi la computer sa-l reprogramezi), iar un kit de jigloare Dynojet in jur de $110 si gasesti si altele mai ieftine cred. -Motocicleta cu EFI e echipata cu componente pe care nu le intalnesti la cele cu carburatoare... pompa de benzina si ECU, senzori etc. Nu zic ca nu-s fiabile, dar daca se strica ceva, costa mai mult. La carburatoare de ex, daca ai apa in benzina desfaci scurgerile de la camerele de nivel si ai scapat de apa din ele. Carburatoarele sunt mai sensibile la vreme si schimbari de altitudine, pe cand sistemele de injectie de autoregleaza fiind controlate de ECU (nu inseamna ca nu sufera degradari de performanta, doar ca sunt mai eficiente). Pe scurt, daca e sa alegi intre cele doua motociclete eu as zice sa nu-ti faci probleme din cauza carburatoarelor. Merg foarte bine si pot fi foarte performante amandoua. Insa avand in vedere ca mergi in Bucuresti 90% din timp, eu nu ti-as recomanda o motocicleta supersport. Am mers si cu GSX-R si cu R6 si cu ZX 600R si pot sa-ti spun ca nu-s cele mai bune in trafic. Mai ales astea noi. Pozitia e agresiva, aplecat inainte. Motoarele sunt super-turate si au puterea si momentul max. la turatii pe care nu le folosesti pe strada. Mersul cu pasager, daca e cazul, e mult mai incomod atat pt. conducator cat mai ales pt. pasager. Ghidonul are o miscare laterala destul de limitata, ceea ce face ca intoarcerile in parcari sa fie mai greoaie. Roaga-l pe un amic cu un GSX R sa faca o intoarcere cu ghidonul la max. sa vezi pe ce cerc se inscrie. Eu iti sugerez sa-ti alegi o motocicleta de strada. Hornet-ul nu e o alegere rea, dar mai sunt si altele, de ex. Kawasaki ZZR600 sau Z750S. Cred ca sunt destule modele mult mai bune pt. strada decat un supersport gen GSX ZX Rn CBR... Motocicleta mea de mers prin oras e un Suzuki DRZ 400S cu roti de supermotard. Un singur cilindru, cu carburator, foarte simpla, fiabila si usor de intretinut. Am mers si 500km intr-o zi si cand ma apuca dorul de enduro, ii pun la loc rotile originale de off-road (in 30-45 minute) si merg prin padure. Viteza maxima pe autostrada e de peste 150km/h desi nu vrei sa treci de 120 ca sa te simti bine pe ea si motorul trage ca un tractor de la plecatul de pe loc si pana aproape de turatia maxima. Ca sa nu mai zic de suspensie, ca e de enduro si are cursa mare si nu-mi pasa de nici o groapa sau bordura. Acuma, tu-ti iei ce vrei, iar eu iti doresc fericire maxima si plimbari fara probleme, indiferent de alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 Exista noul Hornet cu injectie Mda.. si Banditu 2007 la fel. Racit cu lichid de acum. Wanderer a pus punctu pe i. Si eu ti as recomanda un allrounder/naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 o sa incerc sa trec pe la honda ca noul hornet nu apare pe site.. cit despre injectoare... nu cred ca renunt (asha e cu piticii astia de pe creier.. pleaca greu ) de super sport mi s-a luat... si eu zic ca e facat de ea plus ca nu ma ajuta in ceea ce am eu nevoie (doar fitze.. dar sunt deja insurat si nu am de gind sa schimb "pasagera" ) Kawasaki nu prea vreau ca nu exista reprezentatnta si chiar vreu moto noua.. sa stiu ca nu a tras nimeni de ea inainte. Asha ca pina la urma ramine bataia intre doua suzi.. sv650 si gsr600 .. cu alte cuvinte intre un 2v la 90grd si un 4 in linie. ceva comentarii pe tema asta ??? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Asha ca pina la urma ramine bataia intre doua suzi.. sv650 si gsr600 .. cu alte cuvinte intre un 2v la 90grd si un 4 in linie. ceva comentarii pe tema asta ??? ms DA. Super motorete amandoua (cel putin SV sigur). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Daca nu vrei sa-i dai mai mult de 180 constant pe autostrada, SV650 e motoreta perfecta. Pt mai mult exista SV1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Din cate stiu gsr-ul are matorul de pe gsxr600 si iti pot recomanda cu toata caldura acest motor ,eu unul neavand nici cea mai mica problema tehnica cu el.Plus ca ,ca design gsr-ul mi se pare peste fazer ,iar daca honda v-a lansa acea uratenie ,clar e mai frumos si ca viitorul hornet.La kawasaki ma abtin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Iti place design-ul la gsr ? In reclama tv arata bine, dar in realitate am fost crunt dezamagit cand am vazut unul la Targoviste .. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) nu am vazut decit poze, e planificata o vizita la suzuki sa vedem cind am timp si de asta.. la sv mi se pare mishto... clasic naked (ca deh.. e suzuki.. tata lu' naked ) Oricum, la gsr e mishto codita cu eshapament dublu si 2 stopuri.. ce nu prea-mi place sunt semnalizatoarele fata si poate era mai mishto o sa cu 2 locuri separate. cam atit din poze, sa vedem si cum ma simt pe ea, mai ales la greutate ca nu vreau o moto grea .. eu am cam 174 si vre-o 69kg... asha ca trebuie ceva micutz ca sa ma strecor in orash. ( asta ar fi un alt motiv de super sport.. 165kg ) Editat Octombrie 17, 2006 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Iti place design-ul la gsr ? In reclama tv arata bine, dar in realitate am fost crunt dezamagit cand am vazut unul la Targoviste .. parerea mea. Sincer ,mie unul ,imi place foarte mult....mi-ar fi placut sa para mult mai muscle ,dar e vorba "doar" de un 600 ,sa vezi viitorul gsr cu motorul preluat de pe busa .L-am vazut si l-am incalecat la B&S,pe cel de 600 si chiar mi s-a parut super-ok ,cel putin raportat la Fazer si repet ,daca Honda scoate odiosenia aia de Hornet ,clar imi pare peste el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Eu unul as incerca un super moto...e super bun de oras..ai putere cand vrei...viteza bunicica si daca o darami....e ca un enduro ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 E si asta o varianta ,cel putin pt oras e super de luat in consideratie Ps:mie ,personal ,gsr-ul mi-a placut destul de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 supermoto nu.. mi se pare prea brutal motorul.. stiu ca trage dar totusi cam brutal, si eu sunt un finutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Are un prieten GSR `06, in realitate mi se pare ca arata mai slab ca in reclame&poze insotit de un "rough" finish la exterior ...motorul este cel de pe gsx`r , dar are 100CP ...Intr`o revista scria ca ar fi un bun stunt-bike ...Am dat o tura mica prin Bucuresti si mi`a placut,este foarte manevrabil fata de vitezane prin oras dar eu personal as alege un naked de la Yamaha ... presupun ca un MT-01 nu ai vrea..!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 supermoto nu.. mi se pare prea brutal motorul.. stiu ca trage dar totusi cam brutal, si eu sunt un finutz Ce inseamna brutal? Mie-mi pare cea mai desteapta inventie in domeniul moto din ultima vreme... Merg cu a mea aproape zilnic si nu ma mai satur de ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) no offense man, e doar o chestie de gust.. in fine, nu pot spune ca ma atrage ca gen de moto mie chiar imi plac cruiserele numai ca ce gasesc acum in jur de 600-700cmc sunt mult prea masive (lungi, late, grele) si pierd din utilitate, adik din a te descurca cu ea in aglomeratie si uite asha am ajuns la naked. aa. si pt. ca uitasem sa explic.. pai monocilindru de 600 are o "explozie" nu gluma, din cauza asta 2V la 65-90grd mi se pare un compromis excelent intre monocilindru si 4 in linie. Asta e, cum am mai zis.. nu te poti pune cu piticii ce-ti stau pe creier Editat Octombrie 18, 2006 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 no offense man, e doar o chestie de gust.. in fine, nu pot spune ca ma atrage ca gen de moto mie chiar imi plac cruiserele numai ca ce gasesc acum in jur de 600-700cmc sunt mult prea masive (lungi, late, grele) si pierd din utilitate, adik din a te descurca cu ea in aglomeratie si uite asha am ajuns la naked. aa. si pt. ca uitasem sa explic.. pai monocilindru de 600 are o "explozie" nu gluma, din cauza asta 2V la 65-90grd mi se pare un compromis excelent intre monocilindru si 4 in linie. Asta e, cum am mai zis.. nu te poti pune cu piticii ce-ti stau pe creier No worries, I'm not easily offended and this is not an offending matter anyway. I just wanted to know your point of view. Nici nu incercam sa-ti 'vand' un anume tip de moto. In final, tu o cumperi si tu trebuie sa te bucuri de ea. Doar ca ai zis ca e brutal si nu stiam ce intelegi prin asta. Cat despre 'explozie' ce sa zic... al meu e de 400cc si nu vibreaza foarte tare in mers si nici nu topeste cauciucul cand plec de pe loc. Cele de 600 nu sunt nici ele rele. De ex. BMW F650 pare a avea un mers foarte linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) Asha ca pina la urma ramine bataia intre doua suzi.. sv650 si gsr600 .. cu alte cuvinte intre un 2v la 90grd si un 4 in linie. ceva comentarii pe tema asta ??? ms Ambele Suzi costa cite o carutza de bani (din cauza taxelor binecunoscute si-pe-drept-injurate). Chiar ca nu inteleg insa de ce nimeni de prin Romanica nu se gindeste la o motocicleta extrem de reusita: Cagiva 650 Raptor (cistigatoare de altfel a ultimului test comparativ facut de nemtzi cu V2-urile medii, halind fara drept de apel pe Suzuki SV 650 si Ducati 695 - vezi Univers Moto 10_2006 - chiar nu-l citeste decit... bunica, apropo????? ). Raptor 650 e combinatia ideala dintre un motor japonez de clasa (al lui SV 650, un pic "lucrat" la injectie de italieni) si un sistem de rulare macaronar fara slabiciunile nipone. Din pacate, importator oficial Cagiva nu-i pe-aici, dar preturile din Italia (sau chiar Germania) sint excelente - se gasesc, noi, la diversi dealeri, de la 5.200 iepuroi! (v. www.moto.it, mobile.de etc)....si, dupa recuperarea TVA-ului de-acolo + plata astuia de-aici (fiindca-i EUROPEANA), doar aducerea e un cost suplimentar. Parerea mea... PS Cu toate taxele, un GSR 600 luat de aici e exact 9.741 euro (care, ca tot veni vorba, vibreaza deranjant la unele regimuri, e cam greu si consuma mai mult decit SV-ul), iar un SV 650 (furca slaba rau, intri-n viraj tare si nu mai stii daca mai iesi) - 8.848...merita oare? Editat Octombrie 18, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 http://motorbikes.tiscali.co.uk/display/vi...s.php3?id=23438 http://www.motorbox.com/Moto/VisteeProvate...R600_prova.html http://www.suzukivest.ro/motoare_versiuni.php?ID=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
themask1 Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 PS Cu toate taxele, un GSR 600 luat de aici e exact 9.741 euro (care, ca tot veni vorba, vibreaza deranjant la unele regimuri, e cam greu si consuma mai mult decit SV-ul), iar un SV 650 (furca slaba rau, intri-n viraj tare si nu mai stii daca mai iesi) - 8.848...merita oare? GSR 600 gasesti de la 5.800( Motoboom ) la 6.444 ( Suzuki). Asta CIP. Vibreaza da..dar nu atat de deranjant. Fiindca e vorba de un motor de gsxr600 din 05 gsr prefera peste 8.000 rpm, insa se descurca foarte bine si mai jos de atat. Eu unul sunt incepator si este si primul meu motor si m-am inteles excelent cu el. De consumat si eu cred ca imi consuma cam mult ..am facut un calcul pe la inceput si mi-a dat vreo 6-7 in oras. In afara nu am facut un calcul dar banui ca e mai putin. Lucrurile care nu imi plac la gsr : oglinzile ..parca nu ai vizibilitate in ele iar la peste 120 km/h vibreaza deranjant. Motorul este greu dar cu putin exercitiu te vei obisnui sa il manevrezi..i did. Concluzia: eu unul il recomand cu exceptiile de mai sus, dar peste care vei trece foarte usor dupa ce il vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 (editat) am gsxr 600 srad din 97... carburatie... destul de vechiut ca an! ma declar multumit cu el prin bucuresti si nu te face de ras nici la drumuri mai lungi! atat doar ca starea drumului conteaza .... el face fata si pe drumuri mai denivelate dar rinichii tai o sa iti viziteze ceafa! am luat si ceva gropi in buc cu el si a 'strans 'din amortizoare si a mers mai departe! consum bunicel in bucuresti doar ca la drum rezervorul de 18 l e cam suparator....dupa 200 de km incepi sa te uiti dupa benzinarii(conteaza si stilul de mers!) Editat Octombrie 19, 2006 de matematik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.