Survolaj Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Finally o motocicleta de la Ducati care imi place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vitezist Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 zvonuri despre noua motoreta ducati cc pe la 1188, 160 de caluti, greutate ceva mai redusa decat 999(adik sub 200 kg), tobe tot sub sha(ce bine!!!!) pret incepand de la 15 mii modelul de baza pana la 25 ptr R. Mai ieftine decat actualele modele dk va fi asha S-a dus valoarea de revanzare a motoretei mele sper sa nu-i lase botul exact asha. nu mai are aer de italiana.. noroc ca nu sunt fan ITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 poze noi: cum arata farurile alea...pure sex... prezentare orificila va avea loc peste patru zile http://blog.ducati.com/post/90/la-nuova-su...1098-godetevela Aduce foarte mult cu Daytona 675...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Au "japonizat-o" la greu! Arata interesasnt, dar parca si-a pierdut identitatea proprie in favoara marketingului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 Au "japonizat-o" la greu! Arata interesasnt, dar parca si-a pierdut identitatea proprie in favoara marketingului! pune botul ala langa cel de 916, 996 sau 998 si ai sa vezi de unde vine...i-au adaugat "ciocul" la mic intre faruri. carena fatza nu e atat de "subtziata" k la jape. ma rog cuvantul kre-l folosesc eu e "supta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Frumoasa dar parca aduce intr-adevar cu daytona si parca si cu CBR RR.Asta e , sper ca live sa arate mult mai bine cum se intampla de regula,nu ca mi-as lua prea curand. Imi place foarte mult ca au revenit la bascula monobrat dar parca incepe sa semene cu japoneze mai ales la fata si in special la forma coditei.Asta e , comercialul/marketingul isi iau tributul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 Da asa este, Odhin avea dreptate. Ducati 1098 este foarte original ca design. Ai draq japonezi, cum copiaza ei totul dupa europeni. Sau e invers acum???? Poate ma lamuriti voi, cei cu mai multa experienta in toate cele....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 1098 e un pas destul de mare inapoi in design fata de 999. Vezi semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 mda..dupa controversa cu aspectul modelului 999 cei de la ducati au devenit mai conservatori.a se observa inspiratia pentru 1098 in poza cu 916 .desi nu are nimic spectaculos ca ..sa zicem.. o mv agusta sunt multe elemente care imi plac.ceea ce imi displace sunt tobele.puteau sa le pastreze pe cele de la 999 care aratau laser . in continuare am mai pus niste poze inedite ale noului model .sudura de pe swingarm are o poveste interesanta.sudorul sef de la ducati a incercat un nou aparat de sudura pe model cu cateva ore inainte de sedinta foto .se pare ca nu stia ca acesta va fi modelul oficial pentru sedinta foto pentru ca primele poze au fost facute mai devreme decat se stia .sudorul a fost a fost decapitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 se vede ca moda si stilul vin din italia..... e mortala cati cai va avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 160 de cai la roata modelul de baza. o sa fie un model s si cineva care a fost deja la dealer sa isi comande spunea pe un forum ca va exista si o varianta tricolore cu rosu alb verde adica steagul italiei cu multe piese din carbon evacuare totala din titan .cica asta costa cu 5 mii de euro mai mult decat modelul de baza dar inca nu se stie pretul final..el a dat doar un avans simbolic.banuiesc ca o sa fie si un model r.. ps observati cat de ingusta este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 (editat) ceea ce imi displace sunt tobele.puteau sa le pastreze pe cele de la 999 care aratau laser . ai mare dreptate... .dar au vrut sa revina cat mai mult la 916...coditza e un mixt intre 999 si 916...au revenit cu stopurile sus si imi place fff mult... bine k nu au mai pus suportul ala de nr imens de la 999 .urat mai este .nu cred k am vazut doua motoare kre sa-l pstreze... ce nu-mi place deloc la ea si o strica este aparatoarea aia de pe evacuari...un mare castron...(nu se vede in pozele de pe forum, e in prezentarea de pe site) PS e la vanzare un 999. Al meu... Editat Noiembrie 10, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 coditza e furaciune de la mv agusta f4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 (editat) coditza e furaciune de la mv agusta f4 la mijloc e designul lui taburini. asta e tot... cu toate k asta nu mai are legatura cu ducati... Editat Noiembrie 10, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Pur sange italian! Pentru carcotasi: sa aveti noroc sa nu fiti depasiti de asa ceva in trafic. Mie mi s-a intamplat cu un 999R si am crezut ca-mi zboara viziera la casca. Ma indragostesc de Ducati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Pur sange italian! Ma indragostesc de Ducati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 (editat) 160 de cai la roata modelul de baza. La AMBREIAJ 160 CP, oameni buni! Dar sint oricum destui pentru "meciuri" serioase cu toate japonezele "4 in linie"... Editat Noiembrie 10, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 in fine astia de pe forumul pe care m am uitat spuneau ca o sa fie 160 la roata.s a dovedit in timp ca motocicletele italiene au o putere mai mare la roata decat modele japoneze cu acelasi numar de cai.dar ce este mai important aspect,daca ati citit ce scria pe mini site ul ala este ca are cel mai mare raport cuplu greutate.abia astept primele teste apropos..face cineva comanda ? vreun magnat ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Eu personal nu inteleg deloc de ce au vrut sa se intoarca la designul 916. Ala e o copie simplificata dupa NR 750. In locul lor eu as incerca sa ma distantez cat de mult posibil de "mostenirea" aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Eu personal nu inteleg deloc de ce au vrut sa se intoarca la designul 916. Ala e o copie simplificata dupa NR 750. In locul lor eu as incerca sa ma distantez cat de mult posibil de "mostenirea" aia. trebuia k si de data asta sa faci trimitere la semnatura ta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 Eu personal nu inteleg deloc de ce au vrut sa se intoarca la designul 916. Ala e o copie simplificata dupa NR 750. In locul lor eu as incerca sa ma distantez cat de mult posibil de "mostenirea" aia. mda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 visul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 cica nu e loc si de mai bine Desmosedici RR...putine si bune )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 cica nu e loc si de mai bine Desmosedici RR...putine si bune )) dupa ce se termina alea 50 or sa mai scoata o varianta in serie nelimitata ceva mai ieftina niste uameni asa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 este super....numai bani de ea sa ai. abia astept sa o vad. poate o aduc la salonu moto din primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.