Sari la conținut

Superbike-ul Ducati De 2007


odhin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

zvonuri despre noua motoreta ducati

cc pe la 1188, 160 de caluti, greutate ceva mai redusa decat 999(adik sub 200 kg), tobe tot sub sha(ce bine!!!!) pret incepand de la 15 mii modelul de baza pana la 25 ptr R. Mai ieftine decat actualele modele dk va fi asha

S-a dus valoarea de revanzare a motoretei mele :cheers:

 

 

sper sa nu-i lase botul exact asha. :friends: nu mai are aer de italiana..

 

noroc ca nu sunt fan ITA :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au "japonizat-o" la greu! Arata interesasnt, dar parca si-a pierdut identitatea proprie in favoara marketingului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au "japonizat-o" la greu! Arata interesasnt, dar parca si-a pierdut identitatea proprie in favoara marketingului!

 

pune botul ala langa cel de 916, 996 sau 998 si ai sa vezi de unde vine...i-au adaugat "ciocul" la mic intre faruri. carena fatza nu e atat de "subtziata" k la jape. ma rog cuvantul kre-l folosesc eu e "supta"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa dar parca aduce intr-adevar cu daytona si parca si cu CBR RR.Asta e , sper ca live sa arate mult mai bine cum se intampla de regula,nu ca mi-as lua prea curand.

Imi place foarte mult ca au revenit la bascula monobrat dar parca incepe sa semene cu japoneze mai ales la fata si in special la forma coditei.Asta e , comercialul/marketingul isi iau tributul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda..dupa controversa cu aspectul modelului 999 cei de la ducati au devenit mai conservatori.a se observa inspiratia pentru 1098 in poza cu 916 .desi nu are nimic spectaculos ca ..sa zicem.. o mv agusta sunt multe elemente care imi plac.ceea ce imi displace sunt tobele.puteau sa le pastreze pe cele de la 999 care aratau laser .

 

in continuare am mai pus niste poze inedite ale noului model .sudura de pe swingarm are o poveste interesanta.sudorul sef de la ducati a incercat un nou aparat de sudura pe model cu cateva ore inainte de sedinta foto .se pare ca nu stia ca acesta va fi modelul oficial pentru sedinta foto pentru ca primele poze au fost facute mai devreme decat se stia :friends:.sudorul a fost a fost decapitat :drink:

post-9103-1163100504_thumb.jpg

post-9103-1163100677_thumb.jpg

post-9103-1163100868_thumb.jpg

post-9103-1163100886_thumb.jpg

post-9103-1163100919_thumb.jpg

post-9103-1163100945_thumb.jpg

post-9103-1163100973_thumb.jpg

post-9103-1163100993_thumb.jpg

post-9103-1163101033_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

160 de cai la roata modelul de baza.

 

o sa fie un model s

si cineva care a fost deja la dealer sa isi comande spunea pe un forum ca va exista si o varianta tricolore cu rosu alb verde adica steagul italiei cu multe piese din carbon evacuare totala din titan .cica asta costa cu 5 mii de euro mai mult decat modelul de baza dar inca nu se stie pretul final..el a dat doar un avans simbolic.banuiesc ca o sa fie si un model r..

 

ps

 

observati cat de ingusta este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce imi displace sunt tobele.puteau sa le pastreze pe cele de la 999 care aratau laser .

 

ai mare dreptate... :friends: .dar au vrut sa revina cat mai mult la 916...coditza e un mixt intre 999 si 916...au revenit cu stopurile sus si imi place fff mult... bine k nu au mai pus suportul ala de nr imens de la 999 .urat mai este .nu cred k am vazut doua motoare kre sa-l pstreze...

 

ce nu-mi place deloc la ea si o strica este aparatoarea aia de pe evacuari...un mare castron...(nu se vede in pozele de pe forum, e in prezentarea de pe site)

 

PS e la vanzare un 999. Al meu... :drink:

Editat de odhin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

160 de cai la roata modelul de baza.

 

 

:drink: La AMBREIAJ 160 CP, oameni buni! Dar sint oricum destui pentru "meciuri" serioase cu toate japonezele "4 in linie"...

:friends:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fine astia de pe forumul pe care m am uitat spuneau ca o sa fie 160 la roata.s a dovedit in timp ca motocicletele italiene au o putere mai mare la roata decat modele japoneze cu acelasi numar de cai.dar ce este mai important aspect,daca ati citit ce scria pe mini site ul ala este ca are cel mai mare raport cuplu greutate.abia astept primele teste

 

apropos..face cineva comanda ? :friends: vreun magnat ceva :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu inteleg deloc de ce au vrut sa se intoarca la designul 916. Ala e o copie simplificata dupa NR 750. In locul lor eu as incerca sa ma distantez cat de mult posibil de "mostenirea" aia.

 

:friends: trebuia k si de data asta sa faci trimitere la semnatura ta.... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...