gn77b Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 cum a zis si CalinD treaba cu sticlele e destul de logica. este, de fapt, aceeasi chestie ca si cu furtunurile, doar ca difera forma rezervorului. cred ca faptul ca iese "aparatul" destul de mare este din cauza ca piesele sunt supradimensionate. ia puneti voi un furtun de 1mm diametru interior si o sa vedeti ca nu mai face nici bulbuluci cu apa si nici rezervorul nu mai trebuie sa fie mare cat sticla de pepsi. eu cred ca din 4 termomete de camera, daca s-ar gasi un lichid mai stabil dpdv termic s-ar face niste sincronizatroare super. @CalinD: ai incercat sa intervii cu o seringa prin dopul de cauciuc sa reglezi cumva presiunea din sticla de pepsi? daca scoti acul nu cred ca trece aerul, dupa operatiune. folosesti un ac subtire. carbtune-ul este pe acelasi principiu. calibrarea trebuie apoi facuta cu un manometru etalon. p.s. vezi ca nu toate corectiile gramaticale pe care le prezinti in semnatura ta sunt corecte La varianta cu sticlele am renuntat destul de repede din cauza problemelor generate de robinete. "Bulbuceala" a fost cauza secundara. Atita vreme cit nu ai niste robinete "stabile" nu ai cum sa faci treaba ca lumea. Metoda are potential dar nu am avut unde sa gasesc acele robinete. Ai dreptate si legat de diametrul tubului, dar iar nu am avut de un' sa iau. PS: ba tot ce e scris in semnatura e corect. Sau te referi la treaba cu "women"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 iaca: http://faq.ninja250.org/wiki/How_do_I_sync...-tube_manometer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 La varianta cu sticlele am renuntat destul de repede din cauza problemelor generate de robinete. "Bulbuceala" a fost cauza secundara. Atita vreme cit nu ai niste robinete "stabile" nu ai cum sa faci treaba ca lumea. Metoda are potential dar nu am avut unde sa gasesc acele robinete. Ai dreptate si legat de diametrul tubului, dar iar nu am avut de un' sa iau. Super tare Hai sa-ti mai arat o metoda mai simpla si mai usoara pe care am testat-o acum vreo 2 ani si functioneaza perfect. Vacuumetrele (nu manometre) sunt usor de facut din piese ieftine si usor de gasit - vezi pozele atasate la finalul post-ului. 1. In primul rand trebuie sa te asiguri ca cele 4 carburatoare sunt curate, ca au nivel egal in camera de nivel constant, ca sunt montate corect si nu trag aer fals pe la conexiunile cu airbox-ul sau cu motorul sau pe la capace. De asemenea bujiile trebuie sa fie in stare buna impreuna cu conexiunile lor (fishele) si ale bobinelor de inductie. Unii producatori recomanda si reglarea jocului supapelor inainte de operatiunea asta (normal, vacuum-ul se "trage" prin supape...) 2. Trebuie sa demontezi rezervorul, sa gatui furtunul care aduce vacuum din motor la robinetul de benzina (daca ai) si sa folosesti un recipient de benzina + furtun lung ca sa alimentezi motorul (un vas de lichid de stergatoare de dacie e ok, ieftin si se gaseste pe toate drumurile). Recipientul respectiv il poti pune intr-o punga pe care o agati de ceva mai inalt (plafonul garajului...) si o gauresti in fund ca sa-i scoti furtunul Airbox-ul trebuie sa fie conectat si filtrul de aer montat. Atentie la manipularea recipientului de benzina, stiti treaba aia cu fumatul pe langa benzina sau cu scapatul ei pe (langa) motor. 3. Calibrezi vacuumetrele astfel: Pornesti motorul si il lasi sa se incalzeasca (atentie la gaze, daca faci asta in garaj te cam "ia somnul"). Apoi il opresti si cauti cele 4 "prize de vacuum" de pe carburatoare. Acestea se afla de obicei in capacele superioare (cele de plastic) si sunt acoperite cu niste capacele de cauciuc. Scoti capacelul de la al 2-lea cilindru si conectezi furtunul unuia din vacuumetre (primul). Pornesti motorul (care va avea o turatie de relanti mai mica decat de obicei pentru ca trage aer fals pe la cilindrul 2) si reglezi surubul de relanti astfel incat sa ajungi pe la vreo 2k rpm. Apoi (in functie de vacuumetru) iti notezi valoarea depresiunii sau reglezi surubul de ajustare a manometrului astfel incat acul sau bila sa ajunga la semn. Apoi deconectezi primul vacuumetru si il conectezi pe al 2-lea, reglezi turatia la 2k rpm daca mai e nevoie si observi valoarea vacuum-ului sau reglezi vacuumetrul ca sa indice la semn (dupa caz). Repeti operatiunea cu toate cele 4 vacuumetre astfel incat conectate pe rand la acelasi cilindru toate sa indice la fel sau macar sa stii valorile fiecaruia pentru acelasi vacuum (de la cilindrul 2 la 2k rpm). ATENTIE LA TEMPERATURA MOTORULUI, DACA O LALAI PREA MULT SE INCINGE SI TREBUIE SA IEI O PAUZA. Nu neglija asta, valoarea vacuum-ului variaza putin cu temperatura si iti afecteaza calibrarea. 4. Scoti si celelalte 3 capacele si conectezi toate vacuumetrele la cilindri. Ajustezi din nou surubul de relanti astfel incat sa ajungi la cca 2k rpm (acum va avea eficienta si mai mica la relanti pentru ca treage putin aer fals la fiecare carburator) si observi indicatiile celor 4 vacuumetre. Ideal ar fi sa fie egale, asta inseamna ca cele 4 carb-uri sunt echilibrate. Daca nu se intampla asa trebuie sa ajustezi suruburile de balansare dintre carburatoare. Acestea sunt in numar de 3 si sunt pozitionate in zonele de acitonare ale clapetelor, unul in mijloc chiar langa prinderile cablurilor de acceleratie si celelalte 2 in pozitii similare intre celelalte carb-uri. Se ajusteaza intai suruburile de pe margine astfel incat sa se echilibreze cilindrii 1-2 si 3-4 si apoi se echilibreaza perechile intre ele de la surubul din mijloc. Eventual repeti operatiunea de cate ori e nevoie ca sa iasa corect. O idee des vehiculata este sa reglezi astfel incat cilindrii de pe exterior sa "traga" putin mai tare pentru ca sunt mai bine raciti, insa n-am vazut-o mentionata in nici un manual original de service... 5. Opresti motorul, deconectezi recipientul de benzina (CU GRIJA), montezi rezervorul si conectezi toate furtunele. Apoi poti sa faci o verificare suplimentara astfel: Te dai cu motoreta vreo 10 minute prin oras si apoi pui degetul ud pe esapament (un timp foarte scurt) chiar langa iesirea din motor, pe rand la fiecare cilindru. Trebuie sa "sfaraie" la toti nu doar la unii. Cam asta e tot. Vacuumetrul e facut dupa un manual de service de Suzuk cu 4 cilindrii, nu mai stiu exact care anume. Uite asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 cred ca te complici f mult asa, plus ca nu ii precisa unealta; mi se pare mult mai buna metoda postata de mine cu furtunul cu ulei in el; faci 1-2, 3-4 si pe urma intre ele, apoi repeti. nu are cum sa nu iese treaba; de asemenea, calibrarea vacumetrului presupune doar sa aflii mijlocul lungimii furtunului! cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Hogzilla, stiu de sincronizatorul tau. Chiar am incercat sa-mi construiesc si eu unul dar am dat-o-n bara. Pur si simplu n-am reusit sa-l fac sa mearga, bila salta total haotic. In plus, asa cum a zis si Dan Cata, are marele minus ca necesita calibrare, care la sistemul meu cu "furtum" e "by design". Cu toate ca sistemul meu (ii zic asa pentru ca nu stiu cine e inventatorul "oficial") e suspect de simplu, merge de rupe. Marele lui avantaj e ca nu masoara presiunea individual, ci diferenta de presiune - coloane la aceeasi inaltime -> depresiune egala pe cilindrii respectivi. Chiar si-n manual spune ca cilindrii se sincronizeaza 2 cite 2. Cum am mai scris, variatii destul de mari ale diferentei de inaltime dintre cele doua coloane se traduceau in sunet vag schimbat al motorului, deci precizia e probata. De unde mi-am desincronizat total motorul, am ajuns sa-l fac sa mearga brici, nu da absolut nici un semn ca ceva n-ar fi in ordine. E adevarat ca nu-i nici pe departe comod de transportat si folosit, plus ca are niste mici probleme despre care am mai vorbit, dar in final pentru ca sa-ti sincronizezi mobra singur acasa cred ca e cea mai buna varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Ok, deci cu sincronizarea ne-am lamurit. Dar fiindca tot vorbiram de facut chestii acasa, iata ca de fapt sincronizarea e doar o mica parte dintr-un reglaj de carburatoare care sa ne permita sa ne bucuram de mobre la maxim. Procedura completa de reglaj este aici: Factory Pro Carb Tuning Procedure Din cate vad mai trebuiesc niste scule si apoi tre sa te si dai vreo 100 de km pe mobra aia pana potrivesti totul la fix. Abia apoi sincronizezi... O gramada de munca. Cred ca de-aia au inventat injectia, ca sa se faca totul automat din calculator, fara service, fara scule.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Ok, deci cu sincronizarea ne-am lamurit. Dar fiindca tot vorbiram de facut chestii acasa, iata ca de fapt sincronizarea e doar o mica parte dintr-un reglaj de carburatoare care sa ne permita sa ne bucuram de mobre la maxim. Procedura completa de reglaj este aici: Factory Pro Carb Tuning Procedure Din cate vad mai trebuiesc niste scule si apoi tre sa te si dai vreo 100 de km pe mobra aia pana potrivesti totul la fix. Abia apoi sincronizezi... O gramada de munca. Cred ca de-aia au inventat injectia, ca sa se faca totul automat din calculator, fara service, fara scule.. Arata-mi tu service-ul unde se regleaza asa un motor si ai o lada de bere de la mine. Nu vezi ca multi nu-s in stare sa le regleze nici prin procedura standard? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Dar la "simt" nu se pot regla carbelitoarele astea? sau nu sunteti in stare? Daca statea tata sa se fwta-n cwr ca voi la fiecare Alfa Romeo cu patru carburatoare care-i venea la reparat cred ca se lasa de meserie. Editat August 4, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Dar la "simt" nu se pot regla carbelitoarele astea? sau nu sunteti in stare? Daca statea tata sa se fwta-n cwr ca voi la fiecare Alfa Romeo cu patru carburatoare care-i venea la reparat cred ca se lasa de meserie. O, sper ca esti la fel de adevarat ca taica-tu, bengosule. E lucru cunoscut, lucrurile bune-n lumea asta nu se pot face decit la simt, ingineria si ale de genu's abureli. Probabil taica-tu stringea si prezoanele de la roata cu degetu'. Nu, adevaratule, nu sintem in stare, dar de asta ne-a dat natura "creere" care ne ajuta sa construim scule care sa ne ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Arata-mi tu service-ul unde se regleaza asa un motor si ai o lada de bere de la mine. Nu vezi ca multi nu-s in stare sa le regleze nici prin procedura standard? Aici in patrie nu pot sa-ti arat vreun service din asta de care imi ceri tu pentru ca e plin de carbelitori din astia care nu stau la discutii. Si apoi dupa 50 de ani de lumina ruseasca si ciordeala romaneasca de la C.A.P. la ce te astepti sa-i invete tatzii lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) O, sper ca esti la fel de adevarat ca taica-tu, bengosule. E lucru cunoscut, lucrurile bune-n lumea asta nu se pot face decit la simt, ingineria si ale de genu's abureli. Probabil taica-tu stringea si prezoanele de la roata cu degetu'. Nu, adevaratule, nu sintem in stare, dar de asta ne-a dat natura "creere" care ne ajuta sa construim scule care sa ne ajute Bai tristetze, tata ca sa ajunga sa aiba "simt" a facut o scoala care la vremea respectiva cuprindea si teorie si practica. Specializarea lui era "ATC-ist" adica Aprindere-Tacheti-Carburatoare". Asta inseamna ca el daca se uita la un carburator stia ce face fiecare canal si jigler din el iar roata o strangea cu cheia de roti bai luzare. In afara de asta nu s-a limitat la aceasta specializare si repara la fel de bine motoare, cutii de viteza, frane, suspensii, etc indiferent ca era vorba de auto, moto, camion sau alte agregate actionate de motoare. Si ca tot veni vorba sunt la fel de bengos ca el iar asta inseamna ca a fost si un profesor bun. @hogzilla nici nu-mi bat capul cu tine, e ca si cand as inmulti 2 cu 0 da tot zero. Editat August 4, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Bai tristetze, tata ca sa ajunga sa aiba "simt" a facut o scoala care la vremea respectiva cuprindea si teorie si practica. Specializarea lui era "ATC-ist" adica Aprindere-Tacheti-Carburatoare". Asta inseamna ca el daca se uita la un carburator stia ce face fiecare canal si jigler din el iar roata o strangea cu cheia de roti bai luzare. In afara de asta nu s-a limitat la aceasta specializare si repara la fel de bine motoare, cutii de viteza, frane, suspensii, etc indiferent ca era vorba de auto, moto, camion sau alte agregate actionate de motoare. Si ca tot veni vorba sunt la fel de bengos ca el iar asta inseamna ca a fost si un profesor bun. Ba tachet, ca sa nu-ti zic culbutor, asa e, am si eu un coleg electronist care masoara tensiunea cu degetu' mic. Ba chiar mai mult, daca umezeste degetu' in stuchit oleaca, iti zice si daca ai semnal sinusoidat sau in dinti de fierastrau. E adevarat rau omu', pe bune. Acum nu pricep ceva: tu reglezi motoru' dupa sunet. Eu nu stiu sa-l reglez dupa sunet. Si poate ca sa ajung sa-l reglez dupa sunet (cu toate ca nu mi-am propus asa ceva, devreme ce nu stiu de vreun concurs de reglatori urechisti de carburi), nu tre' intii sa-l reglez dupa niste aparate, ca sa vad cam cum se schimba ce indica aparatu' dupa cum se schimba sunetu'? Cit despre specializarea pe saibe si growere si alea-alea, poti sa-ti zic ca si taica-meu are o masina neagra, fix ca motocicleta mea. Da' are vreo legatura? N-are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Ba tachet, ca sa nu-ti zic culbutor, asa e, am si eu un coleg electronist care masoara tensiunea cu degetu' mic. Ba chiar mai mult, daca umezeste degetu' in stuchit oleaca, iti zice si daca ai semnal sinusoidat sau in dinti de fierastrau. E adevarat rau omu', pe bune. Recunosc ca e dat dracu' colegul asta al tau. Iti dai seama cum baga el destu'n cwr dupa care il umezeste in gura si-ti spune tensiunea sau te-n dinti de fierastrau. Acum nu pricep ceva: tu reglezi motoru' dupa sunet. Eu nu stiu sa-l reglez dupa sunet. Si poate ca sa ajung sa-l reglez dupa sunet (cu toate ca nu mi-am propus asa ceva, devreme ce nu stiu de vreun concurs de reglatori urechisti de carburi), nu tre' intii sa-l reglez dupa niste aparate, ca sa vad cam cum se schimba ce indica aparatu' dupa cum se schimba sunetu'? Motorul nu e pian sa-l reglezi dupa sunet Ii faci proba, mai scoti o bujie, etc Cit despre specializarea pe saibe si growere si alea-alea, poti sa-ti zic ca si taica-meu are o masina neagra, fix ca motocicleta mea. Da' are vreo legatura? N-are. Are legatura, masina e neagra. Uitasem, stii macar ce ala tachet? Editat August 4, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Daca e s-o luam asa si sa ducem panarama asta inutila pina-n pinzele albe, sunetul se schimba destul de clar odata cu departea sau apropierea de sincronizare. Avind in vedere ca motorul meu are 4 cilindri, si reglarea se face din 3 suruburi, cam de cite cicluri porneste, invirte de surub, opreste, scoate bujia, miroase in cilindru (banuiesc ca tu asa reglezi amestecul, dupa miros), baga bujia inapoi, porneste iar, etc e nevoie? Sau cum imi mai explici cum rezolva taica-tu problema generata de faptul ca pina si citeva grade in rotirea surubului se simt pe indicator (manometru sau ce-o fi el)? Cit despre degetu'n poponeata, vezi si bancul cu politistii. Mi-e lene sa ti-l scriu da' ideea e c-o sa-i zic colegului meu sa te cheme pe tine sa vezi daca degetul ala e murdar de pamint sau de cacao. Te rog injura-ma pe MP mai departe. Tachet e o chestie din cutia de viteze a carburatorului, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Daca e s-o luam asa si sa ducem panarama asta inutila pina-n pinzele albe, sunetul se schimba destul de clar odata cu departea sau apropierea de sincronizare. Avind in vedere ca motorul meu are 4 cilindri, si reglarea se face din 3 suruburi, cam de cite cicluri porneste, invirte de surub, opreste, scoate bujia, miroase in cilindru (banuiesc ca tu asa reglezi amestecul, dupa miros), baga bujia inapoi, porneste iar, etc e nevoie? Sau cum imi mai explici cum rezolva taica-tu problema generata de faptul ca pina si citeva grade in rotirea surubului se simt pe indicator (manometru sau ce-o fi el)?Cit despre degetu'n poponeata, vezi si bancul cu politistii. Mi-e lene sa ti-l scriu da' ideea e c-o sa-i zic colegului meu sa te cheme pe tine sa vezi daca degetul ala e murdar de pamint sau de cacao. Te rog injura-ma pe MP mai departe. Tachet e o chestie din cutia de viteze a carburatorului, nu? Bre, vad ca te-ai suparat rau, eu stiam ca moldovenii sunt mai glumeti. Oricum, ideea e ca daca nu ai ceva practica degeaba iti faci/cumperi scule. Daca nu ai pe ce sa exersezi du-te la un service si spune-le ca vrei sa lucrezi moca pentru a invata. Bineinteles ca vei incepe cu spalatul pieselor dar nu e nimic rusinos in asta. Hai pa! PS: Nu are nici un farmec sa ne injuram pe PM =)) Editat August 4, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Bre, vad ca te-ai suparat rau, eu stiam ca moldovenii sunt mai glumeti. Oricum, ideea e ca daca nu ai ceva practica degeaba iti faci/cumperi scule. Daca nu ai pe ce sa exersezi du-te la un service si spune-le ca vrei sa lucrezi moca pentru a invata. Bineinteles ca vei incepe cu spalatul pieselor dar nu e nimic rusinos in asta.Hai pa! PS: Nu are nici un farmec sa ne injuram pe PM =)) M-as duce si sa spal piese la service, dar din fericire inca mai gasesc alte lucruri mai interesante de facut. In rest... da man. E asa cum zici tu. Ai perfecta dreptate. Asa se regleaza carburatoarele. Oamenii care folosesc scule dedicate sint victime ale consumerismului. Cind o sa ne vina mintea la cap o sa ne prezentam cu coada-ntre picioare la tine, la scoala de mecanici urechisti, sa ne indrepti pe calea cea buna. Pina atunci, ne caram si noi povara prostiei cum putem. Mesaj completat A, era sa uit: la Ural se simte daca dai vreo 15 ture la surubul de amestec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 M-as duce si sa spal piese la service, dar din fericire inca mai gasesc alte lucruri mai interesante de facut.In rest... da man. E asa cum zici tu. Ai perfecta dreptate. Asa se regleaza carburatoarele. Oamenii care folosesc scule dedicate sint victime ale consumerismului. Cind o sa ne vina mintea la cap o sa ne prezentam cu coada-ntre picioare la tine, la scoala de mecanici urechisti, sa ne indrepti pe calea cea buna. Pina atunci, ne caram si noi povara prostiei cum putem. Ce dracului poate sa fie mai interesant decat spalatul pieselor? cand speli piese te relaxezi, nu trebuie sa gandesti ci sa traiesti clipa Cat priveste consumerismul...nu cred ca ai destui bani ca sa-l practici. Cat priveste scoala de mecanici (urechisti) aceasta nu va mai exista. In momentul de fata nu exista nici o scoala/facultate care sa formeze mecanici sau ingineri mecanici. Singurii mecanici care se formeaza in momentul de fata sunt incepatorii din service-uri dar sunt slabi pregatiti chiar si dupa 4-5 ani. Inginerii sunt lipsiti de speranta, invata teorie dar practica pwla, foarte putini gasesc metode prin care invata si practic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Ce dracului poate sa fie mai interesant decat spalatul pieselor? cand speli piese te relaxezi, nu trebuie sa gandesti ci sa traiesti clipa Cat priveste consumerismul...nu cred ca ai destui bani ca sa-l practici. Cat priveste scoala de mecanici (urechisti) aceasta nu va mai exista. In momentul de fata nu exista nici o scoala/facultate care sa formeze mecanici sau ingineri mecanici. Singurii mecanici care se formeaza in momentul de fata sunt incepatorii din service-uri dar sunt slabi pregatiti chiar si dupa 4-5 ani. Inginerii sunt lipsiti de speranta, invata teorie dar practica pwla, foarte putini gasesc metode prin care invata si practic. Pai nu am bani ca sa ma dau consumerist, da' au altii si nu-i consider neaparat prosti (nu pe toti). Tocmai pt. ca n-am bani, nu m-apuc sa-mi cumpar scule dedicate, care sint convins ca-si fac treaba foarte bine. Asa cum pina si colegul ala, electronistul, masoara forme de unde tot cu osciloscoape de 20000 de euro (nu-i luat de el, ci de alti consumeristi obositi), te-am mintit. Ce sa-i faci, toti sintem niste tristi. Da' daca ti-ai scoate capul din fund, poate ti-ai da seama ca totusi improvizatia pe care-am folosit-o eu merge incredibil de bine si as fi in stare sa pariez ca egaleaza un sincronizator dedicat dar nu foarte ieftin, de care multi sint extrem de multumiti. Si sa stii ca-i mult mai simplu decit sa tot umbli la surub, sa mai testezi motorul, sa umbli iar etc. Nu de alta, dar ca sa ajungi la acel surub tre' sa scoti codita si rezervorul, ceea ce nu-i tare placut. Exista vreo sansa sa functioneze logica cu tine? Cit despre ce zici legat de scoala si alea, ai dreptate. Aceeasi problema e in orice alt domeniu. Oamenii in ziua de azi prefera muncile mai banoase celor interesante, si nu pot sa spun ca gresec. Din pacate nici macar muncile banoase nu mai sint ce-au fost, deci e un mare (cuvant urat) in final. Da' nu prea mai are legatura cu carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) bla bla Nea Coco, Nu am spus ca scula ta nu ar fi buna dar prea va bateti capul cu ea si lasati impresia ca numai cu ea se poate regla corect. Si ce treaba are colegul asta al tau cu carburatoarele? Ai atins vreodata un Ural? Ca fapt divers mobra de zi cu zi este un CBR600, Ural-ul e de vichend. Editat August 4, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) Nea Coco, Nu am spus ca scula ta nu ar fi buna dar prea va bateti capul cu ea si lasati impresia ca numai cu ea se poate regla corect. Si ce treaba are colegul asta al tau cu carburatoarele? Ai atins vreodata un Ural? Ca fapt divers mobra de zi cu zi este un CBR600, Ural-ul e de vichend. Are treaba colegul, ca din ce zici tu se trage DOAR concluzia ca numai reglind si masurind la ureche esti adevarat, sau cum se zice la tine-n cartier. Eu ramin la parerea mea ca totusi SDV-urile (banuiesc ca te-a invatat taica-tu ce inseamna) exista cu un scop, si de cele mai multe ori ajuta, nu incurca. Si unde vezi tu ca m-am chinuit cu scula? M-a costat un drum pina-n Dedeman si a mers din prima. Uralul e o motocicleta ruseasca. Punct. CBR 600? Pai de ce n-ai zis asa. That explains a lot, you're gay... Dar n-o sa te superi, ca ai simtul umorului Glumim si noi, nu? Editat August 4, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) Are treaba colegul, ca din ce zici tu se trage DOAR concluzia ca numai reglind si masurind la ureche esti adevarat, sau cum se zice la tine-n cartier. Eu ramin la parerea mea ca totusi SDV-urile (banuiesc ca te-a invatat taica-tu ce inseamna) exista cu un scop, si de cele mai multe ori ajuta, nu incurca. Si unde vezi tu ca m-am chinuit cu scula? M-a costat un drum pina-n Dedeman si a mers din prima.Uralul e o motocicleta ruseasca. Punct. CBR 600? Pai de ce n-ai zis asa. That explains a lot, you're gay... Dar n-o sa te superi, ca ai simtul umorului Glumim si noi, nu? Ba bre, daca vrei iti dau cativa furnizori pentru SDV-uri (scule-dispozitive-verificatoare). Vezi ca atunci cand faci o gluma trebuie sa fie si amuzanta daca vrei sa rada cineva la ea Editat August 5, 2009 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Am avut Twinmax - 120$ mi l-am adus din USA, scula electronica de precizie cica (la banii aia ar trebui), sincronizam si eram multumit; pana cand m-am decis sa folosesc furtunul transparent cu ulei - era perfect! Deci am cheltuit 120 $ practic degeaba... Zicea cineva mai sus ceva legat de injectie si sincronizare - si la injectie se sincronizeaza! ca nu sincronizezi injectoarele, ci tot clapetele din admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Dupa parerea mea, cele mai bune sincronizatoare sunt cele de la Carbtune, din punct de vedere calitate/pret. Cele cu vacumetre sunt groaznice si culmea sunt cam la acelasi pret daca nu chiar mai scumpe decat Carbtune. Mai sunt unele foarte bune si exacte, ce dispun de un sistem electronic de masurare dar si preturile sunt pe masura. Peste 500 Euro si se adreseaza clar service-urile. Asa ca eu trag concluzia ca cele de la Carbtune la 67 Euro acasa in RO reprezinta o solutie foarte buna si nu merita sa ne chinuim cu dispozitive artizanale care pot da si erori. Asfalt uscat la toata lumea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Mai sunt unele foarte bune si exacte, ce dispun de un sistem electronic de masurare dar si preturile sunt pe masura. Peste 500 Euro si se adreseaza clar service-urile. Ai testat? As banui ca nu, pentru ca n-as vrea sa insinuez ca minti, devreme ce Dan Cata a scris mai sus: Am avut Twinmax - 120$ mi l-am adus din USA, scula electronica de precizie cica (la banii aia ar trebui), sincronizam si eram multumit; pana cand m-am decis sa folosesc furtunul transparent cu ulei - era perfect! Deci am cheltuit 120 $ practic degeaba... Asa ca eu trag concluzia ca cele de la Carbtune la 67 Euro acasa in RO reprezinta o solutie foarte buna si nu merita sa ne chinuim cu dispozitive artizanale care pot da si erori. Imi place ca ai argumente. Te rog sa-mi zici din ce surse pot proveni erorile la sistemul cu furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.