Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

Ai facut corect acuma :wacko:

 

Ordinea de sincronizare este 1 cu 2, apoi 3 cu 4, apoi 2 cu 3 dupa care reiei pana ce obtii acelasi nivel la toti.

 

Motorul trebuie sa fie cald, adeca la temp la care iti functioneaza la drum lung.

 

Grija mare daca e racit doar cu ulei si aer, deci fara apa, ca il poti distruge daca se incinge prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 937
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai facut corect acuma :laugh:

 

Ordinea de sincronizare este 1 cu 2, apoi 3 cu 4, apoi 2 cu 3 dupa care reiei pana ce obtii acelasi nivel la toti.

 

Motorul trebuie sa fie cald, adeca la temp la care iti functioneaza la drum lung.

 

Grija mare daca e racit doar cu ulei si aer, deci fara apa, ca il poti distruge daca se incinge prea tare.

 

 

mutumesc tare mult pentru raspuns :wacko: ...............are radiator de racire............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare...cum umblu la pilot screw cu carburile montate? ca m-am chinuit si tot nu ma reusit...e vb de gsx-f.

 

He he... iti tre surubelnita aia cu maner lung, la 90 de grade.

 

mutumesc tare mult pentru raspuns :wacko: ...............are radiator de racire............

 

Poa' sa aiba! Daca nu e racit cu apa + ventilator comandat de termocupla, o sa il calezi.

 

Si al meu are radiator, dar lasat 10 min la relanti face evacuarea mai rosie ca lava :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poa' sa aiba! Daca nu e racit cu apa + ventilator comandat de termocupla, o sa il calezi.

 

Si al meu are radiator, dar lasat 10 min la relanti face evacuarea mai rosie ca lava :wacko:

 

 

dar este tare sensibila.....cand ating cu surubelnita surubul de reglaz se si accelereaza....cred ca trebuie sa lucrez mai finut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mult mai finut, daca apesi pe surub mai tare de fapt accelerezi tu cu surubelnita pentru ca surubul se afla chiar pe parghia clapetelor de acceleratie. Roteste suruburile fara sa apesi prea tare pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mult mai finut, daca apesi pe surub mai tare de fapt accelerezi tu cu surubelnita pentru ca surubul se afla chiar pe parghia clapetelor de acceleratie. Roteste suruburile fara sa apesi prea tare pe ele.

 

 

am zis eu ca trebuie sa le dau de cap pana la urma..................

Mesaj completat

am reusit sa le sincronizez cu furtunul.....e relativ simplu cand vezi despre ce e vorba :wacko: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis eu ca trebuie sa le dau de cap pana la urma..................

Mesaj completat

am reusit sa le sincronizez cu furtunul.....e relativ simplu cand vezi despre ce e vorba :peace: :D

 

 

baga o poza cu aparatul..

 

 

am facut si eu unul dar imi trage incontinuu lichidul. ..dc ? am obturat furtunul dar degeaba,trage mai lent dar tot nu sta stabil..

Mesaj completat

baga o poza cu aparatul..

 

 

am facut si eu unul dar imi trage incontinuu lichidul. ..dc ? am obturat furtunul dar degeaba,trage mai lent dar tot nu sta stabil..

 

Mesaj completat

baga o poza cu aparatul..

 

 

am facut si eu unul dar imi trage incontinuu lichidul. ..dc ? am obturat furtunul dar degeaba,trage mai lent dar tot nu sta stabil..

 

idei ?

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu l-ai strans bine pe un stut, si trage si aer de afara pe langa ce vine din admisie.

 

pai daca ar trage aer fals,nu ar trebui sa aiba si mai putina putere de absorbtie ? dar de ce creste continuu,nu se opreste ?

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca i-ar creste coloana la care nu trage aer fals :peace:

 

 

 

pai problema e ca trage prea mult lichid din sticla.am bagat pe furtun cate 1 pix ca sa traga mai obturat dar degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg de ce folositi treaba aia cu sticla? Serios... Mai multe imbinari pe unde ar putea intra aer, mai multe rahaturi...

 

Incearca sa intelegi principiul... Dupa ce il intelegi, iti dai seama ca cel mai simplu si eficient e sa folosesti un furtun cu ulei, fara alte sticle fara alte complicatii.

 

Un simplu furtun cu ulei = eficienta maxima cu efort minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu inteleg de ce folositi treaba aia cu sticla? Serios... Mai multe imbinari pe unde ar putea intra aer, mai multe rahaturi...

 

Incearca sa intelegi principiul... Dupa ce il intelegi, iti dai seama ca cel mai simplu si eficient e sa folosesti un furtun cu ulei, fara alte sticle fara alte complicatii.

 

Un simplu furtun cu ulei = eficienta maxima cu efort minim.

 

deci daca iau capetele la furtune(care intra in sticle) si le unesc,iar apoi pun lichid in furtun si conectez celelalte capete la stuturile de pe galerie merge ?

 

deci tot ce tre sa fac e sa renunt la sticle si sa unesc capetele alea si sa pun lichid in furtune

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E una lume care n-a făcut fizică!!! Presiunea atmosferică (adik 1 atm) este echivalentă cu presiunea exercitată de 760 mm coloană de Hg sau 1,03 m coloană de apă pe suprafața de 1 cm2. Știind că depresiunea în galerie este undeva între 0,2 - 0,5 atm (specificată pentru fiecare motocicletă).

Coloana ce trebuie realizată ptr măsurătoare directă este direct proporțională cu densitatea lichidului utilizat (parcă uleiul plutește, deci este mai ușor decât apa, care va să zică, coloana este mai lungă!!)

Se folosesc vacuumetrele diferențiale cu tub (cele în buclă închisă între 2 carburatoare) în ipoteza că diferențele de vacuum între galerii sunt mai mici. Oricum, cele două ramuri se clampează în momentul pornirii, atunci când motorul se învârte încet, deoarece coloana se mi?că rapid între cele 2 galerii. Oricum, părțile verticale ale buclei trebuie să aibă măcar 1,5 m (echivalent a 0,1 - 0,15 atm vacuum pe coloană de ulei). La decalaje mai mari, uleiul este aspirat către una dintre galerii. unele vacuumetre diferențiale au ca dispozitiv de siguranță supape bilă în capetele de buclă, care să obtureze tubul atunci când coloana deviază prea mult.

Metoda de măsurătoare diferențială este cea mai fidelă, trebuie făcută cu un ulei cu vâscozitate redusă, care să nu adere la pereți f. mult (vrem să vedem nivelul, nu să ungem uniform pereții)..se folosește ulei, până la urmă nu-i bai dacă scapă în motor.

Nu vreți bătaie de cap:

1. Cumpărați-vă vacuumetre

2. Țineți-vă ca frații cu prietenii care au așa ceva

3. Dacă nu și nu, luați fizica de la început, un principiu necunoscut nu poate fi aplicat :peace:

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Metoda de măsurătoare diferențială este cea mai fidelă, trebuie făcută cu un ulei cu vâscozitate redusă, care să nu adere la pereți f. mult (vrem să vedem nivelul, nu să ungem uniform pereții)...

Ai dreptate in tot ce-ai scris. La mine a mers cu apa chioara, masuratoarea fiind mult mai precisa din motivele expuse de tine. In sa unii m-au contrazis, zic eu degeaba, una este sa faci si sa scri si alta doar sa scri ce crezi. Pendularea lichidului din furtun o stabilizezi prin strangularea furtunului prin ce metoda vrei, undeva intre cele doua nivele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate in tot ce-ai scris. La mine a mers cu apa chioara, masuratoarea fiind mult mai precisa din motivele expuse de tine. In sa unii m-au contrazis, zic eu degeaba, una este sa faci si sa scri si alta doar sa scri ce crezi. Pendularea lichidului din furtun o stabilizezi prin strangularea furtunului prin ce metoda vrei, undeva intre cele doua nivele.

Nimeni nu-i profet în țara lui :)

Acum că am zis ce "avem" pe suflet, fiecare e liber să facă ce vrea .... da' pe la motoriÂşca lui :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal nu imi plac metodele tiganesti. Pentru o problema data, trebuie sa ai sculele potrivite. Nu sarme, improvizatii etc.

Pierdeti mai mult timp si nervi decat sa cumparati un set de vacuumetre. Acum am luat vacuumetre cu coloana de mercur. Sunt foarte bune. Se gasesc in Anglia cu 100lire. Nu e mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal nu imi plac metodele tiganesti. Pentru o problema data, trebuie sa ai sculele potrivite. Nu sarme, improvizatii etc.

Pierdeti mai mult timp si nervi decat sa cumparati un set de vacuumetre. Acum am luat vacuumetre cu coloana de mercur. Sunt foarte bune. Se gasesc in Anglia cu 100lire. Nu e mare lucru.

 

 

La salariul meu de 250 de euro zici că e ieftin?

Mesaj completat

Dane, ai legătura.

Amandoi aveti la fel de buna dreptate.

 

Pare-se ca sincronizarea in turatii, in sarcina e altfel decat sincronizarea in turatii pe loc, treaba numa de al' de Sus stiuta...

 

Asadar... daca ai o mobra ~ ieftina, faci cu furtunu, da pentru nirvana sincronizarii iei un twinmax sau carbtune si il agati de motor si vezi in sarcina ce si cum trage.

 

Numa ca sincronizatu asta in sarcina e mai greu daca ai carburile sub rezervor, ca tre sa ai si benzen de undeva :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoi aveti la fel de buna dreptate.

 

Pare-se ca sincronizarea in turatii, in sarcina e altfel decat sincronizarea in turatii pe loc, treaba numa de al' de Sus stiuta...

 

Asadar... daca ai o mobra ~ ieftina, faci cu furtunu, da pentru nirvana sincronizarii iei un twinmax sau carbtune si il agati de motor si vezi in sarcina ce si cum trage.

 

Numa ca sincronizatu asta in sarcina e mai greu daca ai carburile sub rezervor, ca tre sa ai si benzen de undeva :lol:

 

Nu-s cel de Sus, dar îți spun eu de unde vin diferențele: este evident că în funcție de sarcină, aceeași turație se obține la un anumit grad de deschidere a clapetei. Valoarea depresiunii este dată de rezistența dinamică impusă fluxului de aer de toate alea (presiune dinamică a aerului la intrare în airbox, configurarea fluxului in airbox, rezistența filtrului, curgeri laminare au ba, alea-alea).

Măsurarea la diferite niveluri ale sarcinii, în funcție de caracteristicile carbului, coroborat cu măsurări ale puterii și a valorilor gazelor de eșapament ajută la ''tuning''-ul optim al motorului (da' standu', standu' cât costă)

:laugh: Dar de asta se ocupă profesioniștii ... discutăm de ceea ce facem noi ptr întreținerea motorului, nu dizertăm ptr lucrări de doctorat ... :)

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatorul test o s ail fac cu un Twinmax cu mobra turata pe loc, apoi turata in sarcina, sa vad diferenta. Chiar is curios.

 

Ca oricum, pana la urma conteaza sa fie sincronizate in sarcina, nu pe loc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La salariul meu de 250 de euro zici că e ieftin?

Mesaj completat

Dane, ai legătura.

 

In Romania, personal m-am combinat cu 4 prieteni si ne-am luat o gramada de scule. In timp e foarte avantajos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...