Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

Mai sunt unele foarte bune si exacte, ce dispun de un sistem electronic de masurare dar si preturile sunt pe masura. Peste 500 Euro si se adreseaza clar service-urile.

Ai testat? As banui ca nu, pentru ca n-as vrea sa insinuez ca minti, devreme ce Dan Cata a scris mai sus:

Am avut Twinmax - 120$ mi l-am adus din USA, scula electronica de precizie cica (la banii aia ar trebui), sincronizam si eram multumit; pana cand m-am decis sa folosesc furtunul transparent cu ulei - era perfect! Deci am cheltuit 120 $ practic degeaba...

 

Asa ca eu trag concluzia ca cele de la Carbtune la 67 Euro acasa in RO reprezinta o solutie foarte buna si nu merita sa ne chinuim cu dispozitive artizanale care pot da si erori.

Imi place ca ai argumente. Te rog sa-mi zici din ce surse pot proveni erorile la sistemul cu furtun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 937
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te rog sa respecti o parere, vorbeste frumos si civilizat atata timp cat nici macar nu ne cunoastem, crezi ce vrei, eu nu stiu cum lucreaza Twin MAx, eu vorbeam de niste sincronizatoare care vin din Austria si cel de 4 cilindri (varf de gama la ei) este in jur de 890 Euro. Am vazut respectiva scula la lucru intr-un servis mare si de aia povestesc.

 

In al doilea rand eu nu vand asa ceva si de aia nu am nici un interes sa promovez o scula sau alta.

 

Pur si simplu era o parere avand in vedere ca am avut sincro cu ace iar acum folosesc un Carbtune.

 

Cele artizanale pot da erori, citeste mai mult pe forum-uri. Conteaza foarte mult densitatea lichidului/lor, grosimea si elasticitatea furtunelor samd.... Unele moto chiar fac vacuum destul de puternic.

 

Asa ca asta e parerea mea, nu cred ca deranjeaza pe nimeni, si fiecare e liber sa o considere cum vrea, buna, rea eronata. Dar a vorbi asa despre un om pe care nu il cunosti nu e chiar fair play.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ca ai service si nu poti sa le sincronizezi clientilor carburatoarele cu furtunul cu ulei, ca da prost la imagine, dar incearca o data sa vezi cum e cu furtunul :); asculta motorul; apoi sincronizeaza din nou cu scula de inalta precizie; asculta din nou motorul;

 

ii exact acelasi lucru! numai ca muult mai ieftin.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca, iti zic eu care-s problemele sincronizatorului cu furtun:

- se poate strangula furtunul -> se rezolva daca folosesti un furtun cu pereti grosi si insertii sau un tub rigid pentru partea de jos in forma de U care contine lichidul

- lichidul poate face bule -> uleiul 10W40 NU face

- diferente mari de lungime intre cele 2 ramuri -> tai tubul cu atentie

- lichidul adera pe peretii tubului si pelicula ramasa poate compromite masurarea pe masura ce se scurge -> daca astepti sa se scurga si reiei masuratoarea dupa ce ai ajustat surubul incit carburile sa se apropie de echilibru s-a rezolvat

 

Atit. Altele nu mai stiu.

 

Concluzie: in regim de uz casnic nu are sens sa cumperi Carbtune. Daca ai service da, altfel NU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele artizanale pot da erori, citeste mai mult pe forum-uri. Conteaza foarte mult densitatea lichidului/lor, grosimea si elasticitatea furtunelor samd.... Unele moto chiar fac vacuum destul de puternic.

Am incercat artizanal, m-a tras ulei aproape pana in motor, am blocat repede furtun cand am vazut ca sa urca pana la ghidon.

La motoare la care nu au depresiune prea mare, si pot fi aplicata methoda, oricum as folosi decat o singura sticla ca sursa de ulei, si toate furtune trebuie sa fi neaparat la fel. Nu o sa vezi exact cat e vacuum, dar cel mai important o sa vezi: desincronizarea. Daca la fiecare furtun arata aceasi nivel, atunci e ok.

 

Eu o sa fac un experiment cu o debitmetru de la un Opel, lucreaza pe vacuum, si arate un voltaj in functie de depresiune. Dar nu am decat un exemplar, asa ca nu pot sa vad la toate carburatoare odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat artizanal, m-a tras ulei aproape pana in motor, am blocat repede furtun cand am vazut ca sa urca pana la ghidon.

La motoare la care nu au depresiune prea mare, si pot fi aplicata methoda, oricum as folosi decat o singura sticla ca sursa de ulei, si toate furtune trebuie sa fi neaparat la fel. Nu o sa vezi exact cat e vacuum, dar cel mai important o sa vezi: desincronizarea. Daca la fiecare furtun arata aceasi nivel, atunci e ok.

 

Eu o sa fac un experiment cu o debitmetru de la un Opel, lucreaza pe vacuum, si arate un voltaj in functie de depresiune. Dar nu am decat un exemplar, asa ca nu pot sa vad la toate carburatoare odata.

Si hai s-o luam asa: oare crapa un motor pe benzina 4T daca trage 1ml de ulei in motor? Cum zicem, e o problema daca diferenta de depresiune e mare trebuie reglat putin cite putin.

Debitmetrul ala nu se stie ce interval de lucru are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si hai s-o luam asa: oare crapa un motor pe benzina 4T daca trage 1ml de ulei in motor? Cum zicem, e o problema daca diferenta de depresiune e mare trebuie reglat putin cite putin.

Debitmetrul ala nu se stie ce interval de lucru are.

Nu o sa crapa de la o picatura, dar s-a urcat cam repede si cel putin ar fi fost destul pentru a a coperi parca cu o patura de fum. Asa ca am oprit experiment.

Interval de lucru - recunosc ca nu stiu, dar e pentru motor 4T de masina. Poate e bun de ceva. Am ales de fapt numele debitmetru nu foarte bine, e un MAF. O sa da el o tensuine intre 0 si 5 volti in functie de vacuum. Si asa il tin nefolosit pe balcon de la un alt proiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La varianta cu sticlele am renuntat destul de repede din cauza problemelor generate de robinete. "Bulbuceala" a fost cauza secundara. Atita vreme cit nu ai niste robinete "stabile" nu ai cum sa faci treaba ca lumea. Metoda are potential dar nu am avut unde sa gasesc acele robinete. Ai dreptate si legat de diametrul tubului, dar iar nu am avut de un' sa iau.

 

PS: ba tot ce e scris in semnatura e corect. Sau te referi la treaba cu "women"? :D

 

Exact la varianta cu sticle m-am gandit si eu, in forma prezentata de tine, dar nu cu apa ci cu ulei. In felul asta scapi de probleme daca vreun cilindru suge accidental lichid. Si in functie de cat aer lasi in sticle o sa ai masuratoarea mai sensibila sau nu. Stiu si varianta de care zicea stress si aia e beton, dar, exact cum zici, e greu sa treci 2 furtune prin acelasi dop si greu sa gasesti sticle cu dop de cauciuc asa lat... sticlele de lapte de pe vremea lui ceasca ar fi fost bune cu dop de damigeana...

 

Totusi varianta cu cu furtunul o sa o incerc si eu, m-am saturat de sincronizari dupa ureche, si cum am doar 2 cil o sa fie super OK. Doar ca imi lipseste o panarama de stutz la cil din fata.... :D

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la varianta cu sticle m-am gandit si eu, in forma prezentata de tine, dar nu cu apa ci cu ulei. In felul asta scapi de probleme daca vreun cilindru suge accidental lichid. Si in functie de cat aer lasi in sticle o sa ai masuratoarea mai sensibila sau nu. Stiu si varianta de care zicea stress si aia e beton, dar, exact cum zici, e greu sa treci 2 furtune prin acelasi dop si greu sa gasesti sticle cu dop de cauciuc asa lat... sticlele de lapte de pe vremea lui ceasca ar fi fost bune cu dop de damigeana...

 

Totusi varianta cu cu furtunul o sa o incerc si eu, m-am saturat de sincronizari dupa ureche, si cum am doar 2 cil o sa fie super OK. Doar ca imi lipseste o panarama de stutz la cil din fata.... :D

Parerea mea e ca sincronizarea dupa ureche e poveste de adormit copii. Sa nimeresti pozitia corecta mi se pare noroc si nimic altceva, avind in vedere cit conteaza o rotire infima a surubului de sincronizare. Bine, mai exista metoda corleone care urmeaza direct dupa metoda Chuck Norris (se sperie carburatoarele si se sincronizeaza singure), dar deja acolo vorbim de lucruri profi. La metoda cu sticlele eu zic sa renunti din start, de ce sa nu mergi pe ceva testat? Sticlele trebuie etalonate, tubul nu. Si mai ales la motor in 2 cilindri e si mai potrivita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Bine, mai exista metoda corleone care urmeaza direct dupa metoda Chuck Norris (se sperie carburatoarele si se sincronizeaza singure), dar deja acolo vorbim de lucruri profi.

 

Lucrurile profi vin dupa ceva ani de profesionalizare. Am la reparat acum un Burgman de 250, i-a scapat o supapa de admisie in capul pistonului si a facut chiulasa muci. Avand in vedere ca o sa-i schimb setul motor si chiulasa ma gandeam sa vii sa speli piesele ca sa mai inveti si tu cate ceva despre motoare. Dupa ce terminam poate imi sincronizezi si mie carburatia cu sculele astea ale tale :D

 

Mesaj completat

Totusi varianta cu cu furtunul o sa o incerc si eu, m-am saturat de sincronizari dupa ureche, si cum am doar 2 cil o sa fie super OK. Doar ca imi lipseste o panarama de stutz la cil din fata.... :D

 

Acum ca te-ai insurat ( Casa de piatra! ) nu mai faci tu nimic, nici la ureche nici cu sincronizator. Mobra va trece in planul secund, va deveni un obiect periculos si nedorit :D.

 

Frumoasa insuratoarea la Praga.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrurile profi vin dupa ceva ani de profesionalizare. Am la reparat acum un Burgman de 250, i-a scapat o supapa de admisie in capul pistonului si a facut chiulasa muci. Avand in vedere ca o sa-i schimb setul motor si chiulasa ma gandeam sa vii sa speli piesele ca sa mai inveti si tu cate ceva despre motoare. Dupa ce terminam poate imi sincronizezi si mie carburatia cu sculele astea ale tale :D

da-mi voie sa te ating... mare guru al chiulaselor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

cum se poate sincroniza un carburator la un WR 250ccm?

 

 

Africanu

nu cunosc motorul, dar daca are un singur carburator, mai faci rost de inca un motor ca si asta si le sincronizezi impreuna.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ca te-ai insurat ( Casa de piatra! ) nu mai faci tu nimic, nici la ureche nici cu sincronizator. Mobra va trece in planul secund, va deveni un obiect periculos si nedorit :D.

 

Frumoasa insuratoarea la Praga.

 

Multumesc mult, faza cu motocicleta nu tine, chiar daca in continuare facem vreo 6 copii.

 

Multumesc mult draga.... lznicu.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Cu ceva timp in urma am avut probleme cu alimentarea la motor din cauza faptului ca a intrat mizerie in carburatoare! Am uitat robinetul pe rezerva ...si de atunci au cam inceput unele probleme ! problemele s-au rezolvat dupa ce am curatat mizeria... dar am observat ca pe toba stanga ies gaze reci...si toba se incalzeste mai greu! de la ce poate sa fie...? mentionez ca este un gpz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

am avut si eu aceiasi problema,am mers la un atelier cu motoru la vopsit si la lipit carenele cu fibra si acolo tipu respectiv a observat lucru asta si a pus un tester pe ea cu mercur si cu ceasuri,a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen,etc si

de atunci motoru merge rotund porneste bine si nici nu mai consuma

Editat de Belbody
reclama de 2 lei mascata eu le-am sters si pe restul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu aceiasi problema,am mers la un atelier cu motoru la vopsit si la lipit carenele cu fibra si acolo tipu respectiv a observat lucru asta si a pus un tester pe ea cu mercur si cu ceasuri,a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen,etc si

de atunci motoru merge rotund porneste bine si nici nu mai consuma

ce service? vreau sa imi duc si eu motorul daca zici ca il face sa nu mai consume :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu aceiasi problema,am mers la un atelier cu motoru la vopsit si la lipit carenele cu fibra si acolo tipu respectiv a observat lucru asta si a pus un tester pe ea cu mercur si cu ceasuri,a montat o bujie transparenta observand concentratia de benzina oxigen,etc si

de atunci motoru merge rotund porneste bine si nici nu mai consuma

 

 

 

 

uite nr de tel .0766801145 , ,si vb direct cu el

Editat de sally01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...