cristi 57 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Bag mana in foc ca dupa ce sincronizez eu mobra mea cu furtunu si ulei, si verific cu manometrele tale, o sa obtin exact acelasi rezultat ..cu zece zile in urma! Urmatorul test o s ail fac cu un Twinmax cu mobra turata pe loc, apoi turata in sarcina, sa vad diferenta. Chiar is curios. Ca oricum, pana la urma conteaza sa fie sincronizate in sarcina, nu pe loc Acu' bag seama ca... Vezi sefu', cum se renunta la furtun? Bafta in continuare! Mesaj completat Poate pui si niste poze Dane, ca si noi suntem curiosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) QUOTE (Dan Cata @ Apr 19 2010, 12:19 PM) * Bag mana in foc ca dupa ce sincronizez eu mobra mea cu furtunu si ulei, si verific cu manometrele tale, o sa obtin exact acelasi rezultat smile.gif ..cu zece zile in urma! QUOTE (Dan Cata @ Apr 30 2010, 12:03 PM) * Urmatorul test o s ail fac cu un Twinmax cu mobra turata pe loc, apoi turata in sarcina, sa vad diferenta. Chiar is curios. Ca oricum, pana la urma conteaza sa fie sincronizate in sarcina, nu pe loc smile.gif Acu' bag seama ca... roflol.gif Vezi sefu', cum se renunta la furtun? Bafta in continuare! Mesaj completat Poate pui si niste poze Dane, ca si noi suntem curiosi! Ai f mult timp liber ca sa imi sapi dupa posturi, dar o sa imi fac si eu ca sa iti explic ce si cum. Inca imi mentin parerea ca am acelasi rezultat cu twinmax sau cu furtun, insa singura deosebire intre cele doua metode este mobilitatea: cu twinmaxu, il agat de tankbag si testez in sarcina, opresc, ajustez, pornesc, si tot asa. Ori cu furtunu cu ulei nu prea pot face asta, nu, ca nu pot sa imi agat scandura de motor. Editat Aprilie 30, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 ...dar o sa imi fac si eu ca sa iti explic ce si cum... Nu sefu', nu-i v-ba de timp, pur si simplu urmaresc ce se scrie in general, retin doar ideile interesante, si nu "sap" dupa posturi, insa am facut doar o constatare care era in contradictie cu opinia mea la acea vreme. Si chiar te cred ca nu poti fugii cu scandura dupa tine... Personal te urmaresc pentru ca in general ceeace scri este interesant, asta nu inseamna ca trebe sa fiu de acord cu absolut tot ce se scrie. Pe un forum este bine ca fiecarea sa-si spuna parerea, buna sau rea... eu asta fac! Astept cu interes sa-ti faci timp, sa aflam si noi rezultatele tale, foto si explicatii. Explicatii la valorile gasite, ce ai facut, ce ai obtinut, etc. Cred ca mai sunt si altii in asentiment cu mine, toti vrem sa avem motoarele puse la punct. Drum uscat si multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 De indata ce obtin rezultate o sa le impartasesc Cele bune si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 De indata ce obtin rezultate o sa le impartasesc Cele bune si tie. ai incercat sa sincronizezi cu furtunele cu ulei si apoi sa pui un carbtune pe motor sa vezi acuratetea? sunt curios de rezultat. in alta ordine de idei am curatat carburatoarele acum 2 saptamani (nu a mai fost pornita din toamna si erau pline de rugina) si am pornit de cateva ori motorul. a pornit dar mergea neregulat, si un cilindru avea evacuarea f putin calda, (benzina avea, scateie avea deci banuiesc ca sincronizarea), apoi nu a mai vrut sa porneasca decat f greu.....cand am dat carburatoarele jos surpriza: rugina pe admisie ...de unde naiba a aparut nu stiu, cert e ca le curat iar......mai greu sa curat ce a ramas in galeriile de admisie.....idei? Mesaj completat ai incercat sa sincronizezi cu furtunele cu ulei si apoi sa pui un carbtune pe motor sa vezi acuratetea? sunt curios de rezultat. in alta ordine de idei am curatat carburatoarele acum 2 saptamani (nu a mai fost pornita din toamna si erau pline de rugina) si am pornit de cateva ori motorul. a pornit dar mergea neregulat, si un cilindru avea evacuarea f putin calda, (benzina avea, scateie avea deci banuiesc ca sincronizarea), apoi nu a mai vrut sa porneasca decat f greu.....cand am dat carburatoarele jos surpriza: rugina pe admisie ...de unde naiba a aparut nu stiu, cert e ca le curat iar......mai greu sa curat ce a ramas in galeriile de admisie.....idei? revin cu detalii dupa ce am studiat mai bine 'pulberea' aceea din admisie.....la prima vedere este rugina, dar apoi am observat ca este numai dupa 'fluturasi', si este destul de 'mare', nu avea cum sa treaca de nici un jigler....si a ramas numai o chestie: tijele care tin 'fluturasi' erau negri, acum nu mai sunt si 'pulberea' este vopseaua (sau ce o fi) de pe ele.....numai pe alea nu le-am desfacut cand am curatat caburatoarele si le-am spalat cu decarbusolv.....mai caut dar asta e 99% singuar explicatie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Nu stiu cat de mult vrei tu sa investesti in unelte care le folosesti o data pe an, dar... ca sa cureti jegul ala poti sa iti cumperi un aparat de curatat cu ultransuete, cum vezi si la teleshopping, e 200 ron cel mai ieftin, si iti incape un carburator in el. Poti sa cureti si altceva cu ala pe urma, like suruburi, piulite, etc. Negreala aia cred ca e de la rateuri, am vazut la unele nmotoare la fel la admisie, la mine in schimb is curate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Nu stiu cat de mult vrei tu sa investesti in unelte care le folosesti o data pe an, dar... ca sa cureti jegul ala poti sa iti cumperi un aparat de curatat cu ultransuete, cum vezi si la teleshopping, e 200 ron cel mai ieftin, si iti incape un carburator in el. Poti sa cureti si altceva cu ala pe urma, like suruburi, piulite, etc. Negreala aia cred ca e de la rateuri, am vazut la unele nmotoare la fel la admisie, la mine in schimb is curate. carburatoarele le-am curata f bine cu decarbusolv, wd40 si spray de carburatoare (am pierdut o noapte intreaga ptr asta).....iar ceea ce am gasit in adimisie nu sunt 100% sigur de unde provine.....poate sa fi fost si din airbox, desi l-am curatat inainte iar acum sa fiu si mai sigur l-am si spalat.....e adevarat a dat si un rateu deci s-ar putea sa ai dreptate.....revenind la prima intrebare: ai incercat acuratetea furtunelor cu ulei? adica sincronizat cu furtunele si apoi pus carbtune pe motor.....si inca ceva: la sincronizarea 'vizuala' clapeta trebuie sa treaca de primul orificiu ....ca nu am idee. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Nu am mai apucat sa fac asta, dar uite aici niste pareri ale unor useri de pe advrider: I've always used the $5 tubing and transmission fluid method to balance carbs. I recently spent the $88 for a new Twinmax and found it to be as accurate and repeatable as the tubing only without any potential for a mess if I don't store the tubing balancer properly or plug the ends. However, what I can say regarding my water based manometer is that I get my TB sync absolutely 100% spot on with it. Last year I was in texas and brought my bike to a very well respected local mechanic to assist with an oil change and various other maintenance items before my 5000mile ride home. When we got to the TB sync he hooked up his twinmax to check the bike. It was spot on, and I mean DEAD on with no movement when set to the most sensitive setting at both idle and all the way up to 4000 rpm (and yes it was working properly). It seems like that would be the case, doesn't it? But the diameter of the column of fluid, or the mass of the fluid itself, affects reaction time not accuracy. Otherwise it's like you said, a smaller ID of the 'viewing' tube, and smaller ID of the hose the connects to the port. A lower mass fluid, or a smaller total volume of fluid, reacts quicker to pressure changes because it has less inertia, but the accuracy is the same. The reaction time can be further reduced by reducing the volume of air between the top surface of the fluid and the intake port. Though it's possible the quicker reaction time may not be visible to the eye. I have both a Twinmax and a homemade setup. My twinmax has been consistant with my homemade unit. I just use the Twinmax, I think Johnjen maybe right. I can see it being damaged by starting on max sensitivity http://www.advrider.com/forums/search.php?searchid=859771 Editat Mai 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) personal nu imi plac metodele tiganesti. Pentru o problema data, trebuie sa ai sculele potrivite. Nu sarme, improvizatii etc. Pierdeti mai mult timp si nervi decat sa cumparati un set de vacuumetre. Acum am luat vacuumetre cu coloana de mercur. Sunt foarte bune. Se gasesc in Anglia cu 100lire. Nu e mare lucru. Baiazide, nu ma uit citeva luni pe forum si acuma, ghici peste ce dau? iar prostii de-ale tale. stim cu totii ca-n Down Under 100 de lire e un bagatel lucru, da' la Romania sa stii ca inca nu sint chiar de ici, de colo. stim ca tu umbli cu Carbtune-ul agatat intre turometru si vitezometru si mai ciupesti o tira de suruburi dupa fiecare tura, ca sa dormi linistit, da' noi, aici la Romania, nu umblam decit rarut la carburi, deci ne sint suficiente furtumele. sa stii si ca pina si acolo prin Anglia sint unii care umbla cu tiganeli de-astea cu furtume si inca jura pe ele. s-au tiganizat si englezoii aia... serios, de cind cu Down Under, you know... parol, mate! cheers Editat Mai 10, 2010 de Belbody Sters de mine tot offtopic-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Baiazide, nu ma uit citeva luni pe forum si acuma, ghici peste ce dau? iar prostii de-ale tale. stim cu totii ca-n Down Under 100 de lire e un bagatel lucru, da' la Romania sa stii ca inca nu sint chiar de ici, de colo. stim ca tu umbli cu Carbtune-ul agatat intre turometru si vitezometru si mai ciupesti o tira de suruburi dupa fiecare tura, ca sa dormi linistit, da' noi, aici la Romania, nu umblam decit rarut la carburi, deci ne sint suficiente furtumele. sa stii si ca pina si acolo prin Anglia sint unii care umbla cu tiganeli de-astea cu furtume si inca jura pe ele. s-au tiganizat si englezoii aia...serios, de cind cu Down Under, you know... parol, mate! cheers Tu iti faci mobra cu ce metode vrei dar poate imi spui si mie ce prostii am spus? Ma refer cand am afirmat ca iti trebuie sculele potrivite pentru a rezolva o problema. Si nu te mai lua orbeste de faptul ca sunt in Australia ca nu vad sensul la context. Am precizat ca si in Romania am pus banul jos cu niste prieteni si ne-am luat vacuumetre profesionale. Nu are sens sa continui discutia cu tine pentru ca te iei de mine pe orice post, nu conteaza continutul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Tu iti faci mobra cu ce metode vrei dar poate imi spui si mie ce prostii am spus? personal nu imi plac metodele tiganesti. e destul de bun raspunsul? daca chiar as fi mirlan ti-as zice ca ... esti tu, da-s baiat fin. adica, daca tot nu e clar, i-ai facut tigani pe toti cei care considera ca nu merita sa dea 100 de lire pe o scula pe care o folosesc din an in paste, si pentru care exista o echivalenta DIY foarte ieftina. Nu are sens sa continui discutia cu tine pentru ca te iei de mine pe orice post, nu conteaza continutul. asta sa ti-o repeti pina chiar o s-o crezi. vezi mai sus. chestia cu Australia chiar are legatura, pentru ca vorbesti de 100 de lire (500 RON) ca si cum ar fi pretul unui pachet de tigari. miine-poimiine o sa ne zici ca daca nu avem decit scule Snap-on si Craftsman, da' nu de oricare, ci numai gamele cele mai de virf, sintem cocalari. oamenii aici chiar discuta cu argumente, si parerea mea e ca multi au spus niste chestii cit de cit utile, dupa care vii tu si trintesti o replica din asta cu continut nul de informatie, care pute de la o posta a atitudine de roman plecat in afara. a, si nici macar nu costa 100 de lire, ci 50. si pina la urma urmei cine pana mea isi echilibreaza carburile in sarcina? arata-mi tu mecanicul care face asta (si care o face pt. un pret mai mic decit al unui CT nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 chestia cu Australia chiar are legatura, pentru ca vorbesti de 100 de lire (500 RON) ca si cum ar fi pretul unui pachet de tigari. miine-poimiine o sa ne zici ca daca nu avem decit scule Snap-on si Craftsman, da' nu de oricare, ci numai gamele cele mai de virf, sintem cocalari.oamenii aici chiar discuta cu argumente, si parerea mea e ca multi au spus niste chestii cit de cit utile, dupa care vii tu si trintesti o replica din asta cu continut nul de informatie, care pute de la o posta a atitudine de roman plecat in afara. a, si nici macar nu costa 100 de lire, ci 50. Cu acest reply inchei discutiile cu tine forever. Nu are sens. Nu imi dau seama daca vorbeste invidia sau rautatea din tine. Una din doua oricum. Nu conteaza. Imi cer scuze pentru offtopicul generat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Cu acest reply inchei discutiile cu tine forever. Nu are sens. Nu imi dau seama daca vorbeste invidia sau rautatea din tine. Una din doua oricum. Nu conteaza. ??? Baiazide, pur si simplu esti un bou, dar, ca orice alt bou, n-o s-o constientizezi vreodata. Imi cer scuze pentru offtopicul generat aici. apropos de tiganeli... whatever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 http://cgi.ebay.com/UNIVERSAL-MOTORCYCLE-C...=item35a97988f7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) http://cgi.ebay.com/UNIVERSAL-MOTORCYCLE-C...=item35a97988f7 interesant 'device'.......ne zici mai multe despre el? si poate ma mai ajuti cu sfaturi ca am nelamuriri ....am verificat inaltimea plutitoarelor si stiu ca trebuie sa fie 14,6 +/-1 mm....la mine inaltimea la toate cele 4 carburatoare este in jur de 12 mm ....(cu aprox)....le-am lasat asa si am verificat nivelul benzinei prin celalalt mod, adica am umplut carburatoarele si le-am golit pe rand....se umplea 'paharul' pana la nivelul garniturii.....lasand astea la o parte cand am pornit motorul sapt trecuta dadea semne ca amestecul era bogat....fum negricios, se inneca usor, dadea rateuri toate astea cu surubul de aer desfacut pana la 2,75 ture... INTREBAREA: sa las nivelul asa cum este? adica la 12mm inaltimea plutitoarelor? daca il ridic la 14 banuiesc ca nu se va mai umple 'paharu'.... Editat Mai 18, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Nu mai da "Quote" daca postul la care te referi e imediat inainte la ce scrii tu Nu am reglat niciodata amestecul la carburatoare, stiu doar ca sa poate face cu o bujie transparenta, aka colortune sau cu un analizor de gaze/noxe, daca stii valoarea de referinta data in manual. Poate altcineva iti va zice mai multe. Oricum, reglarea amestecului nu are a face cu sincronizarea, asa ca poti deschide un topic nou in care sa aflii mai multe, sau sa cauti topicuri deja scrise despre asta. In manual iar gasesti o gramada de informatii. Referitor la device-ul asta... in seara asta l-am descoperit, la un tip din USA. Ca si principiu... is doua furtune indoite, paralele. Ala de sus are capetele libere, astfel bila de sus sta tot timpul la mijloc, pentru referinta. Furtunul de jos are capetele conectate la stuturi, si bila se va duce in partea in care depresiunea este mai mare. Pare destul de ingenios, nu prea are minusuri. Bila nu are cum sa ajunga in motor, ca se va opri in furunele adaptoare conectate la stutz. Nici nu cred a e asa de greu de facut in casa. Daca ar fi sa contstruiesc asa ceva, as folosi un tub de sticla indoit, si o bila cat mai usoara Mesaj completat Mi-am legat un furtun intre stuturile de la admisii, trecut prin fata bateriei, cu heat shrink tubing peste, ca sa fie protejat de caldura motorului. De asemenea, mi-am setat TPS-ul de la 0.33V la 0.38V. Ca si prima impresie, pare-se ca a disparut surging-ul, acuma nu stiu daca sa atribui treaba asta la re-setarea TPS-ului sau la furtun, important e ca a disparut Daca reglez si valvele... pun pariu ca o sa se ridice de la pamant la peste 140 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Za divais crieitid bai mi : 1. Furtun 3 metri , la 15.000 lei/metrul. Traiasca Tirgul din Vitan. 2.Placa de lemn. 3.Sirma subtire , o bucata de ruleta , tintisoare si un gram de Poxipol , pt. fixat furtunul si ruleta. 4.Ulei de drujba , motor in 2 timpi. La un capat se vede o bucata de pix portocaliu , se va monta o bucata identica si la capatul celalat (am mai multe la fel). In continuarea pixului se monteaza inca o buca' de furtun , care merge la carburator. Pixul are rolul de a mai reduce diametrul interior al furtunului. Costuri totale , 15.000 de-nmultit cu 3 metri , calculati voi , ca nu le am cu aritmetica. .Restul materialelor sint din gospadaria gospodarului(adica , eu). Voi ce zice-ti , o sa mearga ? Acum ploua si eu sint sarac , nu am garaj. Cum da soarele , il bag in priza...aaaaa , in carburatoare. Mesaj completat Za divais crieitid bai mi : 1. Furtun 3 metri , la 15.000 lei/metrul. Traiasca Tirgul din Vitan. 2.Placa de lemn. 3.Sirma subtire , o bucata de ruleta , tintisoare si un gram de Poxipol , pt. fixat furtunul si ruleta. 4.Ulei de drujba , motor in 2 timpi. La un capat se vede o bucata de pix portocaliu , se va monta o bucata identica si la capatul celalat (am mai multe la fel). In continuarea pixului se monteaza inca o buca' de furtun , care merge la carburator. Pixul are rolul de a mai reduce diametrul interior al furtunului. Costuri totale , 15.000 de-nmultit cu 3 metri , calculati voi , ca nu le am cu aritmetica. .Restul materialelor sint din gospadaria gospodarului(adica , eu). Voi ce zice-ti , o sa mearga ? Acum ploua si eu sint sarac , nu am garaj. Cum da soarele , il bag in priza...aaaaa , in carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Ce diametru interior are furtunul cu lichid in el? Vezi sa fie etans unde conectezi furtunul la stuturile carburilor Prinde cu o brida guleru la fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Diametrul interior si o poza cu pixul (un pix normal, cum are fiecare). Pixul intra usor doar pina acolo unde incepe sa se ingroase , mentionez ca l-am introdus cu virful inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Si? Cum lucra device-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Miine , daca nu ploua , ma apuc de desurubat carene(ale dreacu' carene). Vreau sa fac un mic tutorial foto , citeva imagini sugestive , pt. posesori de Honda Deauville si nu numai , referitor la sincronizare si ce trebuie facut concret , macar la modelul meu de motor. Cu Dumnezeu inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 Foarte bine, imi place cum gandesti Iti zic ca cel mai bine e sa ai pe cineva langa tine care sa tina aparatul si sa faca poze, altfel o sa uiti pasi si o sa il si murdaresti Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 S-a ales praful de sincronizarea mea. Saracia asta de Deauville are adaptoare pt. aparatul de sincronizat , nu are niste tevi care ies din carburatoare si bagi , pur si simplu , un furtun , adica mai multe. Deci , in concluzie , am muncit degeaba si am mai invatat ceva. Pt. Honda Deauville 650cc , 2001 se recomanda folosirea aparatelor originale , care vin dotate cu adaptoare. Furtunu' , chel , nu ai unde sa-l bagi. Sau , se cauta adaptoare si se pun la furtun , da' deja ne scarpinam invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Salut scuze ca deranjez dar citesc si va vad preocupati de diverse device-uri si ateliere.Ajutati-ma pls am un aparat de sudura cu plasma si cu plasmacutter inclus sudeaza aluminiu titan crom inox etc la fel si taie pna la 14 15 mm aparatul este nou cu garantie si cu factura are casca electronica si multe accesorii nu il folosesc pt mai am unul si a-si vreaa sal schimb pe un moto.Pretul de factura este 2950 eu da la schimb il dau la 2400 eu.Poate stiti vreun atelier moto care are nevoie sau pe cineva dornic sa sudeze luminiu etc etc.Va multumesc mult anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Nu aici e sectiunea de vanzari. Postul tau o sa fie mutat, iar al meu o sa fie sters Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.