vlad58 Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 @vlad58 fa-ti un bine si opreste-te, macar de aceasta data. Esti pe langa subiect! Rau!!! Zi ce ai de spus ca tu ai argumente daca vrei, eu oricand pot sa-ti argumentez asta daca nu ai idei preconcepute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 In zilele urmatoare sper sa-i dau de capat si va anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Sfatul meu e sa lasi niveleul in CNC asa cum e dat in carte altfel daca il scazi prea mult risti la accelerari bruste sau franari in forta sa ramai fara gaz, incearca la cel din spate sa mai strangi surubul de amestec pana ajunge sa fie ralantiul instabil pe urma desfaci un pic sa ai stabilitate. Daca tot iti inegreste bujia inseamna ca probabil in procesul de curatare ai decalibrat vreun jiclor. Schimba si bujiile inte ele ca nu cumva sa aiba aia neagra vreo galca. » Post actualizat in 24 Jun 2016 21:08Ps Eu sunt un om al cifrelor si am calculat ca de exemplu la mobra mea un +-5mm nivel (asta respectand functiunea de baza a CNC-ului) insemna +- 3,5% maxim pentru regim de putere mediu adica turatii mici, daca acest procent e important atuci da au dreptate opozantii mei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 esti o cifra tot! ) 3.5%, auzi tu! =)))) Zi tu atunci daca te crezi asa de rasarit cam cu ce procent ai vrea tu ca asa cu contre nu facem nicio treaba, sper ca stii sa faci inmultiri si impartiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Zi ce ai de spus ca tu ai argumente daca vrei, eu oricand pot sa-ti argumentez asta daca nu ai idei preconcepute. Tu esti la pensie cumva si n-ai nepoti sa-i scoti in parc... ca parca ai prea mult timp liber? In fine, eu nu am nici timpul necesar dar nici dispozitia sa intru in discutii "filozofice" insa iti atasez un citat din manualul carburatorului Dell'Orto: ...The level in the float chamber is therefore a calibration element of the carburetor, since the metered fuel delivery changes with float level, and therefore affects the mixture ratio. By having a high float level, a greater fuel quantity is delivered compared to the case with a low float level, under all operating conditions and for all of the carbu- retor's circuits... (intreg materialul aici: http://dellorto.it/wp-content/uploads/2015/10/dellorto_manual.pdf) Si procedura de "tuning" de la Factory Pro: http://www.factorypro.com/tech/carbtun.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Azi am desfacut ambele jiglere de amestec cate putin (deja vad o schimbare in bine) . Maine cand ma duc la servici o sa vad cum se comporta. Sunt in cautarea unui manometru de depresiune pentru a regla valva aer cut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 salut,m-am apucat sa-mi construiesc un sincronizator cu borcanele de lichid,am toate piesele exceptand....ce n-am vazut pe nicaieri discutat.......cum si cu ce conectez furtunele la galeriile de admisie? eu la diversion am doua dopuri = suruburi filet m6 cu cap hexagon,deci ar trebui un surub cu gaura prin el!! de unde gasesc asa ceva??la magazinele de bricolaj se uita la mine ca la star trek cand intreb de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 cauta un strungar ca i-ti explica el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 salut,m-am apucat sa-mi construiesc un sincronizator cu borcanele de lichid,am toate piesele exceptand....ce n-am vazut pe nicaieri discutat.......cum si cu ce conectez furtunele la galeriile de admisie? eu la diversion am doua dopuri = suruburi filet m6 cu cap hexagon,deci ar trebui un surub cu gaura prin el!! de unde gasesc asa ceva??la magazinele de bricolaj se uita la mine ca la star trek cand intreb de asa ceva Nu gasesti tu o bucata de plastic, gen capac de pix, mai dai cu niste banda de teflon si le bagi fortat si ai facut stuturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 neeeh,si daca scapa aer? ar fi lucru de mantuiala......daaaar.....dupa cautari intense tanaaam.....https://almanauto.ro/gresor-m6-drept/1375.htm se numeste gresor auto m6 drept problem , exista in constangeles asa ceva? la noi nu se gaseste mai nimic din domeniul exotic,cu toate ca palmieri avem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 Uitate cateva pagini in spate ca am facut eu unul. Este foarte simplu. Ma gandesc ca niste furtune si "cuple" pt furtune de acvariu se gasesc in zona ta. » Post actualizat in 26 Aug 2016 20:08 Pe pagina 38. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 mersi de idei...cam tot la cuple de plastic de acvariu ma gandeam initial,dar tot am dubii ca fara filet n-ar sta bine fixate...azi am intrat intr-un magazin de pet shop care avea si acesorii de acvarii dar slab ca optiuni........fac unul cu doua borcane nu cu 4 cum aveai tu la pagina 38 , si o sa sincronizez 1-2 si 3-4 , dupa care 2-3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Azi am ajutat un frate motociclist sa-si sincronizeze carburile. Ajutorul a fost doar verbal, de treaba murdara s-a ocupat el. Sincronizatorul e home made by subsemnatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Cristian Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Salut,sunt nou aici pe forum si cu motoru la fel nu prea cunosc asa bine as vrea sa stiu de la voi exista pt.cbr F3 carburatoare sport care mai dau un surplus de putere adica 5 cai ceva de genu?! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Salut,sunt nou aici pe forum si cu motoru la fel nu prea cunosc asa bine as vrea sa stiu de la voi exista pt.cbr F3 carburatoare sport care mai dau un surplus de putere adica 5 cai ceva de genu?! Va multumesc! Poti face upgrade la carburatoarele tale cu un kit dynojet, cauta pe google. » Post actualizat in 10 Mar 2017 22:18 Am facut si un suport pentru benzina si ceasuri, m-am saturat sa nu am unde sa pun ceasurile si bidonasul de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Cristian Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulcano 88 Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 (editat) Salutare, in Iași , găsim Mecanic pentru Sincronizarea Carburatoarelor V-Twin? Editat Martie 22, 2018 de vulcano 88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Vino cu argumente, nivelul dat de constructor este un nivel mediu ce asigura jicloarele sa-si traga benzina fara sa fie carburatorul inundat alt rezon nu exista. Cei care zic ca si-au crescut nivelul si trage,face,rupe sunt subuiectivi. Dar daca dadeai inainte sa bocanesti pe la scoala poate stiai si tu ca o coloana de +,- 5mm de lichid nu are cum sa influenteze debitul din difuzor. Rolul CNC este acela de a asigura un nivel constant , asa cum i se spune , acel nivel din CNC influenteaza amestecul , fie il imbogateste ,fie il saraceste . Nivelul din CNC dozeaza cantitatea de benzina ce patrunde in jiclorul principal . Daca nivelul creste in CNC chiar si cu 1 mm ( sau scade) , fata de nivelul prescris in cartea tehnica, la nivel de coloana emulsoare , ai un debit mai mare sau mai mic in jiclerul de mestec , deci un amestec mai bogat , sau mai sarac . Atunci cind nivelul in CNC creste si ineaca calea benzinei , iar benzina ajunge in exces in putul emulsor ....benzina multa , motor inecat . si invers , benzina putina , amestec sarac . Reglejele ajutajelor de relanti si aer, fac doar reglajul fin al amestecului stoichiometric . Astfel se urmareste calitatea amestecului , ca la regimul de mers in relanti al motorului , amestecul sa fie usor imbogatit , pentru ca la deschiderea brusca a clapetei de admisie sa nu apara insuficienta de amestec carburant in aspiratie, datorat debitului marit de aer atmosferic absorbit in urma vacuumului din rezonator. Rateurile in carburator la deschiderea brusca a clapetei ,se intimpla din aceasta cauza , recte amestec saracit . Atunci cind amestecul este prea bogat , motorul se ineaca si nu mai trage , ba chiar se opreste si nu mai porneste. Bujia ,,spune ,, totul .... Deci nivelul din CNC este foarte important ! ( variatia de +- 5 mm este aberanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Ceea ce am spus se refera la circuitul hidraulic al benzinei in carburator un nivel mai mare sau mai mic cu +/- 5mm este frectie la picior de lemn argumentele se dau facad un calcul cu cat variaza presiunea hidraulica statica in comaratie cu vacuumul ce se formeaza in dreptul aspiratiei benzinei, pentru asta dau 2 exemple: 1. nu ti s-a intamplat sa pleci cu robinetul de la bezina inchis si sa te prinzi abia cand mai raman cativa stropi ce se balambanesc prin CNC? 2. cei ce folosesc suflaiul pentru vopsit crezi ca depun efort mai mare cand se ajunge pe fundul vasului sau cei ce au vopsit cu aspiratorul observau vreo reducere a debitului O repet eu nu zic ca nu influenteza cum zici tu pentru ca e logic si normal dar asa de putin ca nu ajuta la nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 ....totusi, de spui ca trebuie sincronizate inainte?...........mi se pare mai logic sa faci prima data proportiile de amestec pentru fiecare carburator in parte si apoi sa faci sincronizarea.......nu?..........caci, din cate stiu eu, sincronizarea o faci practic intre debitele de fluide (aer+benzina) din carburatoare, adica, in urma sincronizarii trebuie sa obtii acelasi debit ( masura indirecta : depresiune) prin ambele camere de amestec ale carburatoarelor........pe de alta parte, o data reglata proportia amestecului, ea ar trebui sa se mentina proportionala cu turatia, adica proportionala cu sectiunea camerei de amestec, sectiune care este data de deschiderea clapetei/sertarului......sau, altfel spus, raportul parti aer/ parti benzina trebuie sa fie constant si indiferent de turatie, iar asta tine de particularitatile constructive ale carburatorului.........atat timp cat esti la mers normal sau sarcina maxima, caci practic atunci are efect tubul emulsor/acul de dozaj sau in sarcina maxima dimensiunea jiglerelor aer/benzina.....in ralanti e alta treaba, caci, practic, la mersul in gol se poate considera ca fiind un alt carburator ale carui caracteristici fiind date de pozitia statica a sertarului/clapetei fixate de surubul de reglaj si de surubul de aer......cam asa este la majoritatea carburatoarelor...... Logic le sincronizezi inainte , pentru a avea certitudinea ca toate carburatoarele deschid / inchid sincron . Sincronizarea carburatoarelor are drept scop ca toate carburatoarele sa lucreze in acelas timp si in aceiasi parametri la diferite trageri a acceleratiei. Corect operatiile cronologice pentru atingerea performantelor sint ( in viziunea mea) 1. Reglaj supape 2. Reglaj aprindere \ 3. Reglej nivel CNC * Pornire , incalzirea motorului la temperatura de regim 4. SINCRONIZARE CARBURATOARE ( metoda vacuumetrica) 5, REGLAJ Amestec ( analizor gaze lambdametru) * In cazul motoarelor asistate electronic , tot sincronizarea deschiderii clapetelor se urmareste inaintea altor reglaje , aceasta sincronizare fiind necesara combaterii fenomenului de maldistributie. » Post actualizat in 24 Mar 2018 07:50 Ceea ce am spus se refera la circuitul hidraulic al benzinei in carburator un nivel mai mare sau mai mic cu +/- 5mm este frectie la picior de lemn argumentele se dau facad un calcul cu cat variaza presiunea hidraulica statica in comaratie cu vacuumul ce se formeaza in dreptul aspiratiei benzinei, pentru asta dau 2 exemple: 1. nu ti s-a intamplat sa pleci cu robinetul de la bezina inchis si sa te prinzi abia cand mai raman cativa stropi ce se balambanesc prin CNC? 2. cei ce folosesc suflaiul pentru vopsit crezi ca depun efort mai mare cand se ajunge pe fundul vasului sau cei ce au vopsit cu aspiratorul observau vreo reducere a debitului O repet eu nu zic ca nu influenteza cum zici tu pentru ca e logic si normal dar asa de putin ca nu ajuta la nimic. Vlad ....vorbim despre performante ! Asa poti fugi cu uimitoarea viteza de 40/ H cu un consum de numai 14/100 , sau mai rau , sa tragi de gaz si sa-ti ia foc in carburator ..... Daca vrei 200/h cu 5/100 si sa iei 100 cu plecare de pe loc in 3 secunde , trebuie sa faci totul ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Calcule nu vorbe. » Post actualizat in 24 Mar 2018 08:24Sa nu-mi spui ca faci parte din cei carora li se aprindea becul de ulei la dacie dar complectand crestea presiunea din cauza nivelului crescut in baie si stingea becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Numa' daca umpli motorul pana sus, sa vezi uleiul prin buson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Calcule nu vorbe. » Post actualizat in 24 Mar 2018 08:24 Sa nu-mi spui ca faci parte din cei carora li se aprindea becul de ulei la dacie dar complectand crestea presiunea din cauza nivelului crescut in baie si stingea becul. Aaaa nu ! Pot spune insa ca fac motoare care de regula depasesc 1000000 Km ......si nu ma laud . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulcano 88 Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 salut, in Iași , găsim Mecanic pentru Sincronizarea Carburatoarelor V-Twin? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Martie 24, 2018 Share Postat Martie 24, 2018 Numa' daca umpli motorul pana sus, sa vezi uleiul prin buson Au existat astfel de cazuri. » Post actualizat in 25 Mar 2018 08:14 Logic le sincronizezi inainte , pentru a avea certitudinea ca toate carburatoarele deschid / inchid sincron . Sincronizarea carburatoarelor are drept scop ca toate carburatoarele sa lucreze in acelas timp si Bre, vezi ca i-ai dat reply unuia care scria prin 2007, intre timp a fost si banat. Se pare ca se reincarnase dar a fost banat iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.