JAGI Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Cine m-a auzit, citit, ca sustin mersul sportiv pe drum public? Problema e ca multi nu ma cunosc deloc si au impresia ca-mi dau aere pe forum.Sfaturile de genul" nu mergeti spaortiv pe strada", cu mici exceptii, nu le asculta nici un incepator. De ce sa repet si eu ca papagalul acelasi sfat? Credeti ca cei ce stiu sa mearga si pe pista nu au habar sa conduca preventiv pe drum public? Va asigur ca majoritatea fac infinit mai putine accidente pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Cauciuc fata este bun de mers touring. Ala nu e guma de motoreta sport cu care sa se franeze tare. Am avut si eu fix la fel si am cazut de doua ori in 2005. Pe vremea aia se numea Diablo Corsa. Acum se numeste Diablo Corsa 3. Nu mai pun in viata mea pe nici o motoreta de sport. Pt mers touring cu franat spatele merge. Nu are importanta cat profil mai are, guma asta imbatraneste foarte rapid, dupa doi ani trebuie sa o arunci chiar daca are 200 de km. Din 2005, e cand am schimbat mizeria aia de guma nu mi-a mai fugit niciodata fata si am mers din ce in ce mai tare. Nu va mai luati dupa tot felul de fraieri si de impeidicati care nu ai habar cum se merge tare si stau pe taste, Jagi nu va invata de rau. Puneti guma moale, cat mai aderenta pe fata ddaca mergeti pe motoreta sport. Chiar daca nu exagerati cu viteza, vine momentul cand va trebui sa franati puternic. Atunci poate fi nasol daca aveti pe fata o ebonita. V-am pupat si bagati la cap! Aoleu... am citit topicul pfff... dixtractie de nedescris, am ras cu muci. Mai nene.... cum adica, domle, draga Jagi, cum, nu stii cine sunt eu, eu sunt Saelu si, sa moara ce-am pe casa, esti un fraier care mergi tare fraiere Mama ce panarama... bai Jagi, bai Bogdane, Saelu ii invata pe baietii ca genunchiu se pune jos ca sa masori unghiul de inclinatie al motoretei. Deci Bogdane, fraiere...., ce incerci sa-i inveti pe fraieri? Bai frate, eu acum imi dau seama ca aici s-a intors lumea cu c00rul in sus bre Tantalaii ii invata pe piloti cum se merge.... ne-am dat dracu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salut, On topic... Sanatate baiatului si numai de bine, sa treaca peste socul psihic. MARE OFF-topic la OFF-topicul celorlalti... Orice incepator care a citit acest thread cap-coada a inteles asa... baiatul a cazut pentru ca avea gume naspa, pentru ca asa sustine cineva care s-a uitat la niste poze, deci, iti dai seama cu ce somitate avem de-a face, deci, e necesar sa urmam sfaturile, gandeste atunci el, incepatorul. Dar, ulterior, au mai aparut alte persoane, aparent care stiu ce vorbesc, si saracu incepator a inteles asa... trebuie sa schimbi guma fata de doua, sau chiar trei ori pe an... sau, nu, nu trebui sa schimbi guma fata... Invelisul castilor trebuie sa se deformeze... sau, nu, nu trebuie. Oau! Si daca vor citi alte threaduri, vor intelege exact acelasi lucru. Sistemul romanesc, ba p-a ma-tii functioneaza perfect. Eu fac parte dintre "gainarii", "speriatii", "bunictutele" care merg mai mereu legal, urc rareori spre 80 de km/h cand vreau, si stiu ca pot, sa trec foarte repede pe langa o tuta care imi pare imprevizibila sau un taximetrist care vine vanjos langa mine. Nu suport sa am masina in lateralul meu. La fel, pe autostrada, nu merg mai mult de 150, si asta rareori. Stiu, is vai de mine, de ce naiba m-am apucat. Mentionez ca am un Fz6S, o motocicleta care atinge si 250 de km/h. Sunt adeptul cauciucurilor bune. Mi-am cumparat de noi, sezonul trecut, si am avut ocazia sa le testez si anul acesta, si se tin bine. Inca nu a fost nevoie sa-mi intre ABS-ul ca pierde fata aderenta pe franare brusca. Oricum, oricat de moale ar fi, orice cauciuc trebuie incalzit. Cauciucul se cumpara in functie de profilul motocicletei si pot tine pana la 3 ani lejer, daca le ingrijesti, fara sa-ti puna viata in pericol. Dar, ce insemana sa ingrijesti cauciucul? Cati lasa motocicleta pe stander in garaj la temperatura constanta(pe plus bine), iarna? Daca mergi constant in turatii mari, des cu viteze mari, accelerari bruste, opriri violente, faci burn-out-uri, stoppie-uri multe, practic chinui guma in sistem rece-cald incontinuu, atunci, cel mai probabil da, s-ar putea sa schimbi doua perechi pe sezon. Altfel, nu e decat moft. Discutia e complicata si cred ca trebuie cautata esenta, si enuntata, nu pur si simplu sa ajungem sa ne certam pe un forum si nici un incepator, ma refer aici strict la cei ce au luat permisul de cateva luni de zile, sa nu inteleaga nimic si sa ajunga sa experimenteze pe strada ce a auzit la unul sau la altul. Vorbea cineva mai sus de Twist of the wrist, mie mi se pare excelent documentarul, mi-a imbunatatit stilul de mers si il recomand. Evident, in ideea de a aplica principiile, si nu de a te trezi ca te dai racing intr-un mediu plin de pericole. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Daca mergi constant in turatii mari, des cu viteze mari, accelerari bruste, opriri violente, faci burn-out-uri, stoppie-uri multe, practic chinui guma in sistem rece-cald incontinuu, atunci, cel mai probabil da, s-ar putea sa schimbi doua perechi pe sezon. Altfel, nu e decat moft. Discutia e complicata si cred ca trebuie cautata esenta, si enuntata, nu pur si simplu sa ajungem sa ne certam pe un forum si nici un incepator, ma refer aici strict la cei ce au luat permisul de cateva luni de zile, sa nu inteleaga nimic si sa ajunga sa experimenteze pe strada ce a auzit la unul sau la altul. Vorbea cineva mai sus de Twist of the wrist, mie mi se pare excelent documentarul, mi-a imbunatatit stilul de mers si il recomand. Evident, in ideea de a aplica principiile, si nu de a te trezi ca te dai racing intr-un mediu plin de pericole. Numai bine Unii schimba 2-3-4-5-18 seturi de gume pe sezon, pt ca le uzeaza foarte repede, nu e nici un moft. Nu trebuie sa ai un IQ foarte mare ca sa intelegi din balacareala care a fost ca gumele bune sporesc sansele de a evita accidente/cazaturi. Twist of the Wrist? Mersul pe motocicleta il inveti singurel pe strada, nu din carti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Daca mergi constant in turatii mari, des cu viteze mari, accelerari bruste, opriri violente, faci burn-out-uri, stoppie-uri multe, practic chinui guma in sistem rece-cald incontinuu, atunci, cel mai probabil da, s-ar putea sa schimbi doua perechi pe sezon. Ma intreb sincer ce-o insemna pt tine stoppie multe. Lamaie da... face stoppie multe. Si da, la motorete, cauciucurile se "chinuie" altfel decat la masina. De ingrijitul cauciucurilor e prima oara cand aud. Cel mai rau, gumele se strica la soare. Atat. Pe drum se uzeaza ... ceva firesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.