Sari la conținut

Accident Calea Dorobantilor 17.05,2011


MC Mate
 Share

Postări Recomandate

Legat de Zaelu, a mai spus cineva mai sus, nu a invatzat nimic, daca RCA-ul faptuitorului e la Zaelu in buzunar, el e fericit. Putea pur si simplu sa moara si dadea de munca unor gropari si preoti, pe banii parintilor.

 

L-ai ascultat tu sa vezi ca n-a invatat nimic ?

Eu as vrea sa te cunosc, am impresia ca esti un guru ... ai si glob de cristal ? Al meu s-a spart :( ... l-am scapat pe scari cand eram mai mic.

Dramatic epilogul cu groparii si banii parintilor, da fiori pe shira, da' pana la urma stii cum s-a intamplat accidentul lui ?

In fine, oameni diferiti, personalitati diferite, experientze diferite ... daca am fii la fel, ne-am plictisi.

Bafta omule ... si daca vrei sa impartasesti din experienta si sfaturile tale ... fa-o inteligent si elegant. Lasa supozitiile despre gume vazute in poze ... mai era un guru care vedea oamenii in fotografii si le zicea ce boli au ... Popa Valeriu, parca se numea ... dap .. se numea ...

:cheers:

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@speedy: Nu are nici un sens sa compari franele unei sportive, cu cele ale unui enduro-touring/chopper/scuter. Legat de aspectul financiar, ai mare dreptate, majoritatea dintre noi punem pasiunea pe primul loc, insa trebuie sa fim obiectivi, si daca tot dezbatem accidente, trebuie sa luam in considerare fiecare aspect ce a dus la producerea accidentului. Nu a intrebat nimeni de veniturile omului, pe ce-si cheltuie banii, de ce nu si-a cumparat gume mai bune... Sau avem sub-forum Accidente doar pt a ne baga pl in soferi si a ne exprima "regretele amarnice" cand se mai duce cate unu' dintre noi ?

 

@Preacuviosul:

Pt tine si pt x persoane s-a exprimat putin gresit, pt alte persoane s-a exprimat corect JAGI. Atata timp cat baiatu' a oferit un sfat pretios, ce-l tot fwteti atata? Citesc zilnic mii si mii de tampenii pe forumu' asta, gen nu frana in viraj ca mori sigur... P-aia nu-i vede nimeni frate, toti prefera sa-i lase in prostia lor si sa nu-si bata gura de pomana cu toti dobitocii, insa cand se posteaza un sfat bun, se gasesc 1000 de motive de scandal - gramatica, exagerari, exprimari, etc

 

Va place tigania asta maxim ! Se mai si bucurau zeci de motociclisti adevarati ca au murit 2 persoane de etnie rroma... well, unii dintre noi suntem mai rai ca tiganii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@speedy: Nu are nici un sens sa compari franele unei sportive, cu cele ale unui enduro-touring/chopper/scuter. Legat de aspectul financiar, ai mare dreptate, majoritatea dintre noi punem pasiunea pe primul loc, insa trebuie sa fim obiectivi, si daca tot dezbatem accidente, trebuie sa luam in considerare fiecare aspect ce a dus la producerea accidentului. Nu a intrebat nimeni de veniturile omului, pe ce-si cheltuie banii, de ce nu si-a cumparat gume mai bune... Sau avem sub-forum Accidente doar pt a ne baga pl in soferi si a ne exprima "regretele amarnice" cand se mai duce cate unu' dintre noi ?

 

@Preacuviosul:

Pt tine si pt x persoane s-a exprimat putin gresit, pt alte persoane s-a exprimat corect JAGI. Atata timp cat baiatu' a oferit un sfat pretios, ce-l tot fwteti atata? Citesc zilnic mii si mii de tampenii pe forumu' asta, gen nu frana in viraj ca mori sigur... P-aia nu-i vede nimeni frate, toti prefera sa-i lase in prostia lor si sa nu-si bata gura de pomana cu toti dobitocii, insa cand se posteaza un sfat bun, se gasesc 1000 de motive de scandal - gramatica, exagerari, exprimari, etc

 

Va place tigania asta maxim ! Se mai si bucurau zeci de motociclisti adevarati ca au murit 2 persoane de etnie rroma... well, unii dintre noi suntem mai rai ca tiganii.

Te legi de amanunte Trotinel. Modul de exprimare, mai corect sau nu gramatical, reprezinta partea amuzanta de care eu m-am legat. "ca sa fac o aroganta" cum se spune. Dar se pare ca asta a creat frustrari asa de mari, incat pierdeti din vedere faptul ca metoda educativa adresata incepatorilor pe SS mi se pare gresita. Am si argumentat de ce.

 

E foarte-foarte-foarte aiurea felul in care reactioneaza lumea aici la adresa lui JAGI. Parerea mea e ca e lipsa de bun-simt sa sariti asa in haita pe el si sa incercati sa il ridiculizati, ca e asa sau pe dincolo. Pana la urma urmei omu' STIE sa piloteze o motocicleta BINE, spre deosebire de multi altii care poate au mai multi kilometri facuti ca el, ori au pus mana pe motocicleta inaintea lui.

Si nu, nu il cunosc personal pe om si nici nu incerc sa îi fac reclama in vreun fel - da' deja e obositor sa vezi cum majoritatea care posteaza pe forum si se motociclesc de un an, hai doi ani-poate trei îsi bat p*la de unu' care chiar stie cu ce se mananca mobra din mai multe puncte de vedere, ca sa nu mai zic de aptitudini de pilotaj ... mai urmeaza sa îi explice vreunu' si lu' Jumba cum se procedeaza la endureala si altu' lu' Lamaie cum se face wheelie ...

Oricum, nici asta nu conteaza catusi de putin - e aiurea ca pe inca un topic de accidente a ajuns discutia de la cum a cazut motoristu' la contre si basini si figuri de doi lei si polemica inutila ... p*la mea, zici ca motoretistii romani nu au trecut de pubertate, e chiar jenant ca stiu o groaza de baicãri care nu intra pe motociclism.ro din cauza avalansei de aberatii de pe fiecare thread. Penibil, zau !

Pentru faptul ca omu tau stie sa piloteze bine, merita felicitari. Dar motociclismul ca si fenomen in masa nu e doar pentru piloti. pentru piloti e motociclismul sportiv, care nu se practica in trafic printre masini. In nici o tara din lume, permisul moto, auto nu se obtine in urma castigarii concursurilor de viteza. El spunea mai devreme ca cei care-si cumpara SS, nu merg incet si ca vor adrenalina, etc. E ok, dar nu pe drumurile publice.Asta ar fi fost un sfat pe care l-as fi apreciat.

Daca e asa de bun cum spuneti voi acest JAGI, sa-si infiinteze o scoala moto unde sa predea cursuri de mers pe circuit. Dar nu-mi cere tu sa sustin ideea de piloti de dorobanti si sa cred ca asta e solutia scaderii numarului de accidente. Cred ca deja ne-am ciondanit prea mult pe tema asta. fiecare din cei care citesc va trage concluziile in functie de cat gandeste

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine m-a auzit, citit, ca sustin mersul sportiv pe drum public? Problema e ca multi nu ma cunosc deloc si au impresia ca-mi dau aere pe forum.Sfaturile de genul" nu mergeti spaortiv pe strada", cu mici exceptii, nu le asculta nici un incepator. De ce sa repet si eu ca papagalul acelasi sfat?

Credeti ca cei ce stiu sa mearga si pe pista nu au habar sa conduca preventiv pe drum public? Va asigur ca majoritatea fac infinit mai putine accidente pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciuc fata este bun de mers touring. Ala nu e guma de motoreta sport cu care sa se franeze tare. Am avut si eu fix la fel si am cazut de doua ori in 2005. Pe vremea aia se numea Diablo Corsa. Acum se numeste Diablo Corsa 3. Nu mai pun in viata mea pe nici o motoreta de sport. Pt mers touring cu franat spatele merge. Nu are importanta cat profil mai are, guma asta imbatraneste foarte rapid, dupa doi ani trebuie sa o arunci chiar daca are 200 de km. Din 2005, e cand am schimbat mizeria aia de guma nu mi-a mai fugit niciodata fata si am mers din ce in ce mai tare.

Nu va mai luati dupa tot felul de fraieri si de impeidicati care nu ai habar cum se merge tare si stau pe taste, Jagi nu va invata de rau. Puneti guma moale, cat mai aderenta pe fata ddaca mergeti pe motoreta sport. Chiar daca nu exagerati cu viteza, vine momentul cand va trebui sa franati puternic. Atunci poate fi nasol daca aveti pe fata o ebonita.

V-am pupat si bagati la cap!

 

Aoleu... am citit topicul pfff... dixtractie de nedescris, am ras cu muci. Mai nene.... cum adica, domle, draga Jagi, cum, nu stii cine sunt eu, eu sunt Saelu si, sa moara ce-am pe casa, esti un fraier care mergi tare fraiere :D

Mama ce panarama... bai Jagi, bai Bogdane, Saelu ii invata pe baietii ca genunchiu se pune jos ca sa masori unghiul de inclinatie al motoretei. Deci Bogdane, fraiere...., ce incerci sa-i inveti pe fraieri? :D

Bai frate, eu acum imi dau seama ca aici s-a intors lumea cu c00rul in sus bre :D Tantalaii ii invata pe piloti cum se merge.... ne-am dat dracu' :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

On topic... Sanatate baiatului si numai de bine, sa treaca peste socul psihic.

 

MARE OFF-topic la OFF-topicul celorlalti... Orice incepator care a citit acest thread cap-coada a inteles asa... baiatul a cazut pentru ca avea gume naspa, pentru ca asa sustine cineva care s-a uitat la niste poze, deci, iti dai seama cu ce somitate avem de-a face, deci, e necesar sa urmam sfaturile, gandeste atunci el, incepatorul. Dar, ulterior, au mai aparut alte persoane, aparent care stiu ce vorbesc, si saracu incepator a inteles asa... trebuie sa schimbi guma fata de doua, sau chiar trei ori pe an... sau, nu, nu trebui sa schimbi guma fata... Invelisul castilor trebuie sa se deformeze... sau, nu, nu trebuie. Oau! Si daca vor citi alte threaduri, vor intelege exact acelasi lucru. Sistemul romanesc, ba p-a ma-tii functioneaza perfect.

 

Eu fac parte dintre "gainarii", "speriatii", "bunictutele" care merg mai mereu legal, urc rareori spre 80 de km/h cand vreau, si stiu ca pot, sa trec foarte repede pe langa o tuta care imi pare imprevizibila sau un taximetrist care vine vanjos langa mine. Nu suport sa am masina in lateralul meu. La fel, pe autostrada, nu merg mai mult de 150, si asta rareori. Stiu, is vai de mine, de ce naiba m-am apucat. Mentionez ca am un Fz6S, o motocicleta care atinge si 250 de km/h.

 

Sunt adeptul cauciucurilor bune. Mi-am cumparat de noi, sezonul trecut, si am avut ocazia sa le testez si anul acesta, si se tin bine. Inca nu a fost nevoie sa-mi intre ABS-ul ca pierde fata aderenta pe franare brusca. Oricum, oricat de moale ar fi, orice cauciuc trebuie incalzit. Cauciucul se cumpara in functie de profilul motocicletei si pot tine pana la 3 ani lejer, daca le ingrijesti, fara sa-ti puna viata in pericol. Dar, ce insemana sa ingrijesti cauciucul? Cati lasa motocicleta pe stander in garaj la temperatura constanta(pe plus bine), iarna? Daca mergi constant in turatii mari, des cu viteze mari, accelerari bruste, opriri violente, faci burn-out-uri, stoppie-uri multe, practic chinui guma in sistem rece-cald incontinuu, atunci, cel mai probabil da, s-ar putea sa schimbi doua perechi pe sezon. Altfel, nu e decat moft. Discutia e complicata si cred ca trebuie cautata esenta, si enuntata, nu pur si simplu sa ajungem sa ne certam pe un forum si nici un incepator, ma refer aici strict la cei ce au luat permisul de cateva luni de zile, sa nu inteleaga nimic si sa ajunga sa experimenteze pe strada ce a auzit la unul sau la altul.

 

 

Vorbea cineva mai sus de Twist of the wrist, mie mi se pare excelent documentarul, mi-a imbunatatit stilul de mers si il recomand. Evident, in ideea de a aplica principiile, si nu de a te trezi ca te dai racing intr-un mediu plin de pericole.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi constant in turatii mari, des cu viteze mari, accelerari bruste, opriri violente, faci burn-out-uri, stoppie-uri multe, practic chinui guma in sistem rece-cald incontinuu, atunci, cel mai probabil da, s-ar putea sa schimbi doua perechi pe sezon. Altfel, nu e decat moft. Discutia e complicata si cred ca trebuie cautata esenta, si enuntata, nu pur si simplu sa ajungem sa ne certam pe un forum si nici un incepator, ma refer aici strict la cei ce au luat permisul de cateva luni de zile, sa nu inteleaga nimic si sa ajunga sa experimenteze pe strada ce a auzit la unul sau la altul.

 

 

Vorbea cineva mai sus de Twist of the wrist, mie mi se pare excelent documentarul, mi-a imbunatatit stilul de mers si il recomand. Evident, in ideea de a aplica principiile, si nu de a te trezi ca te dai racing intr-un mediu plin de pericole.

 

Numai bine

Unii schimba 2-3-4-5-18 seturi de gume pe sezon, pt ca le uzeaza foarte repede, nu e nici un moft. Nu trebuie sa ai un IQ foarte mare ca sa intelegi din balacareala care a fost ca gumele bune sporesc sansele de a evita accidente/cazaturi.

 

Twist of the Wrist? Mersul pe motocicleta il inveti singurel pe strada, nu din carti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi constant in turatii mari, des cu viteze mari, accelerari bruste, opriri violente, faci burn-out-uri, stoppie-uri multe, practic chinui guma in sistem rece-cald incontinuu, atunci, cel mai probabil da, s-ar putea sa schimbi doua perechi pe sezon.

 

Ma intreb sincer ce-o insemna pt tine stoppie multe. Lamaie da... face stoppie multe. Si da, la motorete, cauciucurile se "chinuie" altfel decat la masina. De ingrijitul cauciucurilor e prima oara cand aud. Cel mai rau, gumele se strica la soare. Atat. Pe drum se uzeaza ... ceva firesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...