lorenzo21 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Salut!Am o motocicleta Kovrovets 175cc din 1959,primita cadou.Am incercat sa o pornesc ne stiind ca nu are baterie,dar persoana care mi-a dat-o mia spus sa nu ma chinui degeaba ca nu pornea fara baterie.I-am cumparat o baterie de 6V.As avea nevoie de manual pentru niste eventuale mici reparatii si pt montarea bateriei(in locul unde se situeaza bateria are numai 1 fir,din ce am inteles celalalt fir ar trebuii tras undeva pe carcasa motorului).Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Leaga firu ala la borna de plus a bateriei si mai ia de la piese auto un fir de borne, ala il legi la cadru intr-un loc curat si o pornesti Pentru manual, vezi ca este mai sus un topic pinned. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Nu e neaparat sa fie minusul la masa, in perioada aia se purta si cu + la masa asa ca daca ai doar un singur fir si nu stii cum e instalatia ( - la masa sau + la masa) mai bine cauti manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorenzo21 Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 Problema cu bateria,sa rezolvat,mi-a zis persoana care a avut motocicleta ca normal era + si - la masa,dar rusii le-au pus pe invers (+la masa).As mai avea o intrebare din ce am inteles eu de la persoana respectiva in legatura cu combustibilul (amestec benzina+ulei) la 10 litri de benzina = 350 mililitri de ulei,nu e prea putin ulei?uleiul poate sa fie orice fel ulei de motor?Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matti_dragomir Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Problema cu bateria,sa rezolvat,mi-a zis persoana care a avut motocicleta ca normal era + si - la masa,dar rusii le-au pus pe invers (+la masa).As mai avea o intrebare din ce am inteles eu de la persoana respectiva in legatura cu combustibilul (amestec benzina+ulei) la 10 litri de benzina = 350 mililitri de ulei,nu e prea putin ulei?uleiul poate sa fie orice fel ulei de motor?Multumesc! Amestecul de ulei/benzină diferă puțin de la un producător la altul, nu Âştiu cât scria în cartea motocicletei tale, dar eu zic că 35 ml la litrul de benzină este suficient.Practic merge si cu ulei de motor în amestec, Âştiu povestea unor spanioli care au făcut 17000 de km pe minskuri folosind pentru amestec ulei normal de motor, nu Âştiu acum cât de bună e ungerea, dar vor exista depuneri, aÂşa ca recomand să foloseÂşti un ulei special pentru amestec, gaseÂşti în orice benzinărie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 foloseste ulei de amestec, 35 ml ulei la 1 l benzina mi se pare mult, asta inseamna o proportie de 1:28 Eu la 2T flosesc o proportie de 1:50 ca sa urce in ture sau 1:40 in varianta "protectiva". Totusi, daca faci proportia ta de 1:28 si nu te omoara cu fumul si nici nu ancraseaza bujia atunci mergi asa, nu are ce sa strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorenzo21 Postat Mai 23, 2011 Autor Share Postat Mai 23, 2011 foloseste ulei de amestec, 35 ml ulei la 1 l benzina mi se pare mult, asta inseamna o proportie de 1:28 Eu la 2T flosesc o proportie de 1:50 ca sa urce in ture sau 1:40 in varianta "protectiva". Totusi, daca faci proportia ta de 1:28 si nu te omoara cu fumul si nici nu ancraseaza bujia atunci mergi asa, nu are ce sa strice. Deci in concluzie,sa inteleg ca la 1Litru de benzina cu 30-35 ml ulei de amestec,ar fii ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 sa intelegi ca rapoartele la premix se fac de genul "1 la x" adica 1ml ulei la x ml benzina. Cu 35ml ulei la 1 L benzina iti iese ceva de genul 1:28. Cum fac eu premixul este 1:40 sau 1:50 adica mai multa benzina si mai putin ulei. Avantaje la varianta mea: tage mai bine, fum mai putin, bujie mai curata Dezavantaje la varianta asta: ungere mai proasta, temperaturi mai mari Cum ziceam, incearca sa vezi cit fum scoate in varianta ta, adica 1:28, vezi daca porneste bine, daca se tureaza, daca nu-ti murdareste bujia, daca nu-ti scuipa ulei ne ars pe esapament, si daca te multumesc toate astea e f bine asa; daca nu ajusteaza dar fara sa depasesti 1:50, cam asta ar fi limita superioara, deja mai putin ulei de atit iti creste uzura la motor. era sa uit, o remarca, cind mai faci topicuri incearca sa pui o descriere in titlu, "ajutor" nu e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 sa intelegi ca rapoartele la premix se fac de genul "1 la x" adica 1ml ulei la x ml benzina. Cu 35ml ulei la 1 L benzina iti iese ceva de genul 1:28. Cum fac eu premixul este 1:40 sau 1:50 adica mai multa benzina si mai putin ulei. Avantaje la varianta mea: tage mai bine, fum mai putin, bujie mai curata Dezavantaje la varianta asta: ungere mai proasta, temperaturi mai mari Cum ziceam, incearca sa vezi cit fum scoate in varianta ta, adica 1:28, vezi daca porneste bine, daca se tureaza, daca nu-ti murdareste bujia, daca nu-ti scuipa ulei ne ars pe esapament, si daca te multumesc toate astea e f bine asa; daca nu ajusteaza dar fara sa depasesti 1:50, cam asta ar fi limita superioara, deja mai putin ulei de atit iti creste uzura la motor. era sa uit, o remarca, cind mai faci topicuri incearca sa pui o descriere in titlu, "ajutor" nu e suficient. confunzi cu japoneza ta. in general rusoaicele folosesc 40 ml/litru, adica 1:25 k-ul este bunicul voshod-ului care voshod este exact jumate de jupiter (acelasi piston, acelasi ambielaj practic) care foloseste 1:25. culmea, nu scot asa de mult fum cum te-ai astepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 nu confund cu nimic, am spus ce stiu de la 1 yamaha si doua drujbe adica motoare in 2t. Daca tu stii ca 1:25 e bine atunci asa sa faca, sa mearga cu 1:25 ca nu are ce strica doar sa mearga prost (mai zisesem asta si mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Nu mai recomanda ma pe baza fumului si a mersului prost, 35mL ulei este scris in manual, atat bagi, ulei de 2T. In general la rusesti 35-40mL se baga si-s necesari la ambielaj, lasa fum si face ca un cazan la vale, e semn ca e o rusoaica si totu-i in regula.La nevoie merge orice ulei de motor. In cutia de viteze ulei de transmisie sau ulei de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 confunzi cu japoneza ta. in general rusoaicele folosesc 40 ml/litru, adica 1:25 Corect, asta e stiuta "din batrani". La rusoaice e altceva. E tehnologie veche, materialele sunt cum sunt. Are si ea nevoie de ungere. 40 mL / litru... hai 35 ca uleiurile astea mai noi sunt mai performante (decat Petrotel-ul ) Tin minte ca se impaca bine IJ-escu cu Agip full syn 2T ce vremuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.