Sari la conținut

Supapa vacuum retur de pe bara de la injectoare


Postări Recomandate

Salut,

 

Am luat mobrita de curand si din cauza ca nu a fost folosita deloc 5 ani de zile ,la o plimarica vineri seara incepuse motorul sa mearga in 3 cilindri ,innecata la greu.S-au uitat niste prieteni de-ai mei la ea si au constatat ca s-a spart membrana de la vacuum retur de pe bara de la injectoare.Cauciucul a imbatranit si stand in uscat atata timp,s-a dus.Ma poate ajuta cineva cu aceasta piesa?Se potriveste si de la 929 si de la 954.Am facut testul fara ea si cu furtunasul acoperit si merge fara problema.Marius 0727560519

 

post-9356-0-17038200-1306700873_thumb.jpg

Editat de gianni_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana perfect cu ala de F4i. Merge prost pentru ca trage pe furtunasele de vacuum benzina sub clapetele de acceleratie.

Iti recomand sa-l cumperi nou. La F4i era o problema comuna. Eu am dat pe el 115E+TVA la Honda. Cam scump. Probabil il gasesti si mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intentionez sa merg fara el,doar am facut proba sa fiu sigura ca de vina este acea piesa.Caut piesa si nu o gasesc nicaieri la sh.noua costa 170 euro cu tva.....poate stiti pe cineva care dezmembreaza 929 sau 954

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supapa aia poate sa merge si fara furtunas de vacuum conectat. Vacuum ala e folosit ca sa varieaza presiune in rampa un pic in functie de sarcina de motor.

Acuma, daca piesele care regleaza presiune de baza in rampa inca sunt intacte, motor merge si fara reglaj aditional pe baza de vacuum. Daor ca nu merge foarte bine.

Oricum trebuie inlocuit, nu sti cat mai tine, ce sa mai strica acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca s-ar crea presiune,furtunasul care intra in vacuum-ul asta ar da benzina in flux continuu,si daca il astupi....forteaza pompa

Sa inteleg ca e mobra cu carb nu cu injectie. Ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acea supapa este deja un arc clibrat pentru a retine o presiune stabilita in rampa injectoarelor.lipsa reg.duce la fortarea pompei care nu mai da pe retur surplusul. lipsa vacumului duce la fel la fortarea pompei deoarece arcul este calibrat si cu ajutorul dat vidul creat de motor la relanti,unde este mai mare,si consumul de benzina msi mic.O data ce clapetele se deschid si vacumul scade,consumul creste ,presiunea se echilibreaza.

Dar fara,este pacat de pompa,asta daca te intereseaza viata ei!

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMHO, sungurul scop de vacuum asta, si de presiune scazuta in rampa cand e acolo vacuum (sarcina mica) este sa permite un control mai fin asupra cantitate de benzina injectata in admisie. Altfel timp de deschidere de injectoare la ralantiu devine foarte mic is greu controlabil de calculator care are o rezolutie anume la comanda. Cel putin, la masina mea de 8 biti asta era scopul.

Si cu si fara vacuum ala legat / prezent, pe retur vine o cantitate considerabila de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stii mai bine.

Omul a mers fara acel regulator si iti spun sigur ca.nu a avut nici o problema cu cantitatea de benzina injectata la relanti,doar pompa nu s-a simtit bine.

ps.cel mai vechi ecu de moto pe injectie merge in 16sau32 biti,asa stiu eu,poate ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ECU comanda cat timp sa fie deschise injectoarele pentru un anumit amestec presupunand ca presiunea in rampa e constanta. Regulatorul asta are o valva cu arc care mentine constanta presiunea.

Doar cand acceleratia e deschisa putin sau inchisa e suficient vacuum sub clapetele de acceleratie incat sa deschida si mai mult valva aia si sa scada presiunea in rampa, practic in frana de motor intra putina benzina in motor. Nu stiu daca 929 are sonda lambda, dar f4i nu are, deci daca presiunea benzinei nu e corecta amestecul nu va mai fi corectat in niciun fel si in niciun regim.

Daca membrana e fisurata e clar ca nu mai e corecta presiunea. Trebuie schimbat din 2 motive. In curand o sa se rupa de tot, si daca scoti furtunasele de vacuum sa nu mai traga benzina sub clapete, pe ele tot va curge benzina. Doar n-o sa le lasi in aer. Daca le astupi o sa se umple cu benzina si in cealalta parte a membranei si iar nu va mai functiona deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stii mai bine.

Cred ca amandoi eram pe langa

"

Fuel pressure regulator

The pressure regulator is fitted on the outlet side of the fuel rail and maintains an even pressure of 2.5 bar in the fuel rail. The

pressure regulator consists of two chambers separated by a diaphragm. The upper chamber contains a spring which exerts

pressure upon the lower chamber and closes off the outlet diaphragm. Pressurised fuel flows into the lower chamber and this

exerts pressure upon the diaphragm. Once the pressure exceeds 2.5 bar, the outlet diaphragm is opened and excess fuel flows

back to the fuel tank via a return line.

A vacuum hose connects the upper chamber to the inlet manifold so that variations in inlet manifold pressure will not affect the

amount of fuel injected. This means that the pressure in the rail is always at a constant pressure above the pressure in the inlet

manifold. The quantity of injected fuel thus depends solely on injector opening time, as determined by the ECU, and not on a

variable fuel pressure.

At idle speed with the vacuum pipe disconnected, or with the engine stopped and the pump running, or at WOT the system fuel

6Bosch Motronic 1.1/1.3 BMW Copyright Equiptech

pressure will be approximately 2.5 bar. At idle speed (vacuum pipe connected), the fuel pressure will be approximately 0.5 bar

under the system pressure"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca amandoi eram pe langa

"

Fuel pressure regulator

The pressure regulator is fitted on the outlet side of the fuel rail and maintains an even pressure of 2.5 bar in the fuel rail. The

pressure regulator consists of two chambers separated by a diaphragm. The upper chamber contains a spring which exerts

pressure upon the lower chamber and closes off the outlet diaphragm. Pressurised fuel flows into the lower chamber and this

exerts pressure upon the diaphragm. Once the pressure exceeds 2.5 bar, the outlet diaphragm is opened and excess fuel flows

back to the fuel tank via a return line.

A vacuum hose connects the upper chamber to the inlet manifold so that variations in inlet manifold pressure will not affect the

amount of fuel injected. This means that the pressure in the rail is always at a constant pressure above the pressure in the inlet

manifold. The quantity of injected fuel thus depends solely on injector opening time, as determined by the ECU, and not on a

variable fuel pressure.

At idle speed with the vacuum pipe disconnected, or with the engine stopped and the pump running, or at WOT the system fuel

6Bosch Motronic 1.1/1.3 BMW Copyright Equiptech

pressure will be approximately 2.5 bar. At idle speed (vacuum pipe connected), the fuel pressure will be approximately 0.5 bar

under the system pressure"

Sunt curios sa-mi arati unde am fost eu pe langa....

 

Cred ca amandoi eram pe langa

"

Fuel pressure regulator

The pressure regulator is fitted on the outlet side of the fuel rail and maintains an even pressure of 2.5 bar in the fuel rail. The

pressure regulator consists of two chambers separated by a diaphragm. The upper chamber contains a spring which exerts

pressure upon the lower chamber and closes off the outlet diaphragm. Pressurised fuel flows into the lower chamber and this

exerts pressure upon the diaphragm. Once the pressure exceeds 2.5 bar, the outlet diaphragm is opened and excess fuel flows

back to the fuel tank via a return line.

A vacuum hose connects the upper chamber to the inlet manifold so that variations in inlet manifold pressure will not affect the

amount of fuel injected. This means that the pressure in the rail is always at a constant pressure above the pressure in the inlet

manifold. The quantity of injected fuel thus depends solely on injector opening time, as determined by the ECU, and not on a

variable fuel pressure.

At idle speed with the vacuum pipe disconnected, or with the engine stopped and the pump running, or at WOT the system fuel

6Bosch Motronic 1.1/1.3 BMW Copyright Equiptech

pressure will be approximately 2.5 bar. At idle speed (vacuum pipe connected), the fuel pressure will be approximately 0.5 bar

under the system pressure"

Sunt curios sa-mi arati unde am fost eu pe langa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este legat de cantitata de benzina injectat - vacuum ala altereaza presiune in rampa ca sa rezulta o diferenta de presiune constanta intre admisie si bezina in rampa.

Ce ai scris tu, este alceva. Nu e asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este legat de cantitata de benzina injectat - vacuum ala altereaza presiune in rampa ca sa rezulta o diferenta de presiune constanta intre admisie si bezina in rampa.

Ce ai scris tu, este alceva. Nu e asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 6 years later...
La 30.05.2011 la 8:44, TNG a spus:

Ala este regulatorul de presiune ,daca mergi fara se alege praful de pompa.

Salutare. Aceeași problemă cred ca o am si eu cu un F4i. Mobra e stata  de vreo doi ani, și după prima pornire constat ca a ajuns benzina peste tot; carburatoare pline , camera de ardere, galerie evacuare ,baia de ulei...poate ma ajuta cineva cu un sfat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Stefan Gheorghe a spus:

Salutare. Aceeași problemă cred ca o am si eu cu un F4i. Mobra e stata  de vreo doi ani, și după prima pornire constat ca a ajuns benzina peste tot; carburatoare pline , camera de ardere, galerie evacuare ,baia de ulei...poate ma ajuta cineva cu un sfat. 

Ceva este neregula in mesajul tau...ai spus F4i..asta inseamna injectie. Deci nu carburatoare,nu benzina in camera cilindrului,nu in evacuare,nu baie...etc.

Daca spui F4 fara i..atunci da, se explica si ai nevoie de o revizie pe carburatoare si sistem alimentare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este modelul pe injecție...cu injectoare pe fiecare post în. I am desfăcut filtrul de aer și acolo se vede clar benzina. Din galeria de evacuare cred ca a curs cam un litru de benzină. Într-adevăr as avea nevoie de o revizie.

Acum 3 ore, TNG a spus:

Ceva este neregula in mesajul tau...ai spus F4i..asta inseamna injectie. Deci nu carburatoare,nu benzina in camera cilindrului,nu in evacuare,nu baie...etc.

Daca spui F4 fara i..atunci da, se explica si ai nevoie de o revizie pe carburatoare si sistem alimentare.

 

Am pornit motorul cu supapa anulată și vad ca functioneaza mai bine. Dar tot as avea nevoie de cineva care se pricepe pt o revizie la sistemul de alimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, easy ride on! a spus:

Asta numai dacă e pe carburatoare şi ai lăsat-o cu robinetul deschis (sau defect) sau dacă e pe injecţie şi a rămas pompa de benzină pornită (de vreo doi ani) pe redresor  :lol:

Şi eu m-am trezit cu rezervorul gol după 2-3 ani la "mobrele" de rezervă. Dar 1 litru de benzină în tobă nu am găsit (încă).

Da mi o adresa de email sau un nr de tel sa ti trimit un video...sa te convingi...asa pt cultura ta generală 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...