Sari la conținut

Accident posta Moghioros, pieton lovit pe trecerea de pietoni


Adrian C
 Share

Postări Recomandate

PS : unde scrie in Cod ca trebuie sa reduc viteza pana la limita evitarii oricarui pericol ? Dc e sa ma intrebi pe mine, era o mare prostie. Cel care a creat norma asta, a incercat sa cuprinda printr-o formula de cateva cuvinte- totul, trecea in sarcina conducatorului auto, intreaga responsabilitate.

 

 

Nu scrie explicit nicaieri in codul rutier, dar EXACT ASTA TREBUIE SA FACI daca vrei sa ramai in viata si daca vrei sa nu ai parte de alte belele.

Se mai numeste si CONDUITA PREVENTIVA.

Tare m-am saturat de gandirea asta : "Nu scrie in COD"... nu trebuie sa aplic.

Mergeti pe ideea asta si fiti convinsi ca pe drumul cu prioritate, CHIAR aveti prioritate!!

 

P.S. CONDUITA PREVENTIVA VA SALVEAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asta e, omul a comis-o, oricine poate gresi si eu si altcineva, nu-i mai cautati atatea scuze.

Un om e la spital acum daca nu mai rau. Puteati fi oricare si motociclist si pieton mai stati stramb si judecati drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu unde ai facut tu scoala si ce ai invatat in ea, insa nu te-au invatat si in ce consta bunul simt intr-o argumentatie. Expresii precum : "tine-ti respiratia", jur ca n-am auzit nici in instanta, poate pe holuri cineva, candva isi tinea respiratia crezand ca doar asa va beneficia de o solutie favorabila.

 

Mergi in instanta cu teoria putina pe care-i invatat-o in scoala, si-ti garantez ca nu poti face fata situatiei. Pot sa-ti dau un exemplu din jurisprudenta, cand instanta, pe baza probelor administrate, a expertizelor tehnice/ medicale, desi se inculpatul era acuzat de " ucidere din culpa; fuga de la locul accidentului; repararea unui autot. ce prez. urm. de acc. fara autoriz. Pol" fiind suspectat ca ar fi consumat bauturi alcoolice dar nedemonstrat medical ( dar, asumate de inculpat), a primit 3 ani cu suspendare. Cauza a fost, ca plecase in noapte de revelion, dupa ce bause si a accidentat un biciclist. Instanta a apreciat ca vina (individuala), nu cade in sarcina exclusiva a inculpatului ci ca este comuna, victima avand obligatia ca la momentul savarsirii faptei de catre inculp, sa circule cat mai aproape de marginea carosabilului; fiind noapte trebuia sa poarte vesta reflectorizanta, precum si alte dispozitive de siguranta). S-a retinul, exprimat matematic ca vina apartine in proportie de 70% inculp, respectiv 30% victimei.

 

 

PS: Ziceai c-ai invatat tu in scoala. Probabil Babes ? Acolo am terminat eu, dar nu cred ca vreun profesor de drept penal ti-ar fi zis tie de institutia "omorului din culpa". NU EXISTA. Am mari indoieli c-ai fi putut promova un examen de drept penal la BB. Infractiunea se numeste " ucidere din culpa ".

__________

"....orice altceva ce nu va priveste in mod direct (de ex cum trece un pieton strada)." Pe langa faptul ca am castigat un proces pe tema asta, gasesti tot in ordonanta obligatia pietonului de a traversa perpedicular pe axul drumului, prin locurile special amenajate sau semnalizate. Ne priveste pe toti,jur.

------------

"...nu un conducator si un pieton^^ = Pericol public " -- reciteste textul de lege pe care l-am pus mai sus : "......numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic". Asta iti raspunde la ce-ai scris.

_________

 

Ps: "Poti sa ai si succesuri, poti sa ai si esecuri, sunt oameni care nu vrea sa vorbeasca cu tine " -citat europitzi E.b-a

 

 

 

Maestre practician...Scuza-ma daca nu gasesc in elucubratiile tale intelepciunea pe care crezi ca o impartasesti cu restul umanitatii...

 

1. Maestre, ofera-mi te rog jurisprudenta pe incidente rutiere consumate pe trecerea de pietoni, pentru ca asta este sb in discutie, nu pe indivizi beti si care tot traverseaza in zig-zag strada avand impresia ca merg catre casa in linie dreapta...(daca esti atat de intelept, te rog fii bun si mentioneaza detaliile cauzei ca sa putem si noi astia mai neintelepti sa o gasim...asta daca sustii in continuare ca e mai bine sa ne ocupam cu prostii dinastea in loc sa ne respectam pur si simplu obligatiile explicitate de codul si regulamentul rutier)

 

2. Da maestre, conform art. cu pricina e "ucidere" din culpa, nu "omor" din culpa...totodata as dori sa imi cer scuze si pentru eventualele virgule si spatii pe care le-as fi folosit gresit.

 

3. Cum am mai spus, nu conteaza ce obligatii are un pieton sau biciclist conform regulamentului sau codului rutier, ci ce obligatii avem noi, motociclistii (fiindca se presupune ca suntem pe mobra in acele momente...altfel, ai gresit forumul amice). De asemenea, nu conteaza ce procese credeti ca ati fi castigat sau nu. Asta e fix problema dvs. Aici se discuta ce lucruri se pot invata din experientele brutale ale altor oameni, nu ce realizari ati avut sau credeti ca aveti dvs. in viata. Maestre CSJ, cu aceasta ocazie as dori sa va urez "succesuri" (cum ati binevoit a o cita pe dnsoara Base) in castigarea cauzei vietii dvs, in proxima ocazie in care considerati ca mutarea trecerii de pietoni din calea dvs (pe loc) este de preferat efortului supraomenesc din partea dvs de a respecta legea.

 

4. In privinta indoielilor dvs. cu privire la pregatirea mea juridica, o sa va rog sa le tineti pt. dvs. pentru ca sincer nu ma intereseaza si cred ca nici pe altii nu-i intereseaza...cum am mai spus, aici se dezbat aspecte legate de experientele altor persoane, pentru ca altii sa poata invata din ele...nu discutam aici despre frustrarile dvs.

 

5. Ca un ultim punct, as dori sa readuc in lumina reflectorului aspectul cu adevarat important care poate face obiectul unei dezbateri constructive (in cazul in care nu se deviaza de la sb. ca in cazul anterior) si anume:

 

- obligatia de a reduce viteza inainte de trecerea de pietoni (potrivit semnelor situate cu 100m inaintea trecerii)

 

Numai bine si sanatate!

Editat de V_for_Whatever
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va certati degeaba.

 

Toate regulile inventate de om pentru sosea sunt acolo pentru a initia incepatorii cu success.

 

Daca va uitati in India si in alte tari de genul, traficul este haotic dar functional. Se intampla sa functioneze datorita experientei participantilor. Toti incepatorii merg pe marginea drumului.

 

La noi in tara avem foarte multi incepatori. Atat in masini cat si pe 2 roti. Daca conduci 5 ani in Bucuresti se lipesc de tine obiceiuri proaste. Daca esti incepator si vezi profesionisti te mananca si pe tine sa faci ca ei dar nu ai idee cati factori au bagat in ecuatie profesionistii. Eu pot sa prezic o intersectie din zona in care stau eu la secunda. Dar unu care nu a trecut niciodata peacolo nu intelege nimic.

 

Daca zaci atat de mult in trafic incat te bucuri daca ai trecut pe Galben. Daca ai inceput sa ai satisfactii cand nu te opresti la trecerea de pietoni sau daca treci prin intersectie nesemaforizata fara sa te asiguri doar ca ai tu "talent" si ochi de vultur sau ai "simtit" tu. Este clar esti un FRUSTRAT cu experienta de Bucuresti.

 

Daca iti cumperi motor si nu iti schimbi obiceiurile esti un mai mare (cuvant urat) si meriti ce ti se va intampla. Majoritatea incepatorilor pe motoare merg cu ele de parca ar fi masini. Si avem MULTI nene MULTI.

 

Nu avem ce sa facem. O sa apara din ce in ce mai multe cazuri de acest gen in Viitor. Nimeni nu invata un Rider cum sa foloseasca avantajele motocicletei pentru a fi in siguranta.

 

Toti vin de la condus la pilotat motoare si isi transfera drepturile de smecher.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau, dar e foarte posibil ca toate regulile care reglementeaza circulatia pe drumurile publice sa fie acolo pentru a asigura siguranta participantilor la trafic...pietoni/oameni care se uita linistiti la televizor in sufragerie^^ si conducatori de vehicule de-opotriva si nu "initierea" incepatorilor. Adica, regulile nu sunt doar pentru aia cu "lamaia"^^ ca aia sunt incepatorii practic, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pun fata in fata cu un incepator auto si va intreb reguli de circulatie. Tu imi raspunzi din punct de vedere moral si logic si el imi raspunde din carte. Asta daca presupunem ca esti experimentat. Vrei sa imi spui tu mie ca ai habar de macar 10% din regulile de circulatie ? Sau are vehiculul un efect magic de a inzestra operatorul cu un flow continuu de legislatie ?

 

Ceea ce incerc eu sa spun este ca: Toata lumea merge dupa ureche dupa ce capata experienta. Altii au bun simt altii nu. Unii sunt mai surzi altii mai vigilenti. Tampenii o sa se intample mereu, noi putem determina doar daca ni se intampla noua sau altora.

 

Aveti grija de voi si de cei apropiati si nu va mai luptati atat pentru altii care poate nu ar da doi bani pe ce credeti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- obligatia de a reduce viteza inainte de trecerea de pietoni (potrivit semnelor situate cu 100m inaintea trecerii)

 

 

Nu exista conform legii obligativitatea de-a reduce viteza inainte de trecerea de pietoni "potrivit semnelor situate cu 100m inaintea trecerii". Exista obligativitatea de-a reduce viteza inainte de trecerea de pietoni si atat, fie ca sunt sau nu semne, indicatorul de trecere de pietoni te obliga sa reduci viteza. Restul e cancan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Danny120669

 

Sincer sa fiu eu am invatat de la instructor ca trebuie sa reduc viteza. In testele alea de se dau cand iti iei carnetul sunt prevazute intrebari de genul. In regulamentul de aplicare se face mentionarea chestiunii cu semnele. Se mai face in plus mentiunea ca in situatiile in care exista pericol de accident trebuie sa reduci viteza. Pe langa toate astea, pietonii au clar prioritate pe trecerile de pietoni deci daca nu i-ai vazut/ti-a intrat o musca in ochi/sunt morti de beti calarind zebra cu nerusinare si nu este semafor, trebuie sa reduci viteza pana cand poti sa il eviti in siguranta si/sau ocolesti. Eu asa am invatat la scoala de soferi, poate altii stiu mai bine.

 

@ hotbitchonwheels

 

Imi pare rau sa te contrazic dar eu cand mi-am dat examenul pentru A si B nu mi l-am dat din "ce crezi tu ca tre' facut in trafic moral si logic" ca mi l-am dat din codul rutier, regulamentul de aplicare, normele de conducere preventiva si ecologica si ceva chestii de mecanica. Sincer pe mine nu ma intereseaza (iarasi problema cu "da ala de ce face nu-stiu-cum") ce face altul sau alta, mi se rupe prastia-n doua. Pe mine ma intereseaza ce fac eu si pentru asta incerc sa respect legislatia rutiera asa cum am invatat-o. Evident ca nu suntem perfecti, asta e clar dar macar cand gresesc stiu ca gresesc si incerc sa nu mai repet greseala ever, cat de mica ar fi (sau daca o repet sa o constientizez si sa incerc again, dupa puterile mele, sa nu o mai repet). In cazul in care sunt confruntat cu o situatie de care nu sunt sigur cine a gresit (eu sau alt part. la trafic) ma duc la legislatie fratiuc, ca ii pe net si-i gratis si ma uit.

 

Oricum, regulile alea nu is puse acolo degeaba ci asigura siguranta rutiera...incalci tu o regula rutiera de 1500 ori ca esti smecher si ai reflexe de jedi, dar la a 1501a oara iti vine un camion din contrasens/sare un pieton pe trecere si ai bulit-o pt. tot restul vietii. Fix treaba ta dar macar nu mai incerca sa-i convingi si pe altii.

 

Numai bine si sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista conform legii obligativitatea de-a reduce viteza inainte de trecerea de pietoni "potrivit semnelor situate cu 100m inaintea trecerii". Exista obligativitatea de-a reduce viteza inainte de trecerea de pietoni si atat, fie ca sunt sau nu semne, indicatorul de trecere de pietoni te obliga sa reduci viteza. Restul e cancan.

si triunghiul rosu cu varful in sus care are pe el simbolul pietonului pe trecere ce-ti spune sa faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si triunghiul rosu cu varful in sus care are pe el simbolul pietonului pe trecere ce-ti spune sa faci?

Trage tare de gaz si spulbera "popicele" de pe trecere :))

Era sa iau si eu 2pax acum ceva tp pe o trecere..si de atunci si cu masina si cu motoru si cu avionu`` sau submarin incetinesc sau oresc daca e Nea` Gigi pe 1 banda si nu vad dc e cineva pe trecere...

de ce sa mergi la pucalie aiurea ca ai lovit o baba..cand eu am atat treabaaa...gen bere,sex, munte, mare si multe altele :D

GRABESTE`TE INCET!

P.S. jmecheareala asta trece la 1 buff (mai asa...cu zile de spitalizare :hurt:

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a informat o cunostinta ca femeia a decedat la spital dupa doua ore de la accident.

Cand ma apropii de o trecere de pietoni imi aduc aminte de figura speriata pe care o avea motociclistul,ma gandesc la ce are el de patimit cativa ani de acum incolo. Va sfatuiescsa faceti la fel. Ride safe,be wise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...