SirFaq Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Salutare lume. Am o mica nedumerire. Vreau sa imi schimb ambreajul la un 600 rr din 2005. Am comandat tot kitul la motorteam deoarece dupa cum stiti sau nu honda "nu mai aduce" piese Problema mea e urmatoarea. Mecanicul de la motorteam imi zice ca ii trebuie o garnitura la capacul de ambreaj, garnitura pe care nu o gasesc nicaieri. Nu o gasesc nici la motorteam nici la kawamotors nicaieri, fapt ce ma dus la cartea tehnica sa vad si eu cum arata acea garnitura. Surpriza! in cartea tehnica nu este/nu apare nici o garnitura nici pe capacul din partea dreapta nici pe stanga. Oare e de ajuns sa folosesc doar silicon pt a sigila la loc capacul? Daca stie cineva ceva despre acest subiect va rog sa "sharuiti" Va multumesc anticipat! O zi buna. Editat Iunie 16, 2011 de SirFaq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Stai sa vie Belbody sa iti explice cum iti poti face una din carton de dosar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Iunie 16, 2011 Autor Share Postat Iunie 16, 2011 Stai sa vie Belbody sa iti explice cum iti poti face una din carton de dosar Haha:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Intr-adevar, capacele de la ambreiaj si de la alternator nu au garnitura conform schemei din manual, si nici nu se gaseste garnitura pentru ele la modelul asta. Cum au etansat japonezii din fabrica, nu stiu, dar se poate folosi linistit silicon sau - si mai linistit - putina vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Nu stiu cum ar fi cu snur o-ring... Ce-i drept, e doar o bucata lunga de o-ring dar daca s-ar imbina la capete sub forma de S sau ceva... cred ca ar tine mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Iunie 16, 2011 Autor Share Postat Iunie 16, 2011 Nu stiu cum ar fi cu snur o-ring... Ce-i drept, e doar o bucata lunga de o-ring dar daca s-ar imbina la capete sub forma de S sau ceva... cred ca ar tine mult si bine Sunt foarte curios daca o sa functioneze....e aiurea ca ma tine cu motoreta in service de o sapt de cand caut rahatul ala de garnitura:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Sunt foarte curios daca o sa functioneze....e aiurea ca ma tine cu motoreta in service de o sapt de cand caut rahatul ala de garnitura:( Pune-i fara probleme un strat subtire de silicon auto 2+2. Il dai, lasi sa se usuce putin cat sa se lipeasca, pui capacul si strangi progresiv si "in cruce" (unu' de sus, altu' de jos din partea opusa, apoi "mijloacele", etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Sau te duci la un magazin de piese auto si ceri carton pentru garnituri (cred ca clingherit ii spune, sper sa nu confund) din care decupezi cu atentie o garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Sau te duci la un magazin de piese auto si ceri carton pentru garnituri (cred ca clingherit ii spune, sper sa nu confund) din care decupezi cu atentie o garnitura. sau foaie de azbest sa ceara. eu am facu la motoru meu vechi, cei drept era vechi din 1960 dar a mers fara pb. chiar si la chiuloaza. singurul lucru care e sa fie atent cand taie s nu lase scame de alea si capete sa ajunga in ulei sau la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirFaq Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 sau foaie de azbest sa ceara. eu am facu la motoru meu vechi, cei drept era vechi din 1960 dar a mers fara pb. chiar si la chiuloaza. singurul lucru care e sa fie atent cand taie s nu lase scame de alea si capete sa ajunga in ulei sau la ambreiaj. Mersi mult pt sfaturi. Am sa le transmit mai departe mecanicului de la motor team sa vad ce solutie imi zice si el. O zi frumoasa si mare grija in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) Vezi ca nu se pune garnitura!!! Da cu un strat subtire de silicon rezistent la caldura. Ai grija cum strangi sa nu dai peste cap filetele. Bafta! PS: Schimba mecanicul ala care ti-a zis tie ca ii trebuie garnitura si spune-i ca nu-i scuter! Editat Iunie 17, 2011 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.